Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний
Очікувана вартість
74 120,00 UAH
UA-2018-07-11-000563-c ● 2a433fa50527445dbab69f0bc61c7049
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент податкових та митних експертиз ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39925301 |
Вебсайт: | http://www.sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, проспект Степана Бандери, 8, корпус 8 |
Контактна особа: |
Гончарук Вікторія Анатоліївна +380444267741 sled@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 липня 2018 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2018 12:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2018 12:07 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 12:21 |
Очікувана вартість: | 74 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
823 пач
папір офісний, формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київська область, м. Київ, м. Дніпро, с. В.Лази, м. Львів, м. Харків, м. Одеса, м. Сєвєродонецьк,, м. Київ, проспект Степана Бандери 8, корпус 8, м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 2/4, Ужгородський р-н, с. В.Лази, вул. Східна, буд. 3, м. Львів, вул. Городоцька, буд. 369, м. Харків, вул. Бакуліна, буд. 6, м. Одеса, вул. Гайдара, буд. 21-А, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, буд. 1-В, 3-й пов., к.54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 12 липня 2018 11:06
Дата відповіді: 12 липня 2018 12:23
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можна пропонувати еквівалент. "Еквівалент" повинен бути не гіршої якості ніж товар заявленої торгівельної марки.Характеристиками,що будете визначати товар як «еквівалент» є : Щільність 80 г / м2, Білизна, ISO 90%, Товщина 105 мкм, Непрозорість, ISO 92%, Клас С+. В пачці 500 листів, 5 пачок в коробці
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
66 267,96
UAH з ПДВ
|
19 липня 2018 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Видаткова накладна від 26.07.2018 № 3882 | укладений |
13 серпня 2018 16:52
|
договір купівлі-продажу № 93 від 25.07.2018 | укладений |
26 липня 2018 11:16
|