Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення дерев на території КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9»" за адресою: просп.Петра Калнишевського ,31-А , м. Дніпро
Очікувана вартість
193 580,86 UAH
UA-2018-07-11-000123-b c23f4c7762914842bfc3fb3eeb0ddc2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Абрамова Віра Дмитрівна

+380567481435 medcentr9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9"
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Абрамова Віра Дмитрівна
+380567481435
medcentr9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 липня 2018 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 09:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 09:24
Початок аукціону: 19 липня 2018 12:28
Очікувана вартість: 193 580,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення дерев на території КЗ "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9»" за адресою: просп.Петра Калнишевського ,31-А , м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, просп.П.Калнишевського,31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про отримання ордеру (дозвілу) на видалення дерев
Дата подання: 11 липня 2018 13:11
Дата відповіді: 11 липня 2018 14:51
Строк надання послуг - до 30.08.2018. Отримання ордеру (дозвілу) на видалення дерев займає не менше півтора місяця. Видалення дерев без отримання дозвілу - це порушення законодавства. У Вас строк надання послуг суперечить зі строком отримання дозвілу.
Відповідь: Доброго дня, на ваше звернення , на видалення дерев наша організація має акт, підрисаний всіма членами комісії департаменту благоустрою та інфрастуктури міської ради, який в свою чергу і є дозвілом на виконання робіт з видаленню дерев.
Про надання цінової пропозиції до початку аукціону
Дата подання: 11 липня 2018 13:50
Дата відповіді: 11 липня 2018 14:43
Ви вимагаєте: "Для участі у торгах Учасники до початку аукціону!!!!! надають цінову пропозицію". Цим Ви порушуєте законодавство України у сфері державних закупівель, зокрема ст.ст. 12, 14, 25 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" та п.п. 1.7; 1.8; 6.11 "Регламенту проведення торгів" у системі ProZorro. п.3 ст. 12.- Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. п. 1 ст. 14 - Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. п. 1 ст. 25 - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. 1.7. Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель, у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через Систему 1.8. Замовник може вимагати копії документів у паперовому вигляді, що були надані в електронному вигляді, лише в Учасника, який перебуває у статусі “Кваліфікація” або “Переможець”. 6.11. Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. Якими нормативно-правовими актами Ви керуєтеся, вимагаючи надання цінової пропозиції до початку аукціону, порушуючи норми законодавства України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • цінову пропозицію за результатами аукціону
Про отримання дозволу
Дата подання: 11 липня 2018 15:02
Дата відповіді: 11 липня 2018 15:21
По Вашій відповіді на запитання виходить, що п. 3.9 Інформації про проведення закупівлі через систему електронних торгів "Вся дозвільна документація на видалення дерев виготовляється та узгоджується у відповідних державних органах Виконавцем" помилково записаний?
Відповідь: Так, із документаціїї цей пункт видалено.
Про роз'яснення відповіді
Дата подання: 11 липня 2018 15:06
Дата відповіді: 11 липня 2018 15:19
Роз'ясніть більш докладно Вашу відповідь про надання цінової пропозиції до початку аукціону.
Відповідь: • Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 137 000,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іванін Павло Володимирович 141 313,40
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Днепропарк" 178 000,00
UAH з ПДВ
125 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 08:43
Електронний підпис
17 липня 2018 22:15
Електронний підпис
17 липня 2018 22:12
Посвідчення Лі копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Паспорт копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Охорона праці копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Код копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Витяг розшир. копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Виписка копія.pdf
17 липня 2018 22:12
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2018 22:12
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2018 22:12
Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Іванін Павло Володимирович

ТОВ "Днепропарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
Переможець 124 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 08:54

Документи

20 липня 2018 08:54
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 08:54
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дерева.pdf укладений
08 серпня 2018 16:35