Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road M-05 Kyiv-Odesa on section km 128+028 - km 143+028 (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
840 188 776,00 UAH
UA-2018-07-12-001365-c 16e0a316fa314812addff532342d1725
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kiev.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodumyr Anatiliovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 липня 2018 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 08:00
Початок аукціону: 22 серпня 2018 13:03
Очікувана вартість: 840 188 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 201 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4201000 UAH
Publication date: 12 липня 2018 16:57
Enquiries until: 03 серпня 2018 08:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2018 08:00

Information

Estimated total value: 840 188 776 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 201 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028
(45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road M-05 Kyiv-Odesa on section km 128+028 - km 143+028 (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 16:59
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.docx
12 липня 2018 16:59
21В-18 Проект Договору.doc
12 липня 2018 16:58
21В-18 Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-12-001365-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "РАБУС", Код ЄДРПОУ:39442899
Дата подання: 08 серпня 2018 17:10
Скарга на дискримінаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі
Замовником допущені порушення ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в тендерній документації встановлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме: - у пункті 5.2.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати докази виконання аналогічних послуг обсягом не менше 50% від обсягу закупівлі та які мають бути виконані протягом одного року і лише у період 2014-2017 років; - у пункті 5.2.2 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 вимагається надати свідоцтво про атестацію випробувальної лабораторії лише від учасників, які мають власну випробувальну лабораторію, а учасники, які залучають таку лабораторію на договірних засадах у третіх осіб свідоцтво про атестацію надавати не зобов’язані; - технічний опис предмету закупівлі (технічне завдання), яке є Додатком 9 до тендерної документації не містить ряд технологічно обов’язкових комплексів робіт/послуг, які не враховані в очікуваній вартості закупівлі та які потенційний переможець торгів буде змушений виконати за власний рахунок.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.08.2018 № 8134.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 16:02

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 17:10
Скарга
08 серпня 2018 17:10
Виписка з ЄДРПОУ

Документи Органу Оскарження

10 серпня 2018 16:02
Рішення від 10.08.2018 № 8134.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000076 ● ebc4e87f31fc42de9a8d174a966ad0f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2018-07-12-001365-с 12.07.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу № UA-M-2019-06-13-000076 Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг: Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028 (45233142-6 Ремонт доріг) (№ оголошення: UA-2018-07-12-001365-c) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення на визначені у висновку порушення: 1. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з формою № 1 встановленою Додатком № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки Учасника для забезпечення надання комплексу послуг (12 пунктів найменувань технічних засобів та обладнання). Однак, у складі пропозиції ТОВ «ПДБ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність технічного засобу передбаченого пунктом 6 форми № 1 Додатку № 4 до ТД (котка на пневмоходу), чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД. Заперечення: Умовами тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю вищезазначених послуг у складі тендерних пропозицій Учасників передбачалось надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (форма № 1 Додатку № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 (файл Довідка про техніку.PDF), в якій вказано 11 котків та їх марку. За інформацією, яка наявна в загальному доступі по вказаних марках котків наведена повна технічна характеристика, з якою можуть ознайомитись всі бажаючі, а саме: HAMM GR W280-196, HAMM HD 150 TT – на пневмоходу, HAMM HD 10 VV, HAMM HD +80i VV – гладковальцеві, HAMM HD+ 110VV, HAMM HD+ 90 VV –S – двухвальцеві, HAMM HD+ 90 VO-S - тандемний, Bomag BW213D-3 – вібраційний, HAMM 3520 HT, BOXER 114, Bomag BW219DH-4 – грунтові. Тобто, зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 інформація повністю відповідає вимогам ТД Замовника щодо мінімально необхідної наявної кількості основної техніки та відповідає пункту 6 форми № 1 Додатка №4 до ТД (котка на пневмоходу) і не порушує вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД. 2. Також, у складі пропозиції ТОВ «ПБС» не міститься заповненої форми тендерної пропозиції (Додаток № 1 до ТД), яка повинна бути розрахована відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД, чим недотримано вимоги пп.1.2.1. п.1 Розділу 3 ТД. Заперечення: Відповідно до вимог п.1.2.1. ч.1 Розділу 3 ТД у складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток № 1 до ТД) (файл Тендерна пропозиція.PDF). Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПБС» відповідає умовам тендерної документації. 3. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп.5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 4 до ТД). Так, п.2.3. Додатку № 4 до ТД передбачено, що у разі якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (згідно форми № 2 цього додатку) із зазначенням: місцезнаходження АБЗ (адреси); типу/марки АБЗ; потужності АБЗ, т/год.; виду асфальтобетону (по типах та марках); власного та/або орендованого та/або договору постачальника або гарантійного листа від постачальника; запланованого обсягу асфальтобетону, т. При цьому, у складі пропозиції ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не міститься вищезазначеної інформації, чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД. Заперечення: У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано довідку від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» (файл МТБ форма 1 та 2.uk.ru.pdf) із зазначенням всієї інформації, яка вимагалась формою 2 Додатку № 4 до ТД. Тобто Учасником в повній мірі виконано вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД. Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» відповідає вимогам тендерної документації. Беручи до уваги вищевказані заперечення у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» та ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8». 4. Проте, під час аналізу, встановлено, що документи які передбачено для подання Переможцем, не відповідають умовам ТД, оскільки не містять калькуляції на матеріали, що виготовлені відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2018, а також не містять листа-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав для ненадання вищезазначеної калькуляції та у разі наявності аналогічних документів (п.2.3. Розділу 5 ТД), чим недотримано вимоги пп. 1.3.1. п. 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Заперечення: Згідно договірної ціни та розрахунків до неї, на власному виробництві планувалось виготовлення суміші фрезерованого матеріалу обробленого в'яжучим (СФОВ). У складі тендерної пропозиції Переможця ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано Калькуляцію на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010 (стор.79 файлу 6ДЦ + розрахунки ч.1.6. pdf). Всі інші матеріали планувалося закуповувати безпосередньо у виробників, що підтверджено прайсами та комерційними пропозиціями, які також було надано Переможцем у складі тендерної пропозиції. Тобто у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця вищезазначеної закупівлі. З огляду на вищенаведені аргументовані заперечення Замовник жодним чином не порушив законодавство в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Учасників по зазначеній процедурі закупівлі. Додатки: 1. Довідка ТОВ «ПБС» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30; 2. Довідка ТОВ «ПБС» від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція»; 3. Довідка ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі»; 4. Калькуляція на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010.

2019-07-01 17:19:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 серпня 2018
UA-2018-07-12-001365-c16e0a316fa314812addff532342d1725
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 14:56
Лист СОФОР.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 70К.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 68К частина 2.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 68К частина 1.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 42Б часть 2.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 42Б часть 1.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 33П часть 2.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 33П часть 1.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 29П часть 2.pdf
10 серпня 2018 14:56
КБ 29П часть 1.pdf
10 серпня 2018 14:56
Кб 21П часть 2.pdf
10 серпня 2018 14:56
Кб 21П часть 1.pdf
10 серпня 2018 14:56
захист довкілля.pdf
10 серпня 2018 14:56
відгук.pdf
10 серпня 2018 14:56
70К.pdf
10 серпня 2018 14:56
42Б.pdf
10 серпня 2018 14:56
33П.pdf
10 серпня 2018 14:56
29П.pdf
10 серпня 2018 14:56
21П.pdf
10 серпня 2018 14:56
16-41028.zip
10 серпня 2018 14:56
1-ПВ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 17:47
Електронний підпис
10 серпня 2018 17:47
Електронний підпис
10 серпня 2018 17:46
заходи довкілля.pdf
10 серпня 2018 17:46
підсумкова відомість 2.pdf
10 серпня 2018 17:46
підсумкова відомість 1.pdf
10 серпня 2018 17:45
проект договору.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка субпідряд.pdf
10 серпня 2018 17:45
ліцензія.pdf
10 серпня 2018 17:45
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
10 серпня 2018 17:45
гарантійний лист.pdf
10 серпня 2018 17:45
ст 17.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка лабораторія.pdf
10 серпня 2018 17:45
звіт з праці.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка працівники.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка обладнання.pdf
10 серпня 2018 17:45
відгук 5 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
відгук 1 КТ.pdf
10 серпня 2018 17:45
договір 5 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
договір 1 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка підприємство.pdf
10 серпня 2018 17:45
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2018 22:33
Випробування Г-4 .pdf
12 серпня 2018 22:33
атестат виробництва.pdf
12 серпня 2018 22:33
Довідка про досвід.PDF
10 серпня 2018 18:21
Звіт з праці (червень).PDF
10 серпня 2018 18:21
Порядок додаток 10.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка додаток 3.PDF
10 серпня 2018 18:21
Аналіз ринку цін.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка про санкції.PDF
10 серпня 2018 18:21
Відгук 45.PDF
10 серпня 2018 18:21
Договір 45.PDF
10 серпня 2018 18:21
відгук Н-10.PDF
10 серпня 2018 18:21
Договір Н-10 3.pdf
10 серпня 2018 18:21
Довідка про досвід.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка про завод.PDF
10 серпня 2018 18:21
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2018 18:21
Довідка про техніку.PDF
10 серпня 2018 18:20
Тендерна пропозиція.PDF
10 серпня 2018 18:20
Технічне завдання.PDF
10 серпня 2018 18:20
Проект договору.PDF
10 серпня 2018 18:20
Довідка ст. 17.PDF
10 серпня 2018 18:20
Звіт з праці.PDF
10 серпня 2018 18:20
Звіт з праці за місяць.PDF
10 серпня 2018 18:20
Взірець підпису.PDF
10 серпня 2018 18:20
Лист строк пропозиції.PDF
10 серпня 2018 18:20
Паспорт.pdf
10 серпня 2018 18:20
Протокол ЗБ.pdf
10 серпня 2018 18:20
Ліцензія ПБС(4).PDF
10 серпня 2018 18:20
Сертифікат ISO оригінал.PDF
10 серпня 2018 18:20
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
10 серпня 2018 18:20
Гарантія 302 ПБС.rar

Публічні документи

18 вересня 2018 17:02
9 ДЦ+розрахунки ч.2.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
8 ДЦ+розрахунки ч.2.2.pdf
18 вересня 2018 17:02
7 ДЦ+ розрахунки ч.2.1.pdf
18 вересня 2018 17:02
6 ДЦ+ розрахунки ч.1.6.pdf
18 вересня 2018 17:02
5 ДЦ+ розрахунки ч.1.5.pdf
18 вересня 2018 17:02
4 ДЦ+ розрахунки ч.1.4.pdf
18 вересня 2018 17:02
3 ДЦ+ розрахунки ч.1.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
2 ДЦ+ розрахунки ч.1.2.pdf
18 вересня 2018 17:02
11 ДЦ+розрахунки ч.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
10 ДЦ+розрахунки ч.2.4.pdf
18 вересня 2018 17:02
1. ДЦ + розрахунки ч.1.1.pdf
12 вересня 2018 14:31
1.3.3 Лицензия укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
8.1 МТБ форма 1 та 2.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
7.2 Отзыв Р-40 русс+укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
7.1 Отзыв М-5 русс+укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
5.2 Акты+справки Р-40.rar
10 серпня 2018 19:29
5.1 Договор Р-40.rar
10 серпня 2018 19:29
4.2.1 Акты + Справки М-5.rar
10 серпня 2018 19:29
4.1 Договор М-5.rar
10 серпня 2018 19:29
3.2 Досвід форма 2.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
3.1 Досвід форма 1.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
18.2 Выписка 02.04.2018 укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
18.1 Выписка 02.04.2018.pdf
10 серпня 2018 19:29
16 БМТ №8 4187.zip
10 серпня 2018 19:29
14 ГЛ умови ТД.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
13 Довідка ст.17.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
12.2 Отчеты по труду укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
11 Працівники.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2018 17:28
16. Технічне завдання.pdf
11 серпня 2018 17:28
12. Довіреність.pdf
11 серпня 2018 17:28
9.1. ФОРМА 1-ПВ за липень.pdf
11 серпня 2018 17:28
7.3. АБЗ МВА 160.pdf
11 серпня 2018 17:28
7.2. АБЗ ДС 168.pdf
11 серпня 2018 17:27
4.1. Лист-роз яснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Техно-Буд-Центр

ТОВ ПБС

Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" 747 768 000,00
UAH з ПДВ
694 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 795 500 000,00
UAH з ПДВ
695 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 837 650 000,00
UAH з ПДВ
777 074 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 777 174 617,80
UAH з ПДВ
777 174 617,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2018 17:02
9 ДЦ+розрахунки ч.2.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
8 ДЦ+розрахунки ч.2.2.pdf
18 вересня 2018 17:02
7 ДЦ+ розрахунки ч.2.1.pdf
18 вересня 2018 17:02
6 ДЦ+ розрахунки ч.1.6.pdf
18 вересня 2018 17:02
5 ДЦ+ розрахунки ч.1.5.pdf
18 вересня 2018 17:02
4 ДЦ+ розрахунки ч.1.4.pdf
18 вересня 2018 17:02
3 ДЦ+ розрахунки ч.1.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
2 ДЦ+ розрахунки ч.1.2.pdf
18 вересня 2018 17:02
11 ДЦ+розрахунки ч.3.pdf
18 вересня 2018 17:02
10 ДЦ+розрахунки ч.2.4.pdf
18 вересня 2018 17:02
1. ДЦ + розрахунки ч.1.1.pdf
12 вересня 2018 14:31
1.3.3 Лицензия укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
8.1 МТБ форма 1 та 2.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
7.2 Отзыв Р-40 русс+укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
7.1 Отзыв М-5 русс+укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
5.2 Акты+справки Р-40.rar
10 серпня 2018 19:29
5.1 Договор Р-40.rar
10 серпня 2018 19:29
4.2.1 Акты + Справки М-5.rar
10 серпня 2018 19:29
4.1 Договор М-5.rar
10 серпня 2018 19:29
3.2 Досвід форма 2.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
3.1 Досвід форма 1.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
18.2 Выписка 02.04.2018 укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
18.1 Выписка 02.04.2018.pdf
10 серпня 2018 19:29
16 БМТ №8 4187.zip
10 серпня 2018 19:29
14 ГЛ умови ТД.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
13 Довідка ст.17.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
12.2 Отчеты по труду укр.pdf
10 серпня 2018 19:29
11 Працівники.uk.ru.pdf
10 серпня 2018 19:29
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 17:47
Електронний підпис
10 серпня 2018 17:47
Електронний підпис
10 серпня 2018 17:46
заходи довкілля.pdf
10 серпня 2018 17:46
підсумкова відомість 2.pdf
10 серпня 2018 17:46
підсумкова відомість 1.pdf
10 серпня 2018 17:45
проект договору.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка субпідряд.pdf
10 серпня 2018 17:45
ліцензія.pdf
10 серпня 2018 17:45
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
10 серпня 2018 17:45
гарантійний лист.pdf
10 серпня 2018 17:45
ст 17.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка лабораторія.pdf
10 серпня 2018 17:45
звіт з праці.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка працівники.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка обладнання.pdf
10 серпня 2018 17:45
відгук 5 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
відгук 1 КТ.pdf
10 серпня 2018 17:45
договір 5 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
договір 1 кт.pdf
10 серпня 2018 17:45
довідка підприємство.pdf
10 серпня 2018 17:45
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2018 22:33
Випробування Г-4 .pdf
12 серпня 2018 22:33
атестат виробництва.pdf
12 серпня 2018 22:33
Довідка про досвід.PDF
10 серпня 2018 18:21
Звіт з праці (червень).PDF
10 серпня 2018 18:21
Порядок додаток 10.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка додаток 3.PDF
10 серпня 2018 18:21
Аналіз ринку цін.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка про санкції.PDF
10 серпня 2018 18:21
Відгук 45.PDF
10 серпня 2018 18:21
Договір 45.PDF
10 серпня 2018 18:21
відгук Н-10.PDF
10 серпня 2018 18:21
Договір Н-10 3.pdf
10 серпня 2018 18:21
Довідка про досвід.PDF
10 серпня 2018 18:21
Довідка про завод.PDF
10 серпня 2018 18:21
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2018 18:21
Довідка про техніку.PDF
10 серпня 2018 18:20
Тендерна пропозиція.PDF
10 серпня 2018 18:20
Технічне завдання.PDF
10 серпня 2018 18:20
Проект договору.PDF
10 серпня 2018 18:20
Довідка ст. 17.PDF
10 серпня 2018 18:20
Звіт з праці.PDF
10 серпня 2018 18:20
Звіт з праці за місяць.PDF
10 серпня 2018 18:20
Взірець підпису.PDF
10 серпня 2018 18:20
Лист строк пропозиції.PDF
10 серпня 2018 18:20
Паспорт.pdf
10 серпня 2018 18:20
Протокол ЗБ.pdf
10 серпня 2018 18:20
Ліцензія ПБС(4).PDF
10 серпня 2018 18:20
Сертифікат ISO оригінал.PDF
10 серпня 2018 18:20
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
10 серпня 2018 18:20
Гарантія 302 ПБС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Техно-Буд-Центр

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8"
#100067972
Переможець 694 999 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 12:44

Документи

30 серпня 2018 12:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8"
#100067972
694 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 12:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 16:34
ДУ № 10 від 22.09.2021.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 11:44
ДУ № 9 від 02.08.2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 10:32
Додаткова угода № 6 від 23.03.2020 р..pdf зміни до договору
24 березня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 09:47
Договір 46Д-18 від 19.09.2018р..pdf укладений
19 вересня 2018 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5. 1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2021 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 46Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 та 4.9.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми 1 991 013,17 грн (Один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча тринадцять гривень 17 копійок), у т.ч. ПДВ: 331 835,53 грн згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами). 2.Відповідно до п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5. 1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 28 лютого 2022 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 28 лютого 2022 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 46Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2, п.11.2 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на 18 586 350,84 грн (вісімнадцять мільйонів п'ятсот вісімдесят шість тисяч триста п'ятдесят гривень 84 копійки) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 676 412 649,16 грн (шістсот сімдесят шість мільйонів чотириста дванадцять тисяч шістсот сорок дев'ять гривень 16 копійок), в тому числі ПДВ: 112 735 441,53 грн».
Номер договору про закупівлю: 46Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 22 вересня 2021
Сума оплати за договором: 676 412 649,16
UAH (в тому числі ПДВ 112 735 441,53 UAH)