Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район , с. Придніпровське , вул. Високовольтна, 33-б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
9 499 126,80 UAH
UA-2018-07-11-000734-b 0454654d4641418797b8831c45c02675
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 11:51
Очікувана вартість: 9 499 126,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район , с. Придніпровське , вул. Високовольтна, 33-б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53280, Україна, Дніпропетровська область, с. Придніпровське, Нікопольський район, вул. Високовольтна, 33-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 12:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 12:05
Додаток 7 Технічне завдання.doc
11 липня 2018 12:05
стаття 16 Додаток 1.doc
11 липня 2018 12:04
Проект договору Додаток 6.doc
11 липня 2018 12:04
Форма пропозиції Додаток 5.doc
11 липня 2018 12:04
Тендерна документація.doc
11 липня 2018 12:04
стаття 17 Додаток 2.doc
11 липня 2018 12:04
Інші документи Додаток 3.doc
11 липня 2018 12:04
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000034 ● a69d80d0ead2443782d704d6bab5f22c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

27 UA-2018-07-11-000734-b 11.07.2018 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 10:26:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Придніпровське, вул. Високовольтна, 33 б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в системі закупівель за номером ID: UA-2018-07-11-000734-b) очікуваною вартістю 9 499 126,80 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. До Східного офісу Держаудитслужби надійшли звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 28.03.2019 № 263d4/19 та від 14.06.2019 № 700/19 щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» (далі-Учасник) вимогам тендерної документації та не оприлюднення додаткових угод до договору, а саме:
- не відповідність пункту 6 Розділу 3 тендерної документації в частині відсутності підсумкової відомості ресурсів;
- не відповідність пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності в пропозиції Учасника договору, який не є аналогічним;
- не відповідність пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки про наявність автокрану КС-3575 та 2-ох вантажівок, що недостатньо для виконання робіт; учасник не має в наявності, а також не орендує техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами заявлених робіт.
- не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу додаткових угод №1 та №2 від 03.09.2018, №4 від 11.03.2019 до договору від 20.08.2018 № 420/08-18.
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації слідує, що банківська гарантія сформульована іншим чином вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом документів переможця торгів ТОВ «Альбатрос Буд» встановлено, що в тендерній пропозиції міститься банківська гарантія, видана АТКБ «Приватбанк» від 27.07.2018 № G0718/0843, яка не відповідає умовам пункту 2 розділу 3 тендерної документації, а саме, в гарантії відсутнє посилання «… без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов». Поясніть, причину не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альбатрос Буд» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Аналізом документів, опублікованих в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником в проекті договору, що є Додатком 6 до тендерної документації, не визначено вид договірної ціни. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд» надано гарантійний лист (без вихідного номеру та дати складання) щодо погодження з умовами проекту договору, зазначеному в Додатку 6 до тендерної документації.
При цьому згідно з частиною 2 статті 321 Господарського кодексу України, частини 2 статті 844 Цивільного кодексу України та пункту 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 кошторис (договірна ціна) вважається твердим, якщо договором не передбачено інше.
Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Альбатрос Буд» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва від 20.08.2018 №420/08-18 на суму 9 497 026,80 гривень. Аналізом договору встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так п.2.1 договору від 20.08.2018 №420/08-18 сторонами визначено, що договірна ціна є динамічною, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Альбатрос Буд», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-23 15:28:07

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000034


У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000034 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район , с. Придніпровське , вул. Високовольтна, 33-б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо. 02 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/2815 від 01 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1293/0/174 від 03 квітня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення. Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею. Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-19 17:45:04

Відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000034

У відповідь на результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-07-04-000034 за закупівлею робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район , с. Придніпровське , вул. Високовольтна, 33-б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» повідомляємо.
02 квітня 2019 року до Департаменту капітального будівництва (далі – Замовник) надійшов лист Східного офісу Держаудитслужби № 04-31-15/2815 від 01 квітня 2019 року щодо надання інформації та пояснень стосовно звернення Громадської організації «Платформа Громадський Контроль». В свою чергу Замовник, у зазначені строки листом № 1293/0/174 від 03 квітня 2019 року надав вичерпну інформацію стосовно питань звернення.
Відповідно до пункту 2 Статті 32 ЗУ «Закону України «Про публічні закупівлі» між Замовником та Переможцем закупівлі після закінчення періоду оскарження результатів оцінки було укладено Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за зазначеною закупівлею.
Чинним законодавством не передбачено відміни закупівлі після укладання за результатами процедури закупівлі договорів. Згідно з статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону України «Про публічні закупівлі» не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».




Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1-2 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район , с. Придніпровське , вул. Високовольтна, 33-б (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)» (UA-M-2019-07-04-000034) Департамент капітального будівництва (далі – Замовник) повідомляє. Договір №420/08-18 від 20.08.2018 укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У частині 4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника чітко зазначено перелік істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 318 Господарського кодексу України та норм Цивільного кодексу України. Вид договірної ціни не являється істотною умовою договору та погоджується сторонами під час укладання договору відповідно до статті 843 та 844 Цивільного кодексу України. Позиція замовника підтверджується листом Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт». Всупереч висновку Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що Замовник не порушив жодної з засад Закон України «Про публічні закупівлі» та діяв відповідно до чинного законодавства України.

2019-07-30 16:30:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" 9 488 262,00
UAH з ПДВ
9 488 262,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альбатрос Буд" 9 497 026,80
UAH з ПДВ
9 497 026,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмакс-Компані" 9 499 010,60
UAH з ПДВ
9 499 010,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД" 9 499 126,00
UAH з ПДВ
9 499 126,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 09:17
4. Довідки.PDF
30 липня 2018 09:17
3. Техніка.PDF
30 липня 2018 09:17
1. Рішення.PDF

Публічні документи

09 серпня 2018 11:12
49 Приднепровское.imd
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 2.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 3.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 8.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 7.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 6.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 5.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 4.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 1.PDF
09 серпня 2018 11:12
Договірна ціна.PDF
09 серпня 2018 11:12
Кошториси 9.PDF
09 серпня 2018 11:12
Справка с налоговой.PDF
09 серпня 2018 11:12
Довідка з МВД.PDF
30 липня 2018 09:51
Електронний підпис
30 липня 2018 09:49
Кошториси 8.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 7.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 6.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 5.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 4.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 3.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 2.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 1.PDF
30 липня 2018 09:49
Договірна ціна.PDF
30 липня 2018 09:49
Кошториси 9.PDF
30 липня 2018 09:49
Фінансовий звіт.PDF
30 липня 2018 09:49
Довідки.PDF
30 липня 2018 09:49
Статут нов.PDF
30 липня 2018 09:49
Дозвіл.PDF
30 липня 2018 09:49
Ліцензія.PDF
30 липня 2018 09:49
Виписка.PDF
30 липня 2018 09:49
Витяг.PDF
30 липня 2018 09:49
Статистика 2.PDF
30 липня 2018 09:49
Статистика 1.PDF
30 липня 2018 09:49
Документи директора.PDF
30 липня 2018 09:49
Підписаний_Лицензия.pdf
30 липня 2018 09:49
lic_zaver.pdf
30 липня 2018 09:49
Kovalenko_1948-K-O_20180427_signed.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 18:51
Електронний підпис
26 липня 2018 18:50
4. документи МТБ.pdf
26 липня 2018 18:50
3. Інші документи.pdf
26 липня 2018 18:50
1. Довідки.pdf

Публічні документи

27 липня 2018 11:21
Довідка 4.PDF
27 липня 2018 11:21
Довідка 3.PDF
27 липня 2018 11:21
Довідка 2.PDF
27 липня 2018 11:21
Довідка 1.PDF
27 липня 2018 11:21
Довідка 5.PDF
27 липня 2018 11:21
Статут.rar
27 липня 2018 11:21
Приднепровское.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"

ТОВ "Альбатрос Буд"

ТОВ "Будмакс-Компані"

ТОВ "ДНІПРОЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"
#21920905
Відхилено 9 488 262,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 10:53
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
Переможець 9 497 026,80
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 10:54

Документи

03 серпня 2018 10:53
Електронний підпис
03 серпня 2018 10:52
гремко.pdf

Документи

03 серпня 2018 10:54
Електронний підпис
03 серпня 2018 10:53
альбатрос.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альбатрос Буд"
#40040756
9 497 026,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 10:54
Електронний підпис
03 серпня 2018 10:53
альбатрос.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 12:22
ДУ №5.pdf укладений
26 вересня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 17:33
ДУ №3.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 17:31
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 10:18
Договір Придніпровське амб.pdf укладений
20 серпня 2018 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №420/08-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 164 254,69
UAH (в тому числі ПДВ 1 527 375,78 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з істотною зміною обставин, якими сторони керувались при укладанні Договору