Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000881-c 864424385417435ea8c1576e705f1381
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колот Ірина Іллівна

+380512575226 i.kolot0504@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 26233167
Вебсайт: https://sites.google.com/site/nmcmyk
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 10 Слобідська, 2
Контактна особа: Колот Ірина Іллівна
+380512575226
i.kolot0504@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2018 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2018 14:22
Початок аукціону: 23 липня 2018 13:47
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

4 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 10 Слобідська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:35
Дата відповіді: 16 липня 2018 15:18
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар будемо визначати як аналог з характеристиками зазначеними в технічних вимогах до предмету закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-000881-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 липня 2018 16:30
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" тендерній закупівлі UA-2018-07-13-000881-c, звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" в нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2018 13:51
Доброго дня. Дякую за попередження. При отриманні товару ми перевіремо ліцензію програмного забезпечення у представника компанії Microsoft в Україні, як робили це і раніше та перевіримо стан техніки. Згідно проекту договору, який був оприлюднений при публікації тендерної закупівлі UA-2018-07-13-000881-с, товар не повинен мати дефектів. Згідно умов договору постачальник, у період гарантійного строку, здійснює ремонт, чи заміну поставленого обладнання самостійно за свої кошти. Оплата товару здійснюється після підписання договору та отримання товару.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000881-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 липня 2018 16:37
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" в тендері UA-2018-07-13-000881-c виконуює вимоги тендеру, а саме: згідно вимог тендеру вимагалась Windows 10 64-bit, RUS, в свою чергу ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" надають Microsoft Windows 10 Home.
Також пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" суттєво нижче ринкової вартості , і зважаючи на збільшення кількості випадків продажу "сірого" неофіційно ввезеного товару в Україну, рекомендуємо вам запросити у ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" документи, які підтверджують, що він придбав товар у офіційного дистриб'ютора. Придбання неофіційно ввезеного товару не законно,а також на контрафактний товар не поширюється
гарантія в офіційних сервісних центрах в Україні.

Замовник повинен дотримуватися завдання наданого в тендерних вимогах, а прияняття пропозиції, яка не відповідає вимогам тендеру є порушенням ЗУ « Про захист економічної конкуренції».

Проаналізувавши всі ці невідповідності та оцінивши їх ми прийшли до висновку , що пропозиція наданай ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" не відповідає вимогам тендеру.
Просимо Вас дискваліфікувати заявку ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2018 13:52
Доброго дня. Дякую за попередження. При отриманні товару ми перевіремо ліцензію програмного забезпечення у представника компанії Microsoft в Україні, як робили це і раніше та перевіримо стан техніки. Згідно проекту договору, який був оприлюднений при публікації тендерної закупівлі UA-2018-07-13-000881-с, товар не повинен мати дефектів. Згідно умов договору постачальник, у період гарантійного строку, здійснює ремонт, чи заміну поставленого обладнання самостійно за свої кошти. Оплата товару здійснюється після підписання договору та отримання товару.

Документи подані скаржником

26 липня 2018 16:30
Обережно Microsoft Windows___.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" 49 536,00
UAH з ПДВ
47 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 50 560,00
UAH з ПДВ
48 334,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Волков Микола Васильович" 50 976,00
UAH з ПДВ
48 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лайт-сервіс" 50 400,00
UAH з ПДВ
50 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 54 384,00
UAH з ПДВ
51 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 53 999,76
UAH з ПДВ
52 165,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 11:16
Протокол.pdf
20 липня 2018 11:16
згода з договором.pdf
20 липня 2018 11:16
Довідка_рахунок(1).pdf
20 липня 2018 11:16
Витяз з ЄДРПОУ 26.06.2018.pdf
20 липня 2018 11:16
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 липня 2018 14:21
Електронний підпис
20 липня 2018 14:20
Сертификаты BRAIN_N.pdf
20 липня 2018 14:20
Про пiдприемство.pdf
20 липня 2018 14:20
Лист-довiдка про нове.pdf
20 липня 2018 14:20
Лист-гарантiя.pdf
20 липня 2018 14:20
Windows-10-Pro.pdf
20 липня 2018 14:20
Win10 (1).jpg
20 липня 2018 14:20
Lenovo ideapad Lenovo.pdf
20 липня 2018 14:20
Lenovo ideapad certificate.pdf
20 липня 2018 14:20
Doc_Volkov.pdf
20 липня 2018 14:20
CЕС Lenovo.pdf
20 липня 2018 14:20
Пропозицiя1.pdf

Публічні документи

20 липня 2018 09:34
Устав цветной.pdf
20 липня 2018 09:34
Специфікація.pdf
20 липня 2018 09:34
Протокол.pdf
20 липня 2018 09:34
Пропозиція.pdf
20 липня 2018 09:34
проект договору.pdf
20 липня 2018 09:34
Лист_згода.pdf
20 липня 2018 09:34
Копия протокол.pdf
20 липня 2018 09:34
довідка з ЄДРПОУ (3).pdf
20 липня 2018 09:34
витяг ПДВ.pdf
20 липня 2018 09:34
Витяг 11,06,2018 .pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "Волков Микола Васильович"

ТОВ "Лайт-сервіс"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
Переможець 47 736,00
UAH з ПДВ
25 липня 2018 15:16

Документи

25 липня 2018 15:15
IMG_0008.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2018 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
47 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2018 15:15
IMG_0008.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Бразер Груп.pdf укладений
15 серпня 2018 15:53