Дослідницькі послуги (14 лотів: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів рослинного походження при внутрішньодержавному обігу; Лот №3 Лабораторні послуги з дослідження овочів і фруктів на визначення радіонуклідів, нітратів та пестицидів; Лот №4 Лабораторні послуги з дослідження грунту – паразитологічні дослідження; Лот №5 Лабораторні послуги з дослідження рівнів звуку; Лот №6 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот №7 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату; Лот №8 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники; Лот №9 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (паразитологічні) показники; Лот №10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (вірусологічні) показники; Лот №11 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №12 Лабораторні послуги з дослідження вмісту ангідриду сірчистого, азоту діоксиду, сажі в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №13 Лабораторні послуги з визначення концентрації радону-222 в повітрі приміщень; Лот №14 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень))
Очікувана вартість
1 478 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001607-c 6e8cb19dfee243bcbdb749b76c382780
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження замовника: 33025, Україна, Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа замовника: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 00:00
Очікувана вартість: 1 478 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Дослідницькі послуги (14 лотів: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів рослинного походження при внутрішньодержавному обігу; Лот №3 Лабораторні послуги з дослідження овочів і фруктів на визначення радіонуклідів, нітратів та пестицидів; Лот №4 Лабораторні послуги з дослідження грунту – паразитологічні дослідження; Лот №5 Лабораторні послуги з дослідження рівнів звуку; Лот №6 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот №7 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату; Лот №8 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники; Лот №9 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (паразитологічні) показники; Лот №10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (вірусологічні) показники; Лот №11 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №12 Лабораторні послуги з дослідження вмісту ангідриду сірчистого, азоту діоксиду, сажі в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №13 Лабораторні послуги з визначення концентрації радону-222 в повітрі приміщень; Лот №14 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень)).
Місце надання послуг – Україна, 33025, Рівненська область та місто Рівне.
Обсяг надання послуг - по потребі (орієнтовно 11133 послуги).
Більш детально в Додатку 3 тендерної документації «Технічне завдання».
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

11 липня 2018 17:46
Електронний цифровий підпис
11 липня 2018 17:44
ПРОЕКТ_ ДОГОВОРУ.doc
11 липня 2018 17:42
ТД _ ЛАБОРАТОРНІ ПОСЛУГИ 14 ЛОТІВ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-11-001607-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України", Код ЄДРПОУ:38503358
Дата подання: 08 серпня 2018 10:21
Про надання інформації та скасування рішення
Державна установа «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» розглянувши матеріали про прийняття рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі дослідницькі послуги за лотом 1 – лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники, звертається до Вас з наступним.
Згідно з абзацом другим статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою.
Відтак, просимо надати інформацію щодо акцептованої цінової пропозиції Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» в сумі 104 916,35 грн з ПДВ в розрізі за кожним показником окремо.
Крім того, згідно з ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості тощо.
Звертаємо Вашу увагу на умисне демпінгування цін Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», а саме: під час процедури закупівлі, яка проводилась у квітні 2018 року, на той самий обсяг робіт за такими ж показниками, цінова пропозиція склала 215722,50грн з ПДВ; під час процедури закупівлі, аукціон якої відбувся 03 липня 2018 року, на такий же обсяг послуг та ідентичні показниками, цінова пропозиція склала 215722,50грн з ПДВ; під час поточної процедури - початкова пропозиція склала 108 003,00 грн з ПДВ, а за результатами аукціону – 104 916,35 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 4.8. Статуту Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» підприємство виконує роботи та надає послуги за цінами і тарифами згідно із законодавством.
Тендерна пропозиція, надана Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» містить інформацію, що вартість послуг не регламентується нормативно-правовим актом, а розрахунок здійснювався відповідно до тематичного плану.
Враховуючи вищезазначене, а також виходячи із досвіду ретельного вивчення та тлумачення документів щодо тарифів учасників тендерним комітетом, з метою єдиного підходу до всіх учасників, а також неупередженої оцінки, просимо надати наступну інформації, яка мала б досліджуватись (вивчатись) при оцінці пропозицій:
- тематичний план згідно із яким здійснювався розрахунок ціни;
- калькуляцію (розрахунок) цін, який би аргументував зниження ціни більше ніж у два рази протягом одного місяця;
- вказати підстави, які дозволяють самостійно встановлювати/змінювати ціни під кожного замовника та кожну процедуру окремо.

Одночасно звертаємо Вашу увагу, що акцептована Вами тендерна пропозиція Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» містить порушення та не відповідає вимогам тендерної документації.
Зокрема, згідно із технічним завданням та вимог до випробувальних лабораторій (додаток 3 Тендерної документації), лабораторії, які залучаються до проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду) (далі - Лабораторії) повинні бути акредитовані в НААУ (Національне акредитаційне агентство України) на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - надати копію сертифіката ІSО/ІЕС 17025:2006 з додатками або повинні мати чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.)
Відповідно до Атестату про акредитацію Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», невід’ємною його частиною є сфера акредитації, визначена додатком від 11 липня 2014 року на 260 аркушах, доповненням до сфери акредитації від 25 січня 2016 року на 01 аркуші, доповненням до сфери від 16 січня 2017 року, що складається з 01 аркуша.
Вивчивши завантажені документи, виявлено, що Учасником завантажено лише сферу акредитації від 11 липня 2014 року на 260 аркушах, однак, не завантажено доповнення до сфери акредитації від 25 січня 2016 року на 01 аркуші, а також від 16 січня 2017 року, що складається з 01 аркуша.
З урахуванням позиції Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель подання не в повному обсязі документа розцінюється як невідповідність умовам тендерної документації. Як наслідок, пропозиція даного Учасника підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 Закону.
Також, тендерна пропозиція у своєму складі містить документи, які завірені сектором юридичного забезпечення, без ідентифікації підпису особи (копії аналогічних договорів, актів наданих послуг, технічних паспортів на автомобілі, свідоцтва про калібрування та повірку). Відповідно до поданих документів особою, уповноваженою представляти інтереси юридичної особи під час закупівлі (в тому числі подавати і підписувати тендерну пропозицію та додані до неї документи) є директор Камінський А.І., відповідно лише за його підписом мали бути подані усі документи, що є складовою тендерної пропозиції.
Крім того, Учасником надана одна довідка без конкретизації кожної підстави, визначеної ст. 17 Законом України «Про публічні закупівлі», що суперечить вимогам п. 5.4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що рішення тендерного комітету прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
1. Надати інформацію про пропозицію переможця торгів, зазначену вище, та зазначити її переваги порівняно із пропозицією ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України».
2. Скасувати рішення про визнання Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» переможцем торгів за предметом закупівлі: дослідницькі послуги за лотом 1 – лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники.
3. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-07-11-001607-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України", Код ЄДРПОУ:38503358
Дата подання: 06 серпня 2018 12:55
Щодо скасування рішення про визнання переможцем та надання інформації
Державна установа «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» розглянувши матеріали про прийняття рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі дослідницькі послуги за лотом 8 – лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники, звертається до Вас з наступним.
Згідно з абзацом другим статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою.
Згідно з ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості тощо.
Звертаємо Вашу увагу на умисне демпінгування цін Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», а саме: під час процедури закупівлі, аукціон якої відбувся 03 липня 2018 року, на такий же обсяг послуг та ідентичні показниками, цінова пропозиція склала 77 958,40 грн з ПДВ; під час поточної процедури - початкова пропозиція склала 76 102,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 4.8. Статуту Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» підприємство виконує роботи та надає послуги за цінами і тарифами згідно із законодавством.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо акцептованої цінової пропозиції Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» в сумі 76 102,00 грн з ПДВ в розрізі за кожним показником окремо; тематичний план згідно із яким здійснювався розрахунок ціни; калькуляцію (розрахунок) цін, який би аргументував зниження ціни протягом одного місяця; зазначити підстави із посиланням на документи, які дозволяють самостійно встановлювати/змінювати ціни під кожного замовника та кожну процедуру окремо.

Одночасно звертаємо Вашу увагу, що акцептована Вами тендерна пропозиція Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» містить порушення та не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
- відповідно до Атестату про акредитацію Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», невід’ємною його частиною є сфера акредитації, визначена додатком від 11 липня 2014 року на 260 аркушах, доповненням до сфери акредитації від 25 січня 2016 року на 01 аркуші, доповненням до сфери від 16 січня 2017 року, що складається з 01 аркуша. Вивчивши завантажені документи, виявлено, що Учасником завантажено лише сферу акредитації від 11 липня 2014 року на 260 аркушах, однак, не завантажено доповнення до сфери акредиції від 25 січня 2016 року на 01 аркуші, а також від 16 січня 2017 року, що складається з 01 аркуша. З урахуванням позиції Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, подання не в повному обсязі документа розцінюється як невідповідність умовам тендерної документації. Як наслідок, пропозиція даного Учасника підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 Закону;
- відповідно до сфери акредитації Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», яка завантажена на електронний майданчик, показник “Ентерококи” не заявлений у воді питній;
- в Атестаті про акредитацію випробувального центру Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрованого у Реєстрі 16 січня 2017 року за №2Н238, у переліку взагалі відсутня вода питна;
- тендерна пропозиція містить документи, які завірені не уповноваженою особою, а сектором юридичного забезпечення, без ідентифікації підпису особи (копії аналогічних договорів, актів наданих послуг, технічних паспортів на автомобілі, свідоцтва про калібрування та повірку). Відповідно до поданих документів особою, уповноваженою представляти інтереси юридичної особи під час закупівлі (в тому числі подавати і підписувати тендерну пропозицію та додані до неї документи) є директор Камінський А.І., відповідно лише за його підписом мали бути подані усі документи, що є складовою тендерної пропозиції.
- Учасником надана одна узагальнена довідка без конкретизації кожної підстави, визначеної ст. 17 Законом України «Про публічні закупівлі» всупереч вимогам тендерної документації (п. 5.4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що рішення тендерного комітету прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі. Тому, враховуючи значну кількість грубих порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про визнання Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» переможцем процедури закупівлі - код за ДК 021:2015 - 73110000-6 Дослідницькі послуги з проведення лабораторних послуг з дослідження води питної на мікробіологічні показники (лот 8).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2018 17:31
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
У Вашому зверненні зазначено що, згідно з абзацом другим статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому крім нас Ви також повинні вчиняти дії чи правочини без перевищення Ваших повноважень, а саме робити запити стосовно встановлення розміру плати за послуги які надаються відповідними установами (організаціями) та є предметом даної закупівлі, порядку формування ціни на такі послуги, а також вартість послуг (робіт) з випробувань в випробувальному центру ДП “Рівнестандартметрологія” формуються на основі тематичних планів та калькуляцій вартості робіт (послуг), шляхом звернення до відповідного Учасника. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що умови договору не будуть відрізнятись від умов тендерної пропозиції. Єдиним критерієм для визначення економічно вигідної пропозиції була ціна.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція центру ДП “Рівнестандартметрологія” є найнижчою за ціною.
Стосовно показників, що регламентують проведення мікробіологічних показників у питній воді, то такі показники вказані в сторінках 40-50 галузі акредитації випробувального центру ДП “Рівнестандартметрологія”, а саме:
salmonella, escherichia, ps.aeruginosa, ентерококів, термотолератних кишкових бактерій, загальне мікробне число та інше.
Доповнення до сфери акредитації від 25.01.2016р. та 16.01.2017р. не підвантажувалися тому, що вказані розширення сфери акредитації випробувального центру ДП “Рівнестандартметрологія” не стосуються випробувань харчових продуктів та продовольчої сировини, а відносяться до будівельних виробів з металів та сплавів, насіння сільськогосподарських, квітково-декоративних, лікарських культур та насіння плодових дерев та кущів, газів горючих природних. У Законі та умовах тендерної документації зазначено наступне: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність таких документів, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже підсумовуючи вище викладене прийнято рішення відхилити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2018-07-11-001607-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України", Код ЄДРПОУ:38503358
Дата подання: 10 серпня 2018 14:46
Щодо прийнятого рішення
Державна установа «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», розглянувши Вашу відповідь на вимогу щодо предмету закупівлі дослідницькі послуги за лотом 8 – лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники, щиро вдячна Вам за відповідь, однак, не отримавши належної інформації, змушена звернутись до Вас повторно.
Із відповіді, опублікованої на електронному майданчику, вбачається, що вимога була розглянута неналежним чином, оскільки із п’яти пунктів, розглянуто лише два, при чому частково.
Відповідь щодо наявності показників, що регламентують проведення мікробіологічних показників у питній воді, містить недостовірну інформацію. Варто зазначити, що ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» зауважила про відсутність ентерококів і не запитувала про решту показників. Однак, тендерний комітет свідомо надав хибну неконкретизовану відповідь, згадавши усі мікробіологічні показники, при цьому упустивши головне. На сторінці 46 галузі акредитації випробувального центру ДП «Рівнестандартметрологія» (на яку, до речі, Ви посилаєтесь у відповіді як “на сторінках 40-50”) показник “Ентерококи” заявлений не у предметі закупівлі - воді питній, а у іншій сфері, яка не має відношення до предмету закупівлі, зокрема, сферою акредитації передбачено «визначення ентерококів у воді поверхневих водойм» та «визначення ентерококів у продуктах дитячого харчування». Лише відсутність даного показника у сфері акредитації є достатньою самостійною підставою для відхилення пропозиції. Таким чином, відповідь у цій частині правоохоронними органами швидше за все буде розцінювати як зловживання службовим становищем через лобіювання інтересів одного із учасників, ніж розглядати як службову недбалість.
Додатково варто зазначити, що ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якій присвячена значна частина Вашої відповіді, стосується надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, вимога ж ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» стосувалась кардинально інших питань, крім того, містила посилання на іншу статтю Закону.
Також Вами не було спростовано той факт, що в Атестаті про акредитацію випробувального центру Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрованого у Реєстрі 16 січня 2017 року за №2Н238, у переліку взагалі відсутня вода питна.
Крім того, не було спростовано і те, що акцептована тендерна пропозиція Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» містить порушення та не відповідає вимогам тендерної документації.
Зокрема, згідно із технічним завданням та вимог до випробувальних лабораторій (додаток 3 Тендерної документації), лабораторії, які залучаються до проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду) (далі - Лабораторії) повинні бути акредитовані в НААУ (Національне акредитаційне агентство України) на відповідність вимогам ДСТУ ІSО/ІЕС 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - надати копію сертифіката ІSО/ІЕС 17025:2006 з додатками або повинні мати чинне на весь період надання послуг Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду (з додатком) відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 року №1314-VII.) Тобто, тендерною документацією, чітко передбачалось, що учасник повинен надати копію сертифіката ІSО/ІЕС 17025:2006 з додатками. У Атестаті про акредитацію випробувального центру ДП «Рівнестандартметрологія» зазначено, що невід’ємними частинами цього атестату є сфера акредитації від 11.07.2014 на 260 арк., доповнення до сфери акредитації від 25.01.2016 на 1 арк. та доповнення від 16.01.2017 на 1 арк. Відтак, зазначена вище вимога тендерної документації порушена. Враховуючи позицію Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дане порушення – завантаження документа не у повному обсязі, розцінюється як невідповідність умовам тендерної документації. Як наслідок, пропозиція даного Учасника підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 Закону, що також є достатньою самостійною підставою, навіть за відсутності інших.
Аргумент, що Законом та умовами тендерної документації не вимагалось надання документів, які не передбачені законодавством для юридичних осіб, не заслуговує на увагу, з огляду на підміну понять, а також враховуючи, що згідно із законодавством України, як умов Тендерної документації, сертифікат ІSО/ІЕС 17025:2006 з додатками для ДП «Рівнестандартметрологія» є обов’язковим.
Цікавим залишається той факт, що тендерному комітету достеменно відомі причини непідвантаження ДП «Рівнестандартметрологія» файлів із доповненнями до сфери акредитації.
Крім того, виходячи із Вашої відповіді, показники, що регламентують проведення мікробіологічних показників у питній воді, вказані на сторінках 40-50 сфери акредитації, тобто решта 250 сторінок сфери акредитації, не стосуються предмета закупівлі, відтак, їх можна було не підвантажувати!? Хоча не оспорюваним залишається той факт, що всі сторінки додатка є невід’ємною частиною Атестату, а згідно з умовами тендерної документації Учасник повинен надати копію сертифіката ІSО/ІЕС 17025:2006 з додатками (тендерна документація не містить приміток, що підвантажувати потрібно лише ті додатки, які стосуються предмета закупівлі).
Також, тендерна пропозиція у своєму складі містить документи, які завірені сектором юридичного забезпечення, без ідентифікації підпису особи (копії аналогічних договорів, актів наданих послуг, технічних паспортів на автомобілі, свідоцтва про калібрування та повірку). Відповідно до поданих документів особою, уповноваженою представляти інтереси юридичної особи під час закупівлі (в тому числі подавати і підписувати тендерну пропозицію та додані до неї документи) є директор Камінський А.І., відповідно лише за його підписом мали бути подані усі документи, що є складовою тендерної пропозиції, або ж мав би бути наданий документ, який уповноважував особу, що завірила копії документів, на вчинення таких дій.
Крім того, всупереч п. 5.4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції одну довідку без конкретизації кожної підстави, визначеної ст. 17 Законом України «Про публічні закупівлі».
З огляду на значну кількість грубих зауважень, рішення тендерного комітету (свідомо чи несвідомо) прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи різні підходи до розгляду документів учасників процедури, упереджене ставлення та оцінку тендерних пропозицій, прослідковується порушення тендерним комітетом принципів здійснення закупівлі (ст. 3 Закону).
Варто зазначити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник з метою відновлення своїх порушених прав, має право на звернення щодо оскарження неправомірних рішень тендерного комітету шляхом подання вимоги/скарги як безпосередньо до Замовника, так і до Уповноваженого органу.
Зважаючи на те, що порушення умов проведення публічних закупівель стало уже системою, а також враховуючи, що ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» фінансується із Державного бюджету України, установа не може собі дозволити систематично витрачати державні кошти з метою оскарження неправомірних рішень тендерного комітету.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо, скасувати рішення про визнання Державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» переможцем процедури закупівлі - код за ДК 021:2015 - 73110000-6 Дослідницькі послуги з проведення лабораторних послуг з дослідження води питної на мікробіологічні показники (лот 8) та завершити процедуру у встановленому законом порядку, у іншому ж випадку ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» буде змушена звернутись до компетентних органів (Генеральної прокуратури України, Національної поліції України, Державної аудиторської служби України тощо) з метою вжиття заходів реагування на протиправну поведінку тендерного комітету, а також на діяльність юридичної особи в цілому.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2018 18:08
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення за Лотом 1, повідомляємо наступне:
У Вашому зверненні зазначено що, згідно з абзацом другим статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому крім нас Ви також повинні вчиняти дії чи правочини без перевищення Ваших повноважень, а саме робити запити стосовно встановлення розміру плати за послуги які надаються відповідними установами (організаціями) та є предметом даної закупівлі, порядку формування ціни на такі послуги, а також вартість послуг (робіт) з випробувань в випробувальному центру ДП “Рівнестандартметрологія” формуються на основі тематичних планів та калькуляцій вартості робіт (послуг), шляхом звернення до відповідного Учасника. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що умови договору не будуть відрізнятись від умов тендерної пропозиції. Єдиним критерієм для визначення економічно вигідної пропозиції була ціна.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція центру ДП “Рівнестандартметрологія” є найнижчою за ціною.
Також, звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації не було передбачено поняття «демпінг» та його ознаки, а також не вимагалось поняття будь-якої інформації від Учасників стосовно діапазону цін на дані послуги та розрахунок вартості у розрізі статей витрат (за показниками чи тематичного плану).
Довідково:
- Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
- Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Умовами документації було передбачено формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно на деяких документах, а саме копіях, відсутній підпис директора, але наявна печатка Учасника, дані копії містять візу «згідно з оригіналом». Вимога про наявність підпису стосується документів, що складаються учасником, від свого імені. Вимог до завіряння копій з яких знімалась скан –копія тендерної документацією не передбачено.
Доповнення до сфери акредитації від 25.01.2016р. та 16.01.2017р. не підвантажувалися тому, що вказані розширення сфери акредитації випробувального центру ДП “Рівнестандартметрологія” не стосуються випробувань харчових продуктів та продовольчої сировини, а відносяться до будівельних виробів з металів та сплавів, насіння сільськогосподарських, квітково-декоративних, лікарських культур та насіння плодових дерев та кущів, газів горючих природних. У Законі та умовах тендерної документації зазначено наступне: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність таких документів, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже підсумовуючи вище викладене прийнято рішення відхилити Вашу вимогу.»
«Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення за Лотом 8, повідомляємо наступне:
Відповідно до установчих документів Вашої організації та повноважень, якими вона на ділена, Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України" не здійснює розслідувані дії та не має права вчиняти заходи дізнання.
Довідково:
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
А також, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція центру ДП “Рівнестандартметрологія” є найнижчою за ціною.
Інформуємо, що відповідно до додатку 1 наказу МОЗ України від 12.05.2010р. № 400 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), зареєстрованого в Мінюсті України 01.07.2010р. №452/17747 визначення ентерококів в питній воді проводиться за методикою № 58 «Методические указания по санитарно-микробиологическому аналізу воды поверхносных водоемов», затверджені наказом МЗ СССР від 19.01.1981р. № 2285-81.
Як наслідок, акредитований Національним агентством з акредитації України випробувальний центр ДП «Рівнестандартметрологія» (свідоцтво про акредитацію №2Н238 від 11.07.2014р. чинний до 11.07.2019.), на визачення ентерококів в поверхневих водах згідно з вищевказаною методикою може також проводити визначення ентерококів в питній воді, оскільки випробовування проводиться однією і тією ж самою методикою, що передбачена ДСанПіН 2.2.4-171-10.
Отже підсумовуючи вище викладене прийнято рішення відхилити Вашу вимогу.

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 10:21
вимога - лот 1.pdf

Документи подані скаржником

06 серпня 2018 12:55
вимога - лот 8.pdf

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 14:46
повторна вимога - лот 8.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники
Опис предмету закупівлі: Обсяг надання послуг - по потребі (орієнтовно 350 послуги).
Більш детально в Додатку 3 тендерної документації «Технічне завдання».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 226 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 130,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 27 липня 2018 14:29
Закінчення: 27 липня 2018 14:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

350 посл.
Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Доставка: 33025, Рівненська область, Рівне, за адресою лабораторій Учасника - переможця
Дата доставки: до 31 грудня 2018 02:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 221 394,60
UAH з ПДВ
221 394,60
UAH з ПДВ
Документи
Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України" 109 452,00
UAH з ПДВ
105 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ 108 003,00
UAH з ПДВ
104 916,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 19:08
sign.p7s
26 липня 2018 16:38
відгуки.pdf
26 липня 2018 16:17
договір.pdf
26 липня 2018 16:16
про зміну назви.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 16:19
sign.p7s
26 липня 2018 16:16
Проект договору.pdf
26 липня 2018 16:16
щодо відгуків ГУ.pdf
26 липня 2018 16:16
ліцензія.pdf
26 липня 2018 16:16
щодо повноважень.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 15:58
sign.p7s
25 липня 2018 15:49
Документ_ЄДР_1004222624.zip
25 липня 2018 15:49
001. Копія статуту01.PDF
25 липня 2018 15:49
щодо програми.pdf
25 липня 2018 15:49
транспортні засоби.pdf
25 липня 2018 15:49
Технічне завдання.PDF
25 липня 2018 15:49
персонал.pdf
25 липня 2018 15:49
паспорт.PDF
25 липня 2018 15:49
наявність досвіду.PDF
25 липня 2018 15:48
ліцензія.PDF
25 липня 2018 15:48
довкілля.pdf
25 липня 2018 15:48
гарантійні листи.pdf
25 липня 2018 15:48
відповідність ст.17.pdf
25 липня 2018 15:48
відгуки.pdf
25 липня 2018 15:48
додатки до атестата2.pdf
25 липня 2018 15:48
додатки до атестата1.pdf
25 липня 2018 15:48
атестат.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
#02568294
Переможець 104 916,35
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 16:46

Документи

01 серпня 2018 16:45
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
#02568294
104 916,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 16:45
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2018 19:02
Договір 28 (Лот 1).pdf укладений
20 серпня 2018 18:54
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 10:36
додугода №1 до Дог.№ 28.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, та зміна суми договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 104 916,26
UAH

Актуальні тендери

До пошуку