Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи)
Code 30210000-4 "Machines for data processing (hardware part)" of the Basic Dictionary of the National Classifier of Ukraine DK 021: 2015 "Single Procurement Dictionary" (workstations for the registration and issuance of documents confirming the citizenship of Ukraine, certifying the person or his special status, from a set of equipment for removing biometric data (parameters) of a person)
Очікувана вартість
100 000 000,00 UAH
UA-2018-07-12-001216-b 2051c1dba611406486773cfa236ad7c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легачов Володимир Сергійович

+380442804721 lehachov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Легачов Володимир Сергійович
+380442804721
lehachov@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Migration Service of Ukraine
National ID: 37508470
Contact point: Simonov Andriy Anatoliyovych
+380442804721
lehachov@dmsu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 липня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2018 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 14:44
Початок аукціону: 03 вересня 2018 11:59
Очікувана вартість: 100 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000000 UAH
Publication date: 12 липня 2018 14:39
Enquiries until: 07 серпня 2018 14:44
Complaints submission until: до 13 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2018 14:44

Information

Estimated total value: 100 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (робочі станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Відповідно до документації, відповідно до документації, Володимирська, 9
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Code 30210000-4 "Machines for data processing (hardware part)" of the Basic Dictionary of the National Classifier of Ukraine DK 021: 2015 "Single Procurement Dictionary" (workstations for the registration and issuance of documents confirming the citizenship of Ukraine, certifying the person or his special status, from a set of equipment for removing biometric data (parameters) of a person)
Розгорнути Згорнути
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 15 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2018 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 15:49
3-ТД_РС_нова редакція_закреслена.pdf
09 серпня 2018 15:49
3-ТД_РС_нова редакція.pdf
09 серпня 2018 15:49
3-зміни ТД_РС.pdf
12 липня 2018 14:39
ТД_РС_проект---.pdf
09 серпня 2018 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2018 15:49
3-ТД_РС_нова редакція_закреслена.pdf
09 серпня 2018 15:49
3-ТД_РС_нова редакція.pdf
09 серпня 2018 15:49
3-зміни ТД_РС.pdf
12 липня 2018 14:39
ТД_РС_проект---.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості РС, що постачається
Дата подання: 01 серпня 2018 17:08
Дата відповіді: 06 серпня 2018 15:18
У додатку 2 до додатку 3 до проекту договору наведено адреси (місця) встановелння 406 РС, ще 72 - склад ДМС. А куди ще 23 РС? (406+72=474)
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Щодо кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази"
Дата подання: 01 серпня 2018 17:15
Дата відповіді: 06 серпня 2018 15:18
Тендерною документацією вимагається від учасника надати "довідку про наявність в учасника або організації, яка фактично по договору з учасником буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування обладнання, що є предметом закупівлі, сервісного центру в Україні". До складу РС входить обладнання різних виробників (Canon, HP, Dermalog тощо). Чи потрібно укладати договори з сервісними центрами усієї лінійки обладнання, яке входить до складу РС, чи достатньо наявність договору з одним з сервісних центрів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник самостійно визначає коло сервісних центрів, які будуть залучені до сервісного обслуговування обладнання. Разом з тим, учаснику достатньо наявності договору з одним з сервісних центрів за умови, що такий сервісний центр буде здійснювати гарантійне сервісне обслуговування всього обладнання, що запропоноване учасником
Щодо складу фотокоаксесуарів
Дата подання: 01 серпня 2018 17:29
Дата відповіді: 06 серпня 2018 15:20
До складу фотоаксесуарів включено: комплект синхронізаторів з радіомодулем для спалаху (ресивер, 2 трансмітери) або синхрокабель. Також включено 8 шт акумуляторів типу ААА та зарядний пристрій для таких акумуляторів. Оскільки в вимогах зазначено, що можна поставити замість "комплекту синхронізаторів з радіомодулем для спалаху" - "синхрокабель", то у такому випадку аккумулятри та зарядний пристрій не потрібні через відсутність радіомодулів. Чи слід розуміти, що аккумулятори з зараядним пристроєм необхідно постачати обов'язково, навіть при комплектації фотоаксесуарів синхрокабелем замість радіомодулів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Щодо складу апаратних компонентів РС
Дата подання: 01 серпня 2018 17:42
Дата відповіді: 06 серпня 2018 17:23
1) До складу апаратних компонентів РС влючено 2 мережевих фільтри, один довжиною 1,8 м, другий - 3,0 м. Поясніть, навіщо у першого подовжувача зазначена мінімальна довжина кабелю 1,8 м, якщо він застосовуєть для збиранання обладання РС та включення його до ДБЖ? Для цього достатньо мінімальної довжини 0,5 м. Крім того, зазначена кількість розеток 5, а якщо буде подовжувач з 6 розетками, то він не підійде? Чому не зазначено 5 розеток або більше? 2) Також до складу апаратних компонентів РС включений захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) в кількості двох штук. Цей елемент не відноситься а ні до апаратних компоентів РС, а ні до програмних, оскільки є засобом захисту іфнормації і є окремим елементом (порівняйте з вашими вимогами до РС 2016 року). У разі включення вами його до складу апаратних компонентів РС, чому його розташували між зчитувачем відбитків пальців та планшетом для підпису (будь яка логіка відсутня).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До п.1 - викладені вимоги сформульовані відповідно до досвіту експлуатації робочих станцій протягом попередніх років.
До п.2 – закупівля РС здійснюється у комплекті, відповідно захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) входить до складу комплекту.
Щодо технічних вимог до складових елементів РС
Дата подання: 01 серпня 2018 17:52
Дата відповіді: 06 серпня 2018 17:24
У технічних вимогах зазначено, що персональний компьютер повинен бути укомплектований жорстким диском об’ємом не менше 500 Гб, тобто це є HDD накопичувач. Крім того, діагональ монітоів, яким комплектується РС, 21,5". Проте вашим територіальними підпрозділами разсилаються до ЦНАП технічні рекомендаціїї до РС, де накопичувач повинен бути твердотільним SSD 128 Гб, монітори з діагоналлю 23". Ці вимоги ваших територіальних підрозділів не містять жодних обгрунтувань такого підвищення зазначених технічних праметрів, проте кілька закупівель ЦНАП вже після аукціонів були скаосовані на підставі таких "рекомендацій" підрозділів ДМС. Чому в цій закупівлі не висунуті такі підвищені вимоги: SSD 128 Гб, монітори 23"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В межах цієї закупівлі відсутні підстави коментувати дії територіальних органів ДМС. Технічні вимоги висунуті, спираючись на досвід попередніх років експлуатації РС, а також розуміючи перспективи розвитку та задачі, які буде необхідно вирішувати ДМС із використанням цих РС у майбутньому.
Щодо пусконалогодження та випробувань змонтованого обладнання РС
Дата подання: 01 серпня 2018 18:19
Дата відповіді: 06 серпня 2018 17:10
1) У проекті договору тендерної документації йдеться про пусконалогодження змонтованого обладнання. Проте, вам відомо, що налаштувати змонтоване обладання РС можна після встановлення (інсталювання) спеціалізованого ПЗ (СПЗ), яке не включено до предмету цієї закупівлі. Отже, посніть, як замоник передбачає здійсення постачальником пусконалогодження обладання без СПЗ. 2) Про які випробування йдеться у п. 2.2; 6,3 проекту договора, якщо дана закупівля передбачає лише постачання обладнання РС з предустоновленою опреаційною системою та його встановлення, підключення на місцях? Отже, для проведення випробуваню потрібно СПЗ, яке не є предметом закупівлі. Чи надає ДМС СПЗ постачальнику? Чи проводить навчання представників постачальника з його інсталяції? У звязку з цим є незрозумілим, навіщо до проекту договору включений додаток 4? 3) Хто має здіснювати підключення змонтованого обладнання РС на місці до телекоммунікаційної мережі ДМС (ЗТМ)? 4) Яку технічну документацію та інструкцію з експлуатації має постачальник передати замонику, крім тієї, що комплектуються виробниками обладання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник забезпечить усі необхідні умови для проведення випробувань у місці проведення випробувань, в тому числі надасть СПЗ та надасть доступ до телекомунікаційної мережі ДМС (ЗТМ). У проведенні випробувань беруть участь представники Замовника та Виконавця.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2018
UA-2018-07-12-001216-b2051c1dba611406486773cfa236ad7c5
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ «АНАЛІТИК» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 серпня 2018 17:02
протокол
28 серпня 2018 17:04
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 12:51
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:51
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:10
Додаток 4.pdf
17 серпня 2018 12:03
Гарантія 2979.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 4.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 3.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 2.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 1 частина 2.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 1 частина 1.pdf

Документи

28 серпня 2018 17:03
протокол
28 серпня 2018 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 12:37
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:36
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ «АНАЛІТИК»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ" 99 286 500,00
UAH з ПДВ
99 286 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ «АНАЛІТИК» 99 856 485,00
UAH з ПДВ
99 856 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 12:37
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:36
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:21
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 12:51
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:51
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:10
Додаток 4.pdf
17 серпня 2018 12:03
Гарантія 2979.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 4.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 3.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 2.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 1 частина 2.pdf
17 серпня 2018 12:03
Додаток 1 частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ"

ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ «АНАЛІТИК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ"
#38834182
Переможець 99 286 500,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 11:00

Документи

05 вересня 2018 11:00
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:18
протокол
03 вересня 2018 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ ГРУП КОМПАНІ"
#38834182
99 286 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 11:00
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:18
протокол
03 вересня 2018 12:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2018 11:47
Дод3_до_Допугоди_1_до_Договору_86_від 17.09.2018_ОТ_Груп_Компані_АРМ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 15:54
Дод2_до_Допугоди_1_до_Договору_86_від 17.09.2018_ОТ_Груп_Компані_АРМ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 15:54
Дод1_до_Допугоди_1_до_Договору_86_від 17.09.2018_ОТ_Груп_Компані_АРМ(1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 15:54
Допугода_1_до_Договору_86_від 17.09.2018_ОТ_Груп_Компані_АРМ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 15:54
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 15:28
додаток до договору укладений
17 вересня 2018 15:27
додаток до договору укладений
17 вересня 2018 15:27
додаток до договору укладений
17 вересня 2018 15:27
додаток до договору укладений
17 вересня 2018 15:27
додаток до договору укладений
17 вересня 2018 15:27
договір укладений
17 вересня 2018 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з неможливістю виробника продукції Micron Technology, Inc. поставити модуль пам'яті Micron DDR4 2133 8Gb Crucial внаслідок зняття його з виробництва, та керуючись частиною першою статті 651, статтею 654 Цивільного кодексу України, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України, пунктами 7.3.4, 16.2 Договору № 86 на закупівлю робочих станцій для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, код ДК 021:2015 - 30210000-4 від 17.09.2018р.(далі – Договір), дійшли спільної згоди укласти Додаткову угоду № 1 до Договору (далі – Додаткова угода № 1) про таке: 1. Сторони прийшли до взаємної згоди замінити у Специфікації обладнання (додаток 1 до Договору) модуль пам'яті Micron DDR4 2133 8Gb Crucial на модуль пам'яті Micron DDR4 2400 8Gb Crucial з аналогічними основними функціями без збільшення ціни Договору, у зв’язку з чим Сторони вирішили: 1.1. Додаток 1 «Специфікація обладнання» до Договору викласти у новій редакції, що додається (додаток 1 до цієї Додаткової угоди № 1). 2. Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до Місць поставки обладнання у окремі місця поставки обладнання шляхом викладення Додатку № 3 «Перелік територіальних органів ДМС» та Додатку № 2 до Додатку 3 «Місця поставки обладнання» до Договору в новій редакції (Додаток № 2 та Додаток 3 до Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 286 500,00
UAH з ПДВ