Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій з додатковим комплектом картриджів-тонерів)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001385-c c810485205ab4f5e9934233dbb22eb4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондаренко Анастасія Вадимівна

380443392451 avb@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт: http://iev.aero
Місцезнаходження: 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна
380443392451
avb@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2018 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 16:32
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій з додатковим комплектом картриджів-тонерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій з додатковим комплектом картриджів-тонерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 12 липня 2018 10:27
Дата відповіді: 12 липня 2018 16:20
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що в документації допорогової закупівлі та оголошенні про закупівлю відсутні будь-які посилання на певну торгову марку або виробника. Технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гіршими, ніж це зазначено в технічних умовах закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 19 608,00
UAH з ПДВ
19 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 12:15
Довідка про санкції.pdf
13 липня 2018 12:15
Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
13 липня 2018 12:15
7_1 авторизація 2018 (3).pdf
13 липня 2018 12:15
6_6 Довідка з банку.pdf
13 липня 2018 12:15
6_1_1 до статуту.pdf
13 липня 2018 12:15
6_1 Статут повний.pdf
13 липня 2018 12:15
4 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 19 608,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 10:33

Документи

17 липня 2018 10:32
АВ 85 (БФП).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
19 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 10:32
АВ 85 (БФП).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
210-2018 (БФП) БП САБ.pdf укладений
20 липня 2018 11:20