«Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку на пр.Енергетиків міста Енергодар Запорізької області»
Очікувана вартість
27 232 248,00 UAH
UA-2018-07-12-000247-a 30189983f54542c6ba3b1ae992176a3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26249961
Місцезнаходження замовника: 71502, Україна, Запорізька обл., місто Енергодар, вул. Набережна, 24
Контактна особа замовника: Соколик Яна Яківна
+380613960766
tk.ukv.emr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 15:51
Очікувана вартість: 27 232 248,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 136 161,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 161,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку на пр.Енергетиків міста Енергодар Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, пр.Енергетиків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 липня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
24 липня 2018 17:13
Перелік змін.docx
24 липня 2018 17:13
Тендерна документація.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 1.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 2.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 3.docx
24 липня 2018 17:16
Електронний цифровий підпис
17 липня 2018 15:54
Електронний цифровий підпис
17 липня 2018 15:30
Електронний цифровий підпис
12 липня 2018 12:20
Електронний цифровий підпис
24 липня 2018 17:13
Перелік змін.docx
17 липня 2018 15:51
Перелік змін.docx
24 липня 2018 17:13
Тендерна документація.docx
17 липня 2018 15:51
Тендерна документація.docx
12 липня 2018 12:16
Тендерна документація.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 1.docx
17 липня 2018 15:51
Додаток 1.docx
12 липня 2018 12:16
Додаток 1.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 2.docx
17 липня 2018 15:51
Додаток 2.docx
12 липня 2018 12:16
Додаток 2.docx
24 липня 2018 17:13
Додаток 3.docx
17 липня 2018 15:51
Додаток 3.docx
12 липня 2018 12:16
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 27 203 187,25
UAH з ПДВ
27 203 187,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 27 226 494,00
UAH з ПДВ
27 226 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 21:55
МВС 1 (1).pdf
09 серпня 2018 21:55
Лист з ДФС.pdf
03 серпня 2018 15:36
36.imd
31 липня 2018 22:58
Банківська гарантія.rar
31 липня 2018 22:58
9Довідка згідно ст. 17.pdf
31 липня 2018 22:58
7 Гарантійний лист.pdf
31 липня 2018 22:58
5 Лабораторія.pdf
31 липня 2018 22:58
4 Договір оренди.pdf
31 липня 2018 22:58
19 Ліцензія.pdf
31 липня 2018 22:58
18 Проект договору.pdf
31 липня 2018 22:57
13 Статут.pdf
31 липня 2018 22:57
10 Довідка про під-во.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 15:19
Проект договору.PDF
26 липня 2018 15:19
Лицензия.pdf
26 липня 2018 15:19
ДУ №4 РДС-АТЛ.pdf
26 липня 2018 15:19
Договор РДС-ЕСКАДОР.pdf
26 липня 2018 15:19
договор АТЛ (original).pdf
26 липня 2018 15:19
Договір лабораторія.pdf
26 липня 2018 15:19
Гарантійний лист.PDF
26 липня 2018 15:19
16-39376.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 27 203 187,25
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 14:20

Документи

07 серпня 2018 14:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
27 203 187,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 14:20
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 серпня 2018 12:09
договір 210_18_П.pdf укладений
22 серпня 2018 12:06
sign.p7s зміни до договору
28 березня 2019 08:53
дод.угода 5 до дог. 210_18_П від 22.08.18.pdf зміни до договору
28 березня 2019 08:52
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 11:46
дод. угода 4 до дог.210_18_П від 22.08.18.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:41
sign.p7s зміни до договору
09 листопада 2018 11:46
дод.угода до дог. 210_18_П 2 (2).pdf зміни до договору
09 листопада 2018 11:44
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2018 17:00
дод.угода до дог. 210_18_П 3.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 16:57
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2018 16:53
дод.угода до дог. 210_18_П 2.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 16:49
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2018 14:28
дод.угода до дог.210_18_П.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти друге та третє речення п.4.1. Договору у новій редакції: «Впродовж 90 днів з дня отримання грошових коштів як передоплату, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням. Після закінчення 90 денного строку з дня отримання Підрядником передоплати, невикористані суми передоплати повертаються Замовнику». Підстави внесення змін до договору: збільшення строку підтвердження використання суми передоплати за призначенням.
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 27 066 053,21 грн. (двадцять сім мільйонів шістдесят шість тисяч п'ятдесят три гривні 21 коп.) у тому числі ПДВ - 4 511 008,87 грн. (чотири мільйони п'ятсот одинадцять тисяч вісім гривень 87 коп.) та визначається договірною ціною, локальним кошторисом. 2. Договірну ціну та кошторис, що є додатком 1 до Договору, викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Роботи, що є предметом цього договору, виконуються Підрядником згідно графіку виконання робіт, з правом дострокового виконання, але не пізніше 20.12.2018 року». 2. Графік виконання робіт, що є додатком 2 до Договору, викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї додаткової угоди. 3. Пункт 12.1. Договору викласти в наступній редакції: «Даний договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань, але не пізніше 21.12.2018 року».
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 27 066 053,21 грн. (двадцять сім мільйонів шістдесят шість тисяч п'ятдесят три гривні 21 коп.) у тому числі ПДВ - 4 511 008,87 грн. (чотири мільйони п'ятсот одинадцять тисяч вісім гривень 87 коп.) та визначається договірною ціною, локальним кошторисом. 2. Договірну ціну та кошторис, що є додатком 1 до Договору, викласти у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 12.1. Договору викласти в наступній редакції: «Даний договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, але не пізніше 31.12.2019 року»
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір пунктом 3.4. наступного змісту: «Відповідно до виділених асигнувань сума бюджетних зобов’язань по договору у 2019 році складає 14 444 935,63 грн. (чотирнадцять мільйонів чотириста сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять п’ять гривень 63 коп.). Підстави внесення змін до договору: затвердження бюджетних асигнувань у 2019 році на захід: «Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку на пр.Енергетиків міста Енергодар Запорізької області», відповідно до рішення Енергодарської міської ради від 21.12.2018 № 28 «Про бюджет міста на 2019 рік» (із змінами).
Номер договору про закупівлю: 210-18/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 210-18/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку