Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
39 250 193,72 UAH
UA-2018-07-06-002254-a ● 88ca4cab14364665a4a0ac09d10d6e78
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Панченко Денис Валерійович +380632090199 upovnovageniy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2018 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2018 11:03 |
Очікувана вартість: | 39 250 193,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 196 250,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 196000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Благодатна, 84 (вул. 12 Грудня, 84); вул. О. Кошового, 18; вул. Михайла Горяйнова, 45а (вул. Калініна, 45а); вул. Волгодонська, 22; вул. Конрада Гампера, 4 (вул. Горького, 4).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2018 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2018 13:36 |
Зміни на вимогу 16.07.18 .pdf | |
16 липня 2018 13:36 |
ТД3 змини 16.07.18 .pdf | |
06 липня 2018 21:16 |
5 Подовження додатку 3 ТЗ днз51.rtf | |
06 липня 2018 21:16 |
4 Подовження додатку 3 ТЗ зош32.rtf | |
06 липня 2018 21:16 |
3 Подовження додатку 3 ТЗ зош23.rtf | |
06 липня 2018 21:16 |
2 Подовження додатку 3 ТЗ зош18.rtf | |
06 липня 2018 21:16 |
1 Подовження додатку 3 ТЗ зош17.rtf | |
06 липня 2018 21:16 |
Подовження додатку 3 ЕКСПЕРТИЗА.pdf |
16 липня 2018 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2018 13:36 |
Зміни на вимогу 16.07.18 .pdf
|
|||
16 липня 2018 13:36 |
ТД3 змини 16.07.18 .pdf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
5 Подовження додатку 3 ТЗ днз51.rtf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
4 Подовження додатку 3 ТЗ зош32.rtf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
3 Подовження додатку 3 ТЗ зош23.rtf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
2 Подовження додатку 3 ТЗ зош18.rtf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
1 Подовження додатку 3 ТЗ зош17.rtf
|
|||
06 липня 2018 21:16 |
Подовження додатку 3 ЕКСПЕРТИЗА.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 12 липня 2018 14:49
вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В.
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Скасована
Дата: 12 липня 2018 14:54
Причина: Помилка у тексті
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 12 липня 2018 14:56
вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В.
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 13:48
Доброго дня!
Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, Код ЄДРПОУ:39122966
Дата подання: 13 липня 2018 10:06
Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Після детального вивчення умов тендерної документації з метою подальшої участі у даній процедурі закупівлі, нами було виявило вимоги, що необґрунтовано обмежують конкуренцію, порушують принципи здійснення закупівель та перешкоджають нам взяти участь у даній процедурі.
Так, згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що учасники повинні відповідати, зокрема, такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію визначено у підпунктах 5.3.1.-5.3.3 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Разом з цим, абзацом 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники повинні мати «відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років». Згідно зі змістом наведених умов підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію можуть лише ті учасники, які протягом останніх чотирьох років виконали два і більше аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше приблизно 30 000 000,00 грн., оскільки враховуючи обсяг робіт згідно додатку 3 до тендерної документації та зроблені нами попередні розрахунки, сума тендерної пропозиції будь-якого учасника буде коливатися в межах від 30 000 000,00 грн.
Отже, беручи до уваги положення абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ми повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції копії не менше 2 аналогічних договорів, які були укладені і виконані протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30 000 000,00 грн.
У свою чергу, наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту (термомодернізації) будівель, які є співставними за складом та характером робіт з предметом закупівлі, але які укладені і виконані на значно меншу суму ніж 30 000 000,00 грн. Тому, надати копії не менше 2 аналогічних договорів, які відповідатимуть умовам тендерної документації, у нас не має змоги.
У зв’язку з цим, умова абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перешкоджає нашому підприємству в участі у даній процедурі закупівлі.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до частини З статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимога «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років» має бути виключена із наведених вище умов тендерної документації. У разі невиконання нашої вимоги вимушені будемо звернутися до компетентного органу зі відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що учасники повинні відповідати, зокрема, такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію визначено у підпунктах 5.3.1.-5.3.3 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Разом з цим, абзацом 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники повинні мати «відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років». Згідно зі змістом наведених умов підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію можуть лише ті учасники, які протягом останніх чотирьох років виконали два і більше аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше приблизно 30 000 000,00 грн., оскільки враховуючи обсяг робіт згідно додатку 3 до тендерної документації та зроблені нами попередні розрахунки, сума тендерної пропозиції будь-якого учасника буде коливатися в межах від 30 000 000,00 грн.
Отже, беручи до уваги положення абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ми повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції копії не менше 2 аналогічних договорів, які були укладені і виконані протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30 000 000,00 грн.
У свою чергу, наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту (термомодернізації) будівель, які є співставними за складом та характером робіт з предметом закупівлі, але які укладені і виконані на значно меншу суму ніж 30 000 000,00 грн. Тому, надати копії не менше 2 аналогічних договорів, які відповідатимуть умовам тендерної документації, у нас не має змоги.
У зв’язку з цим, умова абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перешкоджає нашому підприємству в участі у даній процедурі закупівлі.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до частини З статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимога «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років» має бути виключена із наведених вище умов тендерної документації. У разі невиконання нашої вимоги вимушені будемо звернутися до компетентного органу зі відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2018 14:07
Доброго дня!
Замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, в зв'язку із належністю кваліфікаційних вимог щодо наявності двох аналогічних договорів, виконаних учасниками даної процедури протягом останніх чотирьох років, до обов’язкових кваліфікаційних вимог, встановлених для аналогічних процедур закупівлі на підтвердження досвіду учасників.
Детальне обгрунтування у прікріпленому файлі.
Замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, в зв'язку із належністю кваліфікаційних вимог щодо наявності двох аналогічних договорів, виконаних учасниками даної процедури протягом останніх чотирьох років, до обов’язкових кваліфікаційних вимог, встановлених для аналогічних процедур закупівлі на підтвердження досвіду учасників.
Детальне обгрунтування у прікріпленому файлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2018 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
39 239 581,70
UAH з ПДВ
|
39 239 581,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Промстроймонтаж |
39 243 045,77
UAH з ПДВ
|
39 243 045,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #34546602 |
Переможець |
39 239 581,70
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2018 17:39
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/9/18-156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/9/18-156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/9/18-156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/9/18-156 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення договірної ціни, Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 10/9/18-156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |