Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-07-10-002188-a c783c59c2c324290b78b94d5da90ab31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

ярослава зенкова

+380685814408
+380325640534
nrl_hospital@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська районна лікарня №1 Управління охорони здоров'я Львівської області
Код ЄДРПОУ: 20763289
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18
Контактна особа: ярослава зенкова
+380685814408,+380325640534
nrl_hospital@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2018 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2018 21:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Принтери, багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, вул. Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 11 липня 2018 09:13
Дата відповіді: 11 липня 2018 10:43
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропозиції приймаються згідно технічних вимог. Аналоги не приймаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-10-002188-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 липня 2018 12:09
Авторизація дискримінаційна вимога!!!
Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною!!! Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників!!! Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2018 18:28
Доброго дня. Технічну документацію на проведення процедури закупівлі розроблено згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання гарантійного листа виробника, дилера, дистриб’ютора або представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника , а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів Закону «Про публічні закупівлі» та з метою: Забезпечення високої якості продукції адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником продукції чи його офіційним представником чи дистриб’ютором. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, товари , які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й представником, дилером, дистриб’ютором, філією виробника. «Представництво» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Якщо в учасників виникають складності з гарантійним листом, то у Замовника виникають підозри в якості та походженні товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2018 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОРОШКО МАР`ЯН МИКОЛАЙОВИЧ 11 790,00
UAH з ПДВ
11 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 18:22
Електронний підпис
17 липня 2018 18:20
тех вимоги БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
пропозиція БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
лист авторизації БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
договір БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка сес.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка серв центр.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка праців.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка платіж БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка персон дані.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка несертиф БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка неліценз.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка доставка.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка відомості.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка база.pdf
17 липня 2018 18:20
довідка аналог.pdf
17 липня 2018 18:20
гарантія БФП.pdf
17 липня 2018 18:20
ідентиф код.pdf
17 липня 2018 18:20
паспорт2.pdf
17 липня 2018 18:20
паспорт1.pdf
17 липня 2018 18:20
витяг 2група.pdf
17 липня 2018 18:20
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОРОШКО МАР`ЯН МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОРОШКО МАР`ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3252317197
Переможець 11 790,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 11:15

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОРОШКО МАР`ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3252317197
11 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір на принтер,БФП.PDF укладений
25 липня 2018 09:32