Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
45 414,00 UAH
UA-2018-07-13-000387-b e58298acedf1465f9a3ae3d824d39b95
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вертій Олександр

+380645223200 derzh.arkhiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ АРХІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03494563
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Луганськ, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ РАДЯНСЬКИЙ, будинок 59
Контактна особа: Вертій Олександр
+380645223200
derzh.arkhiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 11:51
Очікувана вартість: 45 414,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 454,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська обл., Сєвєродонецьк, просп. Центральний, буд. 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2018  —  10 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:47
Дата відповіді: 16 липня 2018 11:09
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги товарів пропонувати дозволяється, див. "Додаток 4 проект договору.doc". Визначення аналогу: об'єкт того ж призначення, що й заявлюваний, схожий з ним за технічною сутністю та за результатом, що досягається при їх використанні. Наприклад, щодо материнської плати - це такі характеристики як Socket для процесора, Chipset, Memory та Graphics. Для жорсткого диску - це обсяг, швидкість обертання шпинделя та буферна пам'ять. Для монітору -
діагональ екрану, тип РК-матриці, роздільна здатність, тип системи підсвітки, інтерфейси відеосигналу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-000387-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Код ЄДРПОУ:2969913153
Дата подання: 08 серпня 2018 10:39
*
*
Скасована
Дата: 08 серпня 2018 14:13
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2018 14:12
Тендерним комітетом була переглянута документація з закупівлі персональних комп’ютерів та дійшли висновку, що комітетом була допущена помилка при складанні тендерної документації, яка сприяла неправильному порядку проведення закупівлі. У зв’язку з цим, визначити переможця неможливо, оскільки за цих умов можливі: неефективне використання бюджетних коштів (у разі визначення переможцем ФОП Гусарук Олег Віталійович, який запропонував найбільшу цінову пропозицію) або дискримінація учасників (через помилку в документації, але з найбільш вигідною ціновою пропозицією).
Оскільки договір про закупівлю не укладено, з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель та економії бюджетних коштів, згідно підпункту 11.1 пункту 11 Порядку здійснення допорогових закупівель було запропоновано скасувати закупівлю персональних комп’ютерів.

Документи

08 серпня 2018 14:12
Scan1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 28 933,34
UAH
28 933,34
UAH
Документи
СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 43 000,00
UAH
37 000,00
UAH
Документи
КІЯНОВСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 43 364,00
UAH
42 009,00
UAH
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 45 287,00
UAH
45 287,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

КІЯНОВСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 28 933,34
UAH
08 серпня 2018 14:13
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 28 933,34
UAH
08 серпня 2018 14:14
СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2595419638
Відхилено 37 000,00
UAH
08 серпня 2018 14:15
КІЯНОВСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#3232823104
Відхилено 42 009,00
UAH
08 серпня 2018 14:15
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Відхилено 45 287,00
UAH
08 серпня 2018 14:16

Документи

06 серпня 2018 13:56
Scan1.PDF

Документи

08 серпня 2018 14:14
Scan1.PDF

Документи

08 серпня 2018 14:15
Scan1.PDF

Документи

08 серпня 2018 14:15
Scan1.PDF

Документи

08 серпня 2018 14:16
Scan1.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій