Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2018 14:35 |
Очікувана вартість: | 10 155 423,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2018 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2018 17:47 |
Додаток 7 Технічне завдання.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
Тендерна документація.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
11 липня 2018 17:47 |
Інші документи Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000048 ● 8a1d3fc55439439f8b7bd9bf581c4d38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 17:46 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2018-07-11-002023-b 11.07.2018 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-16 09:39:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2018-07-11-002023-b) очікуваною вартістю 10 155 423,60 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. До Східного офісу надійшло звернення від ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 26.03.2019 №257d4/19, щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «Альбатрос Буд» вимогам тендерної документації замовника, а саме:
- відсутня підсумкова відомость ресурсів у складі тендерної пропозиції учасника- переможця торгів;
- не підтверджена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- учасник не має в наявності, а також не орендує техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами заявлених робіт,
та неоприлюднення замовником додаткових угод №1 та №2 до договору №422/08-18 на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Згідно з п.4 ч.1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Моніторингом встановлено що відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації замовника зазначено, що банківська гарантія сформульована іншим чином вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Альбатрос Буд»
встановлено: що надана банківська гарантія, видана АТКБ «Приватбанк» від 31.07.2018 № G0718/0957, не відповідала умовам п.2 розділу 3 тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «…. без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов»;
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Альбатрос Буд» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації?
3. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Проте, між Замовником та Генпідрядником (переможець торгів - ТОВ «Альбатрос Буд») укладено договір виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва від 20.08.2018 №422/08-18 на суму 10 153 322,34 грн.
Аналізом вищезазначеного договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця, а саме:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» надано гарантійний лист (без вихідного номеру та дати складання) щодо того, що вказаний учасник погоджується з умовами проекту договору, зазначеному в Додатку 6 тендерної документації. Аналізом проекту договору встановлено, що в проекті договору не зазначений вид договірної ціни.
Згідно з ч.2 ст.321 Господарського кодексу України, ч.2 ст.844 Цивільного кодексу України, п.21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 кошторис (договірна ціна) вважається твердим, якщо договором не передбачено інше.
Проте, відповідно до п.2.1 договору від 20.08.2018 №422/08-18 сторонами визначено, що договірна ціна є динамічною, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» і є порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-23 15:29:14
Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048
У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо. 08 травня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3638 від 23 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1891/0/174 від 13 травня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення. Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-19 17:39:01
Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048
У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000048 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
08 травня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/3638 від 23 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1891/0/174 від 13 травня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою:Дніпропетровська область, Софіївський район, в с. Вакулове, вул. Каштанова, 32 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (UA-M-2019-07-04-000048) Департамент капітального будівництва (далі – Замовник) повідомляє. Договір №422/08-18 від 20.08.2018 укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У частині 4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника чітко зазначено перелік істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 318 Господарського кодексу України та норм Цивільного кодексу України. Вид договірної ціни не являється істотною умовою договору та погоджується сторонами під час укладання договору відповідно до статті 843 та 844 Цивільного кодексу України. Позиція замовника підтверджується листом Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт». Всупереч висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що Замовник не порушив жодної з засад Закон України «Про публічні закупівлі» та діяв відповідно до чинного законодавства України.
2019-07-30 16:32:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" |
10 151 912,32
UAH з ПДВ
|
10 151 912,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альбатрос Буд" |
10 153 322,34
UAH з ПДВ
|
10 153 322,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" |
10 155 000,60
UAH з ПДВ
|
10 155 000,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД" |
10 155 423,00
UAH з ПДВ
|
10 155 423,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" #37150299 |
Відхилено |
10 151 912,32
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 15:09
|
|
ТОВ "Альбатрос Буд" #40040756 |
Переможець |
10 153 322,34
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 15:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 11:06
|
ДУ №5 розірвання Вакулове.pdf | укладений |
17 вересня 2019 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:48
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 10:43
|
Договір Вакулове амб.pdf | укладений |
20 серпня 2018 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | №422/08-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 серпня 2018 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
9 848 788,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 641 464,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |