Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі (ДК 021:2015 - 45000000-7 будівельні роботи і поточний ремонт)
Очікувана вартість
699 000,00 UAH
UA-2018-07-06-002166-a f720e04949ef4eec8be7a0143da8f39e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2018 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 23:00
Початок аукціону: 27 липня 2018 13:10
Очікувана вартість: 699 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6990 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон загальноосвітніх навчальних закладів у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2018 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 16:14
Специфікація вікон СЗШ № 116 - 1.xls
12 липня 2018 13:39
Специфікація вікон СЗШ № 116.xls
19 липня 2018 16:14
Специфікація вікон СЗШ № 86 - 1.xls
12 липня 2018 13:39
Специфікація вікон СЗШ № 86.xls
19 липня 2018 16:14
Перелік змін - 19.07.2018.docx
12 липня 2018 13:39
Перелік змін - 12.07.2018.docx
06 липня 2018 17:40
Додаток 4.2 - Дефектний акт СЗШ № 116.rtf
06 липня 2018 17:40
Додаток 4.1 - Дефектний акт СЗШ № 86.rtf
06 липня 2018 17:40
Додаток 4 - Проект договору.doc
06 липня 2018 17:40
Тендерна документація - ЗНЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-06-002166-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 31 липня 2018 19:47
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА»
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» змушене буде звернутися до Антикорупційного Комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 16:36
Відповідно до ч.2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, але не виключно наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються при подачі Учасником тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності працівників в учасника вимагається надання трудових книжок / витяги з трудових книжок або цивільно-правові договори / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників для з’ясування його відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації.
При цьому дана вимога не обмежує конкуренцію та не може призвести до дискримінації учасників, бо не вимагає отримання будь-яких спеціальних дозволів або ліцензій, або інших документів, що не передбачені для учасників чинним законодавством України.
Учасник ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", подав свою тендерну пропозицію для участі у даній закупівлі, чим саме підтвердив свою згоду із усіма умовами та вимогами ТД Замовника.
Також згідно ч. 5 ст. 25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміна або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому додані документи Учасником 31.07.2018 року, 19:51 не приймаються до розгляду уповноваженою особою, рішення уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції учасника № 1075 від 30.07.2018р. є правомірним та перегляду не підлягає.
Номер вимоги: UA-2018-07-06-002166-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 02 серпня 2018 16:05
Звертаємось до Вас з Вимогою переглянути рішення, щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Інжинірінг Буд».
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень при винесенні рішення щодо визначення переможцем закупівлі та наміру укласти договір з учасником ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1076.
3. Зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради :
3.1. Скасувати рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1076, щодо визначення переможцем закупівлі та наміру укласти договір з учасником ТОВ «Інжинірінг Буд»;
3.2. Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «Інжинірінг Буд» на предмет її невідповідності усім умовам тендерної документації закупівлі № UA-2018-07-06-002166-a.;
3.3. Відмінити закупівлю № UA-2018-07-06-002166-a в зв’язку з невідповідністю пропозицій всіх учасників відкритих торгів.

В іншому випадку ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» змушене буде звернутися до Антикорупційного Комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2018 14:11
Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. На вимогу п.п. 5 Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку № 14 та № 4 від 17.07.2018р. де в довільній формі вказав, про форму оподаткування підприємства.
2. Відповідно до Додатку 5 переможцем надано інформаційну довідку № 2 від 17.07.2018р., яка відповідає формі замовника. На бланку підприємства зазначена повна назва, а також юридична адреса ТОВ «Інжинірінг Буд»
3. Учасник надав довідку № 5 від 17.07.2018р. в довільній формі про незалучення субпідрядників до виконання даних робіт.
4. Учасником подано листи № 6, 11, 12 від 17.07.2018р. в довільній формі з інформацією, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам встановленим ст. 17 та про відсутність підстав, визначених у ч. 1 та 2 с. 17 Закону.
5. На вимогу тендерної документації учасником надано копію фінансової звітності за 2017 рік. Замовник не вимагав надання підтвердження звіту в будь-якій формі.
6. У відповідність Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасником надано лист № 3 від 17.07.2018р. де підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічному завданню встановленому в Додатку 3 тендерної документації.
7. Учасником у складі пропозиції надано інформацію у відповідність до технічного опису предмету закупівлі.
Учасник – переможець ТОВ «Інжинірінг Буд» в своїй тендерній пропозиції надав всі документи на вимогу тендерної документації та підтвердив кваліфікаційні критерії замовника. Уповноваженою особою замовника було прийнято рішення від 30.07.2018р. № 1076 про визнання даного учасника переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

31 липня 2018 19:47
Договор со сметчиком.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-06-002166-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 09 серпня 2018 17:35
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА». Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074 та Скасувати повідомлення про намір укласти договір 30.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з ТОВ «Інжинірінг Буд»
Встановити наявність порушень при винесенні рішення про дискваліфікацію учасника відкритих торгів ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА», прийняте згідно рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1075. Зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради : Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1075, щодо дискваліфікації учасника відкритих торгів ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА»; Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1076. Скасувати повідомлення про намір укласти договір 30.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1076. Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» на предмет її відповідності усім умовам тендерної документації закупівлі № UA-2018-07-06-002166-a. Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «Інжинірінг Буд», на невідповідність умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 серпня 2018 20:33
Скарга відкликана скаржником
Причина: Згідно документу (про відкликання скарги) вих. №220818 від 22.08.2081 р. Відкликати скаргу з вих.№ 080818-2 від 08 серпня 2018 р. у зв'язку́ з усуненням порушень.
Дата: 22 серпня 2018 12:47
Рішення від 14.08.2018 № 8250.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2018 20:33
Рішення від 29.08.2018 № 8865.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2018 18:31

Документи Органу Оскарження

14 серпня 2018 20:33
Рішення від 14.08.2018 № 8250.pdf
29 серпня 2018 18:31
Рішення від 29.08.2018 № 8865.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 639 000,00
UAH з ПДВ
635 504,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірінг Буд 698 761,60
UAH з ПДВ
698 761,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БIЛДIНГ-КВАРТАЛ 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 20:26
Електронний підпис
20 липня 2018 20:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2018 09:11
Сертификаты STEKO.rar
17 липня 2018 12:44
тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2018 12:44
39. договора оренди.rar
17 липня 2018 12:44
29. Ліцензія.pdf
17 липня 2018 12:44
28. паспорт директора.pdf

Публічні документи

26 липня 2018 14:02
Електронний підпис
26 липня 2018 13:34
документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ТОВ Інжинірінг Буд

ТОВ БIЛДIНГ-КВАРТАЛ

ФОП "КІРМАН ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Відхилено 635 504,16
UAH з ПДВ
30 липня 2018 18:53
ТОВ Інжинірінг Буд
#41397725
Переможець 698 761,60
UAH з ПДВ
30 липня 2018 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інжинірінг Буд
#41397725
698 761,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 14:45
Договір № 60птр_18 від 07.09.2018 - ЗНЗ.pdf укладений
10 вересня 2018 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 690 333,49
UAH (в тому числі ПДВ 115 055,58 UAH)