Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт теплових мереж по пр. Центральний м. Авдіївка" (коригування)
Очікувана вартість
13 994 139,60 UAH
UA-2018-07-09-000808-a baa44e348ac942b697e5e5b84b3c425b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 липня 2018 13:35
Очікувана вартість: 13 994 139,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419 824,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Строк виконання - 120 календарних днів, Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 7523,57 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві  при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт теплових мереж по пр. Центральний м. Авдіївка" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, м. Авдіївка, пр. Центральний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ООО Градстрой
Дата подання: 12 липня 2018 14:38
Дата відповіді: 13 липня 2018 12:03
Мы работаем на АКХЗ по замене теплотрасс и паропроводов С кем переговорить по условиям оплат по капремонту теплотрасс по ул Центральая и Комунальная Ваш телефон не отвечает Анатолий Андреевич Богатыренко телефон 0950708634
Відповідь: Доброго дня! Запитання щодо закупівлі можна поставити через систему ProZorro. Умови оплати визначено в проекті договору, який оприлюднений Замовником під час оголошення закупівлі у файлі "Проект Договору.docx".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-09-000808-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ", Код ЄДРПОУ:32362202
Дата подання: 08 серпня 2018 08:13
Вимога щодо усунення порушень процедури проведення закупівлі
Шановний Юрій Олегович!
ТОВ «Градстрой-Миколаєв» повідомляємо Вам, що проведення закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a було з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі.» а саме:
- згідно п.4 ст. 28 розділу 4 строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Оприлюднення протоколу №65 (334)-Р1 на електронному майданчику відбулося 2018-08-02 16:57:49, тобто на шостий робочий день. При цьому повідомлення о продовженні строку розгляду пропозиції Замовником оприлюднено не було.
- згідно аб. 2 п.1 ст. 31 розділу 4 Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Так як у Замовник нема можливості виправити вище вказане порушення він повинен був відмінити торги. Але незважаючи на порушення чинного законодавства Замовник продовжив розгляд наступних пропозицій.
Нагадуємо що згідно аб. 1 ст. 164 розділу 9 не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просимо провести перевірку щодо додержання вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a, та усунути порушення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

08 серпня 2018 08:13
аукцион2.jpg
08 серпня 2018 08:13
Размещение протокола2.jpg
08 серпня 2018 08:13
Відхилення.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2018 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
КП "Служба единого заказчика" 13 900 000,00
UAH з ПДВ
13 900 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 13 205 000 Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 13 850 000,00
UAH з ПДВ
13 850 000,00
UAH з ПДВ
1.0526315789 13 157 500 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" 13 564 000,00
UAH з ПДВ
13 564 000,00
UAH з ПДВ
1.0315789474 13 148 775.51 Документи

Публічні документи

24 липня 2018 07:46
субпідрядники.pdf
24 липня 2018 07:46
Зведена довідка.pdf
24 липня 2018 07:46
заява-пропозиція.pdf
24 липня 2018 07:46
довідка банку.pdf
24 липня 2018 07:46
Графік.pdf
24 липня 2018 07:46
Баланс.pdf
24 липня 2018 07:46
баланс 2015.pdf
24 липня 2018 07:46
контракт директора.pdf
24 липня 2018 07:46
лицензия.pdf
24 липня 2018 07:46
досвід1.pdf
24 липня 2018 07:46
довідка досвід.pdf

Публічні документи

09 серпня 2018 11:10
Довідки (2).pdf
24 липня 2018 11:03
11. Ліцензія.pdf
24 липня 2018 11:03
10.Довідка банку.pdf
24 липня 2018 11:03
9.Баланс.pdf
24 липня 2018 11:03
5.Субпідрядники.pdf
24 липня 2018 11:03
4.Графік.pdf
24 липня 2018 11:03
3.Зведена довідка.pdf
24 липня 2018 11:03
2. Досвід.pdf
24 липня 2018 11:03
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 17:54
2.1. Досвід.pdf
24 липня 2018 17:54
2. Досвід.pdf
24 липня 2018 17:48
4. Графік.pdf
24 липня 2018 15:03
11. Ліцензія.pdf
24 липня 2018 15:03
10. Довідка банку.pdf
24 липня 2018 15:03
5. Субпідрядники.pdf
24 липня 2018 15:03
1. Заява-пропозиція.pdf
24 липня 2018 15:03
9. Баланс.pdf
24 липня 2018 15:03
3. Зведена довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Служба единого заказчика"

ТОВ "ОКВИН-5"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ"
#32362202
Відхилено 13 564 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 17:00
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
Переможець 13 850 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 09:19

Документи

02 серпня 2018 17:00
Електронний підпис
02 серпня 2018 16:57
Пр-л №65 (334)-Р1.pdf

Документи

03 серпня 2018 09:19
Електронний підпис
03 серпня 2018 09:18
Пр-л №65 (334)-Р2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
13 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 09:19
Електронний підпис
03 серпня 2018 09:18
Пр-л №65 (334)-Р2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 12:46
ду1 від 25.09.18 дог 108кб від 21.08.18.PDF зміни до договору
25 вересня 2018 12:46
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 18:36
договір 108кб від 21.08.2018.pdf укладений
21 серпня 2018 18:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 108 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: ду № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML