Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
4 380 000,00 UAH
UA-2018-07-09-000292-c ● 98e7e74bba1a49bf9a2e7c685d9c3e6d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" |
Код ЄДРПОУ: | 02070832 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46 |
Контактна особа: |
Країло Микола Вікторович 380312233138 dep-trade@uzhnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2018 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2018 15:03 |
Очікувана вартість: | 4 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,53% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33580 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
292 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ ПІДГІРНА будинок 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2018 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2018 15:04 |
Перелік змін до тендерної документації зі змінами від 11 вересня 2018 року.pdf | |
11 вересня 2018 15:00 |
Тендерна документація зі змінами від 11 вересня 2018 року.pdf | |
09 липня 2018 14:40 |
ГАЗ 2018.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідальність замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації
Дата подання: 13 липня 2018 17:31
Дата відповіді: 19 липня 2018 09:17
За порушення вимог, встановленних Законом, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякуємо за інформацію, щодо відповідальністі замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 липня 2018 17:33
Дата відповіді: 20 липня 2018 11:46
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення дискримінаційних умов під час проведення процедури закупівлі UA-2018-07-09-000292-c, з метою підвищення добросовісної конкуренції під час закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до Тендерної документації.
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен завантажити документи з: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додатку 3), а також - документ, що підтверджує якість газу природного (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільчій мережі за місцем поставки, визначеним в тендерній документації (Додаток №3), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції».
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають можливості з об’єктивних причин виконати зазначену вимогу, оскільки перевірити якість газу за місцем поставки визначеним у тендерній документації має можливість лише діючий на сьогодні постачальник природного газу, з яким у Замовника існує договір постачання природного газу.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції": «Учасник до складу тендерної пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку в довільній формі, про наявність сформованого статутного фонду не менше 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі».
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, чий статутний фонд є меншим за 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
3. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" учасники повинні: «мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення в м. Ужгороді (за місцем постачання предмета закупівлі ), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів ».
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають у власності чи користуванні будівлі та\або приміщення в м. Ужгороді, в яких вже (до проведення аукціону і укладання договору) організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів.
4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції: "Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою(за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні два роки, та договір який виконується, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі, обсягів та періоду поставки товару. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 4 договорів на постачання товару, укладеними з державними підприємствами, установами. Організаціями, та/або органами місцевого самоврядування, акти приймання-передачі природного газу, оригінал листа-відгука контрагента, тощо"
Виходячи з наведеного, зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які станом на час надання пропозицій не мають досвіду виконання не менш як 4 договорів за останні два роки з державними підприємствами, установами, організаціями та\або органами місцевого самоврядування.
Зазначені вище вимоги суттєво обмежують конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створюють бар’єри входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які їм не відповідають.
Виходячи з наведеного вище просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені вище дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Надаємо наступну відповідь:
По першому запитанню - щодо якості – вносимо зміни до пункту 1 Розділу ІІІ. "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" та викладаємо в наступній редакції:
- Учасник повинен завантажити документ з інформацією про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 3), а також - документ, що підтверджує якість природного газу (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільній мережі Закарпатської області, визначеним в тендерній документації (Додаток 3), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції».
Щодо питання другого: Пункту 2 РОЗДІЛУ V «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ » цю умову видаляємо.
Питання 3 – Відповідно до підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції». За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача. Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. "
Питання 4 - відповідно до тендерної документації, ми передбачили вимогу, згідно якої Учасник зобов’язаний надати довідку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою(за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні ДВА РОКИ. Щодо аналогічних договорів – підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається, оскільки ДВНЗ Ужгородський національний університет є розпорядником коштів Державного бюджету, є найбільшим освітнім закладом в області , саме за рахунок цього маємо гарантовано мати безперебійне газопостачання в опалювальний та неопалювальний період для опалення та гарячого водопостачання не тільки закладів, а й гуртожитків щоб забезпечити дотримання санітарно-гігієнічні умови , тому постачальник має бути надійний та такий що має досвід роботи зі споживачами бюджетної сфери.
По першому запитанню - щодо якості – вносимо зміни до пункту 1 Розділу ІІІ. "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" та викладаємо в наступній редакції:
- Учасник повинен завантажити документ з інформацією про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 3), а також - документ, що підтверджує якість природного газу (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільній мережі Закарпатської області, визначеним в тендерній документації (Додаток 3), виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції».
Щодо питання другого: Пункту 2 РОЗДІЛУ V «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ » цю умову видаляємо.
Питання 3 – Відповідно до підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції». За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача. Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. "
Питання 4 - відповідно до тендерної документації, ми передбачили вимогу, згідно якої Учасник зобов’язаний надати довідку, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою(за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні ДВА РОКИ. Щодо аналогічних договорів – підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається, оскільки ДВНЗ Ужгородський національний університет є розпорядником коштів Державного бюджету, є найбільшим освітнім закладом в області , саме за рахунок цього маємо гарантовано мати безперебійне газопостачання в опалювальний та неопалювальний період для опалення та гарячого водопостачання не тільки закладів, а й гуртожитків щоб забезпечити дотримання санітарно-гігієнічні умови , тому постачальник має бути надійний та такий що має досвід роботи зі споживачами бюджетної сфери.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-09-000292-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮГ-ГАЗ, Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 10 липня 2018 12:41
Дискримінаційна вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державним вищим навчальним закладом «Ужгородський національний університет» ID UA-2018-07-09-000292-с на Газове паливо (ДК 021:2015 - 09120000-6). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, Закону «Про ринок природного газу», Закону "Про ліцензування видів господарської діяльності" та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Вимогами до учасника закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме у розділі Інша інформація висувається вимога щодо наявності у власності чи користуванні будівліта/або приміщення в м. Ужгороді(за місцем постачання предмета закупівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, дані вимоги прописані під конкретного учасника, що знаходиться в даному діапазоні. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним.
Виходячи з вищевикладеного
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищевикладеного
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2018 13:25
Добрий день. дякуємо за запитання.
Підпункт 1 пункту 2.5. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні господарської діяльності з постачання природного газу ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог: «мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів»;
Підпункту 2 пункту 2.2. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат зобов’язаний дотримуватися таких організаційних вимог «створити точки контакту (які можуть знаходитись за місцезнаходженням ліцензіата) для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на сайті ліцензіата».
Відтак, даний пункт не забороняє ліцензіату розміщувати точки контакту не тільки за місцем знаходження ліцензіата, а й за будь-яким іншим місцем, що забезпечувало б якісне надання послуг з постачання природного газу, що також відповідає положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога замовника послуг щодо наявності у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення в м. Ужгороді (за місцем постачання предмета закупівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів обумовлена специфікою діяльності замовника послуг як бюджетної установи, пов’язаної з особливістю процедури розрахунків із постачальником за надані послуги (ТУТ МОЖЕ ЩОСЬ РОЗШИРИТИ), а також необхідністю забезпечення ліцензіатом якісного та вчасного виконання відносно замовника послуг положень підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції».
За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача.
Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. "
Підпункт 1 пункту 2.5. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні господарської діяльності з постачання природного газу ліцензіат повинен дотримуватися таких технологічних вимог: «мати у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів»;
Підпункту 2 пункту 2.2. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлює, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат зобов’язаний дотримуватися таких організаційних вимог «створити точки контакту (які можуть знаходитись за місцезнаходженням ліцензіата) для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на сайті ліцензіата».
Відтак, даний пункт не забороняє ліцензіату розміщувати точки контакту не тільки за місцем знаходження ліцензіата, а й за будь-яким іншим місцем, що забезпечувало б якісне надання послуг з постачання природного газу, що також відповідає положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога замовника послуг щодо наявності у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення в м. Ужгороді (за місцем постачання предмета закупівлі), в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів обумовлена специфікою діяльності замовника послуг як бюджетної установи, пов’язаної з особливістю процедури розрахунків із постачальником за надані послуги (ТУТ МОЖЕ ЩОСЬ РОЗШИРИТИ), а також необхідністю забезпечення ліцензіатом якісного та вчасного виконання відносно замовника послуг положень підпункту 4 пункту 2.2 Ліцензійних умов, які встановлюють для ліцензіата обов’язок «організувати та забезпечити доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції».
За відсутністю цієї вимоги укладання договору на постачання природного газу не може влаштувати замовника послуг, оскільки при цьому створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством на ринку природного газу прав споживача.
Із урахуванням права та можливостей будь-якого ліцензіата (учасника торгів) влаштувати точки контакту не тільки за місцем свого місцезнаходження, а й за місцем господарської діяльності (реєстрації) замовника послуг, вимога замовника послуг щодо створення точки контакту не є дискримінаційною, жодним чином не порушує права будь-кого із учасників торгів, відповідає положенням законодавства у сфері публічних закупівель, Законів України «Про ринок природного газу», "Про ліцензування видів господарської діяльності», та інтересам навчального закладу. А тому підстав для внесення змін у тендерну документацію не вбачається. "
Номер вимоги: UA-2018-07-09-000292-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 14 вересня 2018 15:35
Щодо очікуваної вартості предмета закупівлі! Дискримінаційна вимога!
Просимо внести зміни до тендеру та викласти очікувану вартість природного газу з врахуваням діючих цін на період проведення аукціону! Зверніть будь-ласка увагу, якщо довготривалий період тендер був заблокований і Ви вносите зміни, то переглядайте заодно і ціну яка діє станом на вересень місяць, а не на період оголошення тендеру - 09 липня 2018р. Ціни на газ оновлюються щомісячно і Ваша ціна вже не відповідає ринковим цінам на сьогоднішній день! Детальніше у вимозі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 жовтня 2018 10:34
Доброго дня. нами було внесено зміни щодо очікуваної вартості закупівлі на природний газ згідно діючих тарифів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-09-000292-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 19 липня 2018 18:11
Дата подання: 19 липня 2018 18:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2018 16:58
Рішення від 23.07.2018 № 7356 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 16:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2018 № 7999.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 20:57
Рішення від 07.08.2018 № 7999 .pdf
Дата публікації: 10 серпня 2018 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДВНЗ "Ужгородським національним університетом", рішення Антимонопольного комітету України № 7999 –р/пк-пз від 07.08.2018 року виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2018 15:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
3 582 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 673 360,00
UAH з ПДВ
|
3 606 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
3 708 108,00
UAH з ПДВ
|
3 640 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
3 582 840,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 16:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2018 11:52
|
Додаткова угода №1 Благогаз від 13.12.2018 р.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2018 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 14:08
|
Договір № 03-11 на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів від 01 листопада 2018 року.pdf | укладений |
01 листопада 2018 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |