Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2018-07-12-002009-b ● 1a2c8a2db00b466f85f80fbd85a49645
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26287105 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
Контактна особа: |
Ігор Сташок +380433820278,+380433823273,+380433820090 hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2018 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 62 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дитячий ігровий майданчик з доставкою та передачею у зібраному вигляді до майданчика по вул. Вузькоколійна в м. Хмільнику Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Муравського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2018
—
01 вересня 2018
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2018 18:03 |
ТД дит майд Муравського.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-12-002009-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Малахова-Зубрій Світлана Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2990714167
Дата подання: 27 липня 2018 15:54
оскарження кваліфікаційних критеріїв
Доброго дня!
В тендерній документації щодо процедури закупівлі вимагалось надати:
1. «Відомості про виконання аналогічних договорів» в довільній формі.
Відповідь: саме тому, що даний лист за вимогою Замовника, мав містити більше одного договору, учасником ФОП Малахова-Зубрій С.А. вказано три аналогічні договори.
Іншим учасником відкритих торгів вказано лише один договір, тобто їм дана вимога Замовника не виконана.
2. «інформацію про виконання аналогічних договорів».
Відповідь: підтвердженням виконання договорів є вказана дата поставки обладнання в Довідці про виконання аналогічних договорів. Саме поставка обладнання свідчить про виконання договору.
На відміну від іншого учасника, в якого лише вказана дата дії договору.
3. «копії підтверджуючих документів»
Відповідь: були надані копії документів, підтверджуючих виконання одного з вказаних договорів, а саме прикріплені всі листи копії Договору.
В технічній документації не вказано надати копії всіх вказаних аналогічних договорів. Коли була висловлена потреба Замовника надати копії всіх документів, дані документи були оприлюднені на порталі та надіслані безпосередньо Замовнику.
4. «зразок запропонованого Учасником Товару (фото або інший електронний формат)»
Відповідь: фото, встановлених аналогічних товарів, по вищезазначених договорах були надані.
Іншим учасником дана вимога Замовника не виконана.
5. «лист відгук від суб’єкта господарської діяльності щодо виконання аналогічних договорів»
При формуванні пропозиції з технічних причин на Лист-відгук найшли інші документи. При з’ясуванні цієї помилки даний документ було відправлено Замовнику і завантажено на публічній сторінці процедури закупівлі, це було зроблено до відхилення пропозиції.
6. «копія сертифікату відповідності на запропоноване обладнання завірена учасником»
Учасником Малахова-Зубрій С.А. надано.
Іншим учасником дана вимога Замовника не виконана (хоча в продовж процедури звісно міг долучити).
7. Другим учасником не надана довідка про спроможність представляти інтереси заводу продукцію якого він пропонує.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації щодо процедури закупівлі вимагалось надати:
1. «Відомості про виконання аналогічних договорів» в довільній формі.
Відповідь: саме тому, що даний лист за вимогою Замовника, мав містити більше одного договору, учасником ФОП Малахова-Зубрій С.А. вказано три аналогічні договори.
Іншим учасником відкритих торгів вказано лише один договір, тобто їм дана вимога Замовника не виконана.
2. «інформацію про виконання аналогічних договорів».
Відповідь: підтвердженням виконання договорів є вказана дата поставки обладнання в Довідці про виконання аналогічних договорів. Саме поставка обладнання свідчить про виконання договору.
На відміну від іншого учасника, в якого лише вказана дата дії договору.
3. «копії підтверджуючих документів»
Відповідь: були надані копії документів, підтверджуючих виконання одного з вказаних договорів, а саме прикріплені всі листи копії Договору.
В технічній документації не вказано надати копії всіх вказаних аналогічних договорів. Коли була висловлена потреба Замовника надати копії всіх документів, дані документи були оприлюднені на порталі та надіслані безпосередньо Замовнику.
4. «зразок запропонованого Учасником Товару (фото або інший електронний формат)»
Відповідь: фото, встановлених аналогічних товарів, по вищезазначених договорах були надані.
Іншим учасником дана вимога Замовника не виконана.
5. «лист відгук від суб’єкта господарської діяльності щодо виконання аналогічних договорів»
При формуванні пропозиції з технічних причин на Лист-відгук найшли інші документи. При з’ясуванні цієї помилки даний документ було відправлено Замовнику і завантажено на публічній сторінці процедури закупівлі, це було зроблено до відхилення пропозиції.
6. «копія сертифікату відповідності на запропоноване обладнання завірена учасником»
Учасником Малахова-Зубрій С.А. надано.
Іншим учасником дана вимога Замовника не виконана (хоча в продовж процедури звісно міг долучити).
7. Другим учасником не надана довідка про спроможність представляти інтереси заводу продукцію якого він пропонує.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 17:11
Комітет з допороговихзакупівель вважає рішення про відхилення "ФОП Малахова-Зубрій Світлана Анатоліївна" (протокол № 18 від 25.07.2018 р.) правочинним у зв'язку із наданням документів в неповному обсязі. Документи, що надані додатково 27.07.2018 р., не можуть братияч до уваги, тому що подані після закінчення терміну подання пропозицій (від 18.07.2018 17:00 до 24.07.2018 17:00).
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій