Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратно-програмний засіб криптографічного захисту інформації
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2018-07-13-000314-a ● 904c66bba4234a2b93dc6556fe97b94d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2018 12:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Носій ключової інформації "Ефіт Key" або еквівалент - 20 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Апаратно-програмний засіб криптографічного захисту інформації, а саме: носій ключової інформації "Ефіт Key" або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2018 12:51 |
Проект договору.PDF | |
13 липня 2018 12:51 |
Технічні вимоги.PDF | |
13 липня 2018 12:51 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:38
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:41
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з рекомендаціями розробників програмного забезпечення та вимогами по сумісності, до захищених носіїв інформації, зазначених в технічні документації до програмного забезпечення з яким працює Управління праці та соціального захисту населення, використання аналогів не є можливим.
Так як використання аналогів не гарантує повноцінну роботу та повну сумісність захищених носіїв з всіма програмними комплексами, що використовують в роботі.
Так як використання аналогів не гарантує повноцінну роботу та повну сумісність захищених носіїв з всіма програмними комплексами, що використовують в роботі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" #41215845 |
Переможець |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2018 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 12:35
|
Договір про закупівлю | укладений |
20 серпня 2018 12:34
|