Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (персональна електронно-обчислювальна машина з ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro; персональна електронно-обчислювальна машина)
Очікувана вартість
29 710,00 UAH
UA-2018-07-13-000616-a ● f3a3117bf4c042c5947fbb52372ced6a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 23824057 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми, пров. Громадянський, 4а, м. Суми |
Контактна особа: |
Шульга Інна Вікторівна +380542682103 sumy_ekstrena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2018 15:21 |
Очікувана вартість: | 29 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
за рахунок додаткових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональна електронно-обчислювальна машина з ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Персональна електронно-обчислювальна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2018 16:25 |
Оголошення ПЕОМ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:25
Дата відповіді: 16 липня 2018 11:51
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглядатися товар з негіршими технічними можливостями, що визначені в розділі "Технічні характеристики" тобто, запропонований товар має бути схожий за технічною сутністю та за результатом, що досягається при його використанні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000616-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Код ЄДРПОУ:2969913153
Дата подання: 23 липня 2018 11:57
Менше ринкової ціни
Просимо звернути увагу замовника на те, що після ретельного аналізу пропозицій ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-07-13-000616-a та підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозицій ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та ТОВ "КомпаКом" в нас виникла підозра, що Вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 17:00
Дякуємо Вам за надіслані зауваження, ми врахуємо їх при розгляді наданих пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2018 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
25 090,00
UAH з ПДВ
|
21 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
25 600,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" |
24 387,00
UAH з ПДВ
|
22 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
21 999,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 16:30
|
протокол 183 Діавест.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2018 16:28
|
Договір | укладений |
10 серпня 2018 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визнання договору недійсним протокол № 183 від 27.08.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 10081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10081 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |