Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
244 604,00 UAH
UA-2018-07-11-001993-b 90fd28eb624d41f0bf8000b0729902ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скрипник

+380686040508 skrypnyk@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Ростислав Скрипник
+380686040508
skrypnyk@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 13:18
Очікувана вартість: 244 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30242 штука
Канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ", Код ЄДРПОУ:24938739
Дата подання: 07 серпня 2018 09:41
Дискримінаційні дії
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-07-11-001993-b Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7, який проходив 30.07.2018 р.
Розглянувши Протокол № 668/18 від 06 серпня 2018 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, звернувся до статей Закону України про « Публічні закупівлі», виходячи із статті 16 Закону « Кваліфікаційні критерії» не встановлюють обсяги закупівлі в кількісному еквіваленті. Згідно Закону учасник повинен надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що ми як учасник і надали. Згідно Тендерної Документації замовника Додаток №2 пункт 2 Під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1 детально не вказано, як Замовник вказав в Протоколі. Замовником не вказано обсяг одиниць або кількості найменувань товару, що можна розглядати як не точну вимогу, щодо надання інформації Учасником. ТОВ «ВКФ» Філії ВВ-Київ» керувався Законом України про «Публічні закупівля». У Протоколі засідання №668/18 від 06 серпня 2018 року Замовник вже додає інформацію сторінка 3, а саме : відповідно до Технічних вимог обсяг закупівлі становить 30 242 одиниць виміру про що не було вказано в тендерній документації. Учасники, які були дискваліфіковані разом з нами теж не надали інформацію, бо Ваша документація не була уточнюючою. Зважаючи на все вище викладене, в діях Замовника вбачається дискримінаційна дія по кількості товару, адже немає уточнень, а в Законі не передбачено дискваліфікацію за таким критерієм. Згідно оцінки тендерної пропозиції єдиним критерієм оцінки є ціна, а також згідно пункту 3 «Відхилення тендерної пропозиції» пропозиція відхиляється, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону. Довідка про аналогічні договори надана нашим товариством, повністю відповідає статі 16 Закону.
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Практика Антимонопольного Комітету показує, що скарги на дискримінацію учасника задовольняються на користь оскаржувача.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 17:56
Замовник розглянув вимогу щодо оскарження визначення переможця:
Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1;
та відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступну відповідь:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) не може задовольнити вимогу учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» (далі - Учасник), виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до ч.1. ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї ТД та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
На дату подання тендерних пропозицій, запитань щодо вимог викладених у ТД, від жодного учасника не надходило.
По-друге, відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання вищенаведеної вимоги Закону Фондом визначені критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації, зокрема:
- наведено поняття аналогічного договору (п.2.1 Таблиця 1 Додаток 2 до ТД), а саме під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1;
- зазначено загальний обсяг закупівлі (п. 4.3 Розділ «Загальні положення» ТД та інформація на електронному майданчику в розділі «Список позицій»), а саме 30 242 шт.
- в Технічних вимогах Додатку 1 ТД зазначено, що допускається поставка канцелярської продукції інших товаровиробників (еквівалент), якщо не змінюються кількісні, технічні та якісні показники наведеного переліку.
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вищенаведеним вимогам ТД, підтверджується довідкою про виконання аналогічних договорів, відповідно до якої в рамках виконання 3 (трьох) договорів здійснено поставку загальним обсягом 10 861 шт.
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 30 Закону, замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині підтвердження виконання аналогічних договорів.
По-третє, твердження Учасника щодо дискримінаційних дій Фонду в частині зазначення кількості поставленого товару протягом останніх 2 (двох) років не відповідає дійсності, оскільки останнім даний критерій зазначено в ТД з метою перевірки надійності потенційних постачальників-учасників, зокрема і щодо поставки конкретного обсягу товарів. Більше того, з аналізу інтернет-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ велика кількість учасників тендерних процедур за кодом ДК 021:2015-30190000-7 відповідають критеріям щодо обсягу поставки товарів, що підтверджує дотримання Фондом принципу недискримінації учасників, передбаченої ст. 3 Закону.

Документи подані скаржником

07 серпня 2018 09:41
Скарга 07 08.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 136 196,68
UAH з ПДВ
132 217,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" 140 564,10
UAH з ПДВ
132 317,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ 200 092,00
UAH з ПДВ
132 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 178 336,37
UAH з ПДВ
167 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУМВЕСТ» 179 908,44
UAH з ПДВ
167 685,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 210 612,66
UAH з ПДВ
172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 15:56
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 липня 2018 15:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 липня 2018 15:56
Копія Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2018 15:56
Довідка ст 17 .pdf
27 липня 2018 15:56
Витяг ВВ-Київ 21 05 2018 .pdf

Публічні документи

27 липня 2018 14:46
Електронний підпис
27 липня 2018 14:43
Клеї2.jpg
27 липня 2018 14:43
Диски, батарейки.pdf
27 липня 2018 14:43
Клеї.jpg
27 липня 2018 14:43
Файл 1cт.jpg
27 липня 2018 14:43
Файл2cт.jpg
27 липня 2018 14:42
Електронний підпис
27 липня 2018 14:40
довідка банкр.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка служб особу.pdf
27 липня 2018 14:40
Паспорт.pdf
27 липня 2018 14:40
Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка5.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка3.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка1.pdf
27 липня 2018 14:40
код інд..pdf
27 липня 2018 14:40
Ластик.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка2.pdf
27 липня 2018 14:40
Витяг з РПЄП.pdf
27 липня 2018 14:40
довідка4.pdf
27 липня 2018 14:40
Лист -згода.pdf
27 липня 2018 14:40
Вироби з пластику.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 12:12
МатерБаза.pdf
27 липня 2018 12:02
Довідка Договора.docx.pdf
27 липня 2018 11:27
Уставні.pdf
27 липня 2018 11:21
Тендер.pdf

Публічні документи

10 серпня 2018 10:15
Електронний підпис
27 липня 2018 19:25
Електронний підпис
27 липня 2018 19:24
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2018 19:24
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ"

ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 132 217,70
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ"
#24938739
Відхилено 132 317,40
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:37
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3363203857
Відхилено 132 500,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:41
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
Відхилено 167 680,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 167 685,36
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:47

Документи

06 серпня 2018 13:37
Електронний підпис
06 серпня 2018 13:35

код ЄДРПОУ 24938739 у ЄДР не знайдено.

Документи

06 серпня 2018 13:41
Електронний підпис

Документи

06 серпня 2018 13:44
Електронний підпис

Документи

06 серпня 2018 13:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУМВЕСТ»
#23702466
167 685,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 13:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 15:49
Договір Канцелярське приладдя Бумвест.pdf укладений
21 серпня 2018 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 167 685,36
UAH з ПДВ