Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: просп. Павла Тичини, 26 (під’їзди 1, 2, 4, 5) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-07-11-000963-c ● b639d276b1c0452d82180f48e95a89f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Карягін Павло +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: просп. Павла Тичини, 26 (під’їзди 1, 2, 4, 5) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 - Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт житлових будинків. Заміна вікон: просп. Павла Тичини, 26 (під’їзди 1, 2, 4, 5) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2018 13:49 |
ДА Тичини, 26, вікна.pdf |
11 липня 2018 14:40 |
ОГОЛОШЕННЯ просп.Павла Тичини,26, вікна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Де обсяги робіт?
Дата подання: 15 липня 2018 22:01
Дата відповіді: 16 липня 2018 09:58
Шановний замовнику! Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» відрізняється дивовижною здатністю проводити свої тендери за нібито відкритою системою «PROZORRO». Дивовижність полягає у виставленні на розгляд обсягів робіт (Дефектних Актів) по закупівлям за 5 хв. до завершення подання пропозицій. Не зважаючи на дуже величезні обсяги проведення закупівель у системі PROZORRO, у системі все фіксується (і час завантаження файлів також). Цими діями ви можете НАКЛИКАТИ НА СЕБЕ додаткову увагу відповідних органів… За відповідного звернення незадоволених учасників до компетентних органів. ВИМАГАЄМО ВИСТАВЛЯТИ ПОВНИЙ КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДО ЗАКУПІВЛІ ВЧАСНО!!! Оприлюднити Дефектні Акти і продовжити строки подання пропозицій до закупівлі додатково на 3 доби! Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» проводить закупівлі виключно в межах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Жодним чином підприємство не має наміру поставити учасників у нерівні умови, але при підписанні Дефектних актів у КП Керуюча Дніпровського району періодично виникають ускладнення або непорозуміння зв’язку із уточненням обсягів робіт.
Також прошу звернути вашу увагу, що при розміщення більше ніж 3-х тисяч закупівель підприємство своєчасно розміщує кваліфікаційні вимоги, технічні завдання та інші матеріали, які потрібні для підготовки цінової (тендерної) пропозиції, а саме: в період уточнень, що жодним чином не впливає на подачу пропозицій.
Просимо віднестись із порозумінням до ситуації, що склалась.
Жодним чином підприємство не має наміру поставити учасників у нерівні умови, але при підписанні Дефектних актів у КП Керуюча Дніпровського району періодично виникають ускладнення або непорозуміння зв’язку із уточненням обсягів робіт.
Також прошу звернути вашу увагу, що при розміщення більше ніж 3-х тисяч закупівель підприємство своєчасно розміщує кваліфікаційні вимоги, технічні завдання та інші матеріали, які потрібні для підготовки цінової (тендерної) пропозиції, а саме: в період уточнень, що жодним чином не впливає на подачу пропозицій.
Просимо віднестись із порозумінням до ситуації, що склалась.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-11-000963-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛІПОВИЧ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3015913719
Дата подання: 12 липня 2018 11:16
Вимога щодо надання технічного завдання для участі у закупівлі
Доброго дня! Відповідно до вимог чинного законодавства України з питань проведення публічних торгів зазначено, що тендерна документація повинна містити "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 4)кількість товару та місце його поставки...". Ваша тендерна документація не містить цієї інформації, що дискримінує учасників бажаючих прийняти участь у даній закупівлі. Отже, ВИМАГАЄМО зазначити об'єм необхідних металопластикових конструкцій шляхом надання Дифектного акту та конструктиву Товару. А також вимагаємо зазначення необхідних технічних характеристик, а саме: вимог до профіля металопластикових конструкцій, до склопакета, фурнітури, необхідність встановлення підвіконь та відливів та необхідність улаштування укосів на об'єктах замовника при виконанні робіт відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 13:54
Дефектний акт розміщено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ольта-Трейд #36386727 |
Переможець |
730 487,11
UAH з ПДВ
|
19 липня 2018 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ 1 ТОВ ОЛЬТА -ТРЕЙД просп. Павла Тичини, 26 (вікна) (1).pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 10:12
|
Договір ТОВ ОЛЬТА-ТРЕЙД (заміна вікон просп. Павла Тичини, 26).pdf | укладений |
17 серпня 2018 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фактичних обсягів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18/Б-ПТ26-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/Б-ПТ26-В |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |