Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Сокальської центральної районної лікарні по вул.Я.Мудрого,26 в м. Сокалі Львівської області»
Очікувана вартість
695 817,60 UAH
UA-2018-07-13-000005-c c6d8338a6c5f4a5293c57fc95109bd8b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, 80000, г. Сокаль,ул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 03:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 695 817,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Сокальської центральної районної лікарні по вул.Я.Мудрого,26 в м. Сокалі Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 16 липня 2018 11:44
В тендерній документації вказано "календарний графік виконання робіт. (Додаток3)", але Додаток № 3 в тендерній документації це ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 19 липня 2018 17:25
Прошу надати пояснення щодо сітки для армування стяжки п.п. 15 "сітка плетена з квадратними чарунками N 12 оцинкована". Що значить "з квадратними чарунками N 12"? Для армування стяжки використовується сітка зварна кладочна 100x100x3 мм або 50х50х3мм.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР" 626 235,60
UAH з ПДВ
626 235,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2018 17:44
Інші документи.rar
23 липня 2018 17:44
ВПВ17.zip
23 липня 2018 17:44
МТБ.zip
23 липня 2018 17:44
Проект договору.zip
23 липня 2018 17:44
Цінова пропозиція.jpg
23 липня 2018 17:44
Технічні вимоги.zip
23 липня 2018 17:44
кошторис.zip
23 липня 2018 17:44
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР"
#40814673
Переможець 626 235,60
UAH з ПДВ
26 липня 2018 17:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2018 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР"
#40814673
626 235,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:40
ду №7 договір 283.docx зміни до договору
01 лютого 2022 17:38
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:42
ду 6 до договору 283 від 06.08.2018.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 11:44
додаткова №5 договір283.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
28 липня 2019 23:26
Додаткова_угода_до_договору_283.pdf зміни до договору
28 липня 2019 23:26
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 17:39
Додаткова-3-№ 283.jpg зміни до договору
27 червня 2019 17:38
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 00:20
додаткова_полiклiнiка-283.pdf зміни до договору
06 червня 2019 00:20
додаткова_полiклiнiка-283.pdf зміни до договору
06 червня 2019 00:20
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 23:55
Дод.угода_№1(Договiр№283).pdf зміни до договору
08 квітня 2019 23:54
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 18:25
Протокол(Полiклiнiка).pdf укладений
06 серпня 2018 18:24
Дог.цiна(ПОЛIКЛIНIКА).pdf укладений
06 серпня 2018 18:23
Договiр(ПОЛIКЛIНIКА).pdf укладений
06 серпня 2018 18:22
Додаток_2(ПОЛIКЛIНIКА).pdf укладений
06 серпня 2018 18:21
Додаток_3(ПОЛIКЛIНIКА).pdf укладений
06 серпня 2018 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до кошторисних призначень на 2019 рік по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Сокальської центральної районної лікарні по вул. Я. Мудрого,26 в м. Сокалі Львівської області»(згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013»Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-45453000-7-Капітальний ремонт та реставрація)», загальна сума фінансування по даному об’єкту складає 438 364,92 грн. з ПДВ. Сума договору після внесення змін та обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились.
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти у новій редакції Додаток 2 та Додаток 3 до Договору. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди. Сума договору та загальний обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення кінцевих розрахунків, а саме після видачі декларації про готовність об'єкта до експлуатації
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погоджуються продовжити дію Договору підряду на строк достатній для повного виконання сторонами своїх зобов’язань та, відповідно, викласти п.10.1 в наступній редакції: «10.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше як до 31 грудня 2021 року». 2. Сума пені, яку повинен сплатити Підрядник (згідно Претензії до ТОВ «Багор» за №4097/01-3 від 04.12.2019р. за невиконання зобов’язань за Договором підряду №283 від 06.08.2018р, а саме за порушення строків виконання робіт, згідно Графіка виконання робіт та введення в дію об’єкту з вини Підрядника) становить 19 858,23 грн. (дев’ятнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят вісім гривень двадцять три копійки).
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 3.3, п 10.1 Договору, 1.Сторони домовились зменшити суму Договору підряду №283 від 06.08.2018 року на 290 860,92 грн. (двісті дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят гривень 92 копійки) та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить: 335 374,68 грн. (триста тридцять п’ять тисяч триста сімдесят чотири гривні 68 копійки), в т. ч. ПДВ. – 21 940,40 грн. (двадцять одна тисяча дев’ятсот сорок гривень 40 копійок).».
Номер договору про закупівлю: 283
Договір:
Номер додаткової угоди: 283
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 335 374,68
UAH (в тому числі ПДВ 21 940,40 UAH)