Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне. (Папір офісний формат A4).
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2018-07-12-000613-c a674a27f4cca4ef792a1d1b0c2fc26f9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Янчук Олена Павлівна

380445214836 prcssm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Печерський районний у м. Києві центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
Код ЄДРПОУ: 25729156
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, пр. Філатова 3/1
Контактна особа: Янчук Олена Павлівна
380445214836
prcssm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2018 12:55
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір офісний: формат A4 (210*297мм), щільність 80г / м2, кількість 500 аркушів в пачці, клас C, колір білий, вага пачки 2,5 кг, білизна CIE146- 150. MAESTRO Guttenberg Standart (або аналог).
1. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника: м. Київ пров. Філатова, 3/1. Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти.
2. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: після укладання договору, у строки зазначені в Договорі.
3. Умови проведення розрахунків із постачальником: Розрахунки проводяться після поставки товару на підставі ст. 48 Бюджетного кодексу України. Згідно ч. 1 ст.23 Бюджетного кодексу України за наявності відповідного бюджетного призначення.
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідку, виписку або витяг Державної реєстраційної служби України з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, статут (за наявності);
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- належним чином завірену довідку у довільній формі, яка містить контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, банківських реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон.));
- відповідно завірений підписом учасника документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію;
- завірену належним чином інформацію щодо запропонованого товару з описом, характеристиками, вказанням виробника , відповідно до технічних вимог.
Примітки: У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір офісний: формат A4 (210*297мм), щільність 80г / м2, кількість 500 аркушів в пачці, клас C, колір білий, вага пачки 2,5 кг, білизна CIE146- 150. MAESTRO Guttenberg Standart (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, пров.Філатова, 3/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  15 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2018 13:13
Технічні вимоги..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 13 липня 2018 10:10
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" 8 268,00
UAH з ПДВ
7 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 700,00
UAH з ПДВ
7 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2018 15:07
Протокол.pdf
22 липня 2018 15:07
Витяз з ЄДРПОУ 26.06.2018.pdf
22 липня 2018 15:07
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
Переможець 7 901,00
UAH з ПДВ
30 липня 2018 14:38

Документи

30 липня 2018 14:37
5.Rishennya.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
7 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2018 14:37
5.Rishennya.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
14 серпня 2018 14:54