Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (30199410-7 Самоклейні етикетки)».
Очікувана вартість
29 987,16 UAH
UA-2018-07-12-001252-c ● 1825da7d97f84f64b4f9cd00933e4638
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізька обласна станція переливання крові" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05499085 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд.32 |
Контактна особа: |
Петрів Юлія Петрівна +380612139984 zospk15ek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2018 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2018 16:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2018 16:22 |
Очікувана вартість: | 29 987,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
КЕКВ 2210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
209 шт
ДК 021-2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (30199410-7 Самоклейні етикетки)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 16:18 |
Проект договору.doc |
12 липня 2018 16:18 |
Додатки.doc |
12 липня 2018 16:18 |
Інформація щодо закупівлі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 13 липня 2018 09:56
Дата відповіді: 13 липня 2018 11:31
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику! Наше обладнання налаштоване саме під дані витратні матеріали. Аналоги можуть вимагати нових налаштувань обладнання, що вкрай не бажано і призведе до затримки робочого процесу. Так само, дані витратні матеріали перевірені і стійкі до температурних перепадів. Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
29 985,72
UAH з ПДВ
|
17 липня 2018 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор | укладений |
20 липня 2018 12:59
|