Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Очікувана вартість
3 126 000,00 UAH
UA-2018-07-10-000246-b d6804dc8d27a4b01a0446db669054e61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2018 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:42
Очікувана вартість: 3 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Набір для механічної тромбоекстракції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболтного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 13:46
пелелік змін від 15.08 .doc
15 серпня 2018 13:46
ТД від 15.08.doc
15 серпня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2018 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2018 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 13:46
пелелік змін від 15.08 .doc
30 липня 2018 11:15
пелелік змін від 30.07 .doc
30 липня 2018 10:20
пелелік змін від 30.07 .doc
12 липня 2018 15:51
пелелік змін від 12.07.doc
15 серпня 2018 13:46
ТД від 15.08.doc
30 липня 2018 10:20
ТД від 30.07.doc
12 липня 2018 15:51
ТД від 12.07.doc
10 липня 2018 12:35
ТД .doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-10-000246-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІРИДІУМ", Код ЄДРПОУ:38650834
Дата подання: 20 липня 2018 16:04
Скарга стосовно вимог тендерної документації
Відповідно до положень ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Товариство з обмеженою відповідальністю “Іридіум” звертається до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на порушення виявлені потенційним учасником у тендерній документації державної закупівлі 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Набір для механічної тромбоекстракції) у кількості 20 штук. 10 липня 2018 року Комунальною установою «Одеською обласною клінічною лікарнею» було оголошено проведення відкритих торгів: «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Набір для механічної тромбоекстракції), 20 штук, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-10-000246-b. Відповідно до Тендерної документації, а саме Додатку № 3 до Тендерної документації Медико - технічні вимоги до предмету закупівлі Замовником було визначені, вимоги наявність яких суттєво обмежую конкуренцію, є дискримінаційними та їх наявність призводить до того, що дана державна закупівля буде проведена з порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю «Іридіум» (надалі за текстом скарги – Скаржник ) здійснює діяльність з реалізації у тому числі, але не виключно апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму (Наборів для механічної тромбоекстракції), виявило бажання взяти участь у відповідній Закупівлі але уважно вивчивши документацію даної закупівлі, вважає що Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, а саме визначення у медико – технічних вимог, таких параметрів, які на думку Скаржника дають змогу запропонувати продукцію, лише одного виробника, а саме продукцію виробника Acandis, що на думку Скаржника, порушує не тільки права Скаржника, але й чинне законодавство України, а саме Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2018 16:15
Рішення від 24.07.2018 № 7408 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 16:15
Рішення від 08.08.2018 № 8062.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2018 20:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8062-р/пк-пз від 08.08.2018 року , були внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 15 серпня 2018 14:02

Документи подані скаржником

20 липня 2018 16:04
Скарга до АМКУ.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2018 10:37
пояснення
30 липня 2018 10:37
додаток 1
30 липня 2018 10:37
додаток 2
30 липня 2018 10:37
додаток 3
30 липня 2018 10:37
додаток 4

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Оптіматрейдінг" 2 717 000,00
UAH з ПДВ
2 717 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амаркорд" 3 121 700,00
UAH з ПДВ
3 121 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТехМедКонтракт" 3 125 000,00
UAH з ПДВ
3 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2018 15:01
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
21 серпня 2018 15:01
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 16:29
Документи переможця.pdf
16 серпня 2018 09:51
Електронний підпис
16 серпня 2018 09:49
2_Технічна частина..pdf
30 липня 2018 17:04
2_Технічна_частина..pdf
26 липня 2018 12:39
2_Технічна частина..pdf
24 липня 2018 12:31
2_Технічна _частина..pdf
24 липня 2018 12:31
1_Комерційна частина.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 16:28
Технічна частина.pdf
31 липня 2018 09:56
Технічна частина.pdf
31 липня 2018 09:56
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Оптіматрейдінг"

ТОВ "Амаркорд"

ТОВ "ТехМедКонтракт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Оптіматрейдінг"
#39383865
Відхилено 2 717 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:24
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
Переможець 3 121 700,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 15:28

Документи

31 серпня 2018 15:24
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2018 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
3 121 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 16:17
Додаткова2.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 16:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 09:55
Додаткова 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:47
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 12:09
Підписаний контракт укладений
11 вересня 2018 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 166/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 166/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 166/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 166/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 3 746 040,00
UAH з ПДВ