Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
10 155 423,60 UAH
UA-2018-07-11-002023-b a1841865cf0d45b7a702d63039a1cbb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 14:35
Очікувана вартість: 10 155 423,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53172, Україна, Дніпропетровська область, с. Вакулове, Софіївський район, вул. Каштанова, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 17:47
Додаток 7 Технічне завдання.doc
11 липня 2018 17:47
стаття 16 Додаток 1.doc
11 липня 2018 17:47
Проект договору Додаток 6.doc
11 липня 2018 17:47
Тендерна документація.doc
11 липня 2018 17:47
Документи для переможця Додаток 4.doc
11 липня 2018 17:47
Форма пропозиції Додаток 5.doc
11 липня 2018 17:47
стаття 17 Додаток 2.doc
11 липня 2018 17:47
Інші документи Додаток 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000048 ● 8a1d3fc55439439f8b7bd9bf581c4d38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2018-07-11-002023-b 11.07.2018 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 09:39:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2018-07-11-002023-b) очікуваною вартістю 10 155 423,60 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. До Східного офісу надійшло звернення від ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 26.03.2019 №257d4/19, щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «Альбатрос Буд» вимогам тендерної документації замовника, а саме:
- відсутня підсумкова відомость ресурсів у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів;
- не підтверджена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- учасник не має в наявності, а також не орендує техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами заявлених робіт,
та неоприлюднення замовником додаткових угод №1 та №2 до договору №422/08-18 на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Згідно з п.4 ч.1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Моніторингом встановлено що відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації замовника зазначено, що банківська гарантія сформульована іншим чином вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Альбатрос Буд»
встановлено: що надана банківська гарантія, видана АТКБ «Приватбанк» від 31.07.2018 № G0718/0957, не відповідала умовам п.2 розділу 3 тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «…. без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов»;
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альбатрос Буд» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації?
3. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Генпідрядником (переможець торгів - ТОВ «Альбатрос Буд») укладено договір виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва від 20.08.2018 №422/08-18 на суму 10 153 322,34 грн.
Аналізом вищезазначеного договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця, а саме:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» надано гарантійний лист (без вихідного номеру та дати складання) щодо того, що вказаний учасник погоджується з умовами проекту договору, зазначеному в Додатку 6 тендерної документації. Аналізом проекту договору встановлено, що в проекті договору не зазначений вид договірної ціни.
Згідно з ч.2 ст.321 Господарського кодексу України, ч.2 ст.844 Цивільного кодексу України, п.21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 кошторис (договірна ціна) вважається твердим, якщо договором не передбачено інше.
Проте, відповідно до п.2.1 договору від 20.08.2018 №422/08-18 сторонами визначено, що договірна ціна є динамічною, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» і є порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-23 15:29:14

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048


У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо. 08 травня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3638 від 23 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1891/0/174 від 13 травня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення. Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-19 17:39:01

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048

У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
08 травня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3638 від 23 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1891/0/174 від 13 травня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».





Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (UA-M-2019-07-04-000048) Департамент капітального будівництва (далі – Замовник) повідомляє. Договір №422/08-18 від 20.08.2018 укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У частині 4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника чітко зазначено перелік істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 318 Господарського кодексу України та норм Цивільного кодексу України. Вид договірної ціни не являється істотною умовою договору та погоджується сторонами під час укладання договору відповідно до статті 843 та 844 Цивільного кодексу України. Позиція замовника підтверджується листом Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт». Всупереч висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що Замовник не порушив жодної з засад Закон України «Про публічні закупівлі» та діяв відповідно до чинного законодавства України.

2019-07-30 16:32:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 10 151 912,32
UAH з ПДВ
10 151 912,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альбатрос Буд" 10 153 322,34
UAH з ПДВ
10 153 322,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 10 155 000,60
UAH з ПДВ
10 155 000,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД" 10 155 423,00
UAH з ПДВ
10 155 423,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 17:32
Кошторис 1 (Вакулове).pdf
31 липня 2018 17:32
Кошторис 2 (Вакулове).pdf
31 липня 2018 17:32
Кошторис 3 (Вакулове).pdf
31 липня 2018 17:32
Кошторис 4 (Вакулове).pdf
31 липня 2018 17:32
Графік (Вакулове).pdf
30 липня 2018 17:28
ДЦ (Вакулове).pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 16:08
Довідка МВД.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 10.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 9.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 8.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 7.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 6.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 5.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 4.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 3.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 2.PDF
10 серпня 2018 16:08
Кошторис 1.PDF
10 серпня 2018 16:08
Договірна ціна.PDF
10 серпня 2018 16:08
СПРАВКА С НАЛОГОВОЙ.PDF
31 липня 2018 16:20
Kovalen.pdf
31 липня 2018 16:20
lic_zaver.pdf
31 липня 2018 14:42
Кошторис 9.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 8.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 7.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 6.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 5.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 4.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 3.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 2.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 1.PDF
31 липня 2018 14:42
Договірна ціна.PDF
31 липня 2018 14:42
Кошторис 10.PDF
31 липня 2018 14:42
Фінансовий звіт.PDF
31 липня 2018 14:42
Довідки.PDF
31 липня 2018 14:42
Статут нов.PDF
31 липня 2018 14:42
Довідка Вакулове.PDF
31 липня 2018 14:42
Дозвіл.PDF
31 липня 2018 14:42
Ліцензія.PDF
31 липня 2018 14:42
Виписка.PDF
31 липня 2018 14:42
Витяг.PDF
31 липня 2018 14:42
Статистика 2.PDF
31 липня 2018 14:42
Статистика 1.PDF
31 липня 2018 14:42
Документи директора.PDF

Публічні документи

31 липня 2018 09:57
Вакулове.rar
31 липня 2018 09:57
Статут.rar
31 липня 2018 09:57
Довідка 4.PDF
31 липня 2018 09:57
Довідка 3.PDF
31 липня 2018 09:57
Довідка 2.PDF
31 липня 2018 09:57
Довідка 1.PDF
31 липня 2018 09:57
Довідка 5.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ТОВ "Альбатрос Буд"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Відхилено 10 151 912,32
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 15:09
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
Переможець 10 153 322,34
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 серпня 2018 15:09
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:08
лібертон 2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Альбатрос Буд" #40040756

№ рішення у справі

70/63-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

06 серпня 2018 15:11
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:10
альбатрос.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
10 153 322,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 15:11
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:10
альбатрос.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 11:06
ДУ №5 розірвання Вакулове.pdf укладений
17 вересня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 17:48
ДУ №3.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 17:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 10:43
Договір Вакулове амб.pdf укладений
20 серпня 2018 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: №422/08-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 848 788,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 641 464,67 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.