Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на дільниці Київ – Миронівка»
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000600-b 44bb31253386472daa741128178fed8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096929
+380443096906
+380443096911
+380443096909
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096929,+380443096906,+380443096911,+380443096909,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 13:22
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на дільниці Київ – Миронівка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, Київ, м. Київ, вул. Новопольова, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 16:35
ТД.doc
31 липня 2018 16:35
Протокол змін 2.pdf
27 липня 2018 14:26
Протокол змін.pdf
13 липня 2018 11:36
Додаток 9 СРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
13 липня 2018 11:36
Додаток 8 РОРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
13 липня 2018 11:36
Додаток 7 ПРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
31 липня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 16:35
ТД.doc
27 липня 2018 14:26
ТД.doc
13 липня 2018 11:36
ТД.doc
31 липня 2018 16:35
Протокол змін 2.pdf
27 липня 2018 14:26
Протокол змін.pdf
13 липня 2018 11:36
Додаток 9 СРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
13 липня 2018 11:36
Додаток 8 РОРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
13 липня 2018 11:36
Додаток 7 ПРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід роботи та виконання аналогічного договору.
Дата подання: 18 липня 2018 13:42
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:50
Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору. Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме: - проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR; - проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір: - сертифікатом з інформаційної безпеки; - документом підтвердження проходження державної експертизи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору. Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме: - проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR; - проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір: - сертифікатом з інформаційної безпеки; - документом підтвердження проходження державної експертизи
Надати детальний опис функціоналу опціональної плати
Дата подання: 18 липня 2018 13:43
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR передбачають наявність «універсальний термінал ДСП (радіостанція з опціональною платою), технічними вимогами до опціональної плати вказані тільки масо-габаритні показники та обсяг пам’яті, Гб від 2 до 32. Для інженерного проектування зазначена інформація є недостатньою. Просимо надати детальний опис функціоналу даної плати, алгоритм взаємодії та протоколи обміну інформацією з радіостанцією, принципіальну/електричну схему та схему підключення до радіостанції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Опціональна плата необхідна для розширення функціональних можливостей стандарту ETSI DMR Tier 2, в якому не описані алгоритми і функції роботи радіостанції в мережі технологічного радіозв'язку на залізничного транспорту у відповідності до діючих Правил технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 25.02.1997 за № 50/1854). Алгоритм взаємодії, протокол обміну інформацією з радіостанцією, габарит опціональної плати є індивідуальним рішенням кожного виробника. Зазначений у тендерній документації обсяг пам'яті є орієнтовним значенням для забезпечення запису (архівації) переговорів на вбудованому реєстраторі переговорів.
Надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ
Дата подання: 18 липня 2018 13:43
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Основні принципи побудови системи ЦРЗ передбачають «реєстрацію та ідентифікацію номеру абонентських радіозасобів системи (в тому числі локомотивних (но номеру поїзда)…» Просимо Замовника надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ, яким чином та ким має вводитись зазначена інформація, який пристрій системи відповідає за такі функції та яким чином дана інформація має бути ідентифікована?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Алгоритм ідентифікації радіозасобів в системі описано в стандарті DMR TIER II. Способи вводу номеру поїзда в систему можуть бути різні (машиніст локомотива з клавіатури локомотивної радіостанції, черговий по локомотивному депо з стаціонарного терміналу, поїзний диспетчер з цифрового пульта). Проектована система ЦРЗ повинна забезпечувати можливість здійснення всіх зазначених варіантів.
Відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування
Дата подання: 18 липня 2018 13:44
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення щодо розділу Завдання на проектування. Аналіз його підтверджує відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування, без якого згідно норм, правил та положень, передбачених Законом, проходження державної експертизи даного проекту – неможливе. Чи потрібно у рамках зазначених інженерних робіт проводити таке обґрунтування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проходження державної експертизи бере на себе замовник. Зміни в ТД
Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша
Дата подання: 18 липня 2018 13:45
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення щодо можливого використання стандарту радіозв’язку DMR, а саме: пункт Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша… Чи має проектант самостійно визначати тип системи радіозв’язку при виконанні проекту.
Відповідь: Для побудови цифрової системи технологічного радіозв’язку залізничного транспорту необхідно передбачити проектування системи DMR TIER II, яка є конвенціональною.
Обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth
Дата подання: 18 липня 2018 13:46
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення /обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth для локомотивної/носивної радіостанції. Яким чином планується використання Bluetooth, з якими сторонніми пристроями радіостанції з’єднаються по Bluetooth, які функції повинні виконувати ці сторонні пристрої у системи ЦРЗ DMR.
Відповідь: Наявність функції Bluetooth є опціональною вимогою. Використання функції Bluetooth передбачається в окремих випадках для підключення гарнітури, інших аксесуарів, а також для програмування параметрів радіостанції.
Надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги:
Дата подання: 18 липня 2018 13:47
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:11
Просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги: - кількість каналів 1000; - зазначені масо-габаритні показники; - показники чутливості - стандарт вологозахисту для портативних радіостанцій ( IP68, який передбачає знаходження радіостанції протягом години під водою на глибині до 2 метрів) Зазначені документи необхідні для обґрунтування обраних замовником типів радіостанцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені вимоги обумовлені специфікою технологічної роботи залізничного транспорту, а саме:
 використання того чи іншого локомотива для маневрової роботи не на одній фіксованій станції, а на будь-яких станціях регіональної філії чи
ПАТ «Укрзалізниця» в цілому;
 місце в кабіні локомотиву обмежене, тому встановлена радіостанція не повинна заважати машиністу чи локомотивній бригаді (масо-габаритні показники чим менші, тим краще, при безумовному забезпеченні всіх функціональних і технічних вимог);
 носивні (портативні) радіостанції експлуатуються працівниками залізничного транспорту цілодобово в будь-яких метеорологічних умовах (мороз, спека, зливи тощо), тому запас міцності повинен бути відповідний;
 від параметрів чутливості радіостанції залежить забезпечення сталої роботи радіостанції в різних районах однієї залізничної станції, перегону чи дільниці регіональної філії (на значній відстані від стаціонарної радіостанції).
Надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. , п.2.7.
Дата подання: 18 липня 2018 13:48
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:12
Просимо надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR, п.2.7. «забезпечення сумісності різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії», а саме: - Чи має проектант самостійно провести роботу по забезпеченню сумісності різних виробників та узгодити відповідні протоколи? - З якою кількістю різних виробників повинна забезпечуватись сумісність? Якщо Замовник має у наявності дані протоколи, просимо зазначити їх у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розробці проектної документації (стадія «П») непотрібно виконання дослідних робіт щодо забезпечення сумісності радіообладнання різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-000600-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 18 липня 2018 13:50
Замовником не зазначені вихідні дані, які унеможливлюють виконання пунктів ТД
Для виконання п.2.15 та 2.16 розділу 2 Загальні вимоги до систем цифрового радіозв’язку DMR, Замовником не зазначені вихідні дані, які унеможливлюють виконання даних пунктів, а саме немає даних:

- географічні координати місця встановлення ретрансляторів;
- висота встановлення антен відносно землі;
- тип абонентського пристрою для якого необхідно провести розрахунок зон покриття (локомотивна/носивна радіостанція)

Для розрахунку кількості каналів зв’язку та розробки частотно - територіального плану системи зв’язку необхідно вказати:
- кількість групових абонентів;
- кількість абонентів у кожній групі;
- типи викликів, що здійснюються у мережі: групові, індивідуальні, текстові повідомлення, телефонні, передача координат, іншої службової інформації;
- очікувана інтенсивність по кожному виду викликів;
- допустима вірогідність відмови в обслуговуванні, внаслідок перевантаження системи.

Просимо внести відповідні дані у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 17:14
Зазначені у запитанні дані повинні бути опрацьовані і визначені Переможцем під час розробки проектної документації на основі даних тендерної документації про поїзний, станційний та ремонтно-оперативний радіозв’язок на дільниці Київ – Миронівка, а також загальних вимог до функціонування мережі технологічного радіозв’язку залізничного транспорту.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000600-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 18 липня 2018 13:51
Дискримінація інших виробників та учасників.
Аналіз технічних вимог на радіостанції локомотивні, стаціонарні, портативні дозволяє стверджувати, що сукупності заявленим технічним та масо-габаритним показникам задовольняє тільки один виробник та конкретна модель даного виробника, а саме:
Стаціонарна: Motorola DM 4600e; Локомотивна: Motorola DM4601e, Портативна: Motorola DP4801e.
Зазначені моделі є найдорожчими з лінійки радіостанцій даного виробника, не кажучи про інших виробників.
Крім того, у сукупності зазначених технічних характеристик радіообладнання, які прописані під конкретні моделі - неможливе надання еквіваленту, що є дискримінацією інших виробників та учасників, яка передбачена вже на етапі проектування системи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 17:13
Зазначені у тендерній документації вимоги відповідають технічним параметрам радіообладнання, що пройшло відповідне випробовування на мережі технологічного радіозв’язку залізничного транспорту України.
При проектуванні стадії «П» прив'язка до тих чи інших виробників радіозасобів не вимагається.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції і при розробці проектної документації може бути передбачено радіообладнання з іншими технічними характеристиками, що є еквівалентними до вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 393 000,00
UAH
393 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" 394 500,00
UAH
394 500,00
UAH
Документи
ТОВ "АБВ-ТЕХ" 395 000,00
UAH
395 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2018 17:10
Електронний підпис
16 серпня 2018 17:06
Документи по ст. 17
07 серпня 2018 12:05
Електронний підпис
07 серпня 2018 12:04
6. ЛИСТ ВІДГУК.PDF

Публічні документи

07 серпня 2018 13:46
установчі.pdf
07 серпня 2018 13:46
Статут!.pdf
07 серпня 2018 13:46
Проект договору.pdf
07 серпня 2018 13:46
Довідки.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_105737.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_105203.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_105107.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_104633.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_104617.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_104609.jpg
07 серпня 2018 17:26
IMG_20180806_104422.jpg
07 серпня 2018 17:26
1_image.jpg
07 серпня 2018 17:26
0_image.jpg
07 серпня 2018 17:26
Додаток2 (скан).jpeg
07 серпня 2018 17:26
Додаток1 (скан).jpeg
07 серпня 2018 14:37
SKM_C224e18080712450_0001 (1).jpg
07 серпня 2018 14:37
SKM_C224e18080712440_0001 (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

ТОВ "БУДРЕМСВІТ"

ТОВ "АБВ-ТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
Переможець 393 000,00
UAH
14 серпня 2018 17:29

Документи

14 серпня 2018 17:29
Електронний підпис
14 серпня 2018 16:21
Протокол розгляду.pdf
08 серпня 2018 13:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
393 000,00
UAH
Документи

Документи

14 серпня 2018 17:29
Електронний підпис
14 серпня 2018 16:21
Протокол розгляду.pdf
08 серпня 2018 13:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 09:24
Звіт про виконання договору.pdf укладений
14 травня 2019 09:20
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 09:24
Договір.pdf укладений
31 серпня 2018 09:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 30 листопада 2018
Сума оплати за договором: 393 000,00
UAH