Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (персональна електронно-обчислювальна машина з ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro; персональна електронно-обчислювальна машина)
Очікувана вартість
29 710,00 UAH
UA-2018-07-13-000616-a f3a3117bf4c042c5947fbb52372ced6a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шульга Інна Вікторівна

+380542682103 sumy_ekstrena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми, пров. Громадянський, 4а, м. Суми
Контактна особа: Шульга Інна Вікторівна
+380542682103
sumy_ekstrena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2018 15:21
Очікувана вартість: 29 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

за рахунок додаткових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональна електронно-обчислювальна машина з ліцензійним програмним забезпеченням Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Персональна електронно-обчислювальна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, пров. Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 16:25
Оголошення ПЕОМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:25
Дата відповіді: 16 липня 2018 11:51
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглядатися товар з негіршими технічними можливостями, що визначені в розділі "Технічні характеристики" тобто, запропонований товар має бути схожий за технічною сутністю та за результатом, що досягається при його використанні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-000616-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Код ЄДРПОУ:2969913153
Дата подання: 23 липня 2018 11:57
Менше ринкової ціни

Просимо звернути увагу замовника на те, що після ретельного аналізу пропозицій ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-07-13-000616-a та підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозицій ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та ТОВ "КомпаКом" в нас виникла підозра, що Вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 17:00
Дякуємо Вам за надіслані зауваження, ми врахуємо їх при розгляді наданих пропозицій.

Документи подані скаржником

23 липня 2018 11:57
Обережно Microsoft Windows!!!.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 25 090,00
UAH з ПДВ
21 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 25 600,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 24 387,00
UAH з ПДВ
22 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 17:32
Технічні вимоги.pdf
18 липня 2018 17:32
Проект договору.pdf
18 липня 2018 17:32
Лист Гарантія.pdf
18 липня 2018 17:32
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 21 999,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
21 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 16:30
протокол 183 Діавест.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 16:28
Договір укладений
10 серпня 2018 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визнання договору недійсним протокол № 183 від 27.08.2018
Номер договору про закупівлю: 10081
Договір:
Номер додаткової угоди: 10081
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML