Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція водопровідної мережі с. Чкалове Нікопольського району Дніпропетровської області [код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт]
Очікувана вартість
11 758 552,20 UAH
UA-2018-07-12-000633-b 9656c6121f964d50af8d693d501dbedd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Жінчин

+380955472751 zakupki321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41053153
Вебсайт: http://nikchkalsil.dp.gov.ua/selrada/nikopolskij/chkalovska_silrada.nsf/docs/D92C4B6D28B86C26C225802D004558EF?opendocument
Місцезнаходження: 53271, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чкалове, вул. Центральна, 61-А
Контактна особа: Мар'яна Жінчин
+380955472751
zakupki321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 12:35
Очікувана вартість: 11 758 552,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція водопровідної мережі с. Чкалове Нікопольського району Дніпропетровської області [код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53271, Україна, Дніпропетровська область, с. Чкалове, Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 15:18
Перелік змін очікув вартість.docx
20 липня 2018 15:18
Протокол 89.pdf
18 липня 2018 13:32
Перелік змін ТД.docx
18 липня 2018 13:32
Протокол 87.pdf
18 липня 2018 13:32
Тендерна документація зміни.doc
13 липня 2018 11:44
Перелік змін дод 2.docx
13 липня 2018 11:44
Протокол 86.pdf
13 липня 2018 11:44
Перелік змін дод 1.docx
13 липня 2018 11:44
Додаток 1_Тендерна пропозиція зміни.doc
13 липня 2018 11:44
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії зміни.docx
12 липня 2018 11:40
Протокол 83.pdf
12 липня 2018 11:40
Додаток 3_Вимоги статті 17 Закону.doc
12 липня 2018 11:40
Додаток 1_Тендерна пропозиція.doc
12 липня 2018 11:40
Додаток 4_Технічне завдання.doc
12 липня 2018 11:40
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.doc
12 липня 2018 11:40
Додаток 5_Проект договору.docx
12 липня 2018 11:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 16 липня 2018 10:08
Дата відповіді: 18 липня 2018 13:29
В розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.4 "Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" Замовник вимагає від учасників графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм та з урахуванням виконання І-го етапу робіт в 2017 році. Як учасник може надати такий графік , як що не виконував роботи в 2017 році. Це є дискримінацією учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-12-000633-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд", Код ЄДРПОУ:01035673
Дата подання: 03 серпня 2018 15:18
вимога
ТДВ «Трест «Дніпроводбуд» вважає не правомірними дії замовника , що стосується нашої пропозиції по об’єкту : « Реконструкція водопровідної мережі
с. Чкалове Нікопольського району Дніпропетровської області

1. Що до реєстру, який не надано першою сторінкою.
Документи тендерної пропозиції були відправлені на площадку Prozzoro , а там уже система сама сформувала послідовність документів , тому неможливо передбачити який документ буде в якій послідовності.
На площадці Prozzoro в інших учасників реєстр тоже прикріплений не першим документом, тому Ваше зауваження є безпідставним.
2. В тендерній документації Додатку 2 надано: « п. 7 « Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2017 рік .»
Вами не уточнено , що копії балансу та звіту надаються з квитанціями про підтвердження, тому Ваше зауваження є безпідставним.
3. В тендерній документації Додатку 2 «Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України.
Нами було надано лист у довільній формі , про те що ТДВ «Дніпроводбуд» не подає такий звіт , тому Ваше зауваження є безпідставним.
4. Що стосується ліцензій. Ліцензія ТДВ «Трест «Дніпроводбуд» є безстроковою, що можна перевірити на сайті Державній архітектурно будівельній інспекції.
Ліцензія субпідрядника закінчується 27 серпня 2019р. , а не 16.09.2018р., як Вами зазначено в протоколі, є порядок переоформлення ліцензій, тому Ваше зауваження є безпідставним.
Що стосується позицій технічного завдання , а саме п.59,п.60,п.70,п78,п.79 до найменування марки плит перекриття, кілець, плит покриття, наприклад «Плити перекриття КЦП1-15-2, V=0,27м3» у нашій пропозиції «плити покриття 1ПП15-2» , так як різні заводи з\б конструкцій надають свою продукцію ,як КЦП так і ПП і різниці в цьому не має, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів. Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом, тому Ваше зауваження є безпідставним.
Таким чином , згідно ст.17 у Вас не має причин для відхилення нашої пропозиції.
Просимо розібратися і надати конкретне пояснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2018 15:02
Відповідь прописана в протоколі засідання тендерного комітету №99 від 06 серпня 2018р.

Документи

06 серпня 2018 15:02
Протоко 99.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" 8 828 793,00
UAH з ПДВ
8 828 793,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 11 738 834,21
UAH з ПДВ
11 738 834,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "МОСТ" 11 757 880,81
UAH з ПДВ
11 757 880,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 15:36
Електронний підпис
27 липня 2018 15:22
графік.pdf
27 липня 2018 15:22
реєстр.pdf
27 липня 2018 15:22
49.imd
27 липня 2018 15:22
інші.pdf
27 липня 2018 15:22
статут.pdf
27 липня 2018 15:22
проект договору.pdf
27 липня 2018 15:22
докум додатку 3.pdf
27 липня 2018 15:22
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 14:40
Довідка про несудимість
24 липня 2018 09:11
30 - Договірна ціна.rar
24 липня 2018 09:11
27 про субпідряд.pdf
24 липня 2018 09:11
26 проект договору.pdf
24 липня 2018 09:11
24 Лист-згода.pdf
24 липня 2018 09:11
22 - Копія Статуту.pdf
24 липня 2018 09:11
18 довідка по ст.50.pdf
24 липня 2018 09:11
14 - копія витягу ПДВ.pdf
24 липня 2018 09:11
17 -Гарант лист з ЄДР.pdf
24 липня 2018 09:11
16 - Копія ліцензія.pdf
24 липня 2018 09:11
15 - копії дозволів.rar
24 липня 2018 09:11
13 - Довідка про звіт.pdf
24 липня 2018 09:11
12 - Копія баласу 2017р.pdf
24 липня 2018 09:11
11 копії техпаспортів.pdf
24 липня 2018 09:11
9 Довідка про техніку.pdf
24 липня 2018 09:11
5 - Копія наказу.pdf
24 липня 2018 09:11
4 - Копія протоколу.pdf
24 липня 2018 09:11
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 13:18
Електронний підпис
27 липня 2018 13:12
Кошториси.pdf
27 липня 2018 13:12
Договірна ціна.pdf
27 липня 2018 13:12
Відомість ресурсів.pdf
27 липня 2018 13:12
Графік.pdf
27 липня 2018 13:12
Довідка про довкілля.pdf
27 липня 2018 13:12
Статут ПП фірма Мост.PDF
27 липня 2018 13:12
Довідка ст.17.pdf
27 липня 2018 13:12
Ліцензія та Дозвіл.pdf
27 липня 2018 13:12
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2018 13:11
Баланс за 2017р..pdf
27 липня 2018 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2018 17:55
Кошториси.pdf
26 липня 2018 17:55
Договірна ціна.pdf
26 липня 2018 17:55
Відомість ресурсів.pdf
26 липня 2018 17:55
Графік.pdf
26 липня 2018 17:55
Довідка про довкілля.pdf
26 липня 2018 17:55
Статут ПП фірма Мост.PDF
26 липня 2018 17:55
Довідка ст.17.pdf
26 липня 2018 17:55
Ліцензія та Дозвіл.pdf
26 липня 2018 17:55
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2018 17:55
Баланс за 2017р..pdf
26 липня 2018 17:55
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2018 17:55
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд"

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "МОСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд"
#01035673
Відхилено 8 828 793,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:50
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Переможець 11 738 834,21
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 15:18

Документи

01 серпня 2018 15:50
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:48
Протокол 94.pdf
30 липня 2018 13:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

06 серпня 2018 15:18
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:03
Протокол 100.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
11 738 834,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 15:18
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:03
Протокол 100.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 14:36
Додаткова угода № 15 від 02.06.2021 року до дог № 18-279П.pdf зміни до договору
02 червня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 10:21
Додаткова угода № 14 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 09:32
Додаткова угода № 13.pdf зміни до договору
20 липня 2020 09:31
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 09:24
Додаткова угода № 12.pdf зміни до договору
20 липня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 09:40
Додаткова угода № 11 до договору підряду № 18-279П.pdf зміни до договору
26 червня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 13:23
Додаткова угода № 10 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
02 червня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 15:21
Додаткова угода № 9 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 16:03
Додаткова угода № 8 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:42
Додаткова угода № 7 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 11:16
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 14:04
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
26 липня 2019 14:03
Протокол № 62.pdf зміни до договору
26 липня 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 08:42
Додаткова угода № 4 до договору № 18-279П.pdf зміни до договору
11 липня 2019 08:41
Протокол № 57.pdf зміни до договору
11 липня 2019 08:41
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 13:33
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
10 травня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 17:03
Договірна ціна.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 17:03
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 16:21
Графік виконання робіт.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 16:20
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 11:13
Протокол №108.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 11:12
Додаткова угода №108 від 23.08.2018 р..pdf зміни до договору
03 вересня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 09:05
Додаткова угода до дог 18-279П.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 09:05
Протокол 107.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 09:05
Електронний підпис укладений
23 серпня 2018 15:26
Протокол №106.pdf укладений
23 серпня 2018 15:24
Додаткова угода №1.pdf укладений
23 серпня 2018 15:24
Договор №18-279П.pdf укладений
23 серпня 2018 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додаткової угоди №1 від 23 серпня 2018 року, в звязку з невірною датою договору підряду №18-279П від 23 серпня 2018 року в додатковій годі №1 від 23 серпня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-279П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно протоколу №108 від 03.09.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-279П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Довантаження невідємних додатків до договору 18-279П від 23 серпня 2018р. (графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-279П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Довантаження додатків до договору №18-279П від 23.08.2018р.(договірна ціна)
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-279П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Планом фінансування на 2019 рік ціна договору становить 800 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 353 325,44 грн. за рахунок коштів інших учасників проекту
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-279П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Планом фінансування на 2019 рік ціна договору становить 2 020 600,00 грн., в тому числі ПДВ 336 766,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізітів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника та Замовника
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів інших учасників проекту
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору на 2020 рік, згідно кошторисних призначень, 976 500,00 грн. ( дев’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот гривень 00 когі.), в тому числі ПДВ 162 750,00 грн. ( сто шістдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Кошти сільського бюджету : 600 000,00 грн.; Кошти інших учасників проекту: 376 500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.1.2. Договору та викласти в наступній редакції: 1.1.«2.1.2. Бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень на бюджетний період. Ціна цього Договору складає 11 738 834,21 грн. ( одинадцять мільйонів сімсот тридцять вісім тисяч вісімсот тридцять чотири грн.. 21 коп.), в т.ч. ПДВ 1 956 472,37 грн. ( один мільйон дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч чотириста сімдесят дві грн.. 37 коп.), в тому числі за роками: Сума Договору на 2018 рік становила 1 319 952,66 грн. ( один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ 219 992,11 грн. ( двісті дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дві грн. 11 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином : Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад - 1 319 952,66 грн. Сума Договору на 2019 рік становить 2 020 600,00 грн. (два мільйони двадцять тисяч шістсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 336 766,67 грн. (триста тридцять шість тисяч сімсот шістдесят шість грн. 67 коп.)». За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад : 1 220 600,00 грн.; Інші учасники проекту : 800 000,00 грн. Сума Договору на 2020 рік, згідно кошторисних призначень, 986 098,06 грн. ( дев’ятсот вісімдесят шість тисяч дев’яносто вісім гривень 06 коп.), в тому числі ПДВ 164 349,68 грн. ( сто шістдесят чотири тисячі триста сорок дев’ять грн. 68 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Кошти сільського бюджету : 600 000,00 грн.; Кошти інших учасників проекту: 386 098,06,00 грн. Сума Договору на 2021 рік, при наявності кошторисних призначень, 7 412 183,49 грн. ( сім мільйонів чотириста дванадцять тисяч сто вісімдесят три грн. 49 коп.), в тому числі ПДВ 1 235 363,91 грн. ( один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч триста шістдесят три грн. 91 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.1.2. Договору та викласти в наступній редакції: 1.1.«2.1.2. Бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень на бюджетний період. Ціна цього Договору складає 11 738 834,21 грн. ( одинадцять мільйонів сімсот тридцять вісім тисяч вісімсот тридцять чотири грн.. 21 коп.), в т.ч. ПДВ 1 956 472,37 грн. ( один мільйон дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч чотириста сімдесят дві грн.. 37 коп.), в тому числі за роками: Сума Договору на 2018 рік становила 1 319 952,66 грн. ( один мільйон триста дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн. 66 коп.), в тому числі ПДВ 219 992,11 грн. ( двісті дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дві грн. 11 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином : Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад - 1 319 952,66 грн. Сума Договору на 2019 рік становить 2 020 600,00 грн. (два мільйони двадцять тисяч шістсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 336 766,67 грн. (триста тридцять шість тисяч сімсот шістдесят шість грн. 67 коп.)». За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад : 1 220 600,00 грн.; Інші учасники проекту : 800 000,00 грн. Сума Договору на 2020 рік, згідно кошторисних призначень, 495 797,56 грн. ( чотириста дев’яносто п’ять тисяч сімсот дев’яносто сім гривень 56 коп.), в тому числі ПДВ 82 632,93 грн. ( вісімдесят дві тисячі шістсот тридцять дві грн. 93 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Кошти сільського бюджету : 109 699,50 грн.; Кошти інших учасників проекту: 386 098,06,00 грн. Сума Договору на 2021 рік, при наявності кошторисних призначень, 7 902 483,99 грн. ( сім мільйонів дев’ятсот дві тисяч чотириста вісімдесят три грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ 1317 080,66 грн. ( один мільйон триста сімнадцять тисяч вісімдесят грн. 66 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору на 2020 рік, згідно кошторисних призначень, 386 098,06 грн. ( триста вісімдесят шість тисяч дев’яносто вісім гривень 06 коп.), в тому числі ПДВ 64 349,68 грн. ( шістдесят чотири тисячі триста сорок дев’ять грн. 68 коп.) За джерелами фінансування кошти розподіляються наступним чином: Кошти інших учасників проекту: 386 098,06,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18-279П
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 726 650,72
UAH (в тому числі ПДВ 621 108,46 UAH)