Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
612 362,00 UAH
UA-2018-07-11-001319-b edd032d7b7f149f1a89b15a94e63a4c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Пилька

+380663974181 novosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Новопавлівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41373091
Місцезнаходження: 52950, Україна , Дніпропетровська обл., Новопавлівка Межівського району, вул. Карпінського,24
Контактна особа: Оксана Пилька
+380663974181
novosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2018 12:29
Очікувана вартість: 612 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 123,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 тони
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, Новопавлівка, Карпінського,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018  —  15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 09:25
ТД по публічним закупівлям вугілля ДГ (13-100).doc
17 липня 2018 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 09:25
ТД по публічним закупівлям вугілля ДГ (13-100).doc
13 липня 2018 09:16
ТД по публічним закупівлям вугілля ДГ (13-100).doc
11 липня 2018 15:03
ТД по публічним закупівлям вугілля ДГ (13-100).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по умовам тендеру
Дата подання: 12 липня 2018 13:34
Дата відповіді: 13 липня 2018 09:30
Уважаемы заказчик, в документе ДОДАТОК 2 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ пункт 1.9 Наявність вагової на території Межівського району (або договір оренди), технічних паспортів на ваги. является конкретной дискриминацией по отношению к участникам с других областей, что противоречит закону Украины о публичных закупках. В проекте договора (Додаток 5 к вашей тендерной документации) пункт 5.3 цитата: ".... Зважування відбуваються в присутності представника Замовника під час доставки продукції Постачальником засобами та за рахунок постачальника... " Таким образом даже согласно договора мы должны привезти вашего представителя и в его присутствии сделать контрольные взвешивания. У нас есть весовая в Донецкой области, при выиграше тендера мы естественно найдём весовую в вашем районе чтоб соблюсти условия договора и привезти вашего представителя для участия в перевеске груза. Но сейчас искать услуги по взвешиванию и платить за них (если на данный момент у нас нет поставок по Днепропетровской области ещё и в Межевском районе) как-то нецелесообразно с точки зрения экономики. Просим убрать данный пункт 1.9 в Додатке 2 из тендерной документации.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Пункт 1.9. з тендерної документації прибраний.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 липня 2018 09:46
Дата відповіді: 17 липня 2018 08:51
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлена вимога щодо надання довідки (складеній у довільній формі) про наявність в повному обсязі вугілля на складі на час відкриття торгів та копію документа, підтверджуючого придбання вугілля. Дана вимога є дискримінаційною, так як порушує права потенційного Учасника, який не зобов'язанний мати готову продукції у наявності. Втручання Державних органів (підприємств) в підприємницьку (господарську) діяльність підприємств (організацій) прямо заборонена у відповідності до вимог Господарського Кодексу України. Згідно Конституції України ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено Законами України. Учасник не може бути впевнений у своїй перемозі, тому відсутні підстави та необхідність мати вугілля тієї марки вугілля і у тій кількості, яка закуповується Замовником Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та тендерну документацію відповідно до чинного Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога буде усунена. Дякую
Уточнення
Дата подання: 16 липня 2018 09:47
Дата відповіді: 17 липня 2018 08:50
Відповідно до вимог тендерної документації Учас ник має надати довідку про середню ринкову вартість даної марки вугілля з торгової палати або управління статистики. Повідомляємо, що управління статистики не надає довідки про вартість даної групи товарів. А довідка з торгово-промислової палати на дві марки вугілля коштує на сьогоднішній день близько 500 грн., що в свою чергу призводить до здорожчання, а це прямо суперечить одному з принципам закупівлі №максимальна економія". Просимо усунути дану вимогу шляхом внесення змін до тендеерної документації в цій частині
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога буду усунена
Уточнення
Дата подання: 16 липня 2018 09:48
Дата відповіді: 17 липня 2018 08:49
В переліку документів, які вимагаються для підтвердженнгя відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Ви зазначали, що учасник має надати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик , завіреного виробником, а також копію договору з виробником. Будь ласка внесіть зміни у цій частині тендерної документації, оскільки учасник може мати не тільки договірні відносини з виробником, а й іншим суб"єктом господарювання. Тобто Замовником має бути встановлена вимога щодо надання копії сертифікату і копію договору з виробником, або інишим суб"єктом господарювання, що здійснює відвантаження вугілля Учаснику. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Всі поправки будуть внесені. Дякую
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 липня 2018 09:55
Дата відповіді: 17 липня 2018 08:46
Доброго дня! Відповідно до ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" визначено показники якості, які характеризують безпечність вугілля. Зокрема, гранично допустимий показник зольності становить до 14%,вологи до 14% . Замовник у тендерній документації зазначив, що зольність не повинна перевищувати 10%, та волога не повинна перевищувати 10%, таким чином встановивши дискримінаційні вимоги , чим безпідставно та протиправно обмежує можливість взяти участь у закупівлі. Будь ласка, внесіть зміни у тендерну документацію у цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. До кінця дня всі зміни та поправки будуть внесені.
Уточнення
Дата подання: 16 липня 2018 10:05
Дата відповіді: 17 липня 2018 08:46
Надайте уточнення щодо наступного питання. Ви вимагаєте від Учасника надання технічних паспортів на транспорт. Питання наступне: Учасник має надати копії чи оригінали вищезазначених документів?
Відповідь: Доброго дня. Учасник надає копії.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 544 314,00
UAH з ПДВ
531 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 546 140,00
UAH з ПДВ
533 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс" 572 700,00
UAH з ПДВ
539 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 605 734,00
UAH з ПДВ
605 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2018 19:01
Електронний підпис
02 серпня 2018 19:00
документи статті 17 ЗУ.pdf
27 липня 2018 13:25
Електронний підпис
24 липня 2018 20:56
Електронний підпис
24 липня 2018 20:55
кваліфікація.PDF
24 липня 2018 20:55
документи про товар.PDF
24 липня 2018 20:55
довідки.PDF
24 липня 2018 20:55
витяг платника ПДВ.pdf
24 липня 2018 20:55
проект договору.PDF
24 липня 2018 20:55
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 липня 2018 09:56
Електронний підпис
26 липня 2018 09:52
1.Статут 2016 (копія).pdf
26 липня 2018 09:52
2.Статут 2018 (копія).pdf
26 липня 2018 09:51
10.Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 10:03
Електронний підпис
25 липня 2018 10:00
8. Проект договору.pdf
25 липня 2018 10:00
7. Мат.тех.база.zip
25 липня 2018 10:00
6. Тех.частина.zip
25 липня 2018 10:00
5. Ст.17.zip
25 липня 2018 10:00
4. Ст.16.zip
25 липня 2018 10:00
3. Установчі.zip
25 липня 2018 10:00
2. Право підпису.zip

Публічні документи

20 липня 2018 17:02
Електронний підпис
20 липня 2018 17:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )

ТОВ "Укрвугілляресурс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 531 698,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 13:54

Документи

31 липня 2018 13:54
Електронний підпис
31 липня 2018 13:53
Протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
531 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 13:54
Електронний підпис
31 липня 2018 13:53
Протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 09:14
Додаткова угода 2 001.jpg зміни до договору
24 вересня 2018 09:13
Додаткова угода 1 001.jpg зміни до договору
24 вересня 2018 09:13
Довідка Торгово-Промислової Падлати 001.jpg зміни до договору
24 вересня 2018 09:13
Електронний підпис укладений
18 серпня 2018 16:09
Додаток №2 001.jpg укладений
18 серпня 2018 16:07
Додаток 1 001.jpg укладений
18 серпня 2018 16:07
Договір 95 3 001.jpg укладений
18 серпня 2018 16:07
Договір 95 2 001.jpg укладений
18 серпня 2018 16:07
Договір 95 1 001.jpg укладений
18 серпня 2018 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Підставою зміни ціни, являється Експертний висновок Кіровоградської Регіональної Торгово-Промислової палати №В-651 від 27.08.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 95
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML