Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
244 604,00 UAH
UA-2018-07-11-001993-b ● 90fd28eb624d41f0bf8000b0729902ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ" |
Код ЄДРПОУ: | 21708016 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053 |
Контактна особа: |
Ростислав Скрипник +380686040508 skrypnyk@fg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 13:18 |
Очікувана вартість: | 244 604,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30242 штука
Канцелярське приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2018 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2018 17:31 |
ДОДАТОК 1 ТВ Канцелярське приладдя.docx | |
11 липня 2018 17:31 |
ДОДАТОК 2 КВ Канцелярське приладдя.docx | |
11 липня 2018 17:31 |
ДОДАТОК 4 ДД Канцелярське приладдя.doc | |
11 липня 2018 17:31 |
ТД Канцелярське приладдя різне.pdf | |
11 липня 2018 17:31 |
ДОДАТОК 3 ЦП Канцелярське приладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ", Код ЄДРПОУ:24938739
Дата подання: 07 серпня 2018 09:41
Дискримінаційні дії
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-07-11-001993-b Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7, який проходив 30.07.2018 р.
Розглянувши Протокол № 668/18 від 06 серпня 2018 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, звернувся до статей Закону України про « Публічні закупівлі», виходячи із статті 16 Закону « Кваліфікаційні критерії» не встановлюють обсяги закупівлі в кількісному еквіваленті. Згідно Закону учасник повинен надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що ми як учасник і надали. Згідно Тендерної Документації замовника Додаток №2 пункт 2 Під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1 детально не вказано, як Замовник вказав в Протоколі. Замовником не вказано обсяг одиниць або кількості найменувань товару, що можна розглядати як не точну вимогу, щодо надання інформації Учасником. ТОВ «ВКФ» Філії ВВ-Київ» керувався Законом України про «Публічні закупівля». У Протоколі засідання №668/18 від 06 серпня 2018 року Замовник вже додає інформацію сторінка 3, а саме : відповідно до Технічних вимог обсяг закупівлі становить 30 242 одиниць виміру про що не було вказано в тендерній документації. Учасники, які були дискваліфіковані разом з нами теж не надали інформацію, бо Ваша документація не була уточнюючою. Зважаючи на все вище викладене, в діях Замовника вбачається дискримінаційна дія по кількості товару, адже немає уточнень, а в Законі не передбачено дискваліфікацію за таким критерієм. Згідно оцінки тендерної пропозиції єдиним критерієм оцінки є ціна, а також згідно пункту 3 «Відхилення тендерної пропозиції» пропозиція відхиляється, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону. Довідка про аналогічні договори надана нашим товариством, повністю відповідає статі 16 Закону.
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Практика Антимонопольного Комітету показує, що скарги на дискримінацію учасника задовольняються на користь оскаржувача.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши Протокол № 668/18 від 06 серпня 2018 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, звернувся до статей Закону України про « Публічні закупівлі», виходячи із статті 16 Закону « Кваліфікаційні критерії» не встановлюють обсяги закупівлі в кількісному еквіваленті. Згідно Закону учасник повинен надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що ми як учасник і надали. Згідно Тендерної Документації замовника Додаток №2 пункт 2 Під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1 детально не вказано, як Замовник вказав в Протоколі. Замовником не вказано обсяг одиниць або кількості найменувань товару, що можна розглядати як не точну вимогу, щодо надання інформації Учасником. ТОВ «ВКФ» Філії ВВ-Київ» керувався Законом України про «Публічні закупівля». У Протоколі засідання №668/18 від 06 серпня 2018 року Замовник вже додає інформацію сторінка 3, а саме : відповідно до Технічних вимог обсяг закупівлі становить 30 242 одиниць виміру про що не було вказано в тендерній документації. Учасники, які були дискваліфіковані разом з нами теж не надали інформацію, бо Ваша документація не була уточнюючою. Зважаючи на все вище викладене, в діях Замовника вбачається дискримінаційна дія по кількості товару, адже немає уточнень, а в Законі не передбачено дискваліфікацію за таким критерієм. Згідно оцінки тендерної пропозиції єдиним критерієм оцінки є ціна, а також згідно пункту 3 «Відхилення тендерної пропозиції» пропозиція відхиляється, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону. Довідка про аналогічні договори надана нашим товариством, повністю відповідає статі 16 Закону.
Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Практика Антимонопольного Комітету показує, що скарги на дискримінацію учасника задовольняються на користь оскаржувача.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 17:56
Замовник розглянув вимогу щодо оскарження визначення переможця:
Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1;
та відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступну відповідь:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) не може задовольнити вимогу учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» (далі - Учасник), виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до ч.1. ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї ТД та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
На дату подання тендерних пропозицій, запитань щодо вимог викладених у ТД, від жодного учасника не надходило.
По-друге, відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання вищенаведеної вимоги Закону Фондом визначені критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації, зокрема:
- наведено поняття аналогічного договору (п.2.1 Таблиця 1 Додаток 2 до ТД), а саме під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1;
- зазначено загальний обсяг закупівлі (п. 4.3 Розділ «Загальні положення» ТД та інформація на електронному майданчику в розділі «Список позицій»), а саме 30 242 шт.
- в Технічних вимогах Додатку 1 ТД зазначено, що допускається поставка канцелярської продукції інших товаровиробників (еквівалент), якщо не змінюються кількісні, технічні та якісні показники наведеного переліку.
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вищенаведеним вимогам ТД, підтверджується довідкою про виконання аналогічних договорів, відповідно до якої в рамках виконання 3 (трьох) договорів здійснено поставку загальним обсягом 10 861 шт.
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 30 Закону, замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині підтвердження виконання аналогічних договорів.
По-третє, твердження Учасника щодо дискримінаційних дій Фонду в частині зазначення кількості поставленого товару протягом останніх 2 (двох) років не відповідає дійсності, оскільки останнім даний критерій зазначено в ТД з метою перевірки надійності потенційних постачальників-учасників, зокрема і щодо поставки конкретного обсягу товарів. Більше того, з аналізу інтернет-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ велика кількість учасників тендерних процедур за кодом ДК 021:2015-30190000-7 відповідають критеріям щодо обсягу поставки товарів, що підтверджує дотримання Фондом принципу недискримінації учасників, передбаченої ст. 3 Закону.
Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1;
та відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступну відповідь:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) не може задовольнити вимогу учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» (далі - Учасник), виходячи з наступного:
По-перше, відповідно до ч.1. ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї ТД та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
На дату подання тендерних пропозицій, запитань щодо вимог викладених у ТД, від жодного учасника не надходило.
По-друге, відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання вищенаведеної вимоги Закону Фондом визначені критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації, зокрема:
- наведено поняття аналогічного договору (п.2.1 Таблиця 1 Додаток 2 до ТД), а саме під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1;
- зазначено загальний обсяг закупівлі (п. 4.3 Розділ «Загальні положення» ТД та інформація на електронному майданчику в розділі «Список позицій»), а саме 30 242 шт.
- в Технічних вимогах Додатку 1 ТД зазначено, що допускається поставка канцелярської продукції інших товаровиробників (еквівалент), якщо не змінюються кількісні, технічні та якісні показники наведеного переліку.
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вищенаведеним вимогам ТД, підтверджується довідкою про виконання аналогічних договорів, відповідно до якої в рамках виконання 3 (трьох) договорів здійснено поставку загальним обсягом 10 861 шт.
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 30 Закону, замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині підтвердження виконання аналогічних договорів.
По-третє, твердження Учасника щодо дискримінаційних дій Фонду в частині зазначення кількості поставленого товару протягом останніх 2 (двох) років не відповідає дійсності, оскільки останнім даний критерій зазначено в ТД з метою перевірки надійності потенційних постачальників-учасників, зокрема і щодо поставки конкретного обсягу товарів. Більше того, з аналізу інтернет-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ велика кількість учасників тендерних процедур за кодом ДК 021:2015-30190000-7 відповідають критеріям щодо обсягу поставки товарів, що підтверджує дотримання Фондом принципу недискримінації учасників, передбаченої ст. 3 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
136 196,68
UAH з ПДВ
|
132 217,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" |
140 564,10
UAH з ПДВ
|
132 317,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
200 092,00
UAH з ПДВ
|
132 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
178 336,37
UAH з ПДВ
|
167 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУМВЕСТ» |
179 908,44
UAH з ПДВ
|
167 685,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
210 612,66
UAH з ПДВ
|
172 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
132 217,70
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 13:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" #24938739 |
Відхилено |
132 317,40
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 13:37
|
ФОП БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ #3363203857 |
Відхилено |
132 500,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 13:41
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" #41723320 |
Відхилено |
167 680,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУМВЕСТ» #23702466 |
Переможець |
167 685,36
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2018 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 15:49
|
Договір Канцелярське приладдя Бумвест.pdf | укладений |
21 серпня 2018 15:46
|