Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з відновлення елементів благоустрою скверу Стрілка (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
27 227 378,00 UAH
UA-2018-07-13-000583-a 1998580ed51047668225dd4b8b14dccd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 14:48
Очікувана вартість: 27 227 378,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 227,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з відновлення елементів благоустрою скверу Стрілка (капітальний ремонт) в м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з відновлення елементів благоустрою скверу Стрілка (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Основ’янський район, Харків, Харківська обл., 61003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 15:53
Електронний підпис
13 липня 2018 15:52
Додаток № 1.doc
13 липня 2018 15:52
Тендерна документація.doc
13 липня 2018 15:52
Додаток № 5.doc
13 липня 2018 15:52
Додаток № 4.docx
13 липня 2018 15:52
Додаток № 3.docx
13 липня 2018 15:52
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОАПАРАТУРИ "ВЕЛТ" 27 172 300,00
UAH з ПДВ
26 920 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС" 27 197 378,00
UAH з ПДВ
26 930 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 27 200 000,00
UAH з ПДВ
27 010 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 11:13
Довідка коруп.pdf
29 липня 2018 20:30
16_Гарантийний лист.pdf
29 липня 2018 20:30
15_Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2018 20:30
10_Специфікація.pdf
29 липня 2018 20:30
8_Статут Товариства.pdf
29 липня 2018 20:30
6_Антико програм.pdf
29 липня 2018 20:30
1_2_Обладнання акти.pdf

Публічні документи

30 липня 2018 09:15
Статут Товариства.pdf
30 липня 2018 09:15
Протокол, Наказ.pdf
30 липня 2018 09:15
Договір оренди.pdf
30 липня 2018 09:15
Довідка суб.pdf
30 липня 2018 09:15
Довідка реквізити.pdf
30 липня 2018 09:15
Довідка працівники.pdf
30 липня 2018 09:15
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2018 09:15
Витяг ПДВ.pdf
30 липня 2018 09:15
Банківська гарантія.rar
30 липня 2018 09:15
5-Договір оренди.pdf
30 липня 2018 09:15
4-Договір оренди.pdf
30 липня 2018 09:15
3-Договір оренди.pdf
30 липня 2018 09:15
2-Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОАПАРАТУРИ "ВЕЛТ"

ПП "БФ "ПРОМТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОАПАРАТУРИ "ВЕЛТ"
#40035039
Переможець 26 920 850,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 16:36

Документи

06 серпня 2018 16:36
Електронний підпис
06 серпня 2018 16:36
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОАПАРАТУРИ "ВЕЛТ"
#40035039
26 920 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 16:36
Електронний підпис
06 серпня 2018 16:36
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 15:17
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 15:13
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:29
Договірна ціна 2018 (1) (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:28
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:28
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2018 16:22
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 16:22
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 16:22
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 15:55
Договірна ціна 2018-2019 ч.1 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2018 15:55
Договірна ціна 2018-2019 ч.2 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2018 15:54
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2018 15:54
Електронний підпис укладений
23 серпня 2018 15:43
Договірна ціна 2018-2019.pdf укладений
23 серпня 2018 15:43
Договірна ціна 2018.pdf укладений
23 серпня 2018 15:43
Договір.pdf укладений
23 серпня 2018 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 26 899 374 грн. 90 коп. (двадцять шість мільйонів вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста сімдесят чотири грн. 90 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 483 299 грн. 15 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 26 571 386 грн. 42 коп. (двадцять шість мільйонів п’ятсот сімдесят одна тисяча триста вісімдесят шість грн. 42 коп.) в тому числі ПДВ (20%) –4 428 564 грн. 41 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).».
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 18 140 974 грн. 63 коп. (вісімнадцять мільйонів сто сорок тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 63 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 3 023 495 грн. 77 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).».
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 18 140 974 грн. 63 коп. (вісімнадцять мільйонів сто сорок тисяч дев’ятсот сімдесят чотири грн. 63 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 3 023 495 грн. 77 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).».
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 140 974,63
UAH з ПДВ