Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

курятина охолоджена (тушка), свинина охолоджена (задній окіст, без кістки)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001455-b 1afb06615dcf45ff9af991a8b72da4bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Василівна Піддубна

+380473922151 chorvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147049
Місцезнаходження: 19900, Україна , Черкаська обл., смт. Чорнобай, вул. Центральна,154
Контактна особа: Раїса Василівна Піддубна
+380473922151
chorvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 19:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 15:17
Очікувана вартість: 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

курятина охолоджена (тушка), свинина охолоджена (задній окіст, без кістки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограм
свинина охолоджена (задній окіст, без кістки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, підпорядковані Замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кілограм
курятина охолоджена (тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, підпорядковані Замовнику навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 15:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 липня 2018 15:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-11-001455-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 05 серпня 2018 15:39
Пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД
Повідомляємо, що замовник Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації визнав переможцем учасника ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної пропозиції.
Замовник виявився напрочуд неуважним під час перевірки відповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам Тендерної документації, особливо враховуючи той факт, що під час розгляду пропозиції цього учасника у закупівлі UA-2018-06-05-001976-a при тих самих вимогах, замовник встановив факт невідповідності та відхилив пропозицію цього учасника, а цього разу ті самі недоліки не помітив.
Звертаємо Вашу увагу на вимоги п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, у тому числі копії всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно такого договору та в повному обсязі.
Тобто учасник зобов’язаний надати копії всіх видаткових накладних, які підтверджують факт поставки заявленого учасником обсягу товару. Повідомляємо, що учасник ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ не надав копії оформлених належним чином сторонами аналогічного договору документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно такого договору та в повному обсязі. Копії накладних були надані не в повному обсязі.
Розглянемо хоча б наявність накладних за договором № 17 СВ від 17.10.2017р. Відповідно до цього договору ФОП Гончар В.І. повинен поставити 3300 кг свинини за ціною 63,49 грн./кг на загальну суму 209 517,00 грн.
Відповідно до відгуку Черкаського обласного протитуберкульозного диспансеру (лист вих. № 1136/01-19 від 27.07.2018 р.) за договором № 17 СВ від 17.10.2017 р. було поставлено 2239 кг м’яса свинини.
Повідомляємо, що учасник ФОП Гончар В.І. не надав копії оформлених належним чином документів, що підтверджують отримання товарів покупцем за договором № 17 СВ від 17.10.2017р., у повному обсязі, зокрема, копії накладних на поставку м’яса свинини у кількості 2239 кг.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 23/18 від 10.07.2018 р. у закупівлі UA-2018-06-05-001976-a, Відділ освіти Чорнобаївської рда за результатами розгляду поданих учасником документів на участь у відкритих торгах вже відхиляв тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ з підстави невідповідності такої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1.1. Згідно п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у порядку згідно п. 1.1 зазначеного Розділу всі документи згідно визначеного переліку, в тому числі довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо); копії всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно такого договору та в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасника надано оригінали відгуків від установ КЗ «ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР» (договір №17СВ від 17.10.2017р. - поставлено 2239 кг свинини, договір №12СВ від 12.02.2018р. - поставлено 3702 кг свинини), та ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧИГИРИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (договір №110 від 11.04.2018р. - поставлено 489,9 кг м’яса свійської птиці, договір №111 від 11.04.2018р. - поставлено 33,7 кг свинини). У складі тендерної пропозиції учасника надано копії накладних щодо отримання товарів покупцями, але в той же час, сумарно обсяг поставлених товарів згідно зазначених накладних є суттєво меншим, ніж фактично поставлена кількість товарів та у відповідності до наданих відгуків. Отже, учасником надано документ, що не підтверджують отримання товарів покупцем згідно аналогічного договору в повному обсязі згідно фактично поставленої кількості товарів.

Отже, коли це потрібно тендерний комітет бачить недоліки, а коли не потрібно все добре. Відділ освіти Чорнобаївської рда сам ігнорує недоліки цього учасника, на які він вказував минулого разу.

Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог Тендерної документації грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції):
2.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії.
2.4.2. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до довідки банку (вих. № 180726SU13125010 вiд 26.07.2018p.) учасник ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАР ВАДИМ IЛЛIЧ надав гарантію № G0718/0719 у сумі 20000.00 гривень строком дії до 29-10-2018 року на користь Вiддiл освiти Чорнобаївської районної державної адмiнiстрацiї.
Забезпеченням по даній гарантії виступають грошові кошти у сумі 20000.00 гривень, які зараховані клієнтом на рахунок покриття 26025051500513 згідно Договору-заяви № G0718/0719 від 26-07-2018 року.
Однак учасник не виконав вимоги п. 2.4.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не надав виписку з рахунку покриття 26025051500513. Учасником надана виписка з іншого рахунку, ніж той, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
Констатуємо порушення вимог п. 2.4.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Підсумовуємо, пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям з огляду на відсутність підтверження наявності досвіду аналогічних поставок, яке вимагається умовами ТД, пропозиція також не відповідає вимогам Тендерної документації, зокрема, вимогам п. 2.4.2 та п. 5.1.1.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Гончар В.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2018 20:11
1. Згідно п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає у складі тендерної документації: довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо); копії всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору документів, що підтверджують отримання товарів покупцем згідно такого договору та в повному обсязі; оригінали відгуків від замовників згідно виконання всіх аналогічних договорів, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, що мають бути складені на фірмовому бланку покупця (якщо такий є) та видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, за підписом керівника замовника або особи, що виконує його обов’язки, а також містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника під час виконання договору, дотримання санітарно-гігієнічних норм учасником під час постачання товарів, найменування та кількість поставлених товарів покупцеві, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету закупівлі, своєчасності та повноти виконання поставок.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ надано копію аналогічного договору, укладеного з Відділом освіти Чигиринської РДА (№111 від 11.04.2018р.), згідно виконання якого надано відповідний відгук. Згідно змісту останнього учасником поставлено м’ясо свинини без кістки в кількості 87,5 кг, а так само м’ясо з кісткою в кількості 10,7 кг. Шляхом виконання базових арифметичних дій встановлено, що копії наданих учасником накладних про поставку товарів підтверджують у повному обсязі виконання таких поставок у визначеній згідно відгуку кількості.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ також надано копії аналогічних договорів, укладених з КЗ «Черкаський обласний протитуберкульозний диспансер» Черкаської обласної ради (№17 СВ від 17.10.2017р., а так само №12 СВ від 12.02.2018р.), згідно виконання яких надано відповідний відгук. Згідно змісту останнього учасником поставлено м’ясо свинини в кількості: договір №17 СВ від 17.10.2017р. – 2239 кг, а так само договір №12 СВ від 12.02.2018р. – 3852 кг. Шляхом виконання базових арифметичних дій встановлено, що копії наданих учасником накладних про поставку товарів підтверджують у повному обсязі виконання таких поставок у визначеній згідно відгуку кількості, зокрема, 3852 кг м’яса свинини згідно комплекту накладних за 2018р., а так само 2239 кг м’яса свинини згідно комплекту накладних за 2017р.
Отже, зазначені Вами зауваження в цій частині є безпідставними та необгрунтованими.
2. Згідно п. 2.4.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено в тому числі документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. У складі тендерної пропозиції учасника надано виписку, видану АТ КБ «Приватбанк» (банк-гарант, яким надано учаснику відповідну електронну банківську гарантію). У складі тендерної пропозиції учасника надано заключну виписку з рахунку, згідно змісту якої вбачається, що на рахунок № 26025051500513 учасником було зараховано 20000 грн. з призначенням платежу «покриття за гарантією № G0718/0719», а так само відповідна довідка від АТ КБ «Приватбанк» № 180726SU13125010 вiд 26.07.2018p. свідчить про наявність грошових коштів покриття банківської гарантії в сумі 20000 грн. саме на рахунку № 26025051500513, інформацію про що зазначено згідно вказаної вище виписки. Отже, надана учасником виписка свідчить про зарахування коштів грошового покриття гарантії на відповідний рахунок, в тому числі містить реквізити такого рахунку, та дає можливість ідентифікувати належність таких коштів згідно визначеного рахунку. Отже, в даній частині не вбачається невідповідностей вимогам тендерної документації.
3. Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації висловлює Вам подяку за участь у процедурі відкритих торгів, що була оголошена нашою установою, однак у порядку довідкової інформації вимушений констатувати, що згідно змісту наданих Вами документів тендерної пропозиції (враховуючи ту обставину, що замовник в порядку ст. 28 закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний одночасно розглядати всі подані тендерні пропозиції), вбачається, що Ви навпрочуд неуважно ознайомились зі змістом рішення тендерного комітету від 09.07.2018 року (процедура закупівлі згідно оголошення №UA-2018-06-05-001976-a), згідно якого Вашу тендерну пропозицію було відхилено, оскільки при поданні тендерної пропозиції згідно поточної процедури відкритих торгів Вами допущено ту саму принципову помилку, а саме надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, що не є замовниками згідно п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, єдиним можливими результатом у випадку розгляду Вашої пропозиції по суті та згідно ст. 28 Закону може бути виключно відхилення такої тендерної пропозиції згідно ст. 31 Закону.
Таким чином, у Замовника відсутні будь-які підстави для скасування прийнятих рішень згідно процедури закупівлі, а так само вжиття заходів інших, ніж це передбачено згідно ст. 32 Закону в частині завершення процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ 604 000,00
UAH з ПДВ
489 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 664 200,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 18:05
Електронний підпис
27 липня 2018 18:04
Банківська ліцензія.pdf
27 липня 2018 18:04
Статут КАП-ПРОД.pdf
27 липня 2018 18:04
Розрах вартості.pdf
27 липня 2018 18:04
Протолол Банку.pdf
27 липня 2018 18:04
Проект договору.pdf
27 липня 2018 18:04
Паспорт Лебідь (о).pdf
27 липня 2018 18:04
Наказ із Банку.pdf
27 липня 2018 18:04
Лист-розясн щодо дог.pdf
27 липня 2018 18:04
Лист-поясн фіз особи.pdf
27 липня 2018 18:04
Довідка ст. 17.pdf
27 липня 2018 18:04
Гар лист щодо ціни.pdf
27 липня 2018 18:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2018 18:04
Наказ Фролова.7z
27 липня 2018 18:04
довідка 1330-18-51.7z
27 липня 2018 18:04
виписка 1330-18-51.7z
27 липня 2018 18:04
Банкiвська лiцензiя.7z
27 липня 2018 18:04
1330-18-51.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ

ТОВ "КАП-ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ
#3167710576
Переможець 489 999,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 16:15

Документи

03 серпня 2018 16:15
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:10
ПРОТОКОЛ про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАР ВАДИМ ІЛЛІЧ
#3167710576
489 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 16:15
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:10
ПРОТОКОЛ про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 13:50
ДУ М'ясо.pdf зміни до договору
02 січня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 16:26
ДУ М'ясо №1 (скан).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 16:23
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 18:44
Договір м'ясо 1.pdf укладений
17 серпня 2018 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 29/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 29/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 489 999,00
UAH з ПДВ