Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ для потреб котельні
Очікувана вартість
3 344 335,20 UAH
UA-2018-07-12-000185-b ● 09223e6a504b4afdb919f3a6a1da0cec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізованний Миргородський санаторій "Слава" |
Код ЄДРПОУ: | 03189185 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Харківка, 64, м. Миргород, Полтавська область |
Контактна особа: |
Леся Романенко +380997309942 babita_rom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2018 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 14:47 |
Очікувана вартість: | 3 344 335,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100330.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
307000 метр кубічний
Природний газ для потреб котельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Харківка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2018 09:49 |
ТК ВТ Природний газ для котельні.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 липня 2018 17:08
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:51
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії». Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р. № 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія,а також Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06. Щодо розробки тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення чи є «страхова гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що запитання, поставлені Вами до замовника, розглянуті на засіданні тендерного комітету 16.07.2018 року. Вдячні за поставлені запитання та за роз’яснення, діючого законодавства України і сфері публічних закупівель.
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Пропозиція щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 13 липня 2018 17:09
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:52
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення дискримінаційних умов під час проведення процедури закупівлі UA-2018-07-12-000185-b з метою підвищення добросовісної конкуренції під час закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до Тендерної документації.
1. Відповідно до пункту 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати в якості забезпечення тендерної пропозиції страхову гарантію.
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають можливості з об’єктивних причин виконати зазначену вимогу, оскільки, маючи довготривалі відносини з банківськими установами і виступаючи в ролі учасників на аукціонах, постійно надають банківську (а не страхову) гарантію.
Зазначена вище вимога суттєво обмежує конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створює бар’єр входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які їй не відповідають.
Виходячи з наведеного вище просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначену вище дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що запитання, поставлені Вами до замовника, розглянуті на засіданні тендерного комітету 16.07.2018 року. Вдячні за поставлені запитання та за роз’яснення, діючого законодавства України і сфері публічних закупівель.
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Нагадування ! Відповідальність замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації.
Дата подання: 13 липня 2018 17:11
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:51
За порушення вимог, встановленних Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що запитання, поставлені Вами до замовника, розглянуті на засіданні тендерного комітету 16.07.2018 року. Вдячні за поставлені запитання та за роз’яснення, діючого законодавства України і сфері публічних закупівель.
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Щодо , виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Дата подання: 13 липня 2018 17:16
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:51
Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону "“Про публічні закупівлі” ).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією.
Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Ураховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії. При цьому гарантами можуть виступати суб’єкти, визначені Цивільним кодексом України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що запитання, поставлені Вами до замовника, розглянуті на засіданні тендерного комітету 16.07.2018 року. Вдячні за поставлені запитання та за роз’яснення, діючого законодавства України і сфері публічних закупівель.
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Одночасно повідомляємо, що Спеціалізований Миргородський санаторій «Слава» є спеціалізованим санаторно-курортним закладом гастроентерологічного профілю, заснований на державній власності, належить до сфери управління Міністерства соціальної політики України. Санаторій створено з метою проведення санаторно-курортного лікування, обстеження, соціально-медичної реабілітації та профілактики захворювань кишково-шлункового тракту та забезпечення організованим відпочинком ветеранів війни, в тому числі учасників Операції об’єднаних сил (АТО), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та інших громадян. Постійно, на протязі року, в санаторії перебуває на відпочинку біля 300 осіб. Наголошуємо, що в переважній більшості це особи похилого віку, інваліди , особи з обмеженими фізичними можливостями.
Для забезпечення якісного надання санаторно - курортних послуг, в тім числі відпуск водних процедур, мається необхідність в постійному (на протязі року) підігріві води. Для замовника в особі Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава» важливо надання якісного, безперебійного постачання природного газу для потреб котельні.
Вимоги щодо учасників торгів, зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними і лише такими, що відповідають діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Крім цього тендерна документація замовника неодноразово проходила перевірку з боку контролюючих органів, при цьому всі зауваження замовником враховані, тому вимоги щодо учасників закупівлі визначені «мінімальні» і лише такі, які дають можливість брати участь в торгах всім, без винятку учасникам, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
Вимоги до учасників та надання необхідної документації, визначенні в тендерній документації замовника, є вичерпними і такими, що не суперечать діючому законодавству України. Вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Замовник має надію, що співпраця з майбутнім переможцем торгів буде тривалою і плідною.
З повагою, тендерний комітет Спеціалізованого Миргородського санаторію «Слава».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
2 234 960,00
UAH з ПДВ
|
2 234 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ |
2 913 430,00
UAH з ПДВ
|
2 813 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
3 177 450,00
UAH з ПДВ
|
2 913 417,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
2 234 960,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2018 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:19
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода 11.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2019 09:51
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода 10.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2019 10:29
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода 9.pdf | зміни до договору |
22 січня 2019 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2019 18:54
|
Договір 259-259 дод.угода 8.pdf | зміни до договору |
01 січня 2019 18:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 09:39
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода 7.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2018 14:53
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода6.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2018 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2018 10:19
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода5.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2018 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2018 15:51
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода4.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2018 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2018 09:09
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода3.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2018 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2018 12:37
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода2.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2018 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2018 12:18
|
ДОГОВІР 259-259 дод.угода1.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2018 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2018 15:16
|
Договір 259-259pdf.pdf | укладений |
15 серпня 2018 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% внаслідок коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% внаслідок коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% внаслідок коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% внаслідок коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259/259 дод.угода 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення ціни газу по договору до 12,88991 грн./куб.м |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір 259-259 дод.угода 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році: збільшення суми договору на 446989,89 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості природного газу до 1183,00 грн. за 1000 куб. м |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівліз урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 259/259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОГОВІР 259-259 дод.угода 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |