Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Очікувана вартість
31 389 687,60 UAH
UA-2018-07-09-001387-c 1ddcf3cd7de4481fbac3d48a254712a2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татарова Олена

380506319400 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харкiвська обл., БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Татарова Олена
380506319400
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 15:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 11:15
Очікувана вартість: 31 389 687,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156 948,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63801, Україна, Харкiвська область, БОРОВА, вул.Миру, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 11:14
Перелік змін 16.07.18.docx
16 липня 2018 11:14
ТД ремонт ООЗ Борова 16.07.18.docx
16 липня 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 11:14
Перелік змін 16.07.18.docx
16 липня 2018 11:14
ТД ремонт ООЗ Борова 16.07.18.docx
09 липня 2018 17:32
ТД ремонт ООЗ Борова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 11 липня 2018 21:42
Дата відповіді: 16 липня 2018 09:42
Доброго вечора! Запитання № 1 Відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасники повинні надати:"Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази *Докуметально підтверджена відповідними офіційними документами, інформаційна довідка, складена по формі Таблиці №1, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази." Запитання: що в розумінні Замовника в даній конкретній закупівлі є фраза "Докуметально підтверджена відповідними офіційними документам"? Не зрозуміло що Замовник має на увазі! З метою уникнення дискваліфікаційних вимог та прозорості закупівлі, просимо перерахувати конкретні документи, які вважає за потрібне побачити Замовник від Учасників (технічні паспорти, договори, видаткові накладні тощо.) для підтвердження наявності обладнання ТА матеріально-технічної бази. Запитання № 2 Згідно вимог Додатку № 1 ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасники повинні надати: « …довідку, що має містити інформацію, щодо наявності обладнання, машин та механізмів які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі згідно складових договірної ціни Учасника для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні» Запитання: яким чином Замовником буде оцінюватись вид, кількість техніки виходячи з договірної ціни, що розрахована Замовником? Запитання № 3 Згідно вимог п.4 Додатку № 1 Учасники повинні подати: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (вимога для учасників - юридичних осіб)», а відповідно до вимог п. 4.2. Додатку № 1 Учасники повинні подати : «4.2. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає право на підписання договору» Просимо Замовника вказати чи є з його точки зору фрази «Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає право на підписання договору» та «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (вимога для учасників - юридичних осіб)» тотожними ? Якщо є, то просимо видалити повторювані пункти в Додатку, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, якщо ні, то просимо роз’яснити та перерахувати конкретні документи, що маються на увазі окремо в п.4 та в п.4.2. Додатку № 1. Запитання № 4 Згідно вимог п.5.4. Додатку № 1 Учасники повинні подати: «Дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством» Під господарською діяльністю (ст.3 Господарського Кодексу України)розуміють діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямовану на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Виходячи зі змісту ст. 3, 42, 52 ГК загальні різновиди господарської діяльності можна сгрупувати таким способом: 1) комерційна господарська діяльність (підприємництво) — господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку; 2) некомерційна господарська діяльність — господарська діяльність, що здійснюється без мети одержання прибутку; 3) господарське забезпеченням діяльності негосподарюючих суб’єктів — діяльність негосподарюючих суб’єктів, спрямована на створення і підтримання необхідних матеріально-технічних умов їх функціонування, що здійснюється за участі або без участі суб’єктів господарювання. Таким чином, який сам вид господарської діяльності має на увазі Замовник?? Просимо роз’яснити який саме дозвіл та/або ліцензію необхідно надати Учасникам в складі пропозиції. Запитання № 5 Згідно вимог Додатку №2 Форма «тендерної пропозиції», яку Учасники повинні заповнити самостійно наявна фраза «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом __________ днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій» Просимо роз’яснити яким чином Учасник може знати дату визначення Переможця тендерних пропозицій? Чи тут Замовник має на увазі «автоматичне визначення Переможця тендерних пропозицій ?» Дякуємо за своєчасні відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відділ освіти Борівської РДА надає відповідь на запитання, які надійшли на сайт Уповноваженого органу 11 .07. 2018 року об 21:42 про Відповідності кваліфікаційним вимогам до оголошення закупівлю робіт за державні кошти через процедур відкриті торгів, ідентифікатор закупівлі оголошення № UA-2018-07-09-001387-c, предмет закупівлі Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника».
Запитання № 1
Відповідь: В складі своєї пропозиції учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально технічної бази вказаної в Таблиці 1, шляхом надання документів, які підтверджують право використання (якщо власна – накладні, інвентарізаційні відомості, бухгалтерські довідки, обротно сальдові відомості, тощо), або оренди (договори оренди чи надання послуг). Замовник вимагає підтвердження від Учасника наявності у нього обладнання та матеріально технічної бази, яке буде використовуватися під час виконання робіт.
Запитання № 2
Відповідь: Договірна ціна розраховується учасником, та надається в складі тендерної пропзиції.
Запитання №3:
Відповідь: Учасник в складі пропозиції повинен нададти документи, які згідно Статуту дають право особі(особам) на підписання договору про закупівлю. Це може бути наказ, розпорядження, довіреність, тощо.
Запитання № 4
Відповідь: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. Тому Учасник в складі пропозиції надає дозволи, ліцензії , якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Запитання № 5
Відповідь: Відповідно до ст.28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином, визначення переможця тендерних пропозицій, згідно умов цієї тендерної документації – є дата розкриття тендерних пропозицій.
Дякуємо за запитання!

Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони)
Дата подання: 11 липня 2018 22:20
Дата відповіді: 16 липня 2018 09:43
Згідно Додатку № 2 необхідно вказати інформацію про "Особу, яка відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони)" Прошу роз'яснити яка особа мається на увазі? Та (-ті) особи, що уповноважені відповідно до Закону на підготовку документів тендерної пропозиції або особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції: зазвичай, це директор підприємства? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відділ освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області надає відповідь на запитання, які надійшли на сайт Уповноваженого органу 11 липня 2018 року об 22:20 об Відповідності кваліфікаційним вимогам до оголошення закупівлю робіт за державні кошти через процедур відкриті торгів, ідентифікатор закупівлі оголошення № UA-2018-07-09-001387-c, предмет закупівлі Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника».

Відповідь Мається на увазі та (-ті) особи, що уповноважені відповідно до Закону на підготовку документів тендерної пропозиції та особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції.
забезпечення виконання договору
Дата подання: 11 липня 2018 23:57
Дата відповіді: 16 липня 2018 09:44
Доброго часу доби шановні колеги. Згідно умов проекту договору, що викладений в Додатку № 5 до тендерної документації п. 9.4. "Підрядник до дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення – банківська гарантія, безвідклична, безумовна. Гарантія покрита Вид забезпечення - Страхова гарантія, безумовна та безвідклична (оригінал) на суму, що становить 2% суми договору, та складає_________________ грн. Термін дії страхової гарантії до 31 грудня 2018 року" Однак, згідно п. 6.6. Розділу VI тендерної документації Переможець повинен надати забезпечення виконання договору- оригінал СТРАХОВОЇ гарантії. Надайте роз'яснення який вид гарантії - забезпечення виконання договору необхідно буде надати у разі визнання Учасника Переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - страхова гарантія.
Дякуємо за запитання!
Аналогічні договори
Дата подання: 12 липня 2018 09:46
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:42
Згідно умов тендерної документації розділ III п.3.5. Кваліфікаційні критерії до Учасників- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак Замовник не прописав яким саме чином Учасник повинен підтвердити наявність аналогічного договору. Які саме документи повинен надати Учасник. Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на це запитання шляхом переліку конкретних документів, що повинні надати Учасники закупівлі в підтвердження наявності досвіду вконання аналогічних договорів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження кваліфікаційних критерієв доведено в Додатку №1. Учасник в складі пропозиції надає ті документи які вказані для підтвердження:
1. наявності обладнання та матеріально-технічної бази та документи,
2. наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником не вимагається надання документів що підтверджують виконання аналогічного договору.
Дякуємо за запитання!
кваліфікаційні вимоги (аналогічний договір)
Дата подання: 14 липня 2018 18:19
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:47
В умовах тендерної документації відсутнє поняття аналогічного договору. У зв'язку з чим просимо надати наступні відповіді: 1. чи бути вважатися порушенням надання в складі пропозиції аналогічного договору ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»? 2. чи прийнятним з точки зору Замовника в даній закупівлі є лише аналогічний договір за кодом ДК 021:2015, що зазначений в умовах документації: " 45000000-7Будівельні роботи та поточний ремонт"?? 3. Чи повинен Учасник надавати лист відгук до аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо, щодо виконання умов, що є предметом закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-09-001387-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КП "Харківське ремонтно - будівельне підприємство", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 15 липня 2018 12:11
Вимога (аналогічний договір)
Згідно умов тендерної документації розділ III п.3.5. Кваліфікаційні критерії до Учасників- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, Замовником не вказано якими саме документами повинен підтвердити свій досвід у виконанні аналогічних договорів Учасник. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до п.3.5. розділу III вказавши поняття аналогічного договору із зазначенням коду ДК 021:2015 відповідно до якого, з точки зору Замовника, договір буде вважатися аналогічним та перерахувавши документи, які повинні надати Учасники в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 11:00
Документальне підтвердження кваліфікаційних критерієв доведено в Додатку №1. Учасник в складі пропозиції надає ті документи які вказані для підтвердження:
1. наявності обладнання та матеріально-технічної бази та документи,
2. наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником не вимагається надання документів що підтверджують виконання аналогічного договору.
Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо, щодо виконання умов, що є предметом закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-07-09-001387-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: КП "Харківське ремонтно - будівельне підприємство", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 15 липня 2018 12:18
Підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази
1. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Учасники повинні надати:"Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази *Документально підтверджена відповідними офіційними документами, інформаційна довідка, складена по формі Таблиці №1, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази." Просимо Замовника внести зміни, вказати детальний ПЕРЕЛІК офіційних документів, якими повинно бути підтверджена наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2018 10:57
В складі своєї пропозиції учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально технічної бази вказаної в Таблиці 1, шляхом надання документів, які підтверджують право використання (якщо власна – накладні, інвентарізаційні відомості, бухгалтерські довідки, обротно сальдові відомості, тощо), або оренди (договори оренди чи надання послуг). Замовник вимагає підтвердження від Учасника наявності у нього обладнання та матеріально технічної бази, яке буде використовуватися під час виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2018-07-09-001387-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: КП "Харківське ремонтно - будівельне підприємство", Код ЄДРПОУ:37763844
Дата подання: 15 липня 2018 12:35
забезпечення виконання договору
Враховуючи опубліковані вище запитання,з метою уникнення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до умов тендерної документації:згідно п. 6.6. Розділу VI тендерної документації Переможець повинен надати забезпечення виконання договору- оригінал СТРАХОВОЇ гарантії. Але відповідно до проекту договору, що викладений в Додатку № 5 до тендерної документації п. 9.4. "Підрядник до дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення – банківська гарантія, безвідклична, безумовна. Гарантія покрита Вид забезпечення - Страхова гарантія, безумовна та безвідклична (оригінал)" З метою уникнення не вірного розуміння умов тендерної документації, просимо внести відповідні зміни або в проект договору або в п.6.6. Розділу VI тендерної документації, вказавши який саме вид забезпечення виконання договору має на увазі Замовник (СТРАХОВУ ЧИ БАНКІВСЬКУ) та в якій формі повинно бути надане забезпечення (електронній або в паперовій ) Оскільки оригінал гарантії це і паперова форма і електронна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 10:53
Учасник-переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Вид забезпечення – страхова гарантія безумовна та безвідклична (оригінал) на суму, що становить 2% суми, визначеної у результаті аукціону. Термін дії гарантії до 31 грудня 2018 року. Звертаємо увагу, що відповідно до примітки Додатку 5 до тендерної документації зазначений проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства, що регламентує взаємовідносини по предмету закупівлі і законодавства щодо закупівель за державні кошти.

Документи подані скаржником

15 липня 2018 12:18
Електронний підпис

Документи подані скаржником

15 липня 2018 12:18
Електронний підпис

Документи подані скаржником

15 липня 2018 12:20
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-09-001387-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32438415
Дата подання: 08 серпня 2018 17:28
Скарга
На рішення Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30 липня 2018 № 114 відповідно до якого було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПП«Енергомир». Відділом освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області(далі-Замовник)оголошено процедуру відкритих торгів,предмет закупівлі: по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 45000000-7—Будівельні роботи та поточний ремонт(Капітальний ремонт в Окружному опорному закладі «Борівська ЗОШ I-III ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»),оголошення № UA-2018-07-09-001387-c.Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету відділу освіти Борівської районної державної адміністрації Харківської області від 30 липня 2018 року № 114 було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПП«Енергомир».Вважаємо що тендерна пропозиція ПП«Енергомир» не відповідає умовам тендерної документації та повинна була бути відхилена,виходячи з наступного.1.Відповідно до пункту 3.6.розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, який містить згоду з порядком формування ціни тендерної пропозиції.У складі тендерної пропозиції ПП"ЕНЕРГОМИР"не наданий гарантійний лист,який містить згоду з порядком формування ціни пропозиції, що не відповідає умовам пункту 3.6.розділу ІІІ Тендерної документації.2.Відповідно до абз.5 п.3.1.розділу ІІІ.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники надають у складі своєї тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Згідно з пунктом 3 Додатку 1 Тендерної документації учасники надають довідку в довільній формі про службову(посадову)особу учасника,яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.У складі тендерної пропозиції Учасника ПП"ЕНЕРГОМИР"не надана довідка в довільній формі про службову(посадову)особу учасника,яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає умовам пункту 3Додатку 1 Тендерної документації.1.Відповідно до пункту 5.2 розділуV.«Оцінка тендерної пропозиції»Тендерної документації Учасники витрати Учасника,пов’язані з підготовкою,поданням тендерної пропозиції та укладанням договору не включаються до ціни пропозиції та не відшкодовуються(в тому числі і в разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).Ціна пропозиції підрядника формується згідно з пунктом 6.2.3.Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт та витрат,з урахуванням робіт,що виконуються субпідрядними організаціями.Усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою тендерної пропозиції,в тому числі з отриманням дозволів,ліцензій,сертифікатів тощо,та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються,зокрема й у разі відміни торгів,визнання торгів такими,що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника.На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист.У складі тендерної пропозиції Учасника ПП"ЕНЕРГОМИР" не наданий зазначений гарантійний лист, що не відповідає умовам пункту 5.2.розділуV«Оцінка тендерної пропозиції»Тендерної документації.1.Відповідно до абз.17 п.3.1.розділу ІІІ«Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»Тендерної документації Учасники подають оформлені документи, що вимагаються цією тендерною документацією та додатками до неї.Учасник повинен розмістити(завантажити)в електронній системі закупівель(далі–Система)до кінцевого строку подання тендерних пропозицій сканованому вигляді–формат PDF,з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису(ЕЦП)посадової особи, що має такі повноваження,та що підписала документи тендерної пропозиції.Учасник ПП"ЕНЕРГОМИР"пода
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2018 16:06
Рішення від 10.08.2018 № 8136+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 16:06
Про перенесення розгляду скарги UA-2018-07-09-001387-c.a4.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 15:24
Рішення від 29.08.2018 № 8872.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 19:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР" 26 959 869,00
UAH з ПДВ
26 442 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМАР" 29 480 500,00
UAH з ПДВ
26 443 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТДОМ» 29 703 128,26
UAH з ПДВ
29 086 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" 30 383 343,14
UAH з ПДВ
29 213 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 30 447 346,36
UAH з ПДВ
30 447 346,36
UAH з ПДВ
Документи
КП "Харківське ремонтно - будівельне підприємство" 31 000 000,00
UAH з ПДВ
31 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 12:19
3.Локальні кошториси.PDF
31 липня 2018 12:16
2.Договірна ціна.PDF
25 липня 2018 12:37
Електронний підпис
25 липня 2018 12:37
Електронний підпис
25 липня 2018 12:36
Кошторис 4 частина.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Витяг 2018.PDF
25 липня 2018 12:36
Кошторис 2 частина.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Кошторис 5 частина.PDF
25 липня 2018 12:36
Кошторис 3 частина.PDF
25 липня 2018 12:36
Кошторис 5 частина.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Страхова гарантія .rar
25 липня 2018 12:36
Посвідчення.PDF
25 липня 2018 12:36
Ліцензійна карта.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Кошторис 3 частина.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Кошторис 2 частина.PDF
25 липня 2018 12:36
Баланс ПП Енергомир.pdf
25 липня 2018 12:36
Витяг 2018.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
2921110179_32778154.jks.p7s
25 липня 2018 12:36
Дозвіл Держпраці.PDF
25 липня 2018 12:36
Дозвіл Держпраці.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Страхова гарантія .rar.p7s
25 липня 2018 12:36
Договір страхування.PDF
25 липня 2018 12:36
Посвідчення.PDF.p7s
25 липня 2018 12:36
Кошторис 4 частина.PDF
25 липня 2018 12:36
Ліцензійна карта.PDF

Публічні документи

24 липня 2018 14:04
Електронний підпис
24 липня 2018 14:02
Страховая гарантия111.rar
24 липня 2018 14:02
Реєстр 3.pdf.p7s
24 липня 2018 14:02
Реєстр 3.pdf
24 липня 2018 14:02
Реєстр 2.pdf.p7s
24 липня 2018 14:02
Реєстр 2.pdf
24 липня 2018 14:02
Реєстр 1.pdf.p7s
24 липня 2018 14:02
Реєстр 1.pdf
24 липня 2018 14:02
49.bdcu

Публічні документи

25 липня 2018 11:09
Тендерна.pdf.p7s
25 липня 2018 11:09
Тендерна.pdf
25 липня 2018 11:09
свідоцтво.rar
25 липня 2018 11:09
Реестр Довідки.pdf.p7s
25 липня 2018 11:09
Реестр Довідки.pdf
25 липня 2018 11:09
Проект договору.pdf.p7s
25 липня 2018 11:09
Проект договору.pdf
25 липня 2018 11:09
правила.rar
25 липня 2018 11:09
ліцензія.rar
25 липня 2018 11:09
Договорная цена.pdf.p7s
25 липня 2018 11:09
Договорная цена.pdf
25 липня 2018 11:09
Договор.pdf.p7s
25 липня 2018 11:09
Договор.pdf
25 липня 2018 11:09
Гарантійний лист ПД.pdf
25 липня 2018 11:09
гарантия427.rar

Публічні документи

24 липня 2018 23:14
Електронний підпис
24 липня 2018 23:14
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2018 23:14
проект договору.pdf.p7s
24 липня 2018 23:14
проект договору.pdf
24 липня 2018 23:14
платіжне доручення.pdf
24 липня 2018 23:14
4775_Боровское ЗОШ № 1.sts
24 липня 2018 23:14
4775_Боровское ЗОШ № 1.bdcu
24 липня 2018 23:14
16072018.rar

Публічні документи

25 липня 2018 10:30
Електронний підпис
25 липня 2018 10:27
Електронний підпис
25 липня 2018 10:06
наказ уповноважена.PDF
25 липня 2018 10:06
3.леса.PDF
25 липня 2018 10:06
50-59 дифманометр ч. 2.PDF
25 липня 2018 10:06
70.вантаж.авто.PDF
25 липня 2018 10:06
8. 26 вулкан.PDF
25 липня 2018 10:05
6,22точильный станок.PDF
25 липня 2018 10:05
договор 393 борова (ок).rar
25 липня 2018 10:05
5,24фрезер.PDF
25 липня 2018 10:05
50-59 дифманом.PDF
25 липня 2018 10:05
23.трубог.PDF
25 липня 2018 10:05
тех пасорта ч.2.pdf
25 липня 2018 10:05
68. АРК2401.PDF
25 липня 2018 10:05
7.высоторез.PDF
25 липня 2018 10:05
4. вибро.PDF
25 липня 2018 10:05
64. вс-32.PDF
25 липня 2018 10:05
66. (1 прицеп)прицеп.PDF
25 липня 2018 10:05
ТП атопід.2018.PDF
25 липня 2018 10:05
67.прицеп (2).PDF
25 липня 2018 10:05
17.люлька.PDF
25 липня 2018 10:05
ТП на авто ч.1.pdf
25 липня 2018 10:05
49. бетоноз.PDF
25 липня 2018 10:05
62. вс-22-01РГ.PDF
25 липня 2018 10:05
Св_доцтво.rar
25 липня 2018 10:05
РФ дог 393.pdf
25 липня 2018 10:05
Гарант_я_393.rar
25 липня 2018 10:05
распор.Солошкина ок.zip
25 липня 2018 10:05
10.насос.PDF
25 липня 2018 10:05
11.лесосуш.PDF
25 липня 2018 10:05
Л_ценз_я.rar
25 липня 2018 10:04
20.риштування.PDF
25 липня 2018 10:04
61.бензопила.PDF
25 липня 2018 10:04
60.компрессор.PDF
25 липня 2018 10:04
2,9 молоток, інвектор.PDF
25 липня 2018 10:04
19.резчик кровли.PDF
25 липня 2018 10:04
накладні ок.zip
25 липня 2018 10:04
65.ап-18.PDF
25 липня 2018 10:04
Правила.rar
25 липня 2018 10:04
протокол висота все.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕНЕРГОМИР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМАР"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТДОМ»

ТОВ "КАРАТ ФІНАНС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

КП "ХРБП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕНЕРГОМИР"
#32778154
Переможець 26 442 999,00
UAH з ПДВ
30 липня 2018 14:05

Документи

30 липня 2018 14:04
Електронний підпис
30 липня 2018 14:03
Рішення стор.2.pdf
30 липня 2018 14:03
Рішення стор.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕНЕРГОМИР"
#32778154
26 442 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2018 14:04
Електронний підпис
30 липня 2018 14:03
Рішення стор.2.pdf
30 липня 2018 14:03
Рішення стор.1.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 серпня 2018 09:52
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз.3.ч.1. ст.31 Закону України"Про публічні закупівлі"№922-VIII, а саме: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Документи:
14 серпня 2018 09:52
Лист.pdf
14 серпня 2018 09:52
Протокол стор.2.pdf
14 серпня 2018 09:52
Протокол стор.1.pdf