Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту допоміжних електричних машин тепловозів
Очікувана вартість
3 159 745,00 UAH
UA-2018-07-13-000027-b ● abe23192150745668c48d5e9fb896335
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації закупівель +380443096929,+380443096906,+380443096911,+380443096909,+380443096910 sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 08:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2018 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 159 745,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 597,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94792 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту допоміжних електричних машин тепловозів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2018 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 08:47 |
Повідомлення про зміни.doc | |
20 липня 2018 08:47 |
ТД кр допоміжних електричних машин тепловозів 51 од зі змінами.doc | |
13 липня 2018 08:18 |
Додаток №8 Дефектні акти..pdf | |
13 липня 2018 08:18 |
Додаток №7 Правила ремонта елекричних машин т-зів і дизель-поїздів.doc |
25 липня 2018 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2018 08:47 |
Повідомлення про зміни.doc
|
|||
20 липня 2018 08:47 |
ТД кр допоміжних електричних машин тепловозів 51 од зі змінами.doc
|
|||
13 липня 2018 08:18 |
Додаток №8 Дефектні акти..pdf
|
|||
13 липня 2018 08:18 |
Додаток №7 Правила ремонта елекричних машин т-зів і дизель-поїздів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000027-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 16 липня 2018 13:26
Атестат виробництва з ремонту
Вимогою «Додатку № 5 тендерної документації» Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» передбачено надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС
Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене:
Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією згідно з план-графіком.
У таблиці К.1. Додатку К Положення міститься вичерпний перелік складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. У вказаний перелік входять наступні складові частини ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Таким чином, виключно локомотиворемонтне підприємство, що пройшло процедуру атестації в Укрзалізниці, допускається до участі у тендері, предметом закупівлі якого є послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів, у обсягу ремонту якої міститься складові частини ТРС, зазначені у таблиці К.1. Додатку К Положення.
Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5 тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів решту підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Внаслідок чого фактично відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене:
Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією згідно з план-графіком.
У таблиці К.1. Додатку К Положення міститься вичерпний перелік складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. У вказаний перелік входять наступні складові частини ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Таким чином, виключно локомотиворемонтне підприємство, що пройшло процедуру атестації в Укрзалізниці, допускається до участі у тендері, предметом закупівлі якого є послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів, у обсягу ремонту якої міститься складові частини ТРС, зазначені у таблиці К.1. Додатку К Положення.
Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5 тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів решту підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Внаслідок чого фактично відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури.
Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 16:51
Довожу до Вашого відома, що при виконанні ремонту тягового рухомого складу та його складових частин підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту складових частин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000027-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СІГМА", Код ЄДРПОУ:32364982
Дата подання: 18 липня 2018 16:36
Рорзділення предмету закупівлі на окремі лоти
Замовником у п. 3 Додатку № 5 тендерної документації висувається вимога щодо наявності в учасника закупівлі атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. При цьому, до предмету закупівлі Замовником включено лише одну послугу з ремонту, що підлягає атестації згідно Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (надалі іменується – «Положення ЦТ-0162»), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц.
Ідеться про послугу з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006, які є складовими частинами ТРС та не відносяться до допоміжних електричних машин тепловозів. Зосередження в одному лоті 13 (тринадцяти) найменування послуг, що закуповується, серед яких згідно Додатку К Положення ЦТ-0162 виключно одна послуга з ремонту (електричних машин ТЕ-006) підлягає атестації, штучно унеможливлює доступ до процедури торгів ремонтних підприємств, що не мають атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС, але є технічно компетентними у надані послуг з капітального ремонту допоміжних електричних машин ТРС, що включені Замовником до предмету закупівлі, і мають багаторічний досвід роботи в даному напрямку (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці).
Зазначимо, що таким чином створюється монопольне становище для учасників ринку, які пройшли процедури атестації в Укрзалізниці згідно умов Положення ЦТ-0162, що прямо суперечить принципу недискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, варто предмет закупівлі ID UA-2018-07-13-000027-b на Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів розділити на окремі лоти, що суттєво вплине на: підвищення конкурентної боротьби та якості надання послуг; зниженню вартості робіт. А тому, з метою забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо Вас внести необхідні зміни до тендерної документації для розділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Розгорнути
Згорнути
Ідеться про послугу з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006, які є складовими частинами ТРС та не відносяться до допоміжних електричних машин тепловозів. Зосередження в одному лоті 13 (тринадцяти) найменування послуг, що закуповується, серед яких згідно Додатку К Положення ЦТ-0162 виключно одна послуга з ремонту (електричних машин ТЕ-006) підлягає атестації, штучно унеможливлює доступ до процедури торгів ремонтних підприємств, що не мають атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС, але є технічно компетентними у надані послуг з капітального ремонту допоміжних електричних машин ТРС, що включені Замовником до предмету закупівлі, і мають багаторічний досвід роботи в даному напрямку (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці).
Зазначимо, що таким чином створюється монопольне становище для учасників ринку, які пройшли процедури атестації в Укрзалізниці згідно умов Положення ЦТ-0162, що прямо суперечить принципу недискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, варто предмет закупівлі ID UA-2018-07-13-000027-b на Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів розділити на окремі лоти, що суттєво вплине на: підвищення конкурентної боротьби та якості надання послуг; зниженню вартості робіт. А тому, з метою забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо Вас внести необхідні зміни до тендерної документації для розділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 15:01
В зв’язку з виробничою необхідністю та з метою своєчасного виконання програми ремонту тягового рухомого складу в дані торги було включено капітальний ремонт якорів електричних машин ТЕ-006.
Також слід зазначити, що підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Також слід зазначити, що підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000027-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 20 липня 2018 10:30
Атестат виробництва з ремонту
У п. 3 «Додатку № 5 тендерної документації» Замовником встановлено вимогу про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Вважаємо, що зазначена вимога є неправомірною, виходячи з наступного:
Відповідно до Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, ЦТ-0162, затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц, обов’язковій атестації підлягає ремонт складових частин ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, вказаної у п. 6 Розділу 3 тендерної документації, однією із послуг, що закуповується Замовником, є ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 в обсязі КР-2 та заміною колектора на новий, та встановленням нових підшипників Зав. № 1338067, 1609887.
Ремонт тягових двигунів типу ТЕ-006, у відповідності до вищезазначеного Додатку К, підлягає атестації. Про те, в даному випадку, до предмета закупівлі входить послуга з ремонту лише однієї складової частини (якоря) тягового двигуна ТЕ-006, а не цілісного двигуна в зборі. Таким чином, вважаємо, що ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 не підлягає обов’язковій атестації.
Керуючись вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації», а саме видалити з нього вимогу п. 3 про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що зазначена вимога є неправомірною, виходячи з наступного:
Відповідно до Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, ЦТ-0162, затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц, обов’язковій атестації підлягає ремонт складових частин ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.
Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, вказаної у п. 6 Розділу 3 тендерної документації, однією із послуг, що закуповується Замовником, є ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 в обсязі КР-2 та заміною колектора на новий, та встановленням нових підшипників Зав. № 1338067, 1609887.
Ремонт тягових двигунів типу ТЕ-006, у відповідності до вищезазначеного Додатку К, підлягає атестації. Про те, в даному випадку, до предмета закупівлі входить послуга з ремонту лише однієї складової частини (якоря) тягового двигуна ТЕ-006, а не цілісного двигуна в зборі. Таким чином, вважаємо, що ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 не підлягає обов’язковій атестації.
Керуючись вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації», а саме видалити з нього вимогу п. 3 про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 13:23
Підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу.
Якір електричної машини ТЕ-006 є складовою частиною тягового електродвигуна ТЕ-006 і після проходження ремонту всі якорі будуть використовуватись в складі електродвигунів. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Якір електричної машини ТЕ-006 є складовою частиною тягового електродвигуна ТЕ-006 і після проходження ремонту всі якорі будуть використовуватись в складі електродвигунів. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2018-07-13-000027-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 08 серпня 2018 10:25
Результати розгляду тендерних пропозицій
Рішенням тендерного комітету (протокол №453/1 від 07.08.2018р), тендерна пропозиція НВПП "ДАК-Електропром" відхилена по причині невідповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме:
- не надано документи передбачені п. 3 Додатку 5 тендерної документації, а саме: атестат виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Атестат повинен мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. Якщо термін дії атестату закінчується до кінця строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура отримання атестату, учасник надає гарантійний лист про те, що атестат буде наданий не пізніше початку
надання послуг.
З трьох учасників вищевказаній вимозі відповідає тендерна пропозиція тільки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАУКОВО -ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД". Відповідно тендерна пропозиція ТОВ "Укртрансдизель" також повинна бути відхилена по причині невідповідності умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до розділу 6 тендарної документації, Замовник (Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» публічне акціонерне
товариство «Українська залізниця» (структурний підрозділ служба локомотивного господарства)) повинен відмінити торги по причині допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", результати торгів повинні бути відмінені.
Розгорнути
Згорнути
- не надано документи передбачені п. 3 Додатку 5 тендерної документації, а саме: атестат виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Атестат повинен мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. Якщо термін дії атестату закінчується до кінця строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий атестат буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура отримання атестату, учасник надає гарантійний лист про те, що атестат буде наданий не пізніше початку
надання послуг.
З трьох учасників вищевказаній вимозі відповідає тендерна пропозиція тільки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАУКОВО -ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД". Відповідно тендерна пропозиція ТОВ "Укртрансдизель" також повинна бути відхилена по причині невідповідності умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до розділу 6 тендарної документації, Замовник (Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» публічне акціонерне
товариство «Українська залізниця» (структурний підрозділ служба локомотивного господарства)) повинен відмінити торги по причині допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", результати торгів повинні бути відмінені.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 13:13
Згідно п. 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отже підстави для відміни торгів у Замовника – відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" |
3 100 000,00
UAH
|
3 100 000,00
UAH
|
Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
3 155 000,00
UAH
|
3 155 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Укртрансдизель |
3 159 745,00
UAH
|
3 159 745,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" #30147542 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH
|
07 серпня 2018 16:53
|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #30147563 |
Переможець |
3 155 000,00
UAH
|
08 серпня 2018 10:15
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 серпня 2018 10:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #30147563 |
3 155 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:25
|
додаткова угода № 2пз-т 181346-ню.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2019 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 08:00
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 14:16
|
договір.pdf | укладений |
23 серпня 2018 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Т-181346/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Т-181346/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/Т-181346/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/Т-181346/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |