Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road M-05 Kyiv-Odesa on section km 128+028 - km 143+028 (45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2018 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2018 13:03 |
Очікувана вартість: | 840 188 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 201 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4201000 UAH |
Publication date: | 12 липня 2018 16:57 |
Enquiries until: | 03 серпня 2018 08:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2018 08:00 |
Information
Estimated total value: | 840 188 776 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 201 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028
(45233142-6 Ремонт доріг)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2018 16:59 |
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв.docx | |
12 липня 2018 16:59 |
21В-18 Проект Договору.doc | |
12 липня 2018 16:58 |
21В-18 Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 08 серпня 2018 17:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000076 ● ebc4e87f31fc42de9a8d174a966ad0f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2018-07-12-001365-с 12.07.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу № UA-M-2019-06-13-000076 Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг: Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса на ділянці км 128+028 - км 143+028 (45233142-6 Ремонт доріг) (№ оголошення: UA-2018-07-12-001365-c) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення на визначені у висновку порушення: 1. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з формою № 1 встановленою Додатком № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки Учасника для забезпечення надання комплексу послуг (12 пунктів найменувань технічних засобів та обладнання). Однак, у складі пропозиції ТОВ «ПДБ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації про наявність технічного засобу передбаченого пунктом 6 форми № 1 Додатку № 4 до ТД (котка на пневмоходу), чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД. Заперечення: Умовами тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю вищезазначених послуг у складі тендерних пропозицій Учасників передбачалось надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (форма № 1 Додатку № 4 до ТД) із зазначенням мінімально необхідної наявної кількості основної техніки. У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 (файл Довідка про техніку.PDF), в якій вказано 11 котків та їх марку. За інформацією, яка наявна в загальному доступі по вказаних марках котків наведена повна технічна характеристика, з якою можуть ознайомитись всі бажаючі, а саме: HAMM GR W280-196, HAMM HD 150 TT – на пневмоходу, HAMM HD 10 VV, HAMM HD +80i VV – гладковальцеві, HAMM HD+ 110VV, HAMM HD+ 90 VV –S – двухвальцеві, HAMM HD+ 90 VO-S - тандемний, Bomag BW213D-3 – вібраційний, HAMM 3520 HT, BOXER 114, Bomag BW219DH-4 – грунтові. Тобто, зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30 інформація повністю відповідає вимогам ТД Замовника щодо мінімально необхідної наявної кількості основної техніки та відповідає пункту 6 форми № 1 Додатка №4 до ТД (котка на пневмоходу) і не порушує вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД. 2. Також, у складі пропозиції ТОВ «ПБС» не міститься заповненої форми тендерної пропозиції (Додаток № 1 до ТД), яка повинна бути розрахована відповідно до п. 6 Розділу 3 ТД, чим недотримано вимоги пп.1.2.1. п.1 Розділу 3 ТД. Заперечення: Відповідно до вимог п.1.2.1. ч.1 Розділу 3 ТД у складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» надано довідку від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток № 1 до ТД) (файл Тендерна пропозиція.PDF). Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПБС» відповідає умовам тендерної документації. 3. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерна пропозиція ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не відповідає умовам ТД, оскільки кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником в пп.5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 4 до ТД). Так, п.2.3. Додатку № 4 до ТД передбачено, що у разі якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (згідно форми № 2 цього додатку) із зазначенням: місцезнаходження АБЗ (адреси); типу/марки АБЗ; потужності АБЗ, т/год.; виду асфальтобетону (по типах та марках); власного та/або орендованого та/або договору постачальника або гарантійного листа від постачальника; запланованого обсягу асфальтобетону, т. При цьому, у складі пропозиції ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» не міститься вищезазначеної інформації, чим недотримано вимоги пп. 5.2.2. п. 5 Розділу 3 ТД. Заперечення: У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначеної закупівлі ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано довідку від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» (файл МТБ форма 1 та 2.uk.ru.pdf) із зазначенням всієї інформації, яка вимагалась формою 2 Додатку № 4 до ТД. Тобто Учасником в повній мірі виконано вимоги п.5.2.2 ч.5 Розділу 3 ТД. Враховуючи вищенаведене, визначені за результатами моніторингу порушення є безпідставними та помилковими і тендерна пропозиція Учасника ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» відповідає вимогам тендерної документації. Беручи до уваги вищевказані заперечення у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників вищезазначеної закупівлі ТОВ «ПБС» та ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8». 4. Проте, під час аналізу, встановлено, що документи які передбачено для подання Переможцем, не відповідають умовам ТД, оскільки не містять калькуляції на матеріали, що виготовлені відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2018, а також не містять листа-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав для ненадання вищезазначеної калькуляції та у разі наявності аналогічних документів (п.2.3. Розділу 5 ТД), чим недотримано вимоги пп. 1.3.1. п. 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Заперечення: Згідно договірної ціни та розрахунків до неї, на власному виробництві планувалось виготовлення суміші фрезерованого матеріалу обробленого в'яжучим (СФОВ). У складі тендерної пропозиції Переможця ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» надано Калькуляцію на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010 (стор.79 файлу 6ДЦ + розрахунки ч.1.6. pdf). Всі інші матеріали планувалося закуповувати безпосередньо у виробників, що підтверджено прайсами та комерційними пропозиціями, які також було надано Переможцем у складі тендерної пропозиції. Тобто у Замовника не було жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця вищезазначеної закупівлі. З огляду на вищенаведені аргументовані заперечення Замовник жодним чином не порушив законодавство в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Учасників по зазначеній процедурі закупівлі. Додатки: 1. Довідка ТОВ «ПБС» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.08.2018 року № 08/08-30; 2. Довідка ТОВ «ПБС» від 08.08.2018 року № 08/08-15 Форма «Тендерна пропозиція»; 3. Довідка ВАТ «Будівельно-монтажний трест № 8» від 07.08.2018 року № 4-1-5/2208-4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Форма 1 та Форма 2 «Довідка про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі»; 4. Калькуляція на приготування суміші органо-мінеральної з фрезерованого асфальтобетону відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010.
2019-07-01 17:19:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Техно-Буд-Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2018 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" |
747 768 000,00
UAH з ПДВ
|
694 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
795 500 000,00
UAH з ПДВ
|
695 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Техно-Буд-Центр |
837 650 000,00
UAH з ПДВ
|
777 074 617,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
777 174 617,80
UAH з ПДВ
|
777 174 617,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Открытое акционерное общество "Строительно-монтажный трест № 8" #100067972 |
Переможець |
694 999 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 16:34
|
ДУ № 10 від 22.09.2021.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 11:44
|
ДУ № 9 від 02.08.2021.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2020 10:32
|
Додаткова угода № 6 від 23.03.2020 р..pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2018 09:47
|
Договір 46Д-18 від 19.09.2018р..pdf | укладений |
19 вересня 2018 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5. 1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2021 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 46Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 та 4.9.3 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми 1 991 013,17 грн (Один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча тринадцять гривень 17 копійок), у т.ч. ПДВ: 331 835,53 грн згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами). 2.Відповідно до п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5. 1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 28 лютого 2022 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 28 лютого 2022 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 46Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2, п.11.2 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на 18 586 350,84 грн (вісімнадцять мільйонів п'ятсот вісімдесят шість тисяч триста п'ятдесят гривень 84 копійки) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 676 412 649,16 грн (шістсот сімдесят шість мільйонів чотириста дванадцять тисяч шістсот сорок дев'ять гривень 16 копійок), в тому числі ПДВ: 112 735 441,53 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 46Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |