Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір для друку)»
Очікувана вартість
3 920 000,00 UAH
UA-2018-07-10-000636-b 14bcd01e385c404288f87d9566bcc703
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабанова Наталія Олександрівна

+380612330594 inbox@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: http://zp.court.gov.ua/tu08
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Контактна особа: Барабанова Наталія Олександрівна
+380612330594
inbox@zp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 18:12
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 18:12
Початок аукціону: 21 вересня 2018 13:59
Очікувана вартість: 3 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 пач
«Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір для друку)» Партія 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14000 пач
«Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір для друку)» Партія 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2018 10:52
Електронний підпис
13 вересня 2018 10:48
тендерна документація.PDF
13 вересня 2018 10:48
проект договору.PDF
13 вересня 2018 10:48
перелік змін.PDF
15 серпня 2018 11:36
тендерна документація зі змінами.pdf
15 серпня 2018 11:36
Проект договору зі змінами.PDF
15 серпня 2018 11:36
перелік змін до ТД.PDF
10 липня 2018 18:08
Тенерна документація_1.pdf
10 липня 2018 18:08
Проект договору.PDF
13 вересня 2018 10:52
Електронний підпис
15 серпня 2018 11:39
Електронний підпис
10 липня 2018 18:12
Електронний підпис
13 вересня 2018 10:48
тендерна документація.PDF
13 вересня 2018 10:48
проект договору.PDF
13 вересня 2018 10:48
перелік змін.PDF
15 серпня 2018 11:36
тендерна документація зі змінами.pdf
15 серпня 2018 11:36
Проект договору зі змінами.PDF
15 серпня 2018 11:36
перелік змін до ТД.PDF
10 липня 2018 18:08
Тенерна документація_1.pdf
10 липня 2018 18:08
Проект договору.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-10-000636-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 12 липня 2018 15:15
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-07-10-000636-b на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-07-10-000636-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: щільність (г/м2) – не менше 80; білизна (% СІЕ) – не менше 149; товщина (мікрон) – не менше 106; шорсткість (ml/min) – не менше 150; яскравість з UV (%) – не менше 102; жорсткість (супротив згинам) у поперечному напрямку (CD), (mN) – не менше 35; жорсткість (супротив згинам) у повздовжньому напрямку (МD), (mN) – не менше 100; максимальна кількість застрявань – 400 застрявань на 〖10〗^6 копій. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметри до паперу для друку: яскравість з UV (%), максимальна кількість застрявань та змінити параметри і викласти в наступній редакції: щільність (г/м2) – не менше 80+/-2%; білизна (% СІЕ) – не менше 150+/-3; товщина (мікрон) – не менше 105+/-3; гладкість (ml/min) – не менше 220+/-100; жорсткість (супротив згинам) у поперечному напрямку (CD), (mN.m) – не менше 0,18; жорсткість (супротив згинам) у повздовжньому напрямку (МD), (mN.m) – не менше 0,47 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2018 16:36
За результатами розгляду Вашого звернення від 12.07.2018 ID: UA-2018-07-10-000636-B.B1 тендерний комітет територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
У відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації встановлюються необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Замовником в межах своїх повноважень, передбачених нормами Закону України «Про публічні закупівлі» визначено технічні характеристики предмету закупівлі, які встановлені ним, виходячи з власних потреб.
Зазначаємо, що Замовником визначені мінімальні характеристики кожного параметру предмету закупівлі, у зв’язку з чим діапазон параметрів показників є максимально широким, на відміну від діапазону, який пропонується потенційним Учасником та є більш дискримінаційним, ніж той, що встановлений Замовником.
Також зазначаємо, що Замовником не встановлено вимоги щодо торговельної марки чи фірми – виробника предмету закупівлі, у зв’язку з чим Учасники можуть запропонувати будь-який товар, що відповідає вимогам, встановленим Замовником до предмету закупівлі.
Із врахуванням зазначеного вище, підстави для зміни технічних характеристик до предмету закупівлі відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-10-000636-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 липня 2018 20:55
Скарга UA-2018-07-10-000636-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 19.07.18 №79/юр/18.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2018 20:03
Рішення від 23.07.2018 № 7353 +лист Замовникуу.pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 20:03
Рішення від 09.08.2018 № 8092.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2018 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником надано відповідь щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2018 19:34
Номер скарги: UA-2018-07-10-000636-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 серпня 2018 17:28
Скарга UA-2018-07-10-000636-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.08.2018 № 91/юр/18.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 серпня 2018 17:51
Рішення від 22.08.2018 № 8581 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2018 17:51
Рішення від 07.09.2018 № 9223.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 19:19

Документи подані скаржником

19 липня 2018 20:55
Скарга 19.07.18.pdf
19 липня 2018 20:55
Платіжне доручення.pdf
19 липня 2018 20:55
Speed.pdf
19 липня 2018 20:55
Economy.pdf

Документи подані замовником

07 серпня 2018 09:12
Додаток 1 до пояснення
07 серпня 2018 09:12
Додаток 2 до пояснення
07 серпня 2018 09:12
Додаток 3 до пояснення

Документи подані скаржником

17 серпня 2018 17:28
Скарга 17.08.18.pdf
17 серпня 2018 17:28
Платіжне доручення.pdf
07 вересня 2018 13:18
Додаткові пояснення.pdf
07 вересня 2018 13:18
SKAN_20180907_094537.jpg
07 вересня 2018 13:18
Висновок ТПП 1.jpg
07 вересня 2018 13:18
Висновок ТПП 2.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дашенко М.В. 3 918 600,00
UAH з ПДВ
3 918 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС" 3 919 440,00
UAH з ПДВ
3 919 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2018 09:51
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2018 09:48
Витяг з ЄДР.pdf
20 вересня 2018 09:48
Відповідь на запит..pdf
20 вересня 2018 09:48
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2018 09:47
Гарантія.pdf
20 вересня 2018 09:47
Досвід роботи.pdf
20 вересня 2018 09:47
Зведена довідка ст. 17.pdf
20 вересня 2018 09:47
Лист гарантія.pdf
20 вересня 2018 09:47
Лист згода.pdf
20 вересня 2018 09:47
Наявність мат бази.pdf
20 вересня 2018 09:47
Наявність працівників.pdf
20 вересня 2018 09:47
Паспорт та код.pdf
20 вересня 2018 09:47
Право підпису.pdf
20 вересня 2018 09:47
Проект договору.pdf
20 вересня 2018 09:47
Сертификат..pdf
20 вересня 2018 09:46
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 09:56
ЦП.pdf
20 вересня 2018 09:55
Банківська гарантія.pdf
20 вересня 2018 09:55
Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2018 09:55
Витяг.pdf
20 вересня 2018 09:55
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2018 09:55
Договір.pdf
20 вересня 2018 09:55
Наказ № 1.pdf
20 вересня 2018 09:54
Наявність обладнання.pdf
20 вересня 2018 09:54
Наявність працівників.pdf
20 вересня 2018 09:54
ПЛЮССЕРВИС.pdf
20 вересня 2018 09:54
Протокол № 1.pdf
20 вересня 2018 09:54
Сертификат Рома-К.pdf
20 вересня 2018 09:54
Сертифікат якості.pdf
20 вересня 2018 09:54
Сертифікати.pdf
20 вересня 2018 09:54
Ст № 17.pdf
20 вересня 2018 09:54
Тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дашенко М.В.

ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дашенко М.В.
#1411903528
Переможець 3 918 600,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 15:44

Документи

21 вересня 2018 15:44
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:39
Повідомлення про намір
21 вересня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дашенко М.В.
#1411903528
3 918 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2018 15:44
Електронний підпис
21 вересня 2018 15:39
Повідомлення про намір
21 вересня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 10:16
Договір укладений
02 жовтня 2018 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 918 600,00
UAH з ПДВ