Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
котли твердопаливні
Очікувана вартість
596 000,00 UAH
UA-2018-07-13-000570-a ● 39fae669b7664cc181071fd3992dc86e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141466 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А |
Контактна особа: |
Шнирук Леся Станіславівна +380434322942 komitet_kt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2018 15:31 |
Очікувана вартість: | 596 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
котли твердопаливні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Тростянецький район, Загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2018 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2018 16:05 |
Перелiк змiн котли.docx | |
26 липня 2018 16:05 |
Додаток 3 зміни.docx | |
26 липня 2018 16:05 |
ТД котли зміни.doc | |
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 5.docx | |
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 4.docx | |
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 2.docx | |
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 1.docx |
26 липня 2018 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2018 16:05 |
Перелiк змiн котли.docx
|
|||
26 липня 2018 16:05 |
Додаток 3 зміни.docx
|
|||
26 липня 2018 16:05 |
ТД котли зміни.doc
|
|||
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 2.docx
|
|||
13 липня 2018 15:44 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 14 липня 2018 07:16
Дата відповіді: 18 липня 2018 08:56
В Додатку №3 включено наступні вимоги до учасників:
5. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати -- витрати на монтаж та установку котлів. Дані роботи регламентуються окремим кодом, виконуються підрядною організацією, що має відповідні ліцензії й дозволи. Тому жодним чином не можуть біти предметом закупівлі як товар. Чому стоїть дана вимога ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проведенні закупівель Замовник в своїх діях керується нормами Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454 (із змінами).
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Предмет закупівля
Дата подання: 14 липня 2018 07:19
Дата відповіді: 18 липня 2018 13:19
В Додатку №3 зазнчено:
У комплект поставки кожного котла повинно входити: Циркуляційний насос 1 шт.;
Які технічні характеристики насосу (висота подачі, розхід води)?
Відповідь: насос потужністю не менше 2.1 кВт
висота подачі води - 11 м.
висота подачі води - 11 м.
Дискримінаційні вимоги та порушення
Дата подання: 18 липня 2018 12:44
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:45
1. У п.3 ч. 5 Додатку 3 ТД сказано, що до ціни тендерної пропозиції включаються витрати на монтаж та установку котлів.
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла.
Прошу виключити даний пункт з ТД, так як він не стосується предмету закупівлі, та вводить в оману потенційних учасників.
2. У п.6 ч.2 Розділу V ТД замовник вимагає від учасників надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи).
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла. Жодних робіт з підвищеною небезпекою (тим паче зварювальних) учасник не буде здійснювати.
Прошу виключити вимогу щодо надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи) через іі дискримінаційний характер.
3. У ч.1 Додатку 1 встановлена наступна вимога: «Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання вимог замовника, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби».
Відповідно до п.1 ч.2 ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець дозволив Замовнику вимагати від учасників інформацію про наявну матеріально – технічну базу. В п.1 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗАМОВНИКУ ВИМАГАТИ ЯКУСЬ КОНКРЕТНУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ – у випадку цієї закупівлі це автотранспорт.
Прошу виключити вимогу щодо надання інформації саме про технологічний комплекс машин та механізмів власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби так як вона Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ ОСІБ : учасники не повинні обов’язково мати власний транспорт або договори оренди транспорту, тому вони не зможуть подати цю інформацію у складі своєї тендерної пропозиції. Для здійснення поставки предмету закупівлі учасник-переможець може укласти відповідний договір після визначення його переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проведенні закупівель Замовник в своїх діях керується нормами Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454 (із змінами).
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Зварювання - то вид небезпечних робіт,без якого монтаж котлів не можливий.
Щодо наявності автотранспорту замовник розгляне можливість виключення її з вимог документації найближчим часом.
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Зварювання - то вид небезпечних робіт,без якого монтаж котлів не можливий.
Щодо наявності автотранспорту замовник розгляне можливість виключення її з вимог документації найближчим часом.
Предмет закупівля
Дата подання: 19 липня 2018 05:56
Дата відповіді: 24 липня 2018 16:04
насос потужністю не менше 2.1 кВт
висота подачі води - 11 м.
А скільки м3 теплоносія на годину насос повинен перекачувати ?
Насос якого типу -- фланцевий, муфтовий, діаметр трубопроводу трубопроводу ? Чому не вказані ці параметри !?
Відповідь: наразі готуються зміни до тендерої документації.
насоси з переліку буде виключено.
насоси з переліку буде виключено.
запит
Дата подання: 19 липня 2018 11:14
Дата відповіді: 19 липня 2018 12:57
Код закупівлі за значений тільки на поставку котлів, але додатково № 3 п.5 зазначено, що необхідно зазначити витрати на монтаж та установку роботи монтаж потребує наявності відповідної ліцензіїї у учасник, а від замовника - проекту та дозволу на початок будівництва, що суперечить ст. 3 та ст. 5 ст. 22 ЗУ "Про публічі закупівлі" Приведіть у відповідністьта та анулюйте роботи монтаж або змініть код закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проведенні закупівель Замовник в своїх діях керується нормами Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454 (із змінами).
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Доброго дня.
Дата подання: 19 липня 2018 11:18
Дата відповіді: 24 липня 2018 16:06
Який, необхідно робочий тиск у котлі і чи потрібні в обємі постачання запобіжні клапани та скільки іх на один котел, так як вимагаються затрати на монтаж?
Відповідь: тиск у котлі - до 3-х атмосфер.
запобіжні клапани потрібні.
наразі готуються зміни до тендерної документації.
монтаж буде виключено.
запобіжні клапани потрібні.
наразі готуються зміни до тендерної документації.
монтаж буде виключено.
Питання
Дата подання: 19 липня 2018 11:25
Дата відповіді: 19 липня 2018 12:55
У таблиці п. 13 Додаток 3 котел КТО зазначена теплова потужність не менше 90 кВт з урахуванням ККД 80 % його номінальна теплопродуктивність всього 72 кВт. Але Ви вимагаєте щоб він оплалював аж 2000 м. кв., що навіть за європейськими мірками утеплення будинків 1 кВт на 20 м. кв. (а у наших 1 кВт на 10 м. кв.) нереально та суперечить здоровому глузду. Пітвердіть будь-ласка данні вимоги, або спростуйте?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякуємо за звернення.
та щодо оцінки здорового глузду, Вам необхідно звернутися до виробника котла, який зазначив дану інформацію на своєму офіційному сайті.
та щодо оцінки здорового глузду, Вам необхідно звернутися до виробника котла, який зазначив дану інформацію на своєму офіційному сайті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000570-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Сіньков В.В., Код ЄДРПОУ:3135317312
Дата подання: 18 липня 2018 12:45
Дискримінаційні вимоги та порушення
1. У п.3 ч. 5 Додатку 3 ТД сказано, що до ціни тендерної пропозиції включаються витрати на монтаж та установку котлів.
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла.
Прошу виключити даний пункт з ТД, так як він не стосується предмету закупівлі, та вводить в оману потенційних учасників.
2. У п.6 ч.2 Розділу V ТД замовник вимагає від учасників надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи).
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла. Жодних робіт з підвищеною небезпекою (тим паче зварювальних) учасник не буде здійснювати.
Прошу виключити вимогу щодо надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи) через іі дискримінаційний характер.
3. У ч.1 Додатку 1 встановлена наступна вимога: «Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання вимог замовника, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби».
Відповідно до п.1 ч.2 ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець дозволив Замовнику вимагати від учасників інформацію про наявну матеріально – технічну базу. В п.1 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗАМОВНИКУ ВИМАГАТИ ЯКУСЬ КОНКРЕТНУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ – у випадку цієї закупівлі це автотранспорт.
Прошу виключити вимогу щодо надання інформації саме про технологічний комплекс машин та механізмів власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби так як вона Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ ОСІБ : учасники не повинні обов’язково мати власний транспорт або договори оренди транспорту, тому вони не зможуть подати цю інформацію у складі своєї тендерної пропозиції. Для здійснення поставки предмету закупівлі учасник-переможець може укласти відповідний договір після визначення його переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла.
Прошу виключити даний пункт з ТД, так як він не стосується предмету закупівлі, та вводить в оману потенційних учасників.
2. У п.6 ч.2 Розділу V ТД замовник вимагає від учасників надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи).
Відповідно до ТД та проекту договору Учасник який буде визнаний переможцем повинен здійснити ПОСТАВКУ котла. Жодних робіт з підвищеною небезпекою (тим паче зварювальних) учасник не буде здійснювати.
Прошу виключити вимогу щодо надання копії дозволу на роботи підвищеної небезпеки(зварювальні роботи) через іі дискримінаційний характер.
3. У ч.1 Додатку 1 встановлена наступна вимога: «Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання вимог замовника, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби».
Відповідно до п.1 ч.2 ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець дозволив Замовнику вимагати від учасників інформацію про наявну матеріально – технічну базу. В п.1 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець НЕ ДОЗВОЛЯЄ ЗАМОВНИКУ ВИМАГАТИ ЯКУСЬ КОНКРЕТНУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ – у випадку цієї закупівлі це автотранспорт.
Прошу виключити вимогу щодо надання інформації саме про технологічний комплекс машин та механізмів власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на вказану техніку); на підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії технічних паспортів на всі транспортні засоби так як вона Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ ОСІБ : учасники не повинні обов’язково мати власний транспорт або договори оренди транспорту, тому вони не зможуть подати цю інформацію у складі своєї тендерної пропозиції. Для здійснення поставки предмету закупівлі учасник-переможець може укласти відповідний договір після визначення його переможцем.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2018 16:47
При проведенні закупівель Замовник в своїх діях керується нормами Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015р. № 922-VIII (із змінами) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454 (із змінами).
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Зварювання - то вид небезпечних робіт,без якого монтаж котлів неможливий.
Щодо наявності автотранспорту Замовник розгляне можливість виключення її з вимог документації найближчим часом.
Відповідно до пункту 2.5 Порядку: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Зварювання - то вид небезпечних робіт,без якого монтаж котлів неможливий.
Щодо наявності автотранспорту Замовник розгляне можливість виключення її з вимог документації найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000570-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД, Код ЄДРПОУ:39623796
Дата подання: 20 серпня 2018 10:38
ВИМОГА про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
ВИМОГА
про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
Відділом освіти Тростянецької райдержадміністрації замовлено закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» в установленому порядку прийнято участь у вказаній закупівлі, проте як вбачається із отриманого повідомлення Замовником порушено питання про дискваліфікацію товариства з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації до закупівлі Замовника, а саме:
у порівняльній таблиці запропонованого товару, в тендерній пропозиції та проекті договору наявна невідповідність технічному завданню (теплова потужність запропонованого товару – 99 кВт, а не 90 кВт, поверхня теплообмінника – 15 м2, а не 14,9 м2, згідно вимог Замовника (Додаток 3 Тендерної документації) тощо.
Враховуючи вищевказане вимушені інформувати про наступне.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
За приписами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за наступними принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Також інформуємо Вас про те, що у тендерній документації Замовником було визначено предмет закупівлі з виразом «або еквівалент», що зазначено у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2. Інша інформація, підпункт 14. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Тому товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» було запропоновано котли твердопаливні Буран EXTRA 99 кВт, для Ілляшівської СЗШ І-ІІІ ст. - 2шт. та котел твердопаливний Буран EXTRA 400 кВт для Олександрівської СЗШ І-ІІІ ст., що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника. Запропоновані котли Буран EXTRA 99 кВт є потужнішими, та з більшою поверхнею обігріву. Також пропозиція ТОВ «Дзензелівський котлобудівельний завод» є економічно вигіднішою у порівнянні з іншими Учасниками.
Звертаємо увагу, що наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації та відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, тому вимагаємо визначити ТОВ «ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» переможцем закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a, та врахувати подану вказаним Учасником пропозицію.
У разі негативного рішення ми змушені будемо повідомити про зловживання з боку тендерного комітету до відповідних органів та звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також нагадуємо про наслідки та відповідальність членів тендерного комітету згідно Закону України. Розділ VIII Стаття 38. «Відповідальність за порушення вимог цього закону» та статті 164-14 Кодексу України в новій редакції «Про порушення законодавства про закупівлю».
Про зловживання з боку тендерного комітету буде повідомлено у відповідні правоохоронні органи.
З повагою, директор Ю.Ф. Самборський
20 серпня 2018 р.
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a
Відділом освіти Тростянецької райдержадміністрації замовлено закупівлю основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» в установленому порядку прийнято участь у вказаній закупівлі, проте як вбачається із отриманого повідомлення Замовником порушено питання про дискваліфікацію товариства з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації до закупівлі Замовника, а саме:
у порівняльній таблиці запропонованого товару, в тендерній пропозиції та проекті договору наявна невідповідність технічному завданню (теплова потужність запропонованого товару – 99 кВт, а не 90 кВт, поверхня теплообмінника – 15 м2, а не 14,9 м2, згідно вимог Замовника (Додаток 3 Тендерної документації) тощо.
Враховуючи вищевказане вимушені інформувати про наступне.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
За приписами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за наступними принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Також інформуємо Вас про те, що у тендерній документації Замовником було визначено предмет закупівлі з виразом «або еквівалент», що зазначено у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2. Інша інформація, підпункт 14. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Тому товариством з обмеженою відповідальністю «Дзензелівський котлобудівельний завод» було запропоновано котли твердопаливні Буран EXTRA 99 кВт, для Ілляшівської СЗШ І-ІІІ ст. - 2шт. та котел твердопаливний Буран EXTRA 400 кВт для Олександрівської СЗШ І-ІІІ ст., що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника. Запропоновані котли Буран EXTRA 99 кВт є потужнішими, та з більшою поверхнею обігріву. Також пропозиція ТОВ «Дзензелівський котлобудівельний завод» є економічно вигіднішою у порівнянні з іншими Учасниками.
Звертаємо увагу, що наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації та відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, тому вимагаємо визначити ТОВ «ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД» переможцем закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котли твердопаливні), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a, та врахувати подану вказаним Учасником пропозицію.
У разі негативного рішення ми змушені будемо повідомити про зловживання з боку тендерного комітету до відповідних органів та звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також нагадуємо про наслідки та відповідальність членів тендерного комітету згідно Закону України. Розділ VIII Стаття 38. «Відповідальність за порушення вимог цього закону» та статті 164-14 Кодексу України в новій редакції «Про порушення законодавства про закупівлю».
Про зловживання з боку тендерного комітету буде повідомлено у відповідні правоохоронні органи.
З повагою, директор Ю.Ф. Самборський
20 серпня 2018 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 13:58
Тендерним комітетом розглянута Ваша «ВИМОГА про усунення порушень при здійсненні закупівель радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-13-000570-a», у зв’язку з цим повідомляємо Вас:
1. Відповідно до п.14 ч.2 Розділу V Тендерної документації Замовником встановлено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
2. Відповідно до Технічної специфікації Замовник проводить закупівлю котлів КТО-14.166 (або еквівалент). Тобто, учасники могли подати інший вид котлів (тип предмета закупівлі), який би і був еквівалентом, але його технічні характеристики не повинні бути змінені, себто повинні повністю відповідати технічній специфікації. Ваша пропозиція котла твердопаливного Буран EXTRA 99 кВт є еквівалентом у розумінні виду котла, але його технічні характеристики не відповідають технічній специфікації. Неврахування невідповідності запропонованого Вами товару стосовно його теплової потужності та поверхні обігріву теплообмінника було би грубим порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, адже пропозиції інших учасників, документація яких була розглянута, також містять еквівалентні товари, але їх технічні характеристики відповідали вимогам технічної специфікації.
3. У Протоколі засідання Тендерного комітету від 15 серпня 2018 року зазначено, що підставами для відхилення Вашої пропозиції є невідповідність технічній специфікації тощо, що означає неповний перелік чого-небудь, та вказує на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Тож, крім зазначених невідповідностей були виявлені інші невідповідності Вашої пропозиції вимогам, встановленим у Тендерній документації, які не можуть відноситися до формальних:
- У довідці про уповноважену особу вих. № 1100 від 02.08.2018 року відсутня інформація про наявність чи відсутність у уповноваженої особи обмежень щодо можливості підписання договорів, що є порушенням вимог ч.4 Розділу VI Тендерної документації.
- У Довідці вих. № 1092 від 02.08.2018, Вами зазначено відсутність не всіх підстав для відхилення Вашої пропозиції, що є порушенням ч. 1 Додатку 2 Тендерної документації.
4. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Керуючись даною нормою Ви мали право звернутися до тендерного комітету з питанням щодо можливості надання еквівалентного товару з іншими технічними характеристиками. Вами дане питання не піднімалося, а отже, Ви ознайомились та погодились з усіма вимогами технічної специфікації, та зобов’язались відповідати їм, що підтверджується довідкою за вих.. № 1094 від 02.08.2018 року.
Керуючись вищенаведеним, Тендерний комітет вважає Вашу дискваліфікацію законною. Задоволення Вашої вимоги з виявленими порушеннями означало би порушення тендерним комітетом вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Відповідно до п.14 ч.2 Розділу V Тендерної документації Замовником встановлено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
2. Відповідно до Технічної специфікації Замовник проводить закупівлю котлів КТО-14.166 (або еквівалент). Тобто, учасники могли подати інший вид котлів (тип предмета закупівлі), який би і був еквівалентом, але його технічні характеристики не повинні бути змінені, себто повинні повністю відповідати технічній специфікації. Ваша пропозиція котла твердопаливного Буран EXTRA 99 кВт є еквівалентом у розумінні виду котла, але його технічні характеристики не відповідають технічній специфікації. Неврахування невідповідності запропонованого Вами товару стосовно його теплової потужності та поверхні обігріву теплообмінника було би грубим порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, адже пропозиції інших учасників, документація яких була розглянута, також містять еквівалентні товари, але їх технічні характеристики відповідали вимогам технічної специфікації.
3. У Протоколі засідання Тендерного комітету від 15 серпня 2018 року зазначено, що підставами для відхилення Вашої пропозиції є невідповідність технічній специфікації тощо, що означає неповний перелік чого-небудь, та вказує на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше. Тож, крім зазначених невідповідностей були виявлені інші невідповідності Вашої пропозиції вимогам, встановленим у Тендерній документації, які не можуть відноситися до формальних:
- У довідці про уповноважену особу вих. № 1100 від 02.08.2018 року відсутня інформація про наявність чи відсутність у уповноваженої особи обмежень щодо можливості підписання договорів, що є порушенням вимог ч.4 Розділу VI Тендерної документації.
- У Довідці вих. № 1092 від 02.08.2018, Вами зазначено відсутність не всіх підстав для відхилення Вашої пропозиції, що є порушенням ч. 1 Додатку 2 Тендерної документації.
4. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Керуючись даною нормою Ви мали право звернутися до тендерного комітету з питанням щодо можливості надання еквівалентного товару з іншими технічними характеристиками. Вами дане питання не піднімалося, а отже, Ви ознайомились та погодились з усіма вимогами технічної специфікації, та зобов’язались відповідати їм, що підтверджується довідкою за вих.. № 1094 від 02.08.2018 року.
Керуючись вищенаведеним, Тендерний комітет вважає Вашу дискваліфікацію законною. Задоволення Вашої вимоги з виявленими порушеннями означало би порушення тендерним комітетом вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000570-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 22 серпня 2018 19:02
Скарга-вимога
Оскарження умов визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2018 19:31
рішення щодо відхилення скарги описано в протоколі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-13-000570-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 23 серпня 2018 18:03
Дата подання: 23 серпня 2018 18:03
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення № 8853.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 19:37
Номер скарги: UA-2018-07-13-000570-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 23 серпня 2018 18:06
Дата подання: 23 серпня 2018 18:06
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення № 8854.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 19:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
246 430,00
UAH з ПДВ
|
162 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
173 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альянс-Енергія" |
237 468,00
UAH з ПДВ
|
218 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
363 185,98
UAH з ПДВ
|
363 185,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОТЕПЛОЕНЕРГО |
555 777,00
UAH з ПДВ
|
549 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропром-М" |
575 894,75
UAH з ПДВ
|
555 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Відхилено |
162 999,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2018 13:39
|
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД #39623796 |
Відхилено |
173 500,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2018 15:52
|
ТОВ "Альянс-Енергія" #37298836 |
Відхилено |
218 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 15:39
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
363 185,98
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 15:42
|
ТОВ ЕКОТЕПЛОЕНЕРГО #40560518 |
Переможець |
549 800,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2018 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2018 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2018 11:46
|
договір котли.pdf | укладений |
30 серпня 2018 11:45
|