Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котельні потужністю 0.93 МВт для ЗОШ №1, ЗОШ №2 та РЦДТНПВМ по вул. Міцкевича, 2 в м. Надвірна, Івано-Франківської області
Очікувана вартість
2 974 665,00 UAH
UA-2018-07-09-000575-b 146649d4ef754d979862c2618d6e0c60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладиш Ольга Іванівна

+38097 155 31 50 cs.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Надвірнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143560
Вебсайт: http://nadosvita.if.ua/
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, м.Надвірна, вул.Грушевського, 18
Контактна особа: Гладиш Ольга Іванівна
+38097 155 31 50
cs.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 12:04
Очікувана вартість: 2 974 665,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 873,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська обл., Надвірна, Міцкевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 14:58
Проект договору нова редакція.doc
13 липня 2018 14:51
Проект договору нова редакція.doc
09 липня 2018 17:08
Проект договору.doc
13 липня 2018 14:48
відомість ресурсів до технічного завдання.xls
13 липня 2018 14:47
Тендерна документація нова редакція.doc
09 липня 2018 17:08
Тендерна документація.doc
13 липня 2018 14:45
зміни до тендерної документації.docx
09 липня 2018 17:08
технічне завдання.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 11 липня 2018 10:39
Дата відповіді: 12 липня 2018 15:52
Технічні вимоги замовника містять інформацію тільки про обсяги робіт, проте не містять інформації про матеріали та обладнання, а відтак розрахунок договірної ціни неможливий. Просимо надати перелік обсягів робіт З МАТЕРІАЛАМИ ТА ОБЛАДНАННЯМ.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ми врахуємо ваші пропозиції шляхом внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 12 липня 2018 11:14
Дата відповіді: 12 липня 2018 15:53
Просимо надати пояснення, котельня модульна чи будується на місці? (незрозуміло з технічного завдання)
Відповідь: Котельня будується на місці.
Проект або специфікацію з нього
Дата подання: 12 липня 2018 12:13
Дата відповіді: 13 липня 2018 11:48
Для точного розрахунку договірної ціни, просимо надати скан-копії проекту або хоча б специфікацію з нього.Дякую
Відповідь: Проект будівництва котельні містить 11 томів, тому для ознайомлення з проектом пропонуємо звернутися за адресою: вул. Грушевського, 18, м.Надвірна, Івано-Франківська область
Технічне завдання - витратні матеріали
Дата подання: 12 липня 2018 15:01
Дата відповіді: 13 липня 2018 11:49
Доброго дня! Прошу надати роз’яснення щодо витратних матеріалів. У Додатку 5 до тендерної документації Замовника зазначено:«ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Подано в окремому файлі. *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника в технічному завданні слід читати як «або еквівалент»». Уважно вивчивши дане технічне завдання, зауважимо, що у ньому відсутня будь-яка інформація стосовно матеріалів та комплектуючих. Отже, технічне завдання Замовника суперечить умовам тендерної документації. Прошу внести зміни у тендерну документацію та до технічного завдання, щоб привести зазначені документи у відповідність один одному. Або пропоную доповнити технічне завдання параграфом із зазначенням кількості, якості та тех. характеристик витратних матеріалів. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ми врахуємо ваші пропозиції і внесемо зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-09-000575-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", Код ЄДРПОУ:39314325
Дата подання: 02 серпня 2018 17:27
Невідповідність ТП учасника вимогам ТД
Відповідно до Протокольного рішення № 4 Уповноваженої особи – Гладиш Ольги Іванівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти Надвірнянської РДА від 02 серпня 2018 року переможцем закупівлі № UA-2018-07-09-000575-b – «Будівництво котельні потужністю 0.93 МВт для ЗОШ №1, ЗОШ №2 та РЦДТНПВМ по вул. Міцкевича, 2 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» визначено ПП «ЗАХІД ІТБС» та прийнято рішення про намір укласти договір із даним учасником.
Доводимо до відома Замовника, що пропозиція учасника ПП «ЗАХІД ІТБС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню в порядку пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1) Відповідно до пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю робіт - Будівництво котельні потужністю 0,93МВт для ЗОШ №1, ЗОШ №2 та РЦДТНПВМ по вул. Міцкевича, 2 в м. Надвірна, Івано-Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Будівництво будівель(45210000-2) (ДК 021:2015) «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ» : «Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту, або поточного ремонту, або будівництва будівель чи споруд за 2016 рік та 2017 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік та два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в липні 2018 року наданих на ім’я уповноваженої особи Замовника, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів)».
ПП «ЗАХІД ІТБС» у складі пропозиції подано:
1. Договір № 161216 на надання послуг від 16.12.2016 року.
2. Договір № 080816-1 на надання послуг від 16 серпня 2016 року.

Враховуючи наведений факт ПП «ЗАХІД ІТБС» порушено вимогу пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації, де міститься пряма вимога про надання договорів за 2016 рік та 2017 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік);

2) Пунктом 4 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що учасником в складі своєї пропозиції надається два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в липні 2018 року наданих на ім’я уповноваженої особи Замовника, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
ПП «ЗАХІД ІТБС» у складі пропозиції подано:
1. Лист-відгук № 8 від 12.07.2018 року
2. Лист-відгук № 43 від 12.07.2018 року.
Жоден із зазначених відгуків не адресовано на Уповноважену особу замовника- Відділ освіти Надвірнянської РДА, чим порушено вимоги пункту 4 Додатку 2 Тендерної документації.

Відповідно до розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;

- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;


Враховуючи наведене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:

1. Відхилити пропозицію учасника закупівлі № UA-2018-07-09-000575-b – «Будівництво котельні потужністю 0.93 МВт для ЗОШ №1, ЗОШ №2 та РЦДТНПВМ по вул. Міцкевича, 2 в м. Надвірна, Івано-Франківської області» ПП «ЗАХІД ІТБС» у зв’язку з тим, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 15:23
Щодо вимоги про відхилення пропозиції учасника ПП "Захід ІТБС" , закупівля № UA-2018-07-09-000575-b у зв'язку з невідповідністю його пропозиції умовам тендерної документації, замовник надає наступні пояснення:
1. ПП "Захід ІТБС" для виконання вимог тендерної документації, а саме у відповідності до п.4 Додатку 2 Тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям" прикріпили в систему договори на надання послуг за № 161216 від 16.12.2016 року та № 080816-1 від 16 серпня 2016 року. Зі змісту тендерної документації випливає, що подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік. Оскільки договір № 161216 від 16.12.2016 року виконувався на протязі 2017 року, що підтверджується актами виконаних робіт, замовником було прийнято такий договір як врахування відповідності учасника умовам тендерної документації щодо вимоги про надання аналогічних договорів. Тобто, в тендерній документації замовником не вимагалося надання договорів, які були укладені саме у 2016 та відповідно у 2017 році, а надати договори, які виконувалися у 2016 та 2017 році. Тому договір № 161216 від 16.12.2016 року виконувався на протязі 2017 року і саме тому замовником прийнято рішення зарахувати даний договір як такий, що підтверджує виконання робіт ПП "Захід ІТБС" у 2017 році.
2. Замовником у тендерній документації вимагалося надати два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в липні 2018 року. ПП "Захід ІТБС" надало два позитивних відгуки про співпрацю, датованих у липні 2018 року і зміст цих відгуків повністю відповідали вимогам замовника про надання позитивних відгуків про співпрацю, а оскільки директор ПП "Захід ІТБС" звертався від імені свого підприєсмтва до замовників,у яких виконувались роботи для підтвердження якості виконання робіт відповідно до договорів № 161216 від 16.12.2016и року та № 080816-1 від 16.08.2016 року, то відповідно представники ТзОВ "Західтеплоком" та ТзОВ "Біоальтернатива" надавали відповідь на запитувану інформацію відповідно на ім'я та на адресу запитувача інформації, яким являвся директор ПП "Захід ІТБС". Саме ця обставина і вплинула на рішення Замовника визнати адресовані листи-відгуки не на ім'я уповноваженої особи як формальна (несуттєва) помилка. Зміст листів-відгуків повністю відповідають вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІД-ІТБС" 2 740 000,80
UAH з ПДВ
2 725 127,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТ СТАНДАРТ ПЛЮС" 2 967 000,00
UAH з ПДВ
2 739 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 2 959 998,77
UAH з ПДВ
2 937 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2018 11:15
Біо1 (1).pdf
25 липня 2018 11:15
Виписка з ЄДР.pdf
25 липня 2018 11:15
Довідка обладнання.pdf
25 липня 2018 11:15
Довідка працівники.pdf
25 липня 2018 11:15
Договір акт 2.pdf
25 липня 2018 11:15
Копія ліцензії.pdf
25 липня 2018 11:15
Копія Статуту.pdf
25 липня 2018 11:15
Паспорт 10 11 12 13.jpg
25 липня 2018 11:15
Паспорт 4 5 8 9.jpg
25 липня 2018 11:15
Паспорт 1 2 3.jpg
25 липня 2018 11:15
План - графік.pdf
25 липня 2018 11:15
Рішення власника.PDF
25 липня 2018 11:15
Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

25 липня 2018 11:20
25. Проект договору.PDF
25 липня 2018 11:20
21. Заява-згода.PDF
25 липня 2018 11:20
10. Гарантійний лист.PDF
25 липня 2018 11:20
9. Листи-відгуки.pdf
25 липня 2018 11:20
2. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІД-ІТБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІМАТ СТАНДАРТ ПЛЮС"

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІД-ІТБС"
#35422224
Переможець 2 725 127,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІД-ІТБС"
#35422224
2 725 127,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 14:30
Д.у №5 до Д.№279 (2).pdf зміни до договору
19 липня 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 17:50
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2019 17:50
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 10:38
Дод угода 3 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 15:21
додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 15:39
додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
12 вересня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 15:54
договір 279.pdf укладений
14 серпня 2018 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на 2018 рік на суму 1300000,00 грн., внести зміни в п. 2.1. договору №279 від 14 серпня 2018 року, виклавши його в наступній редакції: Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2725127,00 грн (два мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч сто двадцять сім гривень 00 коп. з ПДВ) ( з них вартість підрядних робіт на 2018 рік згідно кошторисних призначень становить 2109598,00 грн. Джерело фінансування: з районного бюджету 1800000,00 грн., з міського бюджету - 309 598,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на 2018 рік на суму 338188,00 грн., внести зміни в п. 2.1. договору №279 від 14 серпня 2018 року, виклавши його в наступній редакції: Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2725127,00 грн (два мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч сто двадцять сім гривень 00 коп. з ПДВ) ( з них вартість підрядних робіт на 2018 рік згідно кошторисних призначень становить 2447786,00 грн. Джерело фінансування: з районного бюджету 1800000,00 грн., з міського бюджету - 647786,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням кошторисних призначень на 2018 рік на суму 292222,40 грн., сторони домовилися за взаємною згодою зменшити вартість підрядних робіт на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із передбаченими кошторисними призначеннями на 2019 рік на суму 200000,00 грн., сторони вирішили внести зміни в п. 2.1. договору №279 від 14 серпня 2018 року, зазначивши вартість підрядних робіт на 2019 рік згідно кошторисних призначень в сумі 200000,00 грн. Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2725127,00 грн (два мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч сто двадцять сім гривень 00 коп. з ПДВ) ( з них вартість підрядних робіт на 2019 рік згідно кошторисних призначень становить 200000,00 грн. Джерело фінансування: з районного бюджету 1707777,60 грн., з міського бюджету - 647786,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням кошторисних призначень на 2019 рік на суму 276169,20 гри., Сторони вирішили внести зміни в п. 2.1 договору №279 від 14 серпня 2018 року, виклавши його в наступній редакції: Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2725127,00 гри. (два мільйони сімсот двадцять п’ять тисяч сто двадцять сім гривень 00 коп.) з ПДВ (з них вартість підрядних робіт на 2019 рік згідно кошторисних призначень становить 476169.20грн. Джерело фінансування: з районного бюджету - 1983946,80грн., з міського бюджету - 647786,00 гри.
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML