Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Канюка Микола +380672426799 kanyuka@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2018 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2018 08:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2018 08:40 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ страх гелік НОВА.pdf | |
25 липня 2018 08:40 |
ТД ЗМІНИ страх гелік НОВА.pdf | |
11 липня 2018 17:07 |
ТД страхування гелікоптеру.pdf |
25 липня 2018 08:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2018 08:40 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ страх гелік НОВА.pdf
|
|||
25 липня 2018 08:40 |
ТД ЗМІНИ страх гелік НОВА.pdf
|
|||
11 липня 2018 17:07 |
ТД страхування гелікоптеру.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Страхові резерви не менше 150 млн.грн .
Звертаємо увагу учасника, що страхова сума за трьома договорами страхування становить близько 65 млн грн.
- Власний капітал не менше 250 млн.грн.
У відповідності ст.30 Закону України «Про страхування» «Умови забезпечення платоспроможності страховиків»
Страховики зобов'язані дотримуватися таких умов забезпечення
платоспроможності:
наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика; { Абзац другий частини першої статті 30 в редакції
Закону N 2774-IV ( 2774-15 ) від 07.07.2005 }
створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум і страхових відшкодувань;
перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності.
Мінімальний розмір статутного фонду (гарантійного депозиту) страховика, який займається видами страхування іншими, ніж страхування життя, встановлюється у сумі, еквівалентній 1 млн євро, а страховика, який займається страхуванням життя,
10 млн євро за валютним обмінним курсом валюти України.
{ Частина друга статті 30 в редакції Закону N 2774-IV ( 2774-15 )
від 07.07.2005 }
- Діяльність страхової компанії не менше 10 років.
Дана вимога дає можливість страхувальнику відслідкувати позитивний рейтинг страховика з метою уникнення додаткових ризиків.
- Наявність підрозділів, представництв в усіх областях України.
Дана вимога міститься в тендерній документації по причині використання повітряного судна по всій території України та у відповідності ст.20. Закону України «Про страхування» страховик зобов'язаний:
2) протягом двох робочих днів, як тільки стане відомо про
настання страхового випадку, вжити заходів щодо оформлення всіх
необхідних документів для своєчасного здійснення страхової виплати
або страхового відшкодування страхувальнику;
- Наявність рейтингу, підтвердженого рейтинговим агентством.
Дана вимога дає можливість страхувальнику відслідкувати позитивний рейтинг страховика з метою уникнення додаткових ризиків.
Твердження учасника про те, що є прописуванням умов під конкретного учасника, не відповідає дійсності по причині того, що за адресою https://forinsurer.com/ratings/nonlife/17/12/52 у вільному доступі є можливість ознайомитись з рейтингами страхових компаній у т.ч. з обов’язкового авіастрахування.
Враховуючи вищенаведене, не вважаємо вимоги до учасників процедури закупівлі, що містяться в тендерній документації, дискримінаційними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000062 ● c13cb53ba36c411ab2e4ebe67ad796f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-07-11-001524-c 11.07.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-16 15:47:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі страхових послуг (послуги зі страхування членів екіпажу повітряного судна типу BELL 430, послуги зі страхування повітряного судна типу bell 430, послуги зі страхування цивільної відповідальності власників повітряного транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-11-001524-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Чи уклали ви договір із переможцем торгів – Центральною філією ПАТ «Українська пожежно-страхова компанія»?
З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі страхових послуг (послуги зі страхування членів екіпажу повітряного судна типу BELL 430, послуги зі страхування повітряного судна типу bell 430, послуги зі страхування цивільної відповідальності власників повітряного транспорту) після оприлюднення 10.08.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Центральна філія Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" |
983 321,58
UAH з ПДВ
|
983 321,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "СК "Альянс" |
1 335 558,61
UAH з ПДВ
|
1 006 558,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" |
1 034 640,06
UAH з ПДВ
|
1 034 640,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Центральна філія Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" #33257911 |
Переможець |
983 321,58
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2018 18:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 серпня 2018 18:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
Центральна філія Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" #33257911 |
983 321,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 березня 2020 14:19 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
03 березня 2020 14:19
|
27.страх гелік Прокол відміни — UA-2018-07-11-001524-c.docx |