Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Краківська, 6
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2018-07-11-000521-c 98d55812dec34b63a68698e3022f9230
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 13:00
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Краківська, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-11-000521-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", Код ЄДРПОУ:37696239
Дата подання: 20 липня 2018 17:26
Неправомірні дії
Чергова закупівля і чергова витівка замовника!
ОБЕРЕЖНО, КОРУМПОВАНІ ПОСАДОВЦІ!!!!!
Беручи участь майже в усіх закупівлях, а саме 29 закупівель в яких нас було дискваліфіковано з лютого місяця 2018 р., які розміщує Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" на Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку, згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Майже одержавши перемогу по закупівлі на Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Каунаська, 10/1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-000071-a
Замовник протиправно відхиляє нашу пропозицію. Посилаючись на недоцільні звуваження по кошторисній докумпентації. Протокол №393 UA-2018-07-04-000071-a

Сьогодні 20.07.2018 р замовник вирішує Нас дискваліфікувати
посилаючись на зауваження, щодо не підтвердження матеріально технічної бази.
СКАРГА
Щодо неправомірності винесення рішення
Ми, ТОВ «Інтер-Норм» неодноразово беручи участь в закупівлях Комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
зіткнулися з неправомірними діями стосовно призначення переможця аукціону Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Каунаська, 10/1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-000071-a
Нашу пропозицію було відхилено згідно з «Протоколом (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №393 від 17.07.2018 р.»
Де в п.8. Обґрунтування про відхилення пропозиції Кандидата Протоколу зазначено, що У зв’язку з помилками в зведеному кошторисі відповідно до опублікованого дефектного акту, а саме:
1. Відсутній розрахунок заробітної плати;
2. Договірна ціна згідно умов Договору динамічна, а не тверда;
3. Не враховано знижувальні коефіцієнти на загальновиробничі витрати.
Наводимо незаперечні докази щодо неправомірних дій замовника та лобіювання інтересів фірм прокладок.
У дефектному акті вказані об’єми і умови виконання робіт к-1,2, що враховано у зведеному кошторисі.
Нічого не вказано, і по формі дефектного акту не повинно бути вказано, те яка дц (динамічна чи тверна), не вказано і про розрахунок заробітної плати і про знижуючі коефіцієнти до загально-виробничих витрат, які зараз стандартами не передбачені.
Надання розрахунку заробітної плати згідно Додатку №2 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель про порядок надання підрядними організаціями документів на заключення договорів, інформації про хід виконання робіт, та документів на прийняття виконаних робіт з капітального ремонту:
1. Представник підрядної організації для заключення договору підряду надає до відділу капітального ремонту в 10-ти денний термін після акцепту повний пакет документів в двох екземплярах:
1. Договір підряду.
2. Зведений кошторисний розрахунок.
3. Договірна ціна.
4. Дефектний акт.
5. Графік виконання робіт.
6. Протокол узгодження цін на матеріали.
7. Локальний кошторис.
8. Підсумкова відомість ресурсів.
9. Пояснювальна записка.
10. Розрахунок заробітної плати.
11. Карта комплектації вікон на сходових клітинах в житлових будинках з розмірами, погоджена з начальниками ЖЕД.
При необхідності здійснення експертизи, вищезазначені документи, крім договору, надаються в трьох екземплярах.

Щодо п.п.2 п. 8 Протоколу в жодному з документів що надав замовник для проведення тендеру, а саме:
- Перелік документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі;
- Оцінка тендерної пропозиції;
 Додаток №1 Про порядок надання підрядними організаціями документів на заключення договорів, інформації про хід виконання робіт, та документів на прийняття виконаних робіт з капітального ремонту
Не зазначено жодного слова, навіть натяку якою має бути ДИНАМІЧНОЮ

Стосовно пп.3 п.8 Протоколу НАРАЗІ стандартами не передбачено розрахунки коефіцієнтів до загальновиробничих витрат.
Надаємо порядок ціноутворення у будівництві № 1 2016 року.
Розділ 17 Інші питання, пов’язані з ціноутворенням у будівництві.
17 листопада 2015 року на базі навчального центру НВФ «Інпроект» проведено інформаційно-навчальний семінар на тему «Законодавче та нормативне забезпечення будівельної діяльності, практичні питання щодо визначення вартості будівництва», у якому приймали участь фахівці проектних організацій, служб замовника, підрядних організацій, науково-дослідних інститутів.
Учасниками семінару було задано ряд питань, на частину з них надано роз’яснення у Збірнику «Ціноутворення у будівництві» № 12, грудень 2015 стор. 75 – 82, на інші питання роз’яснення надаються у цьому збірнику (див. нижче).

1. Прошу відповісти на запитання щодо застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи, застосовуються вони чи ні?
Деякі замовники і спеціалісти контролюючих органів вимагають їх застосовувати.
По даному питанню є цілий ряд роз’яснень у Збірнику «Ціноутворення у будівництві» (№4 квітень 2003 стор. 74-76, № 12 грудень 2003 стор. 110-111, № 3 березень 2004 стор. 86, 87, № 6 червень 2005 стор. 40, 41)
Також неодноразово наводилися приклади розрахунку показників для визначення загальновиробничих витрат у складі договірної ціни на виконання робіт (№ 10 жовтень 2006 стор. 10-36, № 8 серпень 2011 стор. 98-112, № 6, червень 2014 стор. 67-85)
У всіх роз’ясненнях з посиланням на п. 4.2.1.5 ДБН Д.1.1-1-2000 зазначалося, що показники загальновиробничих витрат у складі договірної ціни визначаються розрахунково-аналітичним методом виходячи з витрат попереднього звітного періоду по підрядній організації в цілому, обчислені показники узгоджуються із замовником і застосовуються при проведені взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
При розробленні Національних стандартів України з визначення вартості будівництва основні положення з визначення загальновиробничих адміністративних витрат і прибутку виділено в окремий стандарт ДСТУ-Н Б Д.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Відповідно до положень стандарту у складі інвесторської кошторисної документації кошти на покриття решти статей ЗВВ розраховуються виходячи з нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються у прямих витратах , та усереднених показників для визначення коштів на покриття решти статей ЗВВ обчислених в грошовому виразі на людино-годину зазначеної трудомісткості.
Ці показники наведено у додатках Б та В (п.4.2.3)
Застосування будь-яких знижувальних коефіцієнтів до усереднених показників при підрядному способі виконання робіт стандартом не передбачено.
Згідно з п. 4.2.4. при здійсненні будівництва господарським способом до показників, що наведено у додатках Б та В для підрядного способу будівництва застосовується коефіцієнт 0,6
При визначені ЗВВ у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
- заробітну плату працівників, зазначених у А.1.1. додатку А з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об’єкті замовлення;
- покриття решти статей ЗВВ виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.


Вразі не прийняття задовільного правомірного рішення щодо визначення переможця закупівлі: Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Каунаська, 10/1, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-000071-а
Ми ТОВ «Інтер-Норм» будемо змушені звернутися щодо підтвердження неправомірних дій, з боку Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду у Дніпровському районі м. Києва» та несправедливого оцінювання переможців закупівель, з нижчою ціновою пропозицією до органів АМКУ з подальшим направленням заяви на розгляд Суду.

Протокол (рiшення) засiдання
тендерного комiтету Замовника про вiдхилення пропозицii' Кандидата
№ 393 вiд 17.07.2018 р.
8. Обгрунтування про вiдхилення пропозицiї Кандидата .
У зв'язку з помилками в зведеному кошторисi вiдповiдно до опублiкованого, а саме:
1. Вiдсутнiй розрахунок заробiтньої плати;
2. Договiрна цiна згiдно умов Договору динамiчна, а не тверда;
3. Не враховано знижувальнi коефiцiснти на загальновиробничi витрати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2018 12:51
Відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), під час оголошення закупівлі Замовник розміщує у Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Згідно пункту 9.1. Порядку замовником розглянуто Учасника ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (ЄДРПОУ 37696239), який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію по закупівлі, та прийнято рішення, що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі.
Згідно пункту 9.2. Порядку замовником опубліковано в Системі скан-копію документа (від 20.07.2018 протокол №400) з підставою дискваліфікації: подана пропозиція не відповідає пункту 8 тендерної документації, а саме, відсутні додатки до довідки – копії відповідних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці (відсутні копії договорів та інше на все власне обладнання з пункту 1 по пункт 14 зазначених в довідці від 12.07.2018 №238 та орендоване обладнання пункти 24, 25 зазначених в довідці від 12.07.2018 №238).
Щодо закупівлі на Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Каунаська, 10/1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-000071-a відповідно пункту 14.1. вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Компанією ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (ЄДРПОУ 37696239) протягом 2-ох робочих днів цього зроблено не було, що свідчить про згоду із рішенням Замовника.
Враховуючи зазначене дії замовника по закупівлі Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Краківська, 6 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-11-000521-c та по закупівлі Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: вул. Каунаська, 10/1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-000071-a є правомірними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 237 150,00
UAH з ПДВ
237 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 16:24
6 Копія Статуту.pdf
16 липня 2018 16:24
4 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Відхилено 237 150,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 15:02

Документи

20 липня 2018 15:00
Протокол №400.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій