Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
м'ясо
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000794-b ● a61597c72d1c4ea18496d64c2ac0ca55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації" МОР |
Код ЄДРПОУ: | 04589981 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 54044, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Миру, 15 |
Контактна особа: |
Ольга Божок +380994130762 04589981@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 12:26 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Філе куряче, охолоджене, фасоване. Добре знекровлені з чистою поверхнею, без згустків крові, суха заморозка. Поверхня суха, не завітрена, поверхня чиста, без згустків крові. Жировий шар не повинен виступати за м’язову тканину більше, ніж на 1 см.
Стан поверхні - чиста, суха, не завітрена, без подряпин, розривів, плям та синців.
Стан поверхні - чиста, суха, не завітрена, без подряпин, розривів, плям та синців.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54034, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2018 12:22 |
протокол рішення закупівля.PDF | |
13 липня 2018 12:22 |
Тендерна документація мясо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000794-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 02 серпня 2018 09:33
Незаконне рішення про визначення ФОП Рубцової А.О. переможцем
Рішення про визначення ФОП Рубцової А.О. переможцем торгів та намір укласти з нею договір є неправомірним з наступних підстав.
1. У документі "Довідка про наявність працівників" зазначена інформація не відповідає вимогам п. 1.3 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації, яким вимагалося у разі відсутності найманих працівників у випадку, коли фізична особа-підприємець працює самостійно та не наймає працівників подати довідку із зазначенням можливості здійснювати поставку товару особисто. Учасник, яка є ФОП не вказала, що має можливість здійснювати поставку товару особисто, адже, як вбачається з документів її тендерної пропозиції, найманих працівників вона не має.
2. У документі "Довідка про виконання аналогічних договорів" вказаний договір, укладений у 2018 р., тоді як п. 1 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації вимагалося вказати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2014, 2015, 2016, 2017 роках.
У листі-відгуку Миколаївської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради не вказана інформація про виконання умов договору в частині строків, що не відповідає вимогам п. 1.2 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
3. Не надані копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні договору, що вимагалося п. 1.5 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Учасник вказала, що доставку товару здійснюватиме ФОП Шевченко О.Д. згідно з договором на перевезення вантажів (документ "Довідка про наявність матеріально технічної бази"). Копій мед. книжок ФОП Шевченко О.Д. та/або його водіїв, інших осіб які будуть контактувати з товаром (вантажники, експедитори тощо) не надані.
4. Не надана копія договору про на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсного на термін дії договору поставки. яка вимагалася п. 1.7 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Не надана копія санітарного паспорту на автомобіль або пояснень причин та підстав його ненандання.
5. ФОП Рубцова А.О. та інший учасник торгів - ФОП Сухопяткін А.В. є пов’язаними особами, оскільки документи "Гарантійний лист щодо постачання товару" та "Гарантійний лист щодо якості товару", складені цими учасниками, містять майже ідентичний текст (формулювання, мовні обороти, порядок слів у реченнях тощо).
Вимагаю скасувати рішення про визначення ФОП Рубцової А.О. переможцем торгів та намір укласти з нею договір та прийняти нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
1. У документі "Довідка про наявність працівників" зазначена інформація не відповідає вимогам п. 1.3 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації, яким вимагалося у разі відсутності найманих працівників у випадку, коли фізична особа-підприємець працює самостійно та не наймає працівників подати довідку із зазначенням можливості здійснювати поставку товару особисто. Учасник, яка є ФОП не вказала, що має можливість здійснювати поставку товару особисто, адже, як вбачається з документів її тендерної пропозиції, найманих працівників вона не має.
2. У документі "Довідка про виконання аналогічних договорів" вказаний договір, укладений у 2018 р., тоді як п. 1 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації вимагалося вказати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2014, 2015, 2016, 2017 роках.
У листі-відгуку Миколаївської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради не вказана інформація про виконання умов договору в частині строків, що не відповідає вимогам п. 1.2 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації.
3. Не надані копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні договору, що вимагалося п. 1.5 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Учасник вказала, що доставку товару здійснюватиме ФОП Шевченко О.Д. згідно з договором на перевезення вантажів (документ "Довідка про наявність матеріально технічної бази"). Копій мед. книжок ФОП Шевченко О.Д. та/або його водіїв, інших осіб які будуть контактувати з товаром (вантажники, експедитори тощо) не надані.
4. Не надана копія договору про на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, дійсного на термін дії договору поставки. яка вимагалася п. 1.7 Розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Не надана копія санітарного паспорту на автомобіль або пояснень причин та підстав його ненандання.
5. ФОП Рубцова А.О. та інший учасник торгів - ФОП Сухопяткін А.В. є пов’язаними особами, оскільки документи "Гарантійний лист щодо постачання товару" та "Гарантійний лист щодо якості товару", складені цими учасниками, містять майже ідентичний текст (формулювання, мовні обороти, порядок слів у реченнях тощо).
Вимагаю скасувати рішення про визначення ФОП Рубцової А.О. переможцем торгів та намір укласти з нею договір та прийняти нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію цього учасника.
Скасована
Дата: 02 серпня 2018 16:20
Причина: Необхідність перегляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РУБЦОВА АЛЬОНА ОЛЕГІВНА" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУБЦОВА АЛЬОНА ОЛЕГІВНА" #3287813604 |
Переможець |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2018 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 14:11
|
протокол.PDF | укладений |
26 грудня 2018 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 14:10
|
протокол.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2018 14:10
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2018 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 10:22
|
договор 127.PDF | укладений |
17 серпня 2018 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З 07.11.2018 року загальний обєм поставок - 960,373 кг.. З 07.11.2018 року ціна за одиницю Товару - 85,80 грн.. |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 127 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |