Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля свіжа
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2018-07-09-001438-c 6f48846527454c179dedd71aa50de187
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 14:07
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограми
Картопля свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2018 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 18:15
Проект договору.docx
09 липня 2018 18:14
Технічні вимоги.docx
09 липня 2018 18:14
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якісний документ на товар
Дата подання: 13 липня 2018 14:59
Дата відповіді: 16 липня 2018 16:38
Згідно вимог документації, учасника повинні надати такі документи на картоплю: 1.копії декларації виробника/або посвідчення про якість, 2.протоколу дослідження на органолептичні показники якості , 3.висновки санітарно-епідеміологічної експертизи(копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції. 4. протокол випробувань продукції. Навіщо ви встановлюєте у документації дискримінаційні вимоги, тим самим створюючи труднощі учасникам ? Тим самим ви порушуєте вимоги ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та порушуєте принцип «недискримінація учасників», що наведений у статті 3 вказаного Закону. Прошу вилучити з документації такий значний перелік якісних документів на товар і замість цього дозволити учасникам надавати будь-який один документ, що підтверджує якість товару на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання такого документа як «Реєстр документів» існує для полегшення формування пропозиції для Учасника та безпосередньо сприяє полегшеному процесі перевірки цієї ж пропозиції для Замовника. Правильно організувавши процес формування та перевірки пропозиції зменшується вірогідність пропустити якусь вимогу тендерної документації, а відтак значно скорочує відсоток неточностей при завантаженні пропозиції Учасником і як результат перевірки Замовником.
Реєстр документів
Дата подання: 13 липня 2018 15:03
Дата відповіді: 16 липня 2018 16:37
Згідно підпункту 3.2.2 пункту 3.2 «Зміст тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Усі вищезазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів». Навіщо встановлювати таку вимогу і створювати труднощі учасникам ? Так як документи подаються у електронній, а не паперовій формі, це жодним чином не сприяє відкритості торгів, а лише створює учасникам зайві труднощі. Прошу вилучити цей пункт з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Право встановлювати вимоги до тендерної документації належить виключно Замовнику. В тому числі, звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі виступає товар (точніше продукт харчування), а Замовником являється лікувально-діагностичний центр, тобто споживачами будуть пацієнти. З огляду на вищевказане товар має бути відмінним та першокласним, саме тому і встановлено такі вимоги щодо якісних документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-09-001438-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 02 серпня 2018 21:07
Незаконне рішення Замовника, який не уважно розглянув тендерну пропозицію учасника
Шановний Замовник ! Якби Ви уважно вивчали подані мною документи у тендерній пропозиції, то зауважили б, що я завантажила файл «25 Договір піднайму ТЗ.pdf», тобто надала копію договору піднайму транспортного засобу б/н від 18.06.2018р. , що укладено між мною ФОП Наум Л.А. та ТОВ «Барком» і в пункті 2 цього договору вказано наступне «Транспортний засіб перебуває в користуванні Наймача на підставі Договору найму транспортного засобу, укладеного між Наймодавцем – Баран Софією Самуїлівною та Наймачем – ТзОВ «Барком», посвідченого приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Стефанюк О.І. 24.02.2016р. за реєстровим № 686.».Але Ви цього не прочитали, бо Вам не вигідно було.
Також, якщо Ви відкриєте файл «06 Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.PDF», то побачите, що згідно даного Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ВС5737ВТ даний автомобіль зареєстрований на Баран Софію Самуїлівну.
А це означає, що я Вам показала на що звертати увагу аби Ви зрозуміли зв'язок між даним транспортним засобом ВС5737ВТ, власником Баран С.С. та мною – ФОП Наум Л.А.
Отож, прошу скасувати своє незаконне рішення і прийняти рішення згідно чинного законодавства, не дискримінуючи права учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2018 12:19
У відповідь на Вашу вимогу UA-2018-07-09-001438-c.b1 від 02.08.2018 р. щодо незаконного рішення Замовника, повідомляємо наступне:
Ви вказуєте на те, що при оцінці вашої пропозиції тендерний комітет не звернув уваги на відомості вказані у Договорі б/н від 18.06.2018.
За результатами розгляду пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА тендерним комітетом було виявлено такі невідповідності з вимогами тендерної документації:
для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідку про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформацію про наявність належного автотранспорту для реалізації товару. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме: копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; у разі, якщо автомобільна техніка орендована чи перебуває у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу) на запропоновану автомобільну техніку. У довідці про необхідне матеріально-технічне забезпечення для доставки продуктів харчування у зазначені терміни учасником вказано про залучення до перевезень продуктів орендованого автомобіля Mercedes-Benz (реєстраційний номер ВС 5737 ВТ) на підставі договору б/н від 18.06.2018 р. укладеного з ТОВ «Барком», ці відомості підтверджено копією вказаного договору, однак, копії технічного паспорту на автомобіль Mercedes-Benz (реєстраційний номер ВС 5737 ВТ який є у власності ТОВ «Барком». Натомість у складі тендерної пропозиції подано копію технічного паспорту на автомобіль Mercedes-Benz, який належить Баран С.С. Відтак, учасником не подано обгрунтованого підтвердження відповідності умовам п. п. 1 Розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Підсумовуючи все вищеописане, зазначаємо, що у складі пропозиції вами не було надано копію документу, який підтверджує право на передання у найм транспортного засобу, що належить Баран С.С.!
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу UA-2018-07-09-001438-c.b1

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-09-001438-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 10 серпня 2018 10:02
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 10:59
Рішення від 14.08.2018 № 8228+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 10:59
Рішення від 28.08.2018 № 8792.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2018 19:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ознайомлений із рішенням органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2018 11:21

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 10:02
Платіжне доручення.pdf
10 серпня 2018 10:02
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 172 000,00
UAH з ПДВ
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 232 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ 339 200,00
UAH з ПДВ
339 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕНЬКО ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ 346 000,00
UAH з ПДВ
346 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 15:00
Довідка ДПІ.pdf
04 вересня 2018 11:56
Довідка МВС.pdf
25 липня 2018 11:28
38 Форма пропозиція.PDF
25 липня 2018 11:28
34 Якісне посвідченя.PDF
25 липня 2018 11:28
32 Щодо печатки.pdf
25 липня 2018 11:28
31 Істотні умови.PDF
25 липня 2018 11:28
27 Проект договору.pdf
25 липня 2018 11:28
26 Паспорт.pdf
25 липня 2018 11:28
26 ІД код.pdf
25 липня 2018 11:28
24 Опис товару.PDF
25 липня 2018 11:28
23 Обробка даних.PDF
25 липня 2018 11:28
18 Захист довкілля.PDF
25 липня 2018 11:28
17 Відгуки.pdf
25 липня 2018 11:28
11 Технічні вимоги.PDF
25 липня 2018 11:28
09 Витяг ЄДРПОУ 17 07 2018.pdf
25 липня 2018 11:28
08 Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2018 11:28
07 Посвідчення водія.PDF
25 липня 2018 11:28
03 Довідка ДПІ.PDF
25 липня 2018 11:28
02 Довідка МВС.PDF
25 липня 2018 11:28
01 Лист щодо ГМО.PDF
25 липня 2018 11:28
00 Реєстр.PDF

Публічні документи

08 серпня 2018 10:04
пакет переможця
02 серпня 2018 18:10
цінова оновлена
23 липня 2018 14:03
картопля.rar

Публічні документи

25 липня 2018 16:03
Електронний підпис
25 липня 2018 16:02
цінова пропозиція.pdf
25 липня 2018 16:02
технічні вимоги.pdf
25 липня 2018 16:02
проект договору.pdf
25 липня 2018 16:02
Паспорт-ilovepdf-compressed (1).pdf
25 липня 2018 16:02
лист гарантія ст 17.pdf
25 липня 2018 16:02
Лист відгук.pdf
25 липня 2018 16:02
Договір оренди авто.pdf
25 липня 2018 16:02
Довідка про учасника.pdf
25 липня 2018 16:02
довідка про авто.pdf
25 липня 2018 16:02
довідка довкілля.pdf
25 липня 2018 16:02
гарантійний лист ГМО.pdf
25 липня 2018 16:02
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕНЬКО ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Рішення скасоване 159 600,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 11:20
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 160 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 11:20
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Переможець 159 600,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
159 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2018 14:07
20180917-125820.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 14:03
ДУ Картопля зменшення.pdf зміни до договору
17 вересня 2018 12:44
Електронний підпис укладений
17 вересня 2018 12:22
Угода картопля.pdf укладений
17 вересня 2018 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на: 39 900.00 грн. (тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот грн 00 коп). У зв’язку із чим п. 3.1 . «Ціна та загальна вартість товару» викласти у наступні редакції: «3.1. Ціна Договору становить 119 700,00 грн. без ПДВ (Сто дев’ятнадцять тисяч сімсот гривень нуль копійок).»
Номер договору про закупівлю: 0321-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML