Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
92 200,00 UAH
UA-2018-07-13-000833-c 5f8fe191e91a492dad5d5f67f17093f4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мигаль Світлана Михайлівна

380322707094 zusdmc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр»
Код ЄДРПОУ: 02007101
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27
Контактна особа: Мигаль Світлана Михайлівна
380322707094
zusdmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 липня 2018 14:07
Очікувана вартість: 92 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 461,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю "8 штуки" слід розуміти "8 найменувань", згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Дністерська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 14:03
проект договору.docx
13 липня 2018 14:03
ТД_овочі.docx
13 липня 2018 14:03
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-000833-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 26 липня 2018 17:26
Незаконні дії Замовника
Прошу обгрунтувати мою дискваліфікацію, чітко посилаючись на тендерну документацію (допорогової закупівлі) і оголошення, де були чітко прописані вимоги щодо оформлення документів щодо якості товару.
Згідно Додатку 1 документації в п. 1 вказано наступне «Даний товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. Підтверджується документами при кожній поставці товару (копії декларації виробника /або посвідчення про якість, протокол дослідження на органолептичні показники якості (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції).» Чітко вказано, що «копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції». Прошу скасувати ваше незаконне рішення і не суперечити вимогам, які ви самі й встановили у документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 09:40
Сертифікація – це процедура, під час якої спеціально уповноважений орган здійснює перевірку та документально підтверджує відповідність продукції установленим законодавством вимогам, що діють на території України. Сертифікація на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів проводиться виключно в державній системі сертифікації.
ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ (СЕРТИФІКАЦІЯ) - процедура, за допомогою якої третя сторона (незалежна від виробника, постачальника та споживача) документально засвідчує, що продукція, процес або послуга відповідають встановленим вимогам.
Учасником у складі пропозиції завантажені документи під назвою якісні посвідчення лише за підписом і печаткою учасника торгів, проте відповідні документи не містять жодних розпізнавальних знаків (найменування, підпису, печатки) органів, уповноважених видавати відповідні документи. Відповідно, у замовника відсутні підстави вважати подані документи належними і виданими у встановленому законом порядку органом із сертифікації відповідної продукції, а отже пропозиція учасника не відповідає вимогам документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000833-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 27 липня 2018 10:18
Замовник уникає чіткої відповіді
Ще раз питаю, відповідно до якого пункту документації (тобто де конкретно вказано, на якій сторінці ітд) ставилася чітка вимога про те, яким чином мають бути оформлені якісні документи ? На який законодавчий акт ви посилаєтеся ?
У складі моєї пропозиції є файл під назвою «Протоколи органолептика» і в ньому є протокол випробування продукції і протоколи дослідження якості продукції, які засвідчені печаткою та підписом належної установи. Чому ви на це не звернули увагу ?
Так як в документації ставиться вимога про надання копії документів, то я й надала копії, засвідчені належним чином.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2018 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 58 860,00
UAH з ПДВ
47 197,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОВОЧІВНИК" 64 266,00
UAH з ПДВ
47 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 14:48
Якісні посвідчення.pdf
24 липня 2018 14:48
Щодо печатки.pdf
24 липня 2018 14:48
Форма пропозиція.PDF
24 липня 2018 14:48
Трудова книжка водія.PDF
24 липня 2018 14:48
Технічні вимоги.PDF
24 липня 2018 14:48
Тех ПАСПОРТ.PDF
24 липня 2018 14:48
Проект договору.pdf
24 липня 2018 14:48
Посвідчення водія.PDF
24 липня 2018 14:48
Паспорт.pdf
24 липня 2018 14:48
Опис товару.PDF
24 липня 2018 14:48
Обробка даних.PDF
24 липня 2018 14:48
Медична книжка водія.pdf
24 липня 2018 14:48
ІД код.pdf
24 липня 2018 14:48
Захист довкілля.PDF
24 липня 2018 14:48
Договір Собенко.pdf
24 липня 2018 14:48
Договір піднайму ТЗ.pdf
24 липня 2018 14:48
Договір Пишна.pdf
24 липня 2018 14:48
Довідка про санкції.PDF
24 липня 2018 14:48
Довідка про мат базу.pdf
24 липня 2018 14:48
Довідка про договори.PDF
24 липня 2018 14:48
Гарантійний лист.pdf
24 липня 2018 14:48
Відгук Собенко.pdf
24 липня 2018 14:48
Відгук Пишна.pdf
24 липня 2018 14:48
Витяг ЄДРПОУ 17 07 2018.pdf
24 липня 2018 14:48
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 22:17
Документи 4.pdf
23 липня 2018 22:17
Документи 3.pdf
23 липня 2018 22:17
Документи 2.pdf
23 липня 2018 22:17
Документи 1.pdf
23 липня 2018 22:17
Відгук 2.pdf
23 липня 2018 22:17
Відгук 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ПП "ОВОЧІВНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Відхилено 47 197,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 15:55
ПП "ОВОЧІВНИК"
#22356513
Відхилено 47 266,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 15:57

Документи

26 липня 2018 15:53
Протокол розгляду.pdf

Документи

26 липня 2018 15:55
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій