Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (Сир м’який )
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2018-07-09-001924-a a284adc288c4446db116f9289f285ff6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Михайлович Витяганець

+380487222413 odesftiz2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41973328
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
Контактна особа: Вячеслав Михайлович Витяганець
+380487222413
odesftiz2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 10:00
Очікувана вартість: 414 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Закупівлю поділено на 3 лоти за місцеи поставки товарів.
1 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65014, м.Одеса, вул. Леонтовича, 11
2 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65030, м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4
3 ЛОТ: місце поставки за адресою - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави,17

Тендерна документація

09 липня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 17:49
ТД сир мякий.docx
09 липня 2018 17:49
ТД сир мякий.docx
09 липня 2018 17:49
ТД сир мякий.docx
09 липня 2018 17:49
ТД сир мякий.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-09-001924-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 08 серпня 2018 16:54
Скарга на протиправне рішення Замовника
Антимонопольний комітет України

Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Україна, 03680, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство
«ОЛІМПІЯ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 36849459
тел. (048) 723-62-29

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти (Сир м’який)
1 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65014, м.Одеса, вул. Леонтовича, 11 - 1794 кг;
2 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65030, м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4- 4278 кг;
3 ЛОТ: місце поставки за адресою - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави,17 - 828 кг.

Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-09-001924-a
Дата оголошення: 09.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 25.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 26.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі»



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a.
У відкритих торгах за Лотом №1 прийняли участь:
1. ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», код ЄДРПОУ 32521649.
2. ТОВ «ПРОДРЕСУРСЮГ», код ЄДРПОУ 40390304.
3. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 36849459.
4. ВКФ «АГРОМАРІН», код ЄДРПОУ 13925644.
У відкритих торгах за лотом №2 прийняли участь:
1. ТОВ «ОПТІФУД», код ЄДРПОУ 39999148.
2. ТОВ «ПРОДРЕСУРСЮГ», код ЄДРПОУ 40390304.
3. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 36849459
4. ФОП Хайченко Сергій Федорович, код 2008979995.
5. ВКФ «АГРОМАРІН», код ЄДРПОУ 13925644.
У відкритих торгах за лотом №3 Суб’єкт оскарження участі не приймав.
За результатами аукціону пропозицію ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (Суб’єкт оскарження) визнано найбільш економічно вигідною за лотом №2.
03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)».
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a).

2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати.
Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим.

3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються.
З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим.
У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,18 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника - комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради», скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a.

ДОДАТКИ:
1. Копія квитанції про внесення плати за подання скарги до органу оскарження.


Директор ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Яценко М.О.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 серпня 2018 17:05
Причина: звернення до Органу оскарження, технічний збій
Номер вимоги: UA-2018-07-09-001924-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:36849459
Дата подання: 13 серпня 2018 13:46
скарга на неправомірне рішення Замовника
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Приватне підприємство «ОЛІМПІЯ СЕРВІС»
65029, м. Одеса, Приморський район,
вул. Новосельського, буд. 1
ЄДРПОУ 36849459
тел. (048) 723-62-29

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13
електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти (Сир м’який)
1 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65014, м.Одеса, вул. Леонтовича, 11 - 1794 кг;
2 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65030, м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4- 4278 кг;
3 ЛОТ: місце поставки за адресою - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави,17 - 828 кг.

Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-09-001924-a
Дата оголошення: 09.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 25.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 26.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі»



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a.
У відкритих торгах за Лотом №1 прийняли участь:
1. ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», код ЄДРПОУ 32521649.
2. ТОВ «ПРОДРЕСУРСЮГ», код ЄДРПОУ 40390304.
3. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 36849459.
4. ВКФ «АГРОМАРІН», код ЄДРПОУ 13925644.
У відкритих торгах за лотом №2 прийняли участь:
1. ТОВ «ОПТІФУД», код ЄДРПОУ 39999148.
2. ТОВ «ПРОДРЕСУРСЮГ», код ЄДРПОУ 40390304.
3. ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 36849459
4. ФОП Хайченко Сергій Федорович, код 2008979995.
5. ВКФ «АГРОМАРІН», код ЄДРПОУ 13925644.
У відкритих торгах за лотом №3 Суб’єкт оскарження участі не приймав.
За результатами аукціону пропозицію ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (Суб’єкт оскарження) визнано найбільш економічно вигідною за лотом №2.
03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)».
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a).

2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати.
Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим.

3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються.
З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим.
У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,18 та ч.3 ст.30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a.



Директор ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» Яценко М.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2018 16:52
Ґрунтуючись на лист від ДП «Одесастандартметрологія» №2114-26/20 від 03.08.2018 р., який був також опублікований разом з відповідними протоколами, Комітет прийшов до висновку щодо відхилення пропозицій Учасника. Також, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу Замовнику отримати інформацію про Учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки Учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки замовник закупає продукти для організації лікувального харчування хворих.
Номер вимоги: UA-2018-07-09-001924-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд", Код ЄДРПОУ:39999148
Дата подання: 10 серпня 2018 18:16
НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТІФУД»
65068, м. Одеса, Малиновський район,
вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1
ЄДРПОУ 39999148
тел. (048) 734-00-17

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (Сир м’який)


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-09-001924-a
Дата оголошення: 09.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 25.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 26.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог п.4 ст. 30, ЗУ«Про публічні закупівлі».



Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-09-001924-a
10.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №33 засідання тендерного комітету від 10.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що кількість водіїв спеціалізованого автотранспорту не відповідає кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, наданого у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту.
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
ТОВ «ОПТІФУД» надало таку довідку в якій вказано чотири автотранспортних засобу, які використовуються товариством для здійснення господарчої діяльності, два з яких є спеціалізованими для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів.) Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше двох одиниць.)
2. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійович, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторович, Грозов Андрій Павлович. Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації що до кількості водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі разом з водіями спеціалізованих автотранспортних засобів.

На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2018 17:27
На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник.
Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування».
Відповідно до зазначеного, інші документи, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.
Номер вимоги: UA-2018-07-09-001924-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд", Код ЄДРПОУ:39999148
Дата подання: 17 серпня 2018 10:58
НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПТІФУД»
65068, м. Одеса, Малиновський район,
вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1
ЄДРПОУ 39999148
тел. (048) 734-00-17

ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради»
65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11
тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net


СКАРГА
в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Відомості про процедуру закупівлі:

Процедура закупівлі Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти (Сир м’який)


Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-09-001924-a
Дата оголошення: 09.07.2018 р.
Кінцева дата подання пропозицій: 25.07.2018 р.
Дата проведення аукціону: 26.07.2018 р
Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р

Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення вимоги ТОВ «ОПТІФУД» що до скасування неправомірного рішення замовника.

15.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №36 засідання тендерного комітету від 15.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення вимоги ТОВ «ОПТІФУД» що до відхиленні неправомірного рішення замовника (за лотом №2).
Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що учасник не надав у складі своєї пропозиції пояснень щодо функціонального призначення автотранспортних засобів, та інші документи які вимагалися від учасника повинні відповідати чотирьом одиницям автотранспорту зазначеного в довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту.
Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним.

1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
Ця вимога передбачає надання довідки в якій повинно бути вказано НЕ МЕНЬШЕ 2 ОДИНИЦЬ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО АВТОТРАНСПОРТУ. З аналізу цієї вимоги вбачається, що зазначення у довідці більшої кількості автотранспорту, аніж 2 одиниці, не є порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що Товариство вказало у довідці весь автотранспорт, який наявний у користуванні Товариства для здійснення господарської діяльності.. Вважаємо, що якщо б Товариством було вказано у довідці лише дві одиниці спеціалізованого автотранспорту, який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі, то така інформація була б недостовірною, оскільки матеріально технічна база Товариства складає 4 одиниці автотранспорту.
Таким чином, ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу додатку 4 до Тендерної документації та надало довідку, в якій вказано чотири автотранспортних засоби, які використовуються товариством для здійснення господарської діяльності. Дві одиниці вказаного спеціалізованого автотранспорту з вказаних чотирьох у довідці, можуть використовуватись для супроводження постачання предмету закупівлі, оскільки повністю відповідають вимогам замовника (згідно термінів проходження санітарної обробки та вимогам санітарних правил СанПиН 5781-91) для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів).
У протоколі №36 від 15.08.2018р., замовник вказав, що пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції учасника відсутні.
Наполягаємо на тому, що згідно умов тендерної документації від учасника не вимагалося надання таких пояснень, тому посилання на ненадання таких пояснень не може бути умовою для відхилення пропозиції учасника.
2. У протоколі №36 від 15.08.2018р., замовник вказав, що інші документи, які вимагалися від учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.
З такою позицією не можна погодитись з огляду на наступне.
Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
Так, ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійович, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторович, Грозов Андрій Павлович.
Таким чином, ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації та надало кількість водіїв згідно кількості спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, та навіть більшу кількість водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, чим це вимагалося тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, посилання замовника у протоколі №36 від 15.08.2018р., не відповідають умовам замовника згідно тендерної документації, та не можуть бути використані як інструмент для прийняття такого неправомірного рішення.
Таким чином, відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» із зазначених підстав є неправомірним.

На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-09-001924-a.
2. Скасувати рішення згідно протоколу №36 від 15.08.2018р.

У разі відмови у скасуванні вищенаведених неправомірних рішень залишаємо за собою право звернення до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2018 11:04
На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць, та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник. Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Таким чином весь вказаний Учасником автотранспорт вважається таким, що буде доставляти продукти харчування до медичного закладу. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування».
Відповідно до зазначеного, інші документі, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 16:54
скарга до АМКУ

Документи подані скаржником

13 серпня 2018 13:45
скарга
13 серпня 2018 13:45
скарга лист2
13 серпня 2018 13:45
скарга лист3

Документи

14 серпня 2018 16:52
Протокол ТК №35 (1).jpg
14 серпня 2018 16:52
Протокол ТК №35 (2).jpg

Документи подані скаржником

Документи

15 серпня 2018 17:27
Протокол 36 (1).jpg
15 серпня 2018 17:27
Протокол 36 (2).jpg

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сирні продукти (Сир м’який )
Опис предмету закупівлі:
місце поставки за адресою -65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1,11
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 107 640,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 538,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 липня 2018 15:45
Закінчення: 26 липня 2018 16:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1794 кг
Сирні продукти
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Леонтовича, 9/1, 11
Дата доставки: 15 серпня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2018 17:49
ТД сир мякий.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 83 959,20
UAH з ПДВ
73 518,12
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС 86 112,00
UAH з ПДВ
73 536,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОДРЕСУРСЮГ 89 341,20
UAH з ПДВ
73 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ВКФ "Агромарін" 93 108,60
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 16:53
квалифик.compressed.pdf
24 липня 2018 16:53
технічні.pdf
24 липня 2018 16:53
реестр.jpg

Публічні документи

25 липня 2018 00:41
Технічна частина сир.pdf
25 липня 2018 00:41
Документи 3.pdf
25 липня 2018 00:41
Документи 2.pdf
25 липня 2018 00:41
Документи 1.pdf
25 липня 2018 00:41
Цінова сир 1 лот.pdf
25 липня 2018 00:41
Реєстр.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 08:59
квалифик.pdf
25 липня 2018 08:59
техн вимоги.pdf
25 липня 2018 08:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ПП ОЛІМПІЯ СЕРВІС

ТОВ ПРОДРЕСУРСЮГ

ВКФ "Агромарін"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 73 518,12
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 17:17

Документи

02 серпня 2018 17:17
Електронний підпис
02 серпня 2018 17:16
Протокол ТК № 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
73 518,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2018 17:17
Електронний підпис
02 серпня 2018 17:16
Протокол ТК № 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:01
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 15:29
Рисунок 1.jpg зміни до договору
02 січня 2019 15:28
Рисунок 2.jpg зміни до договору
02 січня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 13:13
Договор 17.pdf укладений
17 серпня 2018 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 30 048,59 грн
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 43 469,53
UAH з ПДВ