Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Театральні крісла)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2018-07-12-000483-c 9be27cc6c39d4bf6aa579663a9892ac1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неплій Олег Вячеславович

0485225608 oleg_n1912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Біляївська міська рада Біляївського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 33579244
Місцезнаходження: 67602, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, проспект Незалежності, буд.9
Контактна особа: Неплій Олег Вячеславович
0485225608
oleg_n1912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2018 10:12
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 10:12
Початок аукціону: 08 серпня 2018 14:33
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Театральні крісла)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 шт.
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Театральні крісла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, вул.Отамана Головатого, 404В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 10:20
ДОДАТОК 5 (1).doc
13 липня 2018 13:14
Тен_док1.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 8.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 7.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 6.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 4.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 3.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 2.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 1.doc
24 липня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 10:20
ДОДАТОК 5 (1).doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 5.doc
13 липня 2018 13:14
Тен_док1.doc
12 липня 2018 12:01
Тен_док.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 8.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 7.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 6.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 4.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 3.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 2.doc
12 липня 2018 12:01
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-12-000483-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЧЕРНАТА ВАДИМ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2872406572
Дата подання: 19 липня 2018 13:10
Щодо вимог Замовника
Відповідно до Додатку № 5, Замовник вимагає надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT).
На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кінотеатральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання. Тканина, яка використовується має бути з підвищеною стійкістю до горіння, яка має бути безпечною та витривалою при горінні – на підтвердження цього надати Протоколи випробувань (Сертифікати тощо), у яких зазначена саме та тканина, з якої будуть виготовлені крісла. Якщо учасник не є виробником, то разом з Дилерським Договором повинен надати усі вище зазначені Сертифікати, Протоколи, Висновки безпосередньо виробника, а також надати письмову згоду виробника на виконання умов договору.

Вважаємо вищезазначені вимоги такими, що порушують принципи проведення публічних закупівель та порушують ЗУ "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне.
1) Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
реалізовувати продукцію за світовими цінами;
налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій);
отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах;
забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Як вбачається, жодного відношення саме до якості товару, що пропонується даний сертифікат не має жодного відношення. Окрім цього, відповідно до наказу № 114 від 15.04.2016 г. УкрНДНЦ, стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 діє до 18 вересня 2018р. Тобто, встановлюючи вимогу у вигляді наявності сертифікату ДСТУ 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) і не надаючи альтернативи, що можна подати ДСТУ ISO 9001:2009, Ви встановлюєте дискримінуючі умови, які не дозволяють прийняти участь в публічній закупівлі більшій кількості Учасників.
Окрім цього, Протокол Випробування, що крісла можуть використовуватися в концертних залах може бути наданий лише після виготовлення цих крісел. Кожна партія крісел отримує окремий протокол випробовування, так як на звукові властивості в тому числі, впливає і форма приміщення, в якому будуть знаходитися ці крісла. Тобто, протокол випробовування на крісла можуть бути отримані лише після їх виготовлення, і ніяким чином раніше.
З огляду на вищевикладене, вимагаю
1. Прийняти вимогу до розгляду
2. Внести зміни до Додатку № 5 тендерної документації, а саме прибрати взагалі вимогу щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001: 2015 , або доповнити, що можливо надати ДСТУ ISO 9001: 2015 або ДСТУ ISO 9001: 2009 який буде дійсний на момент розгляду тендерних пропозицій.
3. Внести зміни до Додатку № 5 тендерної документації, в частині моменту надання Протоколів Випробовування. На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кінотеатральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання. (Протоколи надаються разом із товаром, під час поставки товару або Протоколи надаються переможцем торгів під час поставки товару) . Аналогічно і щодо Протоколів випробовування тканини.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2018 10:10
Внесено зміни до додатку №5, додано сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2009 та доповнено в частині надання Протоколів випробування (Протоколи надаються переможцем торгів під час поставки товару)

Документи

24 липня 2018 10:10
ДОДАТОК 5 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 265 440,00
UAH з ПДВ
259 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 277 200,00
UAH з ПДВ
262 262,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гейда Катерина Василівна 279 882,00
UAH з ПДВ
279 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 17:35
Електронний підпис
06 серпня 2018 17:34
ППУ Скайфоам Висновок.pdf
06 серпня 2018 17:34
ВИСНОВОК АНТ 2.jpg
06 серпня 2018 17:34
ISO 2009.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 14:37
Електронний підпис
06 серпня 2018 14:35
Інші документи.pdf
06 серпня 2018 14:35
Довідка ст.17.pdf
06 серпня 2018 14:35
Дилерський договір.pdf
06 серпня 2018 14:35
Витяг з ЄДР 23.07.2017р..pdf
06 серпня 2018 14:35
Проект договора.pdf
06 серпня 2018 14:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Гейда Катерина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Переможець 259 644,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 16:39

Документи

14 серпня 2018 16:38
Електронний підпис
14 серпня 2018 16:36
Протокол_.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
259 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2018 16:38
Електронний підпис
14 серпня 2018 16:36
Протокол_.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 08:44
Договор.pdf укладений
27 серпня 2018 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 259 644,00
UAH з ПДВ