Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на дільниці Київ – Миронівка»
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000600-b ● 44bb31253386472daa741128178fed8d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096929,+380443096906,+380443096911,+380443096909,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2018 13:22 |
Очікувана вартість: | 395 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації «Технічне переоснащення технологічного радіозв'язку (цифровий радіозв'язок) на дільниці Київ – Миронівка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03061, Україна, Київ, м. Київ, вул. Новопольова, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 вересня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2018 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2018 16:35 |
ТД.doc | |
31 липня 2018 16:35 |
Протокол змін 2.pdf | |
27 липня 2018 14:26 |
Протокол змін.pdf | |
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 9 СРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx | |
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 8 РОРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx | |
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 7 ПРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx |
31 липня 2018 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
31 липня 2018 16:35 |
ТД.doc
|
|||||||||
31 липня 2018 16:35 |
Протокол змін 2.pdf
|
|||||||||
27 липня 2018 14:26 |
Протокол змін.pdf
|
|||||||||
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 9 СРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
|
|||||||||
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 8 РОРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
|
|||||||||
13 липня 2018 11:36 |
Додаток 7 ПРЗ ТУ Київ-Миронівка.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід роботи та виконання аналогічного договору.
Дата подання: 18 липня 2018 13:42
Дата відповіді: 26 липня 2018 16:50
Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору.
Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме:
- проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR;
- проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку
Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір:
- сертифікатом з інформаційної безпеки;
- документом підтвердження проходження державної експертизи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Додатка 2 Учасником має бути надана інформацію про наявність досвіду роботи та виконання аналогічного договору. Питання 1: чи має учасник надати договір на надання інженерних послуг проектування, щодо предмета закупівлі, а саме: - проектування мереж радіозв’язку стандарту DMR; - проектування програмно-апаратного комплексу мережі радіозв’язку Питання 2: Якими документами має бути підтверджений аналогічний договір: - сертифікатом з інформаційної безпеки; - документом підтвердження проходження державної експертизи
Надати детальний опис функціоналу опціональної плати
Дата подання: 18 липня 2018 13:43
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR передбачають наявність «універсальний термінал ДСП (радіостанція з опціональною платою), технічними вимогами до опціональної плати вказані тільки масо-габаритні показники та обсяг пам’яті, Гб від 2 до 32.
Для інженерного проектування зазначена інформація є недостатньою.
Просимо надати детальний опис функціоналу даної плати, алгоритм взаємодії та протоколи обміну інформацією з радіостанцією, принципіальну/електричну схему та схему підключення до радіостанції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Опціональна плата необхідна для розширення функціональних можливостей стандарту ETSI DMR Tier 2, в якому не описані алгоритми і функції роботи радіостанції в мережі технологічного радіозв'язку на залізничного транспорту у відповідності до діючих Правил технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 20.12.1996 № 411, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 25.02.1997 за № 50/1854). Алгоритм взаємодії, протокол обміну інформацією з радіостанцією, габарит опціональної плати є індивідуальним рішенням кожного виробника. Зазначений у тендерній документації обсяг пам'яті є орієнтовним значенням для забезпечення запису (архівації) переговорів на вбудованому реєстраторі переговорів.
Надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ
Дата подання: 18 липня 2018 13:43
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Основні принципи побудови системи ЦРЗ передбачають «реєстрацію та ідентифікацію номеру абонентських радіозасобів системи (в тому числі локомотивних (но номеру поїзда)…»
Просимо Замовника надати алгоритм вводу номеру поїзда в систему ЦРЗ, яким чином та ким має вводитись зазначена інформація, який пристрій системи відповідає за такі функції та яким чином дана інформація має бути ідентифікована?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Алгоритм ідентифікації радіозасобів в системі описано в стандарті DMR TIER II. Способи вводу номеру поїзда в систему можуть бути різні (машиніст локомотива з клавіатури локомотивної радіостанції, черговий по локомотивному депо з стаціонарного терміналу, поїзний диспетчер з цифрового пульта). Проектована система ЦРЗ повинна забезпечувати можливість здійснення всіх зазначених варіантів.
Відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування
Дата подання: 18 липня 2018 13:44
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення щодо розділу Завдання на проектування. Аналіз його підтверджує відсутність пункту техніко-економічного обґрунтування, без якого згідно норм, правил та положень, передбачених Законом, проходження державної експертизи даного проекту – неможливе.
Чи потрібно у рамках зазначених інженерних робіт проводити таке обґрунтування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проходження державної експертизи бере на себе замовник. Зміни в ТД
Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша
Дата подання: 18 липня 2018 13:45
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення щодо можливого використання стандарту радіозв’язку DMR, а саме: пункт Завдання на проектування не містить типу системи, яка має бути побудована : конвенціональна, транкінгова, або інша…
Чи має проектант самостійно визначати тип системи радіозв’язку при виконанні проекту.
Відповідь: Для побудови цифрової системи технологічного радіозв’язку залізничного транспорту необхідно передбачити проектування системи DMR TIER II, яка є конвенціональною.
Обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth
Дата подання: 18 липня 2018 13:46
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:10
Просимо надати роз’яснення /обґрунтування щодо необхідності використання Bluetooth для локомотивної/носивної радіостанції. Яким чином планується використання Bluetooth, з якими сторонніми пристроями радіостанції з’єднаються по Bluetooth, які функції повинні виконувати ці сторонні пристрої у системи ЦРЗ DMR.
Відповідь: Наявність функції Bluetooth є опціональною вимогою. Використання функції Bluetooth передбачається в окремих випадках для підключення гарнітури, інших аксесуарів, а також для програмування параметрів радіостанції.
Надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги:
Дата подання: 18 липня 2018 13:47
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:11
Просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами (або внутрішніми положеннями УЗ) обумовлені наступні вимоги:
- кількість каналів 1000;
- зазначені масо-габаритні показники;
- показники чутливості
- стандарт вологозахисту для портативних радіостанцій ( IP68, який передбачає знаходження радіостанції протягом години під водою на глибині до 2 метрів)
Зазначені документи необхідні для обґрунтування обраних замовником типів радіостанцій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначені вимоги обумовлені специфікою технологічної роботи залізничного транспорту, а саме:
використання того чи іншого локомотива для маневрової роботи не на одній фіксованій станції, а на будь-яких станціях регіональної філії чи
ПАТ «Укрзалізниця» в цілому;
місце в кабіні локомотиву обмежене, тому встановлена радіостанція не повинна заважати машиністу чи локомотивній бригаді (масо-габаритні показники чим менші, тим краще, при безумовному забезпеченні всіх функціональних і технічних вимог);
носивні (портативні) радіостанції експлуатуються працівниками залізничного транспорту цілодобово в будь-яких метеорологічних умовах (мороз, спека, зливи тощо), тому запас міцності повинен бути відповідний;
від параметрів чутливості радіостанції залежить забезпечення сталої роботи радіостанції в різних районах однієї залізничної станції, перегону чи дільниці регіональної філії (на значній відстані від стаціонарної радіостанції).
використання того чи іншого локомотива для маневрової роботи не на одній фіксованій станції, а на будь-яких станціях регіональної філії чи
ПАТ «Укрзалізниця» в цілому;
місце в кабіні локомотиву обмежене, тому встановлена радіостанція не повинна заважати машиністу чи локомотивній бригаді (масо-габаритні показники чим менші, тим краще, при безумовному забезпеченні всіх функціональних і технічних вимог);
носивні (портативні) радіостанції експлуатуються працівниками залізничного транспорту цілодобово в будь-яких метеорологічних умовах (мороз, спека, зливи тощо), тому запас міцності повинен бути відповідний;
від параметрів чутливості радіостанції залежить забезпечення сталої роботи радіостанції в різних районах однієї залізничної станції, перегону чи дільниці регіональної філії (на значній відстані від стаціонарної радіостанції).
Надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. , п.2.7.
Дата подання: 18 липня 2018 13:48
Дата відповіді: 26 липня 2018 17:12
Просимо надати роз’яснення, які дослідні роботи має виконати проектант у частині 2. Загальні вимоги до системи цифрового радіозв’язку DMR, п.2.7. «забезпечення сумісності різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії», а саме:
- Чи має проектант самостійно провести роботу по забезпеченню сумісності різних виробників та узгодити відповідні протоколи?
- З якою кількістю різних виробників повинна забезпечуватись сумісність?
Якщо Замовник має у наявності дані протоколи, просимо зазначити їх у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При розробці проектної документації (стадія «П») непотрібно виконання дослідних робіт щодо забезпечення сумісності радіообладнання різних виробників через узгоджені протоколи взаємодії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000600-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 18 липня 2018 13:50
Замовником не зазначені вихідні дані, які унеможливлюють виконання пунктів ТД
Для виконання п.2.15 та 2.16 розділу 2 Загальні вимоги до систем цифрового радіозв’язку DMR, Замовником не зазначені вихідні дані, які унеможливлюють виконання даних пунктів, а саме немає даних:
- географічні координати місця встановлення ретрансляторів;
- висота встановлення антен відносно землі;
- тип абонентського пристрою для якого необхідно провести розрахунок зон покриття (локомотивна/носивна радіостанція)
Для розрахунку кількості каналів зв’язку та розробки частотно - територіального плану системи зв’язку необхідно вказати:
- кількість групових абонентів;
- кількість абонентів у кожній групі;
- типи викликів, що здійснюються у мережі: групові, індивідуальні, текстові повідомлення, телефонні, передача координат, іншої службової інформації;
- очікувана інтенсивність по кожному виду викликів;
- допустима вірогідність відмови в обслуговуванні, внаслідок перевантаження системи.
Просимо внести відповідні дані у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
- географічні координати місця встановлення ретрансляторів;
- висота встановлення антен відносно землі;
- тип абонентського пристрою для якого необхідно провести розрахунок зон покриття (локомотивна/носивна радіостанція)
Для розрахунку кількості каналів зв’язку та розробки частотно - територіального плану системи зв’язку необхідно вказати:
- кількість групових абонентів;
- кількість абонентів у кожній групі;
- типи викликів, що здійснюються у мережі: групові, індивідуальні, текстові повідомлення, телефонні, передача координат, іншої службової інформації;
- очікувана інтенсивність по кожному виду викликів;
- допустима вірогідність відмови в обслуговуванні, внаслідок перевантаження системи.
Просимо внести відповідні дані у тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 17:14
Зазначені у запитанні дані повинні бути опрацьовані і визначені Переможцем під час розробки проектної документації на основі даних тендерної документації про поїзний, станційний та ремонтно-оперативний радіозв’язок на дільниці Київ – Миронівка, а також загальних вимог до функціонування мережі технологічного радіозв’язку залізничного транспорту.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000600-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦИФРОВІ РАДІОСИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 18 липня 2018 13:51
Дискримінація інших виробників та учасників.
Аналіз технічних вимог на радіостанції локомотивні, стаціонарні, портативні дозволяє стверджувати, що сукупності заявленим технічним та масо-габаритним показникам задовольняє тільки один виробник та конкретна модель даного виробника, а саме:
Стаціонарна: Motorola DM 4600e; Локомотивна: Motorola DM4601e, Портативна: Motorola DP4801e.
Зазначені моделі є найдорожчими з лінійки радіостанцій даного виробника, не кажучи про інших виробників.
Крім того, у сукупності зазначених технічних характеристик радіообладнання, які прописані під конкретні моделі - неможливе надання еквіваленту, що є дискримінацією інших виробників та учасників, яка передбачена вже на етапі проектування системи.
Розгорнути
Згорнути
Стаціонарна: Motorola DM 4600e; Локомотивна: Motorola DM4601e, Портативна: Motorola DP4801e.
Зазначені моделі є найдорожчими з лінійки радіостанцій даного виробника, не кажучи про інших виробників.
Крім того, у сукупності зазначених технічних характеристик радіообладнання, які прописані під конкретні моделі - неможливе надання еквіваленту, що є дискримінацією інших виробників та учасників, яка передбачена вже на етапі проектування системи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 17:13
Зазначені у тендерній документації вимоги відповідають технічним параметрам радіообладнання, що пройшло відповідне випробовування на мережі технологічного радіозв’язку залізничного транспорту України.
При проектуванні стадії «П» прив'язка до тих чи інших виробників радіозасобів не вимагається.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції і при розробці проектної документації може бути передбачено радіообладнання з іншими технічними характеристиками, що є еквівалентними до вимог тендерної документації.
При проектуванні стадії «П» прив'язка до тих чи інших виробників радіозасобів не вимагається.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» у складі тендерної пропозиції і при розробці проектної документації може бути передбачено радіообладнання з іншими технічними характеристиками, що є еквівалентними до вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
393 000,00
UAH
|
393 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" |
394 500,00
UAH
|
394 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АБВ-ТЕХ" |
395 000,00
UAH
|
395 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС #01388420 |
Переможець |
393 000,00
UAH
|
14 серпня 2018 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 09:24
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
14 травня 2019 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 09:24
|
Договір.pdf | укладений |
31 серпня 2018 09:18
|