Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2018-07-10-002270-a afad405f3ddf4d96ae9e4086f9dba045
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Михайлович Витяганець

+380487222413 odesftiz2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41973328
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Контактна особа: Вячеслав Михайлович Витяганець
+380487222413
odesftiz2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 21:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 10:00
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Закупівлю поділено на 3 лоти за місцеи поставки товарів.
1 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65014, м.Одеса, вул. Леонтовича, 11
2 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65030, м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4
3 ЛОТ: місце поставки за адресою - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави,17

Тендерна документація

10 липня 2018 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 21:36
ТД риба.docx
10 липня 2018 21:36
ТД риба.docx
10 липня 2018 21:36
ТД риба.docx
10 липня 2018 21:36
ТД риба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-10-002270-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 08 серпня 2018 17:27
Скарга на протиправне рішення Замовника
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство
«ОЛІМПІЯ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 36849459
тел. (048) 723-62-29

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a
Дата оголошення: 10.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі»



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a.
03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №1 та лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)».
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a).

2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати.
Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим.

3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються.
З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим.
У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №1 та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2018 16:57
Ґрунтуючись на лист від ДП «Одесастандартметрологія» №2114-26/20 від 03.08.2018 р., який був також опублікований разом з відповідними протоколами, Комітет прийшов до висновку щодо відхилення пропозицій Учасника. Також, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу Замовнику отримати інформацію про Учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки Учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки замовник закупає продукти для організації лікувального харчування хворих.
Номер вимоги: UA-2018-07-10-002270-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 08 серпня 2018 17:28
скарга на протиправне рішення Замовника
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство
«ОЛІМПІЯ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 36849459
тел. (048) 723-62-29

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a
Дата оголошення: 10.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі»



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a.
03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №1 та лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)».
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a).

2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати.
Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим.

3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються.
З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим.
У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №1 та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2018 16:56
Ґрунтуючись на лист від ДП «Одесастандартметрологія» №2114-26/20 від 03.08.2018 р., який був також опублікований разом з відповідними протоколами, Комітет прийшов до висновку щодо відхилення пропозицій Учасника. Також, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу Замовнику отримати інформацію про Учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки Учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки замовник закупає продукти для організації лікувального харчування хворих.
Номер вимоги: UA-2018-07-10-002270-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд", Код ЄДРПОУ:39999148
Дата подання: 10 серпня 2018 16:53
НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТІФУД»
65068, м. Одеса, Малиновський район,
вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1
ЄДРПОУ 39999148
тел. (048) 734-00-17

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Морожена риба)


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a
Дата оголошення: 10.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог п.4 ст. 30, ЗУ«Про публічні закупівлі».



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a
10.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №33 засідання тендерного комітету від 10.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що кількість водіїв спеціалізованого автотранспорту не відповідає кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, наданого у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту.
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
ТОВ «ОПТІФУД» надало таку довідку в якій вказано чотири автотранспортних засобу, які використовуються товариством для здійснення господарчої діяльності, два з яких є спеціалізованими для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів.) Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше двох одиниць.)
2. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійовия, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторивич, Грозов Андрій Павлович. Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації що до кількості водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі разом з водіями спеціалізованих автотранспортних засобів.

На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 17:22
На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник.
Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування».
Відповідно до зазначеного, інші документи, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.
Номер вимоги: UA-2018-07-10-002270-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд", Код ЄДРПОУ:39999148
Дата подання: 10 серпня 2018 18:46
НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТІФУД»
65068, м. Одеса, Малиновський район,
вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1
ЄДРПОУ 39999148
тел. (048) 734-00-17

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Морожена риба)


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a
Дата оголошення: 10.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог п.4 ст. 30, ЗУ«Про публічні закупівлі».



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a
10.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №33 засідання тендерного комітету від 10.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що кількість водіїв спеціалізованого автотранспорту не відповідає кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, наданого у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту.
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
ТОВ «ОПТІФУД» надало таку довідку в якій вказано чотири автотранспортних засобу, які використовуються товариством для здійснення господарчої діяльності, два з яких є спеціалізованими для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів.) Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше двох одиниць.)
2. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійович, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторович, Грозов Андрій Павлович. Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації що до кількості водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі разом з водіями спеціалізованих автотранспортних засобів.

На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 17:23
На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник.
Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування».
Відповідно до зазначеного, інші документи, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 17:26
скарга

Документи

14 серпня 2018 16:57
Протокол ТК №35 (1).jpg
14 серпня 2018 16:57
Протокол ТК №35 (2).jpg

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 17:27
скарга

Документи

14 серпня 2018 16:56
Протокол ТК №35 (1).jpg
14 серпня 2018 16:56
Протокол ТК №35 (2).jpg

Документи подані скаржником

Документи

15 серпня 2018 17:22
Протокол 36 (1).jpg
15 серпня 2018 17:22
Протокол 36 (2).jpg

Документи подані скаржником

Документи

15 серпня 2018 17:22
Протокол 36 (1).jpg
15 серпня 2018 17:23
Протокол 36 (2).jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба)
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки: , м.Одеса, вул. Леонтовича, 11
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 176 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 884,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 липня 2018 15:37
Закінчення: 27 липня 2018 16:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2600 кг
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, Леонтовича, 11
Дата доставки: 15 серпня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2018 21:36
ТД риба.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 154 752,00
UAH з ПДВ
149 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 164 424,00
UAH з ПДВ
149 448,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 165 672,00
UAH з ПДВ
151 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2018 14:53
оновлена пропозиція
26 липня 2018 08:41
реестр.jpg
26 липня 2018 08:41
технічні риба.pdf
26 липня 2018 08:41
квалифик рыба.pdf

Публічні документи

11 серпня 2018 14:19
Документи переможця.pdf
25 липня 2018 22:08
Кваліфікація 2.pdf
25 липня 2018 22:08
Кваліфікація 1.pdf
25 липня 2018 22:08
Лот 1 риба цінова.pdf
25 липня 2018 22:08
Реєєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС
#36849459
Відхилено 149 370,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 16:34
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
Переможець 149 448,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 16:29

Документи

03 серпня 2018 16:34
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:33
Протокол № 30.pdf

Документи

08 серпня 2018 16:29
Електронний підпис
08 серпня 2018 16:28
Протокол ТК № 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ
#39234533
149 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 16:29
Електронний підпис
08 серпня 2018 16:28
Протокол ТК № 32.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 вересня 2018 18:54
Коментар щодо відміни: Неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель (п.4 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Документи:
07 вересня 2018 18:54
Електронний підпис
07 вересня 2018 18:54
протол 50 - 0003.tif
07 вересня 2018 18:54
протол 50 - 0002.tif
07 вересня 2018 18:53
протол 50 - 0001.tif