Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2018 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2018 11:47 |
Очікувана вартість: | 9 931 964,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2018 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2018 09:33 |
Додаток 7 Технічне завдання.doc | |
12 липня 2018 09:33 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
12 липня 2018 09:33 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
12 липня 2018 09:33 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
12 липня 2018 09:33 |
Тендерна документація.doc | |
12 липня 2018 09:33 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
12 липня 2018 09:32 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
12 липня 2018 09:32 |
Документи для переможця Додаток 4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000036 ● a5a21db1bbd14de1a266c24b663e7358
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:14 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2018-07-12-000138-b 12.07.2018 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-16 10:38:51
Про надання пояснень
Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Отже відповідно до частини 1 статті 37 Закону вищевказаний договір про закупівлю є нікчемним, оскільки укладений з порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-23 15:26:15
Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036
У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, 22-в (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо. 02 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/2713 від 23 березня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1221/0/174 від 29 березня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення. Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-16 10:58:23
Про надання пояснень
Попередній запит "Про надання пояснень" опубліковано помилково.
У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, 22 в (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-12-000138-b), очікуваною вартістю 9 931 964,40 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.До Східного офісу Держаудитслужби надійшли звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 26.03.2019 № 229d4/19 та від 14.06.2019 № 703/19 щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» (далі-Учасник) вимогам тендерної документації та не оприлюднення додаткових угод до договору, а саме:
- не відповідність пункту 6 Розділу 3 тендерної документації в частині відсутності підсумкової відомості ресурсів;
- не відповідність пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності в пропозиції Учасника договору, який не є аналогічним;
- не відповідність пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки про наявність автокрану КС-3575 та 2-ох вантажівок, що недостатньо для виконання робіт; учасник не має в наявності, а також не орендує техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами заявлених робіт.
- не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додаткових угод №1 та №2 від 03.09.2018 до договору від 20.08.2018 № 421/08-18.
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації слідує, що банківська гарантія сформульована іншим чином вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом документів переможця торгів ТОВ «Альбатрос Буд» встановлено, що в тендерній пропозиції міститься банківська гарантія, видана АТКБ «Приватбанк» від 01.07.2018 № G0718/1007, яка не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «… без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов». Поясніть, причину не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Аналізом документів, опублікованих в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником в проекті договору, що є Додатком 6 до тендерної документації, не визначено вид договірної ціни. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» надано гарантійний лист (без вихідного номеру та дати складання) щодо погодження з умовами проекту договору, зазначеному в Додатку 6 до тендерної документації.
При цьому згідно з частиною 2 статті 321 Господарського кодексу України, частини 2 статті 844 Цивільного кодексу України та пункту 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 кошторис (договірна ціна) вважається твердим, якщо договором не передбачено інше.
Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Альбатрос Буд» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва від 20.08.2018 №421/08-18 на суму 9 929 607,48 гривень. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так п.2.1 договору від 20.08.2018 №421/08-18 сторонами визначено, що договірна ціна є динамічною, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд», та суперечить вимогам частини 4 статті 36 Закону.
Пояснення із зазначених питань необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-23 15:25:32
Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036
У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, 22-в (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо. 02 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/2713 від 23 березня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1221/0/174 від 29 березня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення. Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
19
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-19 17:49:07
Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036
У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000036 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, 22-в (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
02 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/2713 від 23 березня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1221/0/174 від 29 березня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 3-4 лікаря без житла за адресою: Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, с. Пушкарівка, вул. Ілляшевської, 22-в (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (UA-M-2019-07-04-000036) Департамент капітального будівництва (далі – Замовник) повідомляє. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноваженим органом, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку України). Згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. Також, частиною 4 статті 36 Закону встановлені випадки, при яких можуть змінюватися істотні умови договору після його підписання. Крім того, Мінекономрозвитку України, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону, затверджено форми документів у сфері публічних закупівель (наказ від 22.03.2016 № 490 зі змінами), у тому числі і форму повідомлення про намір укласти договір. Функціоналом авторизованого електронного майданчика передбачені поля для заповнення інформації у відповідності до форми повідомлення про внесення змін до договору (наказ МЕРТ від 22.03.2016 № 490 зі змінами) якою встановлені випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Додаткові угоди №1 та №2 до Договору №420/08-18 від 20.08.2018 р. укладеного між Замовником та ТОВ «Альбатрос Буд» не передбачають зміну істотних умов договору та не підпадають під випадки встановлені частиною 4 статті 36 Закону. Зважаючи на те, що при заповненні зазначеної форми обов’язковим є вибір підстав зміни договору відповідно до частини 4 статті 36 Закону, а в свою чергу дані додаткові угоди до договору не передбачають зміну істотних умов договору та не підпадають під жодну з підстав для оприлюднення (уточнення обсягів фінансування робіт на поточний рік), оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору на веб-порталі Уповноваженого органу є не можливим. Задля запобігання протирічь, Замовником було направлено електронний запит до Мінекономрозвитку України №279/2019, та отримано роз’яснення стосовно питання щодо публікації вищезазначених документів у електронній системі. Мінекономрозвитку України у своїй відповіді посилається на лист № 3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства в сфері закупівель», а саме, на наказ від 22.03.2016 № 490 зі змінами, який затверджує форми документів у сфері публічних закупівель. Зазначена форма передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону, та не передбачає випадків для внесення змін до умов договору що не є істотними по своїй суті. Згідно з статтею 19 Конституції України Замовник зобов'язаний діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Всупереч висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що Замовник не порушив жодної з засад Закон України «Про публічні закупівлі» та діяв відповідно до чинних регулюючих актів та рекомендацій Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку України.
2019-07-30 14:35:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" |
9 925 115,19
UAH з ПДВ
|
9 925 115,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альбатрос Буд" |
9 929 607,48
UAH з ПДВ
|
9 929 607,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будмакс-Компані" |
9 931 516,35
UAH з ПДВ
|
9 931 516,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД" |
9 931 964,00
UAH з ПДВ
|
9 931 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" #37150299 |
Відхилено |
9 925 115,19
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 14:59
|
|
ТОВ "Альбатрос Буд" #40040756 |
Переможець |
9 929 607,48
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 15:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 09:49
|
ДУ№7 Розірвання.pdf | укладений |
22 липня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:42
|
ДУ№6.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 14:27
|
ДУ №3 Пушкарівка продовження.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 11:43
|
Договір Пушкарівка амб.pdf | укладений |
20 серпня 2018 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №421/08-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №421/08-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №421/08-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 серпня 2018 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
9 624 659,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 604 109,88 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |