Послуги з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2018-07-06-002181-a 9f68ff9271e04bcfa706357dbf79ef94
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2615
Код ЄДРПОУ: 26606616
Місцезнаходження: 81052, Україна , Львівська обл., Яворівський р-н, с.Старичі, вул.Шептицьких
Контактна особа: Марта Ільчишин
+380986121609,+380933483431
zakupki2615@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 23 серпня 2018 13:49
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81052, Україна, Львівська область, с.Старичі, А.Шептицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 72231000-3 — Розробка програмного забезпечення військового призначення

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 серпня 2018 13:45
Електронний цифровий підпис
15 серпня 2018 13:40
Лист змін ПЗ.pdf
15 серпня 2018 13:40
ТД ПЗ ІІ.docx
06 липня 2018 17:59
ТД ПЗ.docx
15 серпня 2018 13:45
Електронний цифровий підпис
06 липня 2018 18:02
Електронний цифровий підпис
15 серпня 2018 13:40
Лист змін ПЗ.pdf
15 серпня 2018 13:40
ТД ПЗ ІІ.docx
06 липня 2018 17:59
ТД ПЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ст. 22 пункт 3 Закону України Про публічні закупівл
Дата подання: 11 липня 2018 17:52
Дата відповіді: 13 липня 2018 07:12
Шановне панове, після вивчення тендерної документації, фахівцями нашого підприємства були виявлені числені посилання на НТК «Кібер Армія». У публічному доступі інформацію про вищезгадану технологію знайти не вдалося. У відповідності до статті 22 пункт 3 Закону України Про публічні закупівлі, Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У зв'язку з чим просимо Вас надати роз'яснення щодо необхідності посилання саме на технології НТК «Кібер Армія» та внести зміни в документацію у відповідності до Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на Ваше звернення щодо роз’яснень повідомляємо:
В Технічному завданні до ТД, міститься інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та детальний опис предмета закупівлі з обґрунтованим посиланням на НТК «Кібер Армія», а саме : що Модуль солдата піхоти представляє собою частину НТК «Кібер Армія», який складається з різних модулів, що об’єднанні в один загальний комплекс для забезпечення тренувань різних підрозділів ЗСУ в єдиному симуляційному просторі.
Модуль екіпажу БТР 4 Буцефал представляє собою частину НТК «Кібер Армія», який складається з різних модулів, що об’єднанні в один загальний комплекс для забезпечення тренувань різних підрозділів ЗСУ в єдиному симуляційному просторі. ( додаток 4 до ТД). В одночас в примітках Тендерної документації, зазначено, що «всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»» (додаток 4 ТД та додатку 2 до проекту Договору), що відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-002181-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА", Код ЄДРПОУ:41087664
Дата подання: 11 липня 2018 17:50
Ст. 22 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановне панове,

Після вивчення тендерної документації, фахівцями нашого підприємства були виявлені числені посилання на НТК «Кібер Армія».
У публічному доступі інформацію про вищезгадану технологію знайти не вдалося.

У відповідності до статті 22 пункт 3 Закону України Про публічні закупівлі,

Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".

У зв'язку з чим просимо Вас надати роз'яснення щодо необхідності посилання саме на технології НТК «Кібер Армія» та внести зміни в документацію у відповідності до Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2018 07:14
Доброго дня, на Ваше звернення щодо роз’яснень повідомляємо:
В Технічному завданні до ТД, міститься інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та детальний опис предмета закупівлі з обґрунтованим посиланням на НТК «Кібер Армія», а саме : що Модуль солдата піхоти представляє собою частину НТК «Кібер Армія», який складається з різних модулів, що об’єднанні в один загальний комплекс для забезпечення тренувань різних підрозділів ЗСУ в єдиному симуляційному просторі.
Модуль екіпажу БТР 4 Буцефал представляє собою частину НТК «Кібер Армія», який складається з різних модулів, що об’єднанні в один загальний комплекс для забезпечення тренувань різних підрозділів ЗСУ в єдиному симуляційному просторі. ( додаток 4 до ТД). В одночас в примітках Тендерної документації, зазначено, що «всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»» (додаток 4 ТД та додатку 2 до проекту Договору), що відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

З пованою
Голова тендерного комітету С.В.Кожухівський

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-06-002181-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА", Код ЄДРПОУ:41087664
Дата подання: 16 липня 2018 15:36
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
У відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути Скаргу щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів. Текст скарги та докази оплати розгляду скарги в бюджет України додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2018 10:02
рішення від 18.07.2018 №7172 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 липня 2018 10:02
рішення від 03.08.2018 №7885.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Члени комітету з конкурсних торгів, після обговорення даного питання, та беручи до уваги Рішення постановленого Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель від 03.08.2018 № 7885-р/пк-пз, вирішили внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021:2015:72231000—Розробка програмного забезпечення військового призначення.
Дата виконання рішення замовником: 15 серпня 2018 13:49

Документи подані скаржником

31 липня 2018 17:41
Додаток до скарги.pdf

Документи подані замовником

15 серпня 2018 13:49
Протокол 181.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000008 ● 2976129c31124ec49eefacc8b99ae7e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14 09:42:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-07-06-002181-a 06.07.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Військовою частиною А2615 здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку - опубліковано звіт про виконання договору!

2020-06-01 12:51:29

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А2615, 26606616, Україна, Яворівський р-н, с.Старичі, вул.Шептицьких
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення, 2400000UAH, 72231000-3, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 9f68ff9271e04bcfa706357dbf79ef94, 2018-07-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А2615 (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2018 № 192; тендерну пропозицію ТзОВ «Імпульс Трейд Плюс»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.09.2018 № 152; додаткову угоду від 21.09.2018 № 159 до договору від 17.09.2018 №152; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.08.2018 № 7885-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2018 рік, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель із змінами, внесеними 29.05.2018 Замовником включено здійснення закупівлі «Послуги з технічного обслуговування обладнання та адміністрування програмного забезпечення» (UA-P-2018-01-23-004492-с) очікуваною вартістю 2 850 000,00 гривень. Згідно з статтею 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Проте, в порушення статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі ID: UA-2018-07-06-002181-а в оголошенні, опублікованому 06.07.2018, та у тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2018-01-23-004492-с, і становить 2 400 000,00 гривень. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТзОВ «Імпульс Трейд Плюс»; з яким 17.09.2018 укладено договір про закупівлю № 152 (далі – Договір № 152) на суму 1 872 000,00 гривень. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих умов оголошення про закупівлю, тендерної документації строк надання послуг до 30.09.2018 року. Згідно з умовами Договору № 152 термін виконання замовлення не може перевищувати 30 днів з моменту прийняття від замовника письмової заяви, строк дії договору – до 31.12.2018 року. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2018-07-06-002181-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 01.11.2018 здійснено оплату за Договором № 152 на користь ТзОВ «Імпульс Трейд Плюс» в сумі 1 872 000,00 грн без ПДВ, підставою для оплати зазначено акт приймання наданих послуг вiд 31.10.2018 № РІ-0005613. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 152. Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2018-07-06-002181-а строк дії Договору № 152 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником після виконання Договору № 152 (надання послуг та його оплати в повному обсязі станом на 31.10.2018) та закінчення строку дії Договору № 152 звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (27.05.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу щодо відображення закупівлі у річному плані установлено порушення статті 4 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі ID: UA-2018-07-06-002181-а в оголошенні, опублікованому 06.07.2018, та у тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2018-01-23-004492-с.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Імпульс Трейд Плюс 1 920 000,00
UAH з ПДВ
1 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСЮТЯК ВОЛОДИМИР ТАРАСОВИЧ" 2 380 000,00
UAH з ПДВ
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2018 14:41
24. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2018 14:00
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2018 13:50
24 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2018 13:50
21. Договір досвід.pdf
22 серпня 2018 13:50
7. Довідка досвід.pdf
22 серпня 2018 13:50
6. ст.17.pdf
22 серпня 2018 13:50
3. Проект договору.pdf
22 серпня 2018 13:50
2. Технічні вимоги.pdf
22 серпня 2018 13:50
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2018 13:50
РЕЄСТР.pdf
22 серпня 2018 13:50
20. Наказ на директора.pdf
22 серпня 2018 13:50
19. Свідоцтво ПДВ.pdf
22 серпня 2018 13:50
18. Статут 2018.pdf
22 серпня 2018 13:50
16. Перелік обладнання.pdf
22 серпня 2018 13:50
15. Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2018 13:50
8. Довідка про МТБ.pdf
22 серпня 2018 13:50
12. Гарантія ЧЗ.pdf
20 липня 2018 20:57
20 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2018 20:57
17. Договір досвід.pdf
20 липня 2018 20:57
8. Довідка про МТБ.pdf
20 липня 2018 20:57
15. Свідоцтво ПДВ.pdf
20 липня 2018 20:57
14. Статут 2018.pdf
20 липня 2018 20:57
13. Гарантійний лист.pdf
20 липня 2018 20:57
3. Проект договору.pdf
20 липня 2018 20:57
2. Згода з тех.умовами.pdf
20 липня 2018 20:57
РЕЄСТР-1.pdf

Публічні документи

21 серпня 2018 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2018 08:56
ст.17 ЗУ.pdf
21 липня 2018 08:56
про обладнання.pdf
21 липня 2018 08:56
працівники.pdf
21 липня 2018 08:56
Технічні вимоги.pdf
21 липня 2018 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2018 08:56
інформація про ФОП.pdf
21 липня 2018 08:56
Проект договору.pdf
21 липня 2018 08:56
Довідка з банку.pdf
21 липня 2018 08:56
Витяг платника.pdf
21 липня 2018 08:56
Паспорт+ІПН.pdf
21 липня 2018 08:56
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2018 08:56
Свідоцтво.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Імпульс Трейд Плюс
#36848591
Переможець 1 872 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 09:54

Документи

30 серпня 2018 09:53
sign.p7s
30 серпня 2018 09:52
Протокол 192.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Імпульс Трейд Плюс
#36848591
1 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 09:53
sign.p7s
30 серпня 2018 09:52
Протокол 192.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2018 12:48
Договір 152.pdf укладений
17 вересня 2018 12:41
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2020 12:49
sign.p7s зміни до договору
24 вересня 2018 11:25
Додаткова угода 159.pdf зміни до договору
24 вересня 2018 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 159
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 872 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку