Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту зеленої зони на вул. Сумській в м. Харків. Додаткові роботи (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
8 224 767,00 UAH
UA-2018-07-10-002203-a 0bb05145f9fb46f8b61a24f35a10c22e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2018 11:05
Очікувана вартість: 8 224 767,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 123,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з капітального ремонту зеленої зони на вул. Сумській в м. Харків. Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з капітального ремонту зеленої зони на вул. Сумській в м. Харків. Додаткові роботи (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2018 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 18:25
Тендерна документація.doc
10 липня 2018 18:25
Додаток № 5.doc
10 липня 2018 18:25
Додаток № 4.docx
10 липня 2018 18:25
Додаток № 3.docx
10 липня 2018 18:25
Додаток № 1.doc
10 липня 2018 18:25
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 8 194 767,00
UAH з ПДВ
8 110 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"МІХБУД" 8 210 000,00
UAH з ПДВ
8 126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 16:29
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
03 серпня 2018 16:29
Довідка несудимість.pdf
25 липня 2018 18:01
15-Довідка.pdf
25 липня 2018 18:01
13-Гарантійний лист.pdf
25 липня 2018 18:01
12-Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2018 18:01
10-Довідка суб.pdf
25 липня 2018 18:01
8-Протокол, Наказ.pdf
25 липня 2018 18:01
7-Тех. специфікація.pdf
25 липня 2018 18:01
6-Довідка реквізити.pdf
25 липня 2018 18:01
5-Статут Товариства.pdf
25 липня 2018 18:01
2-4 Додатки до дог ДЦ2.pdf
25 липня 2018 18:01
2-3 Додаток КБ-3.pdf
25 липня 2018 18:01
2-2 Додатки до дог ДЦ1.pdf
25 липня 2018 18:01
1-Довідка працівники.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 23:14
2659 Гарантія МІХБУД.rar
25 липня 2018 23:14
Договір з додатками.pdf
25 липня 2018 23:14
Виписка з ЄДР.pdf
25 липня 2018 23:14
Довідка про санкції.pdf
25 липня 2018 23:14
Витяг з ПДВ.pdf
25 липня 2018 23:14
Довідка 1.pdf
25 липня 2018 23:14
Довідка 2.pdf
25 липня 2018 23:14
Довідка 4.pdf
25 липня 2018 23:14
Довідка 3.pdf
25 липня 2018 23:14
Реквізити.pdf
25 липня 2018 23:14
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ"МІХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 8 110 700,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 11:07

Документи

01 серпня 2018 11:07
Електронний підпис
01 серпня 2018 11:07
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
8 110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 11:07
Електронний підпис
01 серпня 2018 11:07
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 17:07
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 16:37
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 16:37
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 16:37
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 15:40
Договірна ціна (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2018 15:40
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2018 15:40
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 14:35
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2018 14:35
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 16:28
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 16:18
Договірна ціна 2018.pdf укладений
16 серпня 2018 16:17
Договірна ціна 2018-2019.pdf укладений
16 серпня 2018 16:17
Договір.pdf укладений
16 серпня 2018 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 612
Договір:
Номер додаткової угоди: 612
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Скасувати додаткову угоду від 16.08.2018р. № 1 до Договору № 612 від 16.08.2018р. 2. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник планує залучити на договірній основі до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ-СЕЙЛ», 61052, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 68, корп. А-2.».
Номер договору про закупівлю: 612
Договір:
Номер додаткової угоди: 612
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2018 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 8 110 700 грн. 00 коп. (вісім мільйонів сто десять тисяч сімсот грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 1 351 783 грн. 33 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2018р. Період виконання робіт: серпень 2018р. - грудень 2018р.». 5. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року,в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 612
Договір:
Номер додаткової угоди: 612
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 832 254 грн. 21 коп. (два мільйони вісімсот тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят чотири грн. 21 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 472 042 грн. 37 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 2 832 254 грн. 21 коп. (два мільйони вісімсот тридцять дві тисячі двісті п’ятдесят чотири грн. 21 коп.) в тому числі ПДВ (20%) – 472 042 грн. 37 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 612
Договір:
Номер додаткової угоди: 612
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 832 254,21
UAH з ПДВ