Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
39 250 193,72 UAH
UA-2018-07-06-002254-a 88ca4cab14364665a4a0ac09d10d6e78
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Денис Валерійович

+380632090199 upovnovageniy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Панченко Денис Валерійович
+380632090199
upovnovageniy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 21:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 25 липня 2018 11:03
Очікувана вартість: 39 250 193,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196 250,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 196000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Благодатна, 84 (вул. 12 Грудня, 84); вул. О. Кошового, 18; вул. Михайла Горяйнова, 45а (вул. Калініна, 45а); вул. Волгодонська, 22; вул. Конрада Гампера, 4 (вул. Горького, 4).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 13:36
Зміни на вимогу 16.07.18 .pdf
16 липня 2018 13:36
ТД3 змини 16.07.18 .pdf
06 липня 2018 21:16
ТД3.docx
06 липня 2018 21:16
5 Подовження додатку 3 ТЗ днз51.rtf
06 липня 2018 21:16
4 Подовження додатку 3 ТЗ зош32.rtf
06 липня 2018 21:16
3 Подовження додатку 3 ТЗ зош23.rtf
06 липня 2018 21:16
2 Подовження додатку 3 ТЗ зош18.rtf
06 липня 2018 21:16
1 Подовження додатку 3 ТЗ зош17.rtf
06 липня 2018 21:16
Подовження додатку 3 ЕКСПЕРТИЗА.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 12 липня 2018 14:49
вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В.


ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 липня 2018 14:54
Причина: Помилка у тексті
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 12 липня 2018 14:56
вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В.


ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 13:48
Доброго дня!
Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002254-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, Код ЄДРПОУ:39122966
Дата подання: 13 липня 2018 10:06
Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Після детального вивчення умов тендерної документації з метою подальшої участі у даній процедурі закупівлі, нами було виявило вимоги, що необґрунтовано обмежують конкуренцію, порушують принципи здійснення закупівель та перешкоджають нам взяти участь у даній процедурі.
Так, згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що учасники повинні відповідати, зокрема, такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію визначено у підпунктах 5.3.1.-5.3.3 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Разом з цим, абзацом 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники повинні мати «відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років». Згідно зі змістом наведених умов підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію можуть лише ті учасники, які протягом останніх чотирьох років виконали два і більше аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше приблизно 30 000 000,00 грн., оскільки враховуючи обсяг робіт згідно додатку 3 до тендерної документації та зроблені нами попередні розрахунки, сума тендерної пропозиції будь-якого учасника буде коливатися в межах від 30 000 000,00 грн.
Отже, беручи до уваги положення абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ми повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції копії не менше 2 аналогічних договорів, які були укладені і виконані протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30 000 000,00 грн.
У свою чергу, наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту (термомодернізації) будівель, які є співставними за складом та характером робіт з предметом закупівлі, але які укладені і виконані на значно меншу суму ніж 30 000 000,00 грн. Тому, надати копії не менше 2 аналогічних договорів, які відповідатимуть умовам тендерної документації, у нас не має змоги.
У зв’язку з цим, умова абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перешкоджає нашому підприємству в участі у даній процедурі закупівлі.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до частини З статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимога «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років» має бути виключена із наведених вище умов тендерної документації. У разі невиконання нашої вимоги вимушені будемо звернутися до компетентного органу зі відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2018 14:07
Доброго дня!
Замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, в зв'язку із належністю кваліфікаційних вимог щодо наявності двох аналогічних договорів, виконаних учасниками даної процедури протягом останніх чотирьох років, до обов’язкових кваліфікаційних вимог, встановлених для аналогічних процедур закупівлі на підтвердження досвіду учасників.
Детальне обгрунтування у прікріпленому файлі.

Документи

16 липня 2018 14:07
ВІДПОВІДЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2018 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 39 239 581,70
UAH з ПДВ
39 239 581,70
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Промстроймонтаж 39 243 045,77
UAH з ПДВ
39 243 045,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2018 11:55
Документи переможця.PDF
23 липня 2018 17:25
с ецп.zip
23 липня 2018 17:25
23. Лиcти-відгуки.PDF
23 липня 2018 17:25
4. Ліцензія_ дозволи.rar
23 липня 2018 17:25
21. договор 28 100 ч1.PDF
23 липня 2018 17:25
10. Пакт про згоду.PDF
23 липня 2018 17:25
24. Договірна ціна.PDF
23 липня 2018 17:25
7. Баланси та звіти.rar
23 липня 2018 17:25
3. Статут.PDF
23 липня 2018 17:25
6. Гарантійні листи.PDF
23 липня 2018 17:25
22. договор 28 100 ч2.PDF

Публічні документи

24 липня 2018 08:39
цінова пропозиція.pdf
24 липня 2018 08:39
Статут.pdf
24 липня 2018 08:39
Свідоцтво НДС.pdf
24 липня 2018 08:39
Проект договору.pdf
24 липня 2018 08:38
Пакт про згоду.pdf
24 липня 2018 08:38
Ліцензія.pdf
24 липня 2018 08:38
Експертний звіт ОШ 18.pdf
24 липня 2018 08:38
Дозвіл 2.pdf
24 липня 2018 08:38
Дозвіл 1.pdf
24 липня 2018 08:38
договірна ціна.pdf
24 липня 2018 08:38
Довідка про технику.pdf
24 липня 2018 08:38
Експертний звіт ОШ 32.pdf
24 липня 2018 08:38
Експертний звіт ОШ 23.pdf
24 липня 2018 08:38
Експертний звіт ОШ 17.pdf
24 липня 2018 08:38
довідка про досвід.pdf
24 липня 2018 08:38
график ОШ 32.pdf
24 липня 2018 08:38
график ОШ 23.pdf
24 липня 2018 08:38
график ОШ 18.pdf
24 липня 2018 08:38
график ОШ 17.pdf
24 липня 2018 08:38
график ДНЗ 51.pdf
24 липня 2018 08:38
видгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПрАТ Промстроймонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
Переможець 39 239 581,70
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 17:39

Документи

22 серпня 2018 17:39
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:37
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
39 239 581,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2018 17:39
Електронний підпис
22 серпня 2018 17:37
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:43
ДУ _15 від 31.12.22 дог. 10-09-18-156 від 11.09.18.pdf зміни до договору
02 січня 2023 13:41
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 09:55
Д.У.14 від 29.11.2022 дог.10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 09:54
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 09:34
ДУ _13 від 31.12.2021 до догов. _10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 09:32
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 10:15
ДУ _12 від 31.10.21 до дог._10-09-18-156 від 11.09.18.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 10:14
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 16:56
ДУ 11 від 14.09.2021р. до договору _10-09-18-156 від 11.09.2018р..pdf зміни до договору
14 вересня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 16:28
ДУ 10 від 17.06.2021р. до договору 10.09.18-156 від 11.09.2018р..pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:25
д.у 9 від 24.12.2020 дог. 10-09-18-156 від 11.09.2018р..pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:21
Дод. уг. 8 від 24.03.2020 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:16
Дод. уг. 7 від 10.12.2019 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 11:05
Дод. уг. 6 від 06.11.2019 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:03
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 12:52
Дод. уг. 5 від 29.07.2019 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
29 липня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 17:44
Дод. уг 4 від 18.07.2019.pdf зміни до договору
18 липня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:20
Дод. уг. 3 від 27.06.2019 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2019.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 21:26
Додаткова угода 2 від 20.11.2018 до дог. 10-09-18-156 від 11.09.2018.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 21:24
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 21:22
Додаткова угода 1 від 22.10.2018 зміни до договору
22 жовтня 2018 18:55
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 12:04
Договір про закупівлю (договір підряду) укладений
12 вересня 2018 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/9/18-156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/9/18-156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/9/18-156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/9/18-156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни, Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 10/9/18-156
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML