Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: Дніпровська набережна, 5 А (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2018-07-11-001190-b 68f70cbe3fa34858aaf7cc28ba974146
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 17:00
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: Дніпровська набережна, 5 А (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: Дніпровська набережна, 5 А (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-11-001190-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛІПОВИЧ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3015913719
Дата подання: 12 липня 2018 11:13
Вимога щодо надання технічного завдання для участі у закупівлі
Доброго дня! Відповідно до вимог чинного законодавства України з питань проведення публічних торгів зазначено, що тендерна документація повинна містити "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 4)кількість товару та місце його поставки...". Ваша тендерна документація не містить цієї інформації, що дискримінує учасників бажаючих прийняти участь у даній закупівлі. Отже, ВИМАГАЄМО зазначити об'єм необхідних металопластикових конструкцій шляхом надання Дифектного акту та конструктиву Товару. А також вимагаємо зазначення необхідних технічних характеристик, а саме: вимог до профіля металопластикових конструкцій, до склопакета, фурнітури, необхідність встановлення підвіконь та відливів та необхідність улаштування укосів на об'єктах замовника при виконанні робіт відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 13:53
Дефектний акт розміщено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд 578 424,05
UAH з ПДВ
578 424,05
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольта-Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 578 424,05
UAH з ПДВ
19 липня 2018 16:24

Документи

19 липня 2018 16:24
Рішення № 479.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
578 424,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2018 16:24
Рішення № 479.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 15:24
Договір ТОВ ОЛЬТА-ТРЕЙД (заміна вікон Дніпровська набережна, 5 А).pdf укладений
17 серпня 2018 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 555 406,10
UAH (в тому числі ПДВ 92 567,68 UAH)