Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої)
Computer equipment (Interactive complexes, multifunction devices)
Computer equipment (Interactive complexes, multifunction devices)
Очікувана вартість
21 984 106,00 UAH
UA-2018-07-11-000708-b ● 8ac52f5d5f5645b7bdfa0791eece1da1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Контактна особа: |
Ковалів Світлана Володимирівна +380342535657 ekonomichnyl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Крушельницький Віталій Орестович +380342535659 ekonomichnyl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Ivano-Frankivsk City Council |
National ID: | 40312499 |
Contact point: |
Kovaliv Svitlana Volodymyrivna +380342535657 ekonomichnyl@ukr.net |
Additional contacts: |
Krushelnytskyi Vitalii Orestovych +380342535659 ekonomichnyl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2018 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2018 23:59 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2018 14:20 |
Очікувана вартість: | 21 984 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 920,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 659523.18 UAH |
Publication date: | 11 липня 2018 11:56 |
Enquiries until: | 28 серпня 2018 23:59 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2018 23:59 |
Information
Estimated total value: | 21 984 106 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 109 921 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється для закладів освіти м.Івано-Франківська
Purchase is made for educational institutions of Ivano-Frankivsk
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 комплекти
Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель + ноутбук вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Interactive complex (Interactive panel + teacher's laptop)
CPV: 30230000-0
Період постачання:
по 31 жовтня 2018
37 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Заклади освіти підпорядковані Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Multifunction device ( printer/scanner/copier)
CPV: 30230000-0
Період постачання:
по 31 жовтня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2018 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2018 14:43 |
Перелік зміни.doc | |
31 серпня 2018 14:43 |
Тендерна документація 31.08.2018_Нова _редакція.doc |
31 серпня 2018 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2018 14:43 |
Перелік зміни.doc
|
|||
31 серпня 2018 14:43 |
Тендерна документація 31.08.2018_Нова _редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доставка
Дата подання: 16 липня 2018 11:56
Дата відповіді: 16 липня 2018 15:56
Доброго дня. Вкажіть точну кількість і адреру поставкок.
Відповідь: Доброго дня, Кількість комп'ютерного обладнання вказано в тендерній документації (додаток №1). Адреси поставок будуть вказані Замовником Учаснику-Переможцю згідно поданих заявок.
Запит про аналоги
Дата подання: 16 липня 2018 15:29
Дата відповіді: 17 липня 2018 16:00
Доброго дня.
Чи будете Ви розглядати аналоги?
Відповідь: Доброго дня. Згідно нашої тендерної документації будуть розглядатися тендерні пропозиції відповідно до технічних (якісних) вимог до товару.Посилання на конкретну марку, фірму, патент, констукцію або тип товару, джерело його походження або виробника -відсутнє
Операційна ситема панелі
Дата подання: 19 липня 2018 13:30
Дата відповіді: 20 липня 2018 15:41
Доброго дня. В тендерній документації дуже детально описані технічні вимоги до інтерактивної панелі та OPS комп’ютера. Натомість не вказано яка операційна система повинна бути встановлена. В описі 3-х типів програмного забезпечення вказано можливість роботи під OC Windows або MacOS. Отже, яка операційна система має бути встановлена на інтерактивній панелі? Вкажіть назву, локалізацію та мінімально необхідну версію. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно технічних (якісних) вимог, що містяться у Додатку №2 Тендерної документації, Замовником не вимагається конкретна операційна система, яка має бути встановлена на інтерактивній панелі, важливим є підтримка можливостей , зазначених в технічних (якісних) вимогах до товару.
Мова програмного забезпечення
Дата подання: 20 липня 2018 17:45
Дата відповіді: 24 липня 2018 14:31
В технічних вимогах щодо товару не вказується мова інтерфейсу програмного забезпечення для інтерактивних панелей. Натомість для ноутбука вчителя вказується версія ОС Windows - українська. Будь-ласка уточніть якою мовою має бути локалізований інтерфейс програмного забезпечення інтерактивної панелі.
Відповідь: Доброго дня. Мова програмного забезпечення для інтерактивних панелей обов"язково повинна бути з українським інтерфейсом.
Ліцензії програмного забезпечення
Дата подання: 22 липня 2018 12:48
Дата відповіді: 24 липня 2018 14:44
В додатку №2 Тендерної документації вказується 3 типи програмного забезпечення, а саме: програмне забезпечення «Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри», програмне забезпечення для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів, програмне забезпечення для створення і проведення опитувань і тестувань. В описі програмного забезпечення не вказується тип ліцензії – строкова (по закінченню визначеного терміну, необхідне придбання нової ліцензії) чи безстрокова (безопплатне використання на необмежений термін). Будь ласка, вкажіть тип ліцензії для кожного програмного забезпечення, та якщо передбачається строкові ліцензії, то на який термін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником, на програмне забезпечення "Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри", програмне забезпечення для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів, програмне забезпечення для створення і проведення опитувань і тестувань не вимагається конкретний тип ліцензії. Це може бути як ліцензія з вільним поширенням, так і проприетарна ліцензія. Також наголошуємо, що в Додатку №2 Тендерної документації, оновлення програмного забезпечення повинні надаватися виробником OnLine і без додаткової оплати, як мінімум на 1 рік.
Стосовно технічних характеристик товару
Дата подання: 31 липня 2018 14:15
Дата відповіді: 02 серпня 2018 14:50
Добрий день! В тендерній документації зазначено, що до складу інтерактивної панелі має входити "комп’ютер OPS", і "розмір комп’ютера не повинен бути більше ніж (30,4см х 23,4см х 7,5 см)". Звертаємо Вашу увагу на той факт, що OPS - це стандарт компанії Intel, який визначає тип підключення компьютера до панелі і однозначно визначає розміри компьютера - 18,0 x 11,9 x 3,0 см. Пристрій з більшими розмірами просто не розміститься у відповідному слоті!
Просимо роз'яснити - чи обов'язково компьютер має відповідати стандарту OPS або просто достатньо зовнішнього компьютера із вказаними у технічній документації характеристиками (не обов'язково OPS)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розмір комп'ютера OPS обов'язково повинен відповідати стандарту OPS.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-11-000708-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 31 липня 2018 15:14
Дата подання: 31 липня 2018 15:14
Оскарження дискримінаційних вимог
11 липня 2018 року Департаментом освіти та науки Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру (відкриті торги) на закупівлю товарів за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої)) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-07-11-000708-b (далі — Торги), очікувана вартість закупівлі 21 984 106,00 грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕНЕРГОТРЕЙД 3000” (надалі – Учасник/Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній закупівлі, проте при детальному вивченні вимог тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), які не дозволяють нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у Торгах.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проте, всупереч вимогам Закону, крім технічних характеристик саме інтерактивної панелі, до технічних вимог до інтерактивної панелі Замовником у п.1 Додатку 2 до тендерної документації у розділах Можливості інтерактивної панелі, Програмне забезпечення «Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри», Програмне забезпечення для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів, Програмне забезпечення для створення і проведення опитувань і тестувань було включено вимоги до пакету спеціалізованого програмного забезпечення SMART Learning Suite виробництва компанії SMART Technologies ULC (Канада).
Таким чином фактично технічна специфікація предмету закупівлі визначена Замовником таким чином, що відповідає лише комплекту, що складається з інтерактивної панелі SMART Board SBID-7275 (у складі інтерактивної панелі SPNL-7075 и вбудованого комп’ютеру AM40) з вбудованим спеціалізованим програмним забезпеченням SMART Learning Suite виробництва SMART Technologies ULC (Канада), що призводить до штучного обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
У разі, якщо закупівля саме інтерактивних дисплеїв SMART Board SBID-7275 з пакетами програмного забезпечення SMART Learning Suite є дійсно необхідним та обумовленим, то, оскільки, стосовно визначеного замовником предмету закупівлі наявна відсутність конкуренції (з технічних причин) на відповідному ринку, відповідно до існуючих процедур та ст.35 Закону Замовник має застосувати переговорну процедуру закупівлі.
В іншому випадку, з метою розширення конкуренції при здійсненні закупівлі, Замовник, має розділити предмет закупівлі на закупівлю товарів за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання, та програмного забезпечення за ДК 021:2015: 48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення.
Необхідно зауважити, що відповідно до п.2 ст. 44 Закону України «Про загальну середню освіту» вимоги до матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти визначаються відповідними будівельними і санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також типовими переліками обов'язкового навчального та іншого обладнання (в тому числі корекційного), навчально-методичних та навчально-наочних посібників, підручників, художньої та іншої літератури.
На цей час вимоги до матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти визначені Типовим переліком, який затверджено наказом Міністерства освіти та науки України №704 від 22.06.2016 р. (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ru/z1050-16). У Типовому переліку достатньо чітко зазначені вимоги до мультимедійного обладнання, які визначені Міністерством освіти та науки України, як центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти, як необхідні та достатні для оснащення закладів загальної середньої освіти. У типовому переліку містяться вимоги до двох типів мультимедійного обладнання і жоден з них не містить вимог, заявлених Замовником до предмету закупівлі, проте вимоги до предмету закупівлі повністю відповідають лише комплекту інтерактивних дисплеїв SMART Board з пакетами програмного забезпечення SMART Learning Suite виробництва компанії SMART Technologies ULC (Канада), офіційним представником якої в Україні є ТОВ “Літком” (ЄДРПОУ 39254916), про що свідчать документи, які надаються компаніями-переможцями в інших закупівлях за державні кошти з аналогічними вимогами замовників, такі як (за ідентифікаторами):
UA-2017-10-03-002565-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-03-002565-b),
UA-2017-09-25-000549-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-25-000549-a),
UA-2017-07-10-000250-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-10-000250-c),
UA-2017-11-20-000801-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-20-000801-a),
тобто у випадках, коли шляхом поєднання показників технічного оснащення та характеристик спеціалізованого програмного забезпечення штучно створюються неконкурентні умови ринку. Найменування переможців різні, проте і у переможців, і у переможених документи видані одній юридичній особі - ТОВ “Літком”, офіційному представнику SMART Technologies ULC в Україні. Виходячи з того, що ТОВ “Літком” є офіційним представництвом на території України товарів торгової марки “Smart Technologies”, робиться висновок, що весь ринок товарів цієї марки в Україні залежить від одної компанії ТОВ “Літком”, що обмежує конкуренцію не тільки стосовно програмного забезпечення, а й стосовно технічних засобів, які у вартості предмету закупівлі складають більше 90 відсотків.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Натомість Замовником штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом розширення вимог до технічних засобів навчання додаванням вимог до функціоналу спеціалізованого програмного забезпечення, що обмежує можливість інших потенційних учасників в участі у закупівлі та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону вимагаємо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Розгляд скарги здійснити за участі представника (-ів) Скаржника;
3. Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, видалити з неї вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, стосовно обладнання та програмного забезпечення певного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2018 20:48
Рішення від 02.08.2018 № 7808.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 20:48
запит замовнику № UA-2018-07-11-000708-b.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2018 21:54
інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2018 № 8560.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2018 12:44
Рішення від 21.08.2018 № 8560.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2018 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ, внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2018 08:35
Номер скарги: UA-2018-07-11-000708-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 17 вересня 2018 17:27
Дата подання: 17 вересня 2018 17:27
Оскарження дій Замовника
При здійсненні процедури закупівлі товарів за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп'ютерне обладнання (інтерактивні комплекси, багатофункціональні пристрої)) ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-07-11-000708-b, Департаментом освіти та науки Івано-Франківської міської ради використано подвійні стандарти оцінки пропозицій різних Учасників, що призводить до дискримінації нашого підприємства та порушення прав ТОВ «БМС ТЕХНО», визначених законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2018 18:57
Рішення від 20.09.2018 № 9744.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 18:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2018 № 10312.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 16:40
Рішення від 08.10.2018 № 10312.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2018 20:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 вересня 2018
Найменування: | Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40312499 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Кардинала Любомира Гузара, 15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ "ЛИТЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ЛИТЕР" #24720880 |
Переможець |
21 974 700,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2018 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 15:08
|
Додаткова угода.№2 pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 11:04
|
додаткова угода.№1 pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2018 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 10:21
|
Договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти .pdf | укладений |
31 жовтня 2018 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №68/18/1055 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №68/18/1055 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №68/18/1055 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №68/18/1055 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |