Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі СЗШ І-ІІІ ступенів із надбудовою НВК в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (коригування)» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
17 005 136,40 UAH
UA-2018-07-13-000487-c 6a83b3232ee04c23bc55d0c491f71b1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лехович Віра Іванівна

+380323632318 rvo_sambir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Самбірської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144631
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, м. Самбір, вул. І. Мазепи, 8
Контактна особа: Лехович Віра Іванівна
+380323632318
rvo_sambir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2018 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 11:18
Очікувана вартість: 17 005 136,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 025,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі СЗШ І-ІІІ ступенів із надбудовою НВК в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (коригування)» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, c. Ралівка, с. Ралівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 12:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 11:36
Додаток 2 (Проект договору про закупівлю)
13 липня 2018 11:36
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc
13 липня 2018 11:36
3.ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000026 ● df1814fc1d674bc986a68ffe3ae431da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2019 № 12

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 25.01.2019 № 12

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-07-13-000487-c 13.07.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-15 17:06:20

Роз'яснення щодо висновку

Прикріпляємо запит за роз'ясненням змісту висновку та зобов'язань, визначених у висновку та просимо надати роз'яснення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо Інформацію про усунення порушення у прикріпленому файлі у форматі PDF.

2019-02-22 15:23:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто" 15 711 986,16
UAH з ПДВ
15 711 986,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕГАНТ" 17 005 136,40
UAH з ПДВ
17 005 136,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2018 13:19
штатний розклад.pdf
28 липня 2018 13:19
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2018 13:19
Технічне завдання.pdf
28 липня 2018 13:19
Статут_Спортавто.pdf
28 липня 2018 13:19
Ралівка ЗОШ кошторис.rar
28 липня 2018 13:19
паспорт.pdf
28 липня 2018 13:19
охорона праці.pdf
28 липня 2018 13:19
ліцензія.pdf
28 липня 2018 13:19
Лист-підтвердження.pdf
28 липня 2018 13:19
Лист-відгук.pdf
28 липня 2018 13:19
зміни 2 до статуту.pdf
28 липня 2018 13:19
Звіт з праці.pdf
28 липня 2018 13:19
Загальні відомості.pdf
28 липня 2018 13:19
договір.pdf
28 липня 2018 13:19
договір підряду Угри.pdf
28 липня 2018 13:18
Договір оренди СЛЯ.pdf
28 липня 2018 13:18
договір оренди СІМ.pdf
28 липня 2018 13:18
договір оренди Куцик.pdf
28 липня 2018 13:18
довідка стат.pdf
28 липня 2018 13:18
Довідка працівники.pdf
28 липня 2018 13:18
довідка з МВС.pdf
28 липня 2018 13:18
Довідка з банку.pdf
28 липня 2018 13:18
Гарантійний лист.pdf
28 липня 2018 13:18
Гарант_я113.pdf.(2).P7S
28 липня 2018 13:18
Гарант_я113.pdf.(1).P7S
28 липня 2018 13:18
Гарант_я113.pdf
28 липня 2018 13:18
витяг.pdf

Публічні документи

28 липня 2018 13:47
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2018 13:47
Тех завдання.pdf
28 липня 2018 13:47
статут.pdf
28 липня 2018 13:47
свідоцтво.pdf
28 липня 2018 13:47
наказ.pdf
28 липня 2018 13:47
лцензія.pdf
28 липня 2018 13:47
Лист-погодження.pdf
28 липня 2018 13:47
копія паспорта.pdf
28 липня 2018 13:47
Загальні відомості.pdf
28 липня 2018 13:47
Договір.pdf
28 липня 2018 13:47
Договір Куцик ОМ.pdf
28 липня 2018 13:47
Довідка робітники.pdf
28 липня 2018 13:47
Довідка обладнання.pdf
28 липня 2018 13:47
Довідка відмова.pdf
28 липня 2018 13:47
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕГАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"
#13823329
Переможець 15 711 986,16
UAH з ПДВ
31 липня 2018 16:32

Документи

31 липня 2018 16:32
Електронний підпис
31 липня 2018 15:46
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство "Спортавто"
#13823329
15 711 986,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 16:32
Електронний підпис
31 липня 2018 15:46
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 09:48
Додаткова угода укладений
30 грудня 2022 09:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:51
додаткова угода 10 до договору 63 08.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 14:52
ДОДАТКОВА УГОДА 9.pdf зміни до договору
09 липня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:16
img122_organized.pdf зміни до договору
01 липня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 15:00
договір спорт авто.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 17:02
jpg2pdf.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 10:36
додаткова угода.PDF зміни до договору
16 жовтня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:13
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 16:09
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 15:17
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
26 жовтня 2018 15:14
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 15:55
File (4).PDF зміни до договору
20 серпня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 18:59
договір зміни до договору
15 серпня 2018 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення Додатку 1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів та уточнення порядку фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Сторони 1- Замовника
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на рік
Номер договору про закупівлю: 63/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 786 435,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 131 072,50 UAH)
Причини розірвання договору: ЗА ЗГОДОЮ СТОРІН