Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт теплових мереж по пр. Центральний м. Авдіївка" (коригування)
Очікувана вартість
13 994 139,60 UAH
UA-2018-07-09-000808-a ● baa44e348ac942b697e5e5b84b3c425b
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Ігор Ігнатов +380671258785 dkb.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2018 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2018 13:35 |
Очікувана вартість: | 13 994 139,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 824,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Строк виконання - 120 календарних днів, Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 7523,57 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт теплових мереж по пр. Центральний м. Авдіївка" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
86065, Україна, Донецька область, м. Авдіївка, пр. Центральний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання: | 5% |
у строк, що складає менш ніж 60 %: | 5% |
у строк від 60 % до 80 %: | 3% |
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: | 1% |
у строк, що дорівнює 100%: | 0% |
09 липня 2018 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2018 12:37 |
Специфікація Авдіївка Тепл мержі по пр. Центральний Капрем (кориг).rar | |
09 липня 2018 12:37 |
Проект Договору.docx | |
09 липня 2018 12:37 |
ТД_№65 (334) Авдіївка Тепл мержі по пр. Центральний Капрем (кориг).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ООО Градстрой
Дата подання: 12 липня 2018 14:38
Дата відповіді: 13 липня 2018 12:03
Мы работаем на АКХЗ по замене теплотрасс и паропроводов
С кем переговорить по условиям оплат по капремонту теплотрасс по ул Центральая и Комунальная
Ваш телефон не отвечает
Анатолий Андреевич Богатыренко телефон 0950708634
Відповідь: Доброго дня! Запитання щодо закупівлі можна поставити через систему ProZorro. Умови оплати визначено в проекті договору, який оприлюднений Замовником під час оголошення закупівлі у файлі "Проект Договору.docx".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-09-000808-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ", Код ЄДРПОУ:32362202
Дата подання: 08 серпня 2018 08:13
Вимога щодо усунення порушень процедури проведення закупівлі
Шановний Юрій Олегович!
ТОВ «Градстрой-Миколаєв» повідомляємо Вам, що проведення закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a було з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі.» а саме:
- згідно п.4 ст. 28 розділу 4 строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Оприлюднення протоколу №65 (334)-Р1 на електронному майданчику відбулося 2018-08-02 16:57:49, тобто на шостий робочий день. При цьому повідомлення о продовженні строку розгляду пропозиції Замовником оприлюднено не було.
- згідно аб. 2 п.1 ст. 31 розділу 4 Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Так як у Замовник нема можливості виправити вище вказане порушення він повинен був відмінити торги. Але незважаючи на порушення чинного законодавства Замовник продовжив розгляд наступних пропозицій.
Нагадуємо що згідно аб. 1 ст. 164 розділу 9 не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просимо провести перевірку щодо додержання вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a, та усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Градстрой-Миколаєв» повідомляємо Вам, що проведення закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a було з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі.» а саме:
- згідно п.4 ст. 28 розділу 4 строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Оприлюднення протоколу №65 (334)-Р1 на електронному майданчику відбулося 2018-08-02 16:57:49, тобто на шостий робочий день. При цьому повідомлення о продовженні строку розгляду пропозиції Замовником оприлюднено не було.
- згідно аб. 2 п.1 ст. 31 розділу 4 Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Так як у Замовник нема можливості виправити вище вказане порушення він повинен був відмінити торги. Але незважаючи на порушення чинного законодавства Замовник продовжив розгляд наступних пропозицій.
Нагадуємо що згідно аб. 1 ст. 164 розділу 9 не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просимо провести перевірку щодо додержання вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі ідентифікаційний номер UA-2018-07-09-000808-a, та усунути порушення.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2018 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
КП "Служба единого заказчика" |
13 900 000,00
UAH з ПДВ
|
13 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 13 205 000 | Документи |
ТОВ "ОКВИН-5" |
13 850 000,00
UAH з ПДВ
|
13 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 13 157 500 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" |
13 564 000,00
UAH з ПДВ
|
13 564 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0315789474 | 13 148 775.51 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" #32362202 |
Відхилено |
13 564 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2018 17:00
|
ТОВ "ОКВИН-5" #37544236 |
Переможець |
13 850 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2018 12:46
|
ду1 від 25.09.18 дог 108кб від 21.08.18.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2018 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 18:36
|
договір 108кб від 21.08.2018.pdf | укладений |
21 серпня 2018 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 108 кб |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |